چرا تلویزیون شهری  اوتدور را برای تبلیغات انتخاب می کنید؟

نمایشگر LED در فضای باز دارای مزایای تبلیغات رسانه ای است. چرا تلویزیون شهری  اوتدور  را برای تبلیغا

توسط مدیر سایت در 3 تیر 1402

نمایشگر LED در فضای باز دارای مزایای تبلیغات رسانه ای است. چرا تلویزیون شهری  اوتدور  را برای تبلیغات انتخاب می کنید؟
توزیع بروشورها مهمترین چیز برای فروش است. بنابراین، معمولاً محصولات ما می خواهند بفروشند، آنها باید از زبان زرق و برق دار برای به رسمیت شناختن مصرف کنندگان و سایر مطالب تبلیغاتی مانند برگه ها، دوستان و حساب رسمی در جاده استفاده کنند. این تبلیغات معمولی دیگر مورد توجه مردم قرار نگرفته است و اکنون بیشتر تلویزیون شهری را انتخاب می کنند. اما چرا تلویزیون شهری در فضای باز را برای تبلیغات انتخاب کنید؟


 

ارزش یک رسانه تبلیغاتی البته از ارزیابی تبلیغ‌کنندگان مهم‌تر است. بنابراین، تبلیغ کنندگان در تلویزیون شهری در فضای باز چه می بینند؟ بر اساس برخی بررسی ها، جذابیت اصلی صفحه نمایش های LED بزرگ موارد زیر است:
1.  محیط بیرونی برتر و موقعیت جغرافیایی
نمایشگرهای LED در فضای باز عمدتاً مراکز تجاری اصلی و مراکز حمل و نقل شهر و بیشتر میادین مصرف اوقات فراغت مانند خیابان های تجاری، ایستگاه ها، اسکله ها، فرودگاه ها، دو طرف بزرگراه ها و در سراسر بزرگراه ها یا خیابان های شهری را پوشش می دهند. هر چه موقعیت جغرافیایی بهتر باشد، تراکم جمعیت بیشتر است، که مزیت های بزرگ را برجسته می کند. این بخش ها اغلب مناطق کاهش سرعت خودرو با تحرک زیاد پرسنل هستند. تصاویر بزرگ و روشن می توانند تاثیر بصری بیشتری ایجاد کنند. این فرم رسانه ای منحصر به فرد آسان تر است که از تبلیغات طاقت فرسا متمایز شود و به طور مؤثر ارتباط اطلاعاتی با مخاطب را تحقق بخشد تا به هدف تصویر برند و انتشار اطلاعات مرتبط دست یابد.
2.  تداخل کم رسانه های تبلیغاتی و رتبه بندی مخاطبان فعال
اصطلاح تداخل تبلیغاتی به نسبت صفحه بندی تبلیغات یا طول پاراگراف به محتوای خود رسانه اشاره دارد. بسیاری از تبلیغات بر روی "بمباران کردن" مصرف کنندگان در یک دوره زمانی معین تمرکز می کنند، بنابراین شدت اطلاعات تبلیغاتی با یکدیگر تداخل می کند و آنها را خنثی می کند. تلویزیون شهری در مقیاس بزرگ نصب شده در مراکز تجاری بزرگ، مراکز حمل و نقل و بیشتر میادین مصرف اوقات فراغت، به عنوان یک رسانه تماشای منحصر به فرد و غیر انتخابی، می تواند به طور فعال تبلیغات زیبا، محتوای سرگرمی و برخی اطلاعات کاربردی تلویزیون شهری در مقیاس بزرگ را تماشا کند. انتظار یا گذر اگر مخاطب یک تبلیغ را در همان زمان و در یک مکان ببیند، به راحتی می توان حافظه قوی مخاطب را تحریک کرد. در مقایسه با تبلیغات معمولی در فضای باز، واضح بودن تلویزیون شهری  بزرگ به وضوح تأثیر عمیق تری بر مخاطب خواهد گذاشت.
3.  عملکرد هزینه تبلیغات فوق العاده بالا
نظرسنجی پژوهشی نوآورانه رسانه ای که توسط مؤسسات تست بازار انجام شده نشان می دهد که در رسانه های مختلف (مانند تلویزیون شهری  در مقیاس بزرگ، ساختمان تلویزیون ال سی دی، ایستگاه تلویزیون، روزنامه، اتوبوس، تاکسی، ایستگاه اتوبوس، سالن انتظار و مترو) مخاطب بالاترین نرخ فراخوان تبلیغات پخش شده توسط تلویزیون شهری  در مقیاس بزرگ در عرض یک ماه. اگرچه تلویزیون شهری در فضای باز مشاهده اجباری خاصی را برای مخاطبان هدف ایجاد می کند، اما همچنان یک محیط رسانه ای با کیفیت و درجه بالا و محیط تبلیغاتی ایجاد می کند تا صحنه ای را برای استنباط جذابیت برند برای متوسط و درجه بالا، ظریف و زیبا ایجاد کند. محصولات مد روز تبلیغات در تلویزیون شهری با تکنولوژی بالا و درجه بالا برای تحریک تماشای فعال مخاطبان هدف آسان تر است.
4.  اثر تحویل طولانی و درآمد بالا
تلویزیون شهری می تواند اطلاعات را در 24 ساعت شبانه روز انتقال دهد و عملکرد عالی ضد آب، ضد آفتاب و ضد ضربه را دارد. می تواند با محیط خشن خارج از منزل سازگار شود، و اثر نمایشگر به راحتی تحت تأثیر محیط قرار نمی گیرد. بنابراین، می تواند تأثیر ارتباطات در فضای باز را تضمین کند. تلویزیون شهری در فضای باز می تواند انواع مختلفی از تبلیغات مانند فیلم های تبلیغاتی شهری، تبلیغات خدمات عمومی و غیره را در مقایسه با صفحه نمایش های پاپ آپ کامپیوتر و تبلیغات تلویزیون پخش کند، تلویزیون شهری در فضای باز باعث انزجار مخاطبان نمی شود، بلکه زیبایی می بخشد. تصویر شهر، زندگی آماتوری مردم را غنی می کند و به ویترین نمایش تصویر برند و تصویر شهر تبدیل می شود.

در نصب تلویزیون شهری OUTDOOR  باید به چه نکاتی توجه کرد؟
 
نصب تلویزیون شهری اوتدور با نلویزیون شهری ایندور متفاوت است. شرایط سخت است. الزامات و روش های درمان خاصی برای اجزاء، روش های نصب و محیط نمایش LED وجود دارد.
(1)  تلویزیون شهری در خارج از منزل نصب می شود، اغلب در آفتاب و باران، باد و پوشش گرد و غبار، محیط کار بد است. اگر تجهیزات الکترونیکی خیس باشد یا به طور جدی تحت تأثیر رطوبت قرار گیرد، باعث اتصال کوتاه یا حتی آتش سوزی، خرابی یا حتی آتش سوزی و از بین رفتن می شود.
(2)  تلویزیون شهری ممکن است توسط الکتریسیته قوی و مغناطیس قوی ناشی از رعد و برق مورد حمله قرار گیرد.
(3)  دمای محیط بسیار متفاوت است. اگر دمای محیط بیش از حد بالا باشد و اتلاف گرما بد باشد، مدار مجتمع ممکن است به طور معمول کار نکند، یا حتی سوخته باشد، به طوری که سیستم نمایشگر نمی تواند به طور معمول کار کند.
(4)  مخاطب گسترده، فاصله دید طولانی و میدان دید وسیع مورد نیاز است. نور محیط بسیار متفاوت است، به خصوص زمانی که در معرض نور مستقیم خورشید باشد.
با توجه به الزامات ویژه فوق، نمایشگر LED در فضای باز باید:
(1)  صفحه و اتصال بین صفحه و ساختمان باید کاملاً ضد آب و ضد نشت باشد. بدنه صفحه باید زهکشی خوبی داشته باشد، پس از وقوع ریزش، می توان آن را به آرامی تخلیه کرد.
(2)  دستگاه های حفاظت از صاعقه بر روی تلویزیون شهری و ساختمان ها نصب می شوند. بدنه اصلی و پوسته صفحه نمایش باید به خوبی زمین شود و مقاومت زمین باید کمتر از 3 اهم باشد، به طوری که جریان بزرگ ناشی از رعد و برق بتواند به موقع تخلیه شود.
(3)  تجهیزات تهویه را برای کاهش دما نصب کنید، به طوری که دمای داخلی صفحه بین - 10 ℃ تا 40 ℃ باشد. یک فن جریان محوری در بالای صفحه نمایش برای تخلیه گرما نصب شده است.
(4) محیط نمایش یک لوله دید گسترده جدید، با زاویه دید گسترده، رنگ خالص، هماهنگی ثابت و عمر مفید بیش از 100000 ساعت است. محبوب ترین بسته بندی خارجی رسانه های نمایشگر، استوانه مربعی با لبه محافظ است که با ژل سیلیکا مهر و موم شده و عاری از متالیزاسیون است. ظاهری نفیس و زیبا، جامد و بادوام، با ویژگی های نور مستقیم خورشید، گرد و غبار، آب، دمای بالا و اتصال کوتاه است.
 



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن