آموزش بازی کردن کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر + چند نکته بتل رویال

چگونه Call of Duty Mobile را روی کامپیوتر بازی کنیم؟ به لطف همکاری تنسنت با اکتیویژن می‌توانید Call of D

توسط HEKAYATS در 10 بهمن 1401

چگونه Call of Duty Mobile را روی کامپیوتر بازی کنیم؟

به لطف همکاری تنسنت با اکتیویژن می‌توانید Call of Duty Mobile را بر روی کامپیوترهای شخصی نیز نصب کنید، برای این کار باید چند مرحله را طی کنید که آن‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:سسس

شبیه ساز تنست برای رایانه‌های شخصی با نام Gameloop را دانلود کنید.

شبیه ساز را نصب کرده و منتظر بمانید که نرم افزارهای مورد نیاز و AOW Engine نصب شود.

بازی Call of Duty Mobile را در شبیه ساز تنسنت سرچ کرده و سپس اقدام به دانلود این عنوان کنید.

« توجه داشته باشید که نصب نرم افزار چند گیگابایت از حجم شمارا مصرف خواهد کرد، به این نکته دقت کنید. »

حال شما آماده اجرای بازی هستید، بعد از اینکه بازی را اجرا کردید اولین صفحه‌ای که با آن مواجه می‌شوید صفحه ورود به بازی است، برای ورود به بازی شما می‌توانید از اکانت فیسبوک و یا اکانت Call of Duty Mobile خود استفاده کنید، اگر هم این دو اکانت را ندارید می‌توانید به صورت مهمان وارد بازی شده و در تنظیمات بازی اقدام به ساخت اکانت کنید.

اگر از طرفداران سری Call Of Duty باشید قطعا با گیمپلی این سری از بازی‌ها آشنا هستید، گیمپلی سرعتی همراه با المان‌ها و عناصر شوتر که کاربر را در نبردهایی قرارمی‌دهد که حال و هوایی متفاوت با سایر عناوین این سبک دارند؛ Call of Duty Mobile همین فرمول جادویی را این‌بار بر روی تلفن‌های هوشمند برایتان به ارمغان می آورد.

حالت‌های چند نفره کالاف دیوتی موبایل

Domination: در این بخش محل‌های مشخصی در بازی قرار می‌گیرند که هر دو تیم باید به بیس تیم حریف حمله کنند و در عین حال باید مراقب باشند که بیس خود را از دست ندهند.

 

Team Deathmatch: مبارزه تیمی، شما به دو تیم مختلف 5نفره تقسیم می‌شوید و باید به امتیازی که مشخص شده(150 امتیاز) است دست پیدا کنید، کشتن هر فرد از تیم حریف معادل امتیاز خاصی است.

 

Frontline: حالت Frontline تفاوت زیادی با Team Deathmatch ندارد، اما هر فرد بعد از هر بار مردن در قسمتی از نقشه ریسپاون می‌شود.

 

Search And Destroy: در این حالت باید بمب گذاری و بمب‌ها را خنثی کنید، در شروع هر راند به صورت رندوم یک تیم مسئول بمب گذاری می‌شود و تیم مقابل باید اقدام به خنثی سازی کند، بعد از چند راند تیم‌ها با یکدیگر جابجا خواهند شد. این مود نسبت به مودهای دیگر بازی تاکتیکال‌تر است، این نکته را هم فراموش نکنید اگر تمامی اعضای تیم مقابل را بکشید برنده راند خواهید شد.

 

AI Practice: یکی از بهترین حالت‌های بازی برای افراد تازه کار، مبارزه با هوش مصنوعی بازی است، در این بخش می‌توانید با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و مهارت‌های خود را در بازی افزایش دهید.

 

علاوه بر حالت‌های اصلی تعدادی حالت فرعی در بازی وجود دارد که شبیه رویدادهایی هستند که اکتیویژن برای بازی در نظر می‌گیرد،معمولا این حالت‌ها مدت زمان مشخصی در دسترس هستند و سپس جای خود را به مودهای دیگر بازی‌می‌دهند، Standoff – Halloween, Sniper Only, Gun Game, Prop Hunt این مدها مشهورترین مودهای فرعی بازی هستند که از استقبال خوبی توسط بازیکنان برخوردار شده اند.

 

به عنوان مثال در مود Gun Game شما در یک دوئل 2 به 2 قرار میگیرید که صلاح هر دو تیم یکسان می‌باشد و هر تیمی که برنده می‌شود صلاح جدیدی در اختیارش قرار میگیرد، هر تیمی که زودتر به به راند پنجم برسد برنده خواهد بود.

 

در بازی نقشه‌های متفاوتی وجود دارد که بیشتر آن‌ها در سری های قبلی Call Of Duty وجود داشته‌اند، نقشه‌های معروف بازی شامل:

 

هایجکت (Hijacked)

کراس فایر (Crossfire)

کراش (Crash)

کیج (Cage)

تیک آف (Takeoff)

رِید (Raid)

مِلت داون (Meltdown)

اِستندآف (Standoff)

کیل هاوس (Kill house)

نوک تاون ( Nuketown)

اسکرپ یارد (Scrapyard)

هرکدام از حالت‌هایی که در بالا مشخص کردیم در تعدادی از این نقشه‌ها جریان دارند و هر نقشه به طور دقیقی با مود و کلاسی که شما بازی می‌کنید هم‌خوانی دارد؛ نقشه‌های بازی از تنوع بالایی برخوردار هستند و اکتیویژن نیز به صورت مرتب محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

خرید سی پی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
آبدوس نیوز
تاریخ ثبت : 13 بهمن 1401

استخر بادی


avatar
ثمرتو
تاریخ ثبت : 15 بهمن 1401

تیونینگ و تقویت خودرو