این 5 وب سایت چند زبانه به ما چه می آموزند؟ ترجمه شود

[ad_1] اینترنت به کسب و کارها امکان حضور جهانی را داده است. با این حال ، اگر این مقاله را می خوانید ، احتما

توسط HEKAYATS در 6 خرداد 1400
[ad_1]

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

اینترنت به کسب و کارها امکان حضور جهانی را داده است. با این حال ، اگر این مقاله را می خوانید ، احتمالاً بیشتر در بازار انگلیسی زبان حضور خواهید داشت. با داشتن یک وب سایت چند زبانه می توانید با مخاطبان جهانی از زبان آنها ارتباط برقرار کنید. این یک استراتژی است که به شما امکان می دهد میزان دسترسی خود را افزایش دهید.

در این مقاله ، ما بررسی خواهیم کرد که چرا شما باید یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید. ما همچنین برخی از مارک های مورد نظر را به درستی بررسی خواهیم کرد. آماده؟ بیایید غواصی کنیم!

چرا امروزه وب سایت های چند زبانه بسیار مهم هستند

به گفته ویژوال سرمایه داری ، حدود 50 درصد از جمعیت جهان به 23 زبان صحبت می کنند. به عنوان یک شرکت با آرزوهای جهانی ، ایجاد یک وب سایت چند زبانه به شما امکان می دهد حضور خود را رشد داده و تقاضا را در بازار جدید ایجاد کنید.

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

انگلیسی زبان اینترنت است. اما آنچه این آمار نشان می دهد سرزمین فرصت ها است. گرچه انگلیسی ممکن است زبان غالب باشد ، اما فرصتهای تجاری بسیاری به زبانهای دیگر وجود دارد.

علاوه بر این ، رقابت در رتبه بندی جستجو بسیار شدیدتر از زبان های دیگر در زبان انگلیسی است. به عنوان مثال ، در اینجا یک بررسی اجمالی از دشواری کلمات کلیدی در چندین زبان وجود دارد. در انگلیسی ، اصطلاح "درآمدزایی" یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی است.

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

تصویر بالا مربوط به Ahrefs است. تخمین زده می شود که شما برای رتبه بندی در 10 مورد برتر این کلمه کلیدی به پیوندهای 212 وب سایت نیاز دارید.

این را با "ganar dinero" مقایسه کنید ، عبارت دقیق در اسپانیایی است.

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

Ahrefs تخمین می زند که برای رتبه بندی در میان 10 وب سایت برتر این کلمه کلیدی ، فقط به 30 وب سایت پیوند نیاز داشته باشید.

این آمار به شما ایده ای از فرصت های موجود در مسابقات رتبه بندی می دهد هنگام جستجوی یک وب سایت تجارت الکترونیکی یا سایت دیگر به زبان انگلیسی به خارج از بازار. در اینجا چند دلیل دیگر برای اجباری بودن وب سایت های چند زبانه برای هر مارک آورده شده است:

  • آنها می توانند به شما کمک کنند تا درخشان بازدید کنندگان خارجی از وب سایت خود را ایجاد کنید.
  • در طولانی مدت ، یک وب سایت چند زبانه به شما کمک می کند اعتماد عمیقی را با مخاطبان انگلیسی زبان محلی و خارجی ایجاد کنید.
  • یک وب سایت چند زبانه در نهایت می تواند به شما کمک کند تا با افزایش دامنه ، سطح تولید سرب خود را به شدت افزایش دهید. به گفته کارآفرین ، 75٪ از کاربران اینترنت تصمیم خرید نمی گیرند مگر اینکه توضیحات محصول به زبانی باشد که آنها صحبت می کنند.
  • آنها به برند شما از نظر ارائه خدمات و تجربه کاربر برجسته می شوند.

یک وب سایت چند زبانه به مشتریان نشان می دهد که شما یک برند معتبر جهانی هستید که به تجربه کاربر محصولات خود بسیار توجه می کنید. امیدواریم این یک مورد جذاب برای راه اندازی یک وب سایت چندزبانه باشد.

بررسی اجمالی فنی سایتهای چند زبانه

اگر قصد دارید یک وب سایت چند زبانه را مدیریت کنید ، اولین تصمیماتی که باید بگیرید ، ساختار وب سایت شماست. اگر می خواهید سایتی را به چند زبان مدیریت کنید ، سه گزینه دارید:

  • کد کشور از دامنه بالاترین سطح: به عنوان مثال .co.uk برای بریتانیا ، .br برای برزیل و دیگران.
  • دامنه فرعی: به عنوان مثال ، bz.website.com یک زیر دامنه خواهد بود.
  • زیرشاخه: مثلا. website.com/bz یک زیر شاخه است.

برای اینکه کارها کمی پیچیده تر شود ، می توانید برخی از این گزینه ها را با هم ترکیب کنید. Moz یک مقاله عالی درباره جوانب مثبت و منفی هر گزینه دارد.

5 وب سایت چند زبانه برای یادگیری

حالا که می دانید چرا وب سایت های چند زبانه مهم هستند ، بیایید نگاهی به برخی از مارک های تجاری که در حال حاضر از این مزایا استفاده می کنند ، بیاندازیم. از آنها الهام بگیرید. این ایده ها را با بهترین روش ها برای ساخت یک وب سایت چند زبانه تکمیل کنید.

1. نیل پاتل

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

وب سایت نیل پاتل میزبان یک ابزار سئو است. صفحات فروش به طور حرفه ای به 9 زبان ترجمه می شوند.

ترجمه صفحات فروش شما به زبانهایی که بازدید کنندگان از آن می آیند به عنوان یک استراتژی منطقی است. صفحات فروش شما کانال اصلی جذب مشتری است و اکثر مردم به طور طبیعی از خواندن زبان مادری خود راحت ترند.

می توانید ببینید که صفحات فروش ژاپنی چه میزان بازدید می کنند.

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

با این حال ، این وبلاگ فقط به پنج زبان انگلیسی ، پرتغالی ، آلمانی ، اسپانیایی و ایتالیایی در دسترس است. ایجاد یک وبلاگ چند زبانه برای بالا بردن مشخصات خود در مکان های مختلف بسیار مناسب است. با این حال ، برای تبلیغ وبلاگ و ایجاد و حفظ محتوا ، تلاش زیادی لازم است.

اگر قصد راه اندازی سایتی چند زبانه را دارید ، می توانید چیزهای زیادی از استراتژی نیل پاتل بیاموزید. صفحات فروش خود را به چند زبان ترجمه کنید. این یک قیمت یکبار مصرف است. وبلاگ خود را به چندین زبان ترجمه نکنید ، مگر اینکه منابع لازم برای این کار را داشته باشید.

2. نایک

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

نایک در ورزش و لباس های گاه به گاه یک رهبر جهانی است. این شرکت با استفاده از شناسایی موقعیت مکانی جغرافیایی IP به طور خودکار شما را به زیر شاخه مناسب هدایت می کند. به عنوان مثال ، اگر در برزیل باشید ، به طور خودکار وب سایت را به زبان پرتغالی مشاهده خواهید کرد و به nike.com.br هدایت خواهید شد.

ویژگی انتخاب مکان در پایین صفحه به شما امکان می دهد زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. این وب سایت پشتیبانی بیش از 40 زبان از جمله اسپانیایی ، پرتغالی ، ژاپنی ، ماندارین ، تایلندی و فرانسه را پشتیبانی کرده است.

اگر می خواهید از محلی سازی وب سایت برای هدایت بازدیدکنندگان به یک وب سایت براساس زبان آنها استفاده کنید ، حتماً گزینه های مکان خود را در یک مکان برجسته نشان دهید. افرادی که از کشور بازدید می کنند ممکن است زبان بلد نباشند و برای پیمایش سایت به زبان ناشناخته تلاش کنند.

3. Lego Ventures

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

شرکت Lego Ventures دارای برند قدرتمند و امضای بین المللی است. تولید کننده اسباب بازی و بازی های ویدیویی نیز اهمیت یک وب سایت چندزبانه را درک می کند.

در بخش انتخاب مکان در وب سایت شرکت به دو زبان وجود دارد. انتخاب هر دو زبان منطقی خواهد بود اگر در نظر بگیرید که اکثر مخاطبان Lego Ventures از چین و کشورهای انگلیسی زبان مانند ایالات متحده هستند.

وب سایت لگو یک نکته مهم را به ما می گوید: وب سایت شما نیازی به ترجمه به تمام زبانهایی که مخاطبان شما استفاده می کنند ، ندارد. فقط مواردی را انتخاب کنید که اکثر آنها استفاده می کنند و اگر مشکلات بودجه دارید به آنها بچسبید.

4. KFC

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

وب سایت KFC نمونه ای از یک وب سایت چند زبانه است که به خوبی سازمان یافته است. URL آن به شما و موتورهای جستجو می گوید که کدام کشور را هدف قرار داده است. در اینجا نه تنها استراتژی URL قابل ذکر است. وب سایت KFC یک وب سایت عالی چند زبانه است ، زیرا عملیات آفلاین و آنلاین آن نیز یکپارچه است.

به عنوان مثال ، وقتی روی یکی از کانالهای تماس KFC ژاپن کلیک می کنید ، سیستم عاملهایی را هدف قرار می دهید که به شما امکان می دهد با کارمندان KFC ژاپن ارتباط برقرار کنید ، نه سیستم عاملهایی که به شما امکان می دهند با کارمندان KFC در ایالات متحده تماس بگیرید. وقتی روی کانالهای تماس موجود برای KFC فیلیپین کلیک می کنید ، همین اتفاق می افتد.

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

کانال های تماس موجود منعکس کننده تنظیمات ارتباطی افراد ساکن در آن کشور است. برای ژاپنی زبانان ، KFC ژاپن گزینه Line دارد ، چیزی که در بسیاری از کشورهای دیگر موجود نیست.

5. IKEA

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

مارک سوئدی مبلمان خانگی ، IKEA ، این لیست را کامل می کند. وب سایت IKEA دارای ویژگی های خاص مکان است. این ویژگی های خاص مکان بر اساس منطقه شما است. بنابراین اگر در فیلیپین باشید ، فقط ikea.ph را به عنوان گزینه در صفحه خود دریافت نمی کنید. همچنین می توانید ikea.com/tw ، ikea.cn ، ikea.jp ، ikea.kr و ikea.com/hk را به عنوان گزینه دریافت کنید:

آنچه این 5 وب سایت چند زبانه به ما می آموزند

به عبارت دیگر ، IKEA به طور خودکار به این معنی نیست که شما می خواهید به طور پیش فرض از یک زبان خاص یا زیر شاخه استفاده کنید. او به نقشه های فروش منطقه ای نگاه می کند و از این به عنوان مبنایی برای انتخاب گزینه های مناسب استفاده می کند.

ردیف پایین

یک وب سایت چند زبانه با دسترسی به مخاطبان جدید می تواند به افزایش دسترسی به تجارت شما کمک کند. روش های زیادی وجود دارد که می توانید زبان های دیگر را در وب سایت خود بگنجانید. اما یک رویکرد محکم هنوز شناسایی مهمترین بازارهای تجارت شماست. می توانید با بررسی اینکه مشتریان یا بازدیدکنندگان فعلی شما از کجا آمده اند ، آن را شناسایی کنید. این زبان ها شما در وب سایت خود می خواهید.

پس از تعیین اینکه می خواهید چه کسی را هدف قرار دهید ، روش خود را مشخص کنید. شما باید تصمیم بگیرید که چه مقدار محتوا را به زبانهای مختلف ارائه دهید. ممکن است بخواهید پیشنهادات چندزبانه خود را فقط به صفحات اصلی فروش خود محدود کنید ، به عنوان مثال. ممکن است بخواهید به محلی سازی وب سایت بروید و استراتژی های URL را نیز ایجاد کنید.

از این پنج وب سایت چند زبانه نیز الهام بگیرید. این نکات را با محصولات و خدمات عالی خود تکمیل کنید.

اگر می خواهید وب سایت خود را ترجمه کنید و نام تجاری خود را در میان جمعیت برجسته سازد ، مترجمان وب سایت حرفه ای ما در ایجاد محتوای با کیفیت بالا و دوستانه SEO تجربه دارند که باعث می شود مشتری های بالقوه خود را در کمترین زمان تولید کنید. برای یک نقل قول آزاد امروز با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن