برای تجارت SaaS خود یک استراتژی بازاریابی تدوین کنید

[ad_1] در سال های اخیر ، تعداد کاربران محصولات SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) به طور مداوم در حال افزایش است

توسط HEKAYATS در 4 بهمن 1399
[ad_1]
استراتژی بازاریابی تجاری SaaSدر سال های اخیر ، تعداد کاربران محصولات SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) به طور مداوم در حال افزایش است و شرکت های SaaS بیشتری شروع به کار می کنند. این بدان معنی است که تجارت SaaS شما بیش از هر زمان دیگری رقابت دارد.

اگر می خواهید برجسته شوید ، مشتری خود را گسترش دهید و سود خود را افزایش دهید ، باید یک استراتژی بازاریابی قابل اعتماد بسازید و بهترین راه برای این کار استخدام یک مشاور بازاریابی باتجربه SaaS است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی SaaS و جهانی کردن تجارت خود ، ادامه مطلب را بخوانید.

تجارت SaaS چیست؟

نرم افزار به عنوان سرویس بخشی از رایانش ابری در نظر گرفته می شود. شرکتهای SaaS مجوز و تحویل نرم افزار مبتنی بر اشتراک مستقر در مرکز را دارند. به جای اینکه نرم افزار را مستقیماً بخرند و روی رایانه خود نصب کنند ، کاربران برای دسترسی به نرم افزار هزینه اشتراک را می پردازند ، معمولاً از طریق مرورگر وب یا برنامه.

بسیاری از برنامه های تجاری از قبل از مدل SaaS مانند نرم افزار مدیریت پروژه ، نرم افزار دفتر ، نرم افزار پیام رسانی ، نرم افزار بهره وری ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) و نرم افزار حسابداری استفاده می کنند. نمونه هایی از شرکت های SaaS شامل Salesforce ، Slack و Dropbox است.

استراتژی های بازاریابی برای تجارت SaaS شما

فروش دسترسی به نرم افزار به صورت اشتراکی به استراتژی های بازاریابی متفاوتی نسبت به فروش یک محصول یکبار مصرف نرم افزار نیاز دارد. تشویق مشتری برای پرداخت مستقیم با مبلغ قابل توجهی برای خرید مستقیم یك محصول یك چیز است ، اما متقاعد كردن مردم به اینكه یك سرویس آنقدر ارزشمند است كه برای استفاده از آن مجبور به پرداخت منظم پول هستند ، چالش های خاص خود را دارد. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های SaaS استخدام یک مشاور بازاریابی SaaS را انتخاب می کنند.

برخی از تکنیک های معروف بازاریابی که شرکت های SaaS استفاده می کنند عبارتند از:

تست های رایگان محصول

امروزه ، آزمایشات رایگان برای اکثر شرکتهای SaaS استاندارد است و مشتریان انتظار دارند قبل از ارتکاب خدمات بتوانند خدمتی را امتحان کنند. با این حال ، برای حفظ مشتری پس از دوره آزمایشی ، باید مطمئن شوید که آنها هنگام آزمایش نرم افزار تجربه مثبتی دارند. ارائه پشتیبانی روی صفحه به صورت وبینار یا راهنمای تعاملی کاربر به کاربران کمک می کند تا از محصول شما بیشترین بهره را ببرند.

بازاریابی

برخی از مشاغل SaaS که خدمات اضافی را ارائه می دهند برای دستیابی به مخاطبان جدید همکاری می کنند. همکاری می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، مانند ایجاد برخی از محتوای دیجیتال یا ارائه تخفیف اشتراک برای هر دو سرویس همزمان.

بازاریابی محتوا

ایجاد و به اشتراک گذاری مطالب آنلاین مانند وبلاگ ها ، پست های رسانه های اجتماعی ، فیلم ها یا پادکست ها در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب برای ارائه خدمات خود به مشاغل SaaS است. یکی از مزایای این نوع بازاریابی این است که همچنان مشتریان بالقوه خود را هدایت می کند ، برخلاف سایر تبلیغات که فقط در حالی که شما هزینه های آن را پرداخت می کنید ، به مشتریان بالقوه می رسد.

بازاریابی محتوای شما زمانی ارزشمند می شود که از تکنیک های SEO (بهینه سازی موتور جستجو) برای یافتن آن در موتورهای جستجو مانند Google و Bing استفاده کنید. تکنیک های سئو شامل کلمات کلیدی ، پیوندهای داخلی و خارجی و عنوان ها و توضیحات متا می باشد.

تکنیک های بازاریابی SaaS بیشتر

سایر تکنیک های معروف بازاریابی SaaS عبارتند از:

  • مراجعه به بازاریابی
  • Google AdWords
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات به ازای هر کلیک
  • کمپین های رسانه های اجتماعی

تیم بازاریابی SaaS شما از هر نوع تکنیک استفاده می کند ، نظارت بر نرخ تبدیل شما بسیار مهم است. وقتی فهمید کدام استراتژی ها منجر به بالاترین نرخ تبدیل می شوند ، می توانید استراتژی بازاریابی خود را اصلاح کنید.

جهانی می شود

یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعداد افرادی که از خدمات شما استفاده می کنند در دسترس قرار دادن آن در اختیار مشتریان کشورهای مختلف است. اما از کجا می توان با این تلاش شروع کرد؟

نرم افزار خود را ترجمه و مکان یابی کنید

با تولید نرم افزار خود تنها به یک زبان ، مشتری و در نتیجه سود خود را به میزان قابل توجهی محدود می کنید. بعید است که کاربران با استفاده از نرم افزاری که به زبان مادری آنها نیست ، احساس راحتی داشته باشند ، حتی اگر انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت کنند. اگر آنها با محصول احساس راحتی نکنند ، از پول خود جدا نمی شوند.

با عقد قرارداد با یک سرویس ترجمه حرفه ای ، می توانید نرم افزار خود را در دسترس میلیون ها کاربر دیگر قرار دهید. پیشنهاد می شود که با مترجمان و محلی سازانی که تجربه سازگاری نرم افزار با بازارهای بین المللی را دارند کار کنید. این متخصصان محصول شما را به گونه ای تطبیق می دهند که مصرف کنندگان غیر انگلیسی زبان نه تنها محصول را درک کنند بلکه به همان راحتی که از انگلیسی زبان استفاده می کنند ، احساس راحتی می کنند.

ترجمه را در استراتژی بازاریابی SaaS خود بگنجانید

اگر قصد ندارید آن را به مخاطبان بین المللی ارائه دهید ، سرمایه گذاری در نرم افزار چند زبانه هیچ فایده ای ندارد. برای تهیه استراتژی بازاریابی جهانی با مشاور بازاریابی SaaS و خدمات ترجمه SaaS خود کار کنید. به عنوان مثال ، هر بازاریابی محتوایی که تولید می کنید ، مانند وبلاگ ها یا فیلم ها ، باید به زبانهای مناسب ترجمه شده و برای موتورهای جستجو مربوطه بهینه شود.

کار با یک دارالترجمه متخصص در زمینه ترجمه SEO اطمینان حاصل می کند که محتوای شما در موتورهای جستجو مورد استفاده کشور مربوطه پیدا می شود. مترجمان SEO کلمات کلیدی انگلیسی را مستقیم ترجمه نمی کنند ، آنها می دانند که محلی ها از کدام کلمات استفاده می کنند. آنها همچنین از نحوه کار الگوریتم موتور جستجوی مربوطه آگاه هستند.

گرفتن

رشد شرکت SaaS شما نیاز به استفاده از استراتژی های بازاریابی متناسب با این مدل تجاری دارد. کار با یک مشاور بازاریابی SaaS و اتخاذ تکنیک هایی مانند دوره های آزمایشی رایگان ، بازاریابی محتوا و بازاریابی مشترک ، شانس شما را در افزایش مشتری افزایش می دهد. با این حال ، اگر قصد دارید نرم افزار خود را در سطح جهانی اتخاذ کنید ، به خدمات ترجمه قابل اعتماد SaaS نیاز خواهید داشت.

SaaS جایگاه مهمی برای BeTranslated است. در دارالترجمه ما ، با ترجمه تخصصی محتوای وب ، پست های وبلاگ ، مقاله های سفید و پشتیبانی بازاریابی به طیف گسترده ای از زبانها ، از جمله فرانسه ، روسی ، ایتالیایی ، هلندی و انگلیسی ، به بخشهای برچسب گذاری SaaS کمک می کنیم تا به مخاطبان جهانی دسترسی پیدا کنند. آلمانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ترجمه SaaS یا پیشنهاد رایگان بدون تعهد ، امروز با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن