چگونه می توان فضای داخلی دارالترجمه خود را با موفقیت طراحی کرد

[ad_1] به دلایل زیادی ، طراحی داخلی دفتر شما می تواند تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. علاوه بر تأثیر

توسط HEKAYATS در 5 دی 1399
[ad_1]

ترجمه دفتر خانه

به دلایل زیادی ، طراحی داخلی دفتر شما می تواند تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. علاوه بر تأثیر بر راحتی ، نحوه سازماندهی ، استقرار و تزئین دفتر شما می تواند بر روحیه و نگرش کاربران تأثیر بگذارد. این بدان معنی است که تا حدی بهره وری کارمندان شما به نحوه طراحی فضای کاری شما بستگی دارد. این امر همچنین می تواند تأثیر بسزایی در شهرت تجاری شما داشته باشد ، زیرا در یک دفتر زیبا و خوش برخورد ، مشتریان و شرکای تجاری بالقوه تمایل به بازگشت را احساس می کنند.

ما می توانیم در مورد اهمیت طراحی داخلی در دفتر کار ادامه دهیم و ادامه دهیم ، اما این احتمالاً نیاز به یک قطعه جداگانه از خود دارد. در این قسمت ما نحوه طراحی فضای داخلی دفتر کار خود را به گونه ای روشن خواهیم کرد که جذاب ، کاربردی و راحت باشد.

1. با یک طراح مطب حرفه ای کار کنید

طراحی داخلی هرگز قدم زدن در پارک نیست ، مخصوصاً وقتی صحبت از محیط اداری با بیش از یک یا دو کاربر می شود. همانطور که در URL صفحه اصلی Vestra Workspace شرح داده شده است ، شرکت های مختلف نیازها ، ایده ها و اندازه های مختلفی از فضا دارند. کار با یک طراحی فضای کار با تجربه بهترین راه برای اطمینان از اینکه طراحی دفتر شما نیازهای کسب و کار شما و فضای موجود را برآورده می کند ، است.

2. روشنایی مناسب را فراهم کنید

نور در یک اتاق فضا ایجاد می کند. فضای کار در هر دفتری باید راحت باشد ، اما باید به شما الهام بخش باشد و به شما کمک کند تا وقتی برای محیط خود ارزش قائل هستید ، به نتایج مثبتی دست پیدا کنید. انتخاب نور مناسب برای فضای داخلی دفتر کار شما بسیار مهم خواهد بود: این کار می تواند احساس انگیزه ، انرژی ، تمرکز و رضایت بیشتری در کارمندان ایجاد کند.

از طرف دیگر ، نور کم می تواند بر تمرکز کارکنان شما در طول روز تأثیر بگذارد. نورپردازی با کیفیت اداری برای ایجاد راحتی دید خوب مهم است. او باید گفتگو و گفتگو را حفظ کند. باید خوشایند و دوستانه باشد. نور مصنوعی را کاهش دهید و اجازه دهید نور طبیعی بیشتری داشته باشید. یک دفتر کار با نور مناسب کارمندان شما را راضی و شاد نگه می دارد ، که به افزایش بهره وری کمک می کند.

3. در مبلمان با کیفیت سرمایه گذاری کنید

دفتر شما باید دارای انرژی ، راحتی و ارتقا بهره وری باشد. انتخاب شما برای طراحی مبلمان نقش بسزایی در دستیابی به عملکرد بالا توسط کارمندان شما خواهد داشت. انتخاب مبلمان مناسب برای مطب خود که وضعیت های بدنی سالم را حفظ می کند ، به شما و کارمندانتان این امکان را می دهد که کارآمد کار کنند. این نشان می دهد که شما به کارمندان خود اهمیت می دهید و بر وفاداری و بهره وری آنها تأثیر می گذارد.

از میز گرفته تا صندلی و حتی کابینت ، مبلمان انتخابی شما نباید فقط مدرن و بادوام باشد. مبلمان راحت و ارگونومیک را انتخاب کنید. برای اظهار نظر ، قطعاتی را انتخاب کنید که با بقیه فضای داخلی شما به زیبایی ترکیب شود.

4- میزهای نشستن و ایستادن را روشن کنید

یک میز ایستاده دور از محل معمول محل کار کارمندان در حالی که نشسته اید به دفتر شما می بخشد. با افزایش فعلی بیماری های قلبی عروقی و سایر بیماری های مزمن ، کار به صورت ایستاده می تواند راهی عالی برای بهبود سلامت کارمندان در تجارت شما باشد. اولویت باید داده شود. این کار به تشویق کارمندان شما برای جابجایی در طول روز کاری کمک زیادی خواهد کرد. میز ایستاده ساعات نشستن را کاهش می دهد ، تحرک کارمندان را ارتقا می بخشد و سلامت آنها را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

5. کمی هنر معرفی کنید

فضای دفتر در قرن 21 از غرفه های کسل کننده به طراحی های شیک و جذاب تغییر می کند. هنر از آن دسته عناصری است که می توان چهره دفتر را به یک پناهگاه شیک ارتقا داد. مجموعه هنری زیبا می تواند روحیه کارمندان را بالا ببرد و فضای بی نظیری را به فضا ببخشد. انتخاب نوع مناسب هنری برای کارمندان و کل شرکت بسیار مفید خواهد بود. هنر خلاقیت را برمی انگیزد و به محیط کار مطبوع تری منجر می شود. همچنین می توانید از هنر برای برقراری ارتباط با ایده آل ها ، اهداف ، دستاوردها و غیره شرکت استفاده کنید.

6. از رنگ های انرژی دهنده استفاده کنید

انتخاب رنگ های مناسب برای دفتر کار باعث روشن شدن دفتر شما می شود و به شما کمک می کند تا هنگام کار احساس دقت و هوشیاری بیشتری داشته باشید. سایه های مختلف قدرت برانگیختن انرژی ، آرامش و مثبت بودن را دارند. انتخاب رنگ شما می تواند به شما در تنظیم لحن و روحیه دفتر شما کمک کند. رنگ های زرق و برق دار شاد هستند و باعث آرامش خاطر و بهره وری کارکنان و بازدید کنندگان شما می شوند.

گرفتن

دفتر کار جایی است که بسیاری از ما بیشتر وقت خود را در طول روز می گذرانیم و آخرین چیزی که می خواهید خستگی و ناامیدی از محیط است. این بدان معنی است که طراحی فضای داخلی دفتر برای دستیابی به بهره وری ضمن حفظ رفاه کارمندان ، کلیدی است. چه شما یک فریلنسر با یک دفتر کار در منزل باشید و چه یک تجارت با چندین کارمند اداره کنید ، دفتر شما شایسته پیشرفت است. اگر به خوبی انجام شود ، شخصیت شما را منعکس می کند و برای نتیجه بهتر به کارمندانتان انرژی می دهد. چند نکته بالا می تواند به شما کمک کند تا فضای داخلی دفتر خود را برای راحتی ، کارایی و ظرافت ، افزایش بهره وری و کارایی در کسب و کار خود طراحی کنید.

با پیشرفت شغلی خود ، ممکن است بخواهید در بازارهای بین المللی گسترش پیدا کنید ، در این صورت شما به خدمات ترجمه حرفه ای نیاز خواهید داشت. تیم معتبر BeTranslated از مترجمان مجرب در زمینه های مختلفی از جمله ترجمه شغلی متخصص هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا پیشنهاد رایگان و بدون تعهد امروز با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن