روابط بین LSP ها و خریداران زبان وبلاگ

همیشه نیاز به مدیریت رابطه بین خریداران زبان و ارائه دهندگان خدمات زبان (LSP) وجود دارد. به زبان ساده ، بدون

توسط HEKAYATS در 3 دی 1399

همیشه نیاز به مدیریت رابطه بین خریداران زبان و ارائه دهندگان خدمات زبان (LSP) وجود دارد. به زبان ساده ، بدون خریدار هیچ کاری برای LSP وجود ندارد و بدون LSP نیز خریدار ضرر خواهد کرد. به همین دلیل ایجاد و حفظ روابط خوب با یکدیگر برای داشتن یک مشارکت موثر مهم است. در اینجا آنچه LSP ها می توانند انجام دهند تا مطمئن شوند می توانند ارتباط خوبی با خریداران خود برقرار کنند.

به طور معمول ، خریداران زبان نیازهای آنها را مشخص می کنند و LSP ها باید تمام تلاش خود را برای جلب توجه آنها نشان دهند و نشان دهند که می توانند نیازها را برآورده کنند تا به عنوان یک شریک بالقوه دیده شوند. در این حالت ، نیازها می توانند از محدودیت های زمانی ، به زبان های خاص ، ترجمه یا تفسیر در زمینه های خاص یا انتقال معنای واضح باشند. خریداران زبان سپس LSP را بررسی می کنند و می بینند که آیا آنها معتقدند LSP می تواند نوع خدمتی را که می خواهند ارائه دهد. اگر همه چیز خوب پیش برود ، آنها معمولاً می توانند آنها را به عنوان یک ارائه دهنده زبان بپذیرند ، اما با گذشت زمان آنها را کنترل خواهند کرد تا ببینند آیا ترک می خورند یا نشان می دهند که متناسب با نیازهای آنها مناسب است. LSP ، به نوبه خود ، تمام تلاش خود را در تلاش برای ایجاد رابطه قابل اعتماد با خریدار زبان و تلاش برای برآوردن انتظارات آنها از تبدیل شدن به یک ارائه دهنده قابل اعتماد برای استفاده مکرر و مشارکت نزدیکتر ، انجام خواهد داد.

برای خریداران ، همه چیز با این واقعیت شروع می شود که آنها باید دقیقاً به دنبال چه چیزی بگردند و سپس LSP را پیدا کنند که بتواند بیشترین نیازها را داشته باشد. سپس آنها باید ضمن اطمینان از اینکه آیا بهترین گزینه برای قیمتی که می پردازند ، مطمئن شوند که انتظارات را برآورده می کنند ، به نظارت بر LSP ادامه دهند. آنها ممکن است لازم باشد درک کنند که کار با کیفیت ارزشمند و ارزشمند است ، زیرا کار با کیفیت معمولاً به تلاش زیاد تأمین کنندگان نیاز دارد.

برای LSP ، تلاش می تواند افراد کاملاً متفاوتی باشد که مجبورند آخر هفته ها را برای بررسی یک سند قبل از رسیدن سند به مشتری صرف کنند. مورد دیگر یافتن مشکلات و حل سریع مشکلات است. مورد دیگر این است که دریابید در یک پروژه ترجمه یا تفسیر چه چیزهایی برای مشتری مهم و مهم است.

ما در مورد توصیه ها برای خریداران زبان و LSP صحبت خواهیم کرد ، اما نکته اصلی اینجاست که رابطه خوب بین خریداران و LSP ارزشمند است. وقتی این اتفاق می افتد ، ایده آل است که بهتر نیازهای یکدیگر را برآورده کنیم ، در رسیدگی به درخواست ها و مسائل هر دو طرف موثرتر باشیم ، و هر دو طرف می توانند رشد و رشد مثبت و م effectivelyثر با هم داشته باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن