استراتژی های مدیریت یک تجارت کوچک ترجمه

[ad_1] شکی نیست که مشاغل کوچک با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو هستند. به طور خاص ، کارآفرینانی که می خواهند

توسط HEKAYATS در 1 بهمن 1399
[ad_1]
مدیریت بازرگانی ترجمه

شکی نیست که مشاغل کوچک با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو هستند. به طور خاص ، کارآفرینانی که می خواهند یک شرکت ترجمه موفق راه اندازی کنند ، ناگزیر باید با بسیاری از عوارض از لحاظ مالی و حقوقی ، مسائل پیچیده مالیاتی و غیره کنار بیایند.

متأسفانه ، آنچه که هنگام انجام تجارت غالباً فراموش می شود ، اهمیت استراتژی مدیریت صحیح تجارت و حاکمیت است. مدیریت و مدیریت صحیح یک زمینه نسبتاً گسترده است و بنابراین به اندازه کافی توجه نمی شود - بنابراین می تواند عواقب ناخوشایندی از جمله بی توجهی قانونی ، خسارات مالی و عدم توانایی شرکت در تجارت در طولانی مدت را به دنبال داشته باشد.

برای روشن کردن بهترین استراتژی ها برای مدیریت و مدیریت مشاغل کوچک و ارائه نکاتی برای تهیه یک برنامه استراتژیک عالی برای یک شرکت کوچک ، راهنمای کوتاه ما را با بهترین ایده های استراتژیک دنبال کنید.

برنامهریزی تداوم کسبوکار

برنامه صحیح مدیریت ریسک باید یکی از اهداف حیاتی برای رشد مشاغل کوچک و تضمین م effectivelyثر امنیت اطلاعات باشد. بدون شک ، خطرات جزئی جدایی ناپذیر در هر کسب و کار ، بزرگ یا کوچک است ، و حضور امروز یک شرکت به طور حتم با قرار گرفتن در معرض بسیاری از تهدیدات همراه است: حملات سایبری ، حوادث غیر منتظره و موارد دیگر را در نظر بگیرید.

سال 2020 ثابت کرده است که همیشه بهترین انتظار انتظارات غیرمنتظره است - و تا حدی برای بدترین حالت آماده باشید. قابل توجه است که در صورت ضعف مدیریت ، خطرات می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند و کل سازمان را به خطر بیندازند. با این حال ، اگر به طور دقیق مورد استفاده قرار گیرند ، می توانند به فرصت هایی برای توسعه و رشد اقتصادی تبدیل شوند. به همین دلیل تهیه یک برنامه تداوم تجارت که به شما اجازه می دهد تجارت - حتی شاید به طور غیر منتظره - حتی در مواقع اضطراری و بحرانی نیز به کار خود ادامه دهد بسیار مهم است.

برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما با خطرات احتمالی و تهدیدهای رو به رو است ، در مورد تداوم تجارت بصورت آنلاین بیشتر بیاموزید. گزینه های زیادی و منابع اضافی در این زمینه در وب سایت های برنامه ریزی کسب و کار کوچک پیدا خواهید کرد.

مدیریت مالی

مدیریت موفق مشاغل کوچک بدون استراتژی مالی مناسب وجود ندارد. این شامل شخصی سازی مدیریت مالی شما با توجه به نیازهای خاص شرکت شماست.

به عنوان مثال ، اگر با پرداخت مالیات دست و پنجه نرم می کنید ، می توانید مالیات خود را به عنوان پرداخت ماهانه تعریف کنید و هزینه ماهانه آن را پرداخت کنید. همین مورد در مورد تراکنش های حساب نیز وجود دارد. اگر در جمع آوری پول از برخی مشتریان مشکلی دارید ، باید یک رویکرد فردی برای حل این مشکل ایجاد کنید تا جریان نقدی مناسب فراهم شود. با تغییر شرایط پرداخت و اجازه تخفیف های کوچک یا پاداش های وفاداری برای پرداخت سریع ، شروع کنید. مهم است که قوانین و مقررات خود را در مورد عملیات به طور گسترده ای درک و شناخته کنید تا مشتریان شما از تغییراتی که ایجاد می کنید مطلع شوند.

استراتژی مدیریت مالی کافی به معنای جستجوی مداوم منابع مالی اضافی است. وقتی به مبحث نگاه می کنید ، متوجه می شوید که تعداد زیادی موجود است. در واقع ، دولت اغلب فرصت های امدادی و وام های اضافی را برای شرکت های کوچک فراهم می کند.

به عنوان مثال ، در سال 2020 ، بسیاری از مشاغل کوچک ، تسکین ویروس کرونا (COVID-19) را انتخاب کردند که به آنها امکان فعالیت با وجود بحران را داد. لطفا توجه داشته باشید که فرصتهای تخفیف و بودجه اضافی اغلب با استراتژی درست مدیریت ریسک ارتباط نزدیک دارند.

نکته مهم این است که شما باید بدانید که کجا به دنبال چنین فرصت هایی باشید. اگر کسب و کار کوچک شما به دنبال وام یا گزینه های کمک هزینه covid-19 است ، اطلاعات زیادی از کشورهای دولتی در مورد تجارت کوچک در ایالات متحده پیدا خواهید کرد.

برون سپاری

برای صرفه جویی در وقت در انجام کارهای ساده مدیریت مشاغل کوچک ، می توانید برخی از مسئولیت های خود را برون سپاری کنید. مذاکره در مورد آژانس مناسب به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد هنجارها ، مقررات و تمام جزئیات رسمی ، بر اهداف و توسعه کارآفرینی خود تمرکز کنید.

برای ارائه پشتیبانی اداری خوب هنگام شروع کار خود ، استخدام حسابدار ، نصب نرم افزار حسابداری خوب ، یا برون سپاری حسابداری یا کارهای منابع انسانی را در نظر بگیرید.

در واقع ، استخدام پرسنل بیشتر به معنای هزینه های بالاتر و دسترسی دیگران به داده های حساس شما است. با این حال ، اگر آژانس معتبری استخدام می کنید ، این به معنای تعداد بیشتری مشتری به دلیل افزایش اعتماد مشتری و فرصت های استراتژیک جدید برای گسترش شرکت شما است. علاوه بر این ، کمک حرفه ای برای سالهای آینده به شما کمک خواهد کرد.

نتیجه

هنگام راه اندازی مشاغل جدید - به ویژه هنگامی که کوچک است - موارد زیادی وجود دارد که باید برای اطمینان از نتایج استثنایی و دستیابی به مأموریت شرکت در نظر بگیرید. برخلاف تصور عمومی ، این فقط فروش محصولات خوب یا راه اندازی یک شرکت در زمان مناسب نیست. در واقع ، مدیریت و مدیریت صحیح باید به همان اندازه در دفتر کار شما مهم باشد.

برای بهبود مداوم مدیریت و مدیریت شرکت ، یک کارآفرین خوب باید هوشمندانه فکر کند: برنامه ریزی استراتژی به صورت جداگانه برای تأمین نیازهای شخصی شرکت ، یادگیری از اشتباهات گذشته ، امکان مدیریت صحیح ریسک و استخدام متخصصان برای پشتیبانی از وظایف خاص

بعنوان یک صاحب مشاغل ، گاهی اوقات می توانید این تصور را داشته باشید که از عهده همه کارها به تنهایی برآیید و در بیشتر موارد دلیل این امر ممکن است باشد. با این حال ، پرسنل خوب اطمینان حاصل می کنند که شرکت شما در تعالی سازش نکند ، که این امر فضای بیشتری برای بهره وری و توانایی رشد بهتر در اختیار شما قرار می دهد.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن