چرا باید صداپیشگی را برای پروژه بازاریابی خود استخدام کنید

[ad_1] جای تعجب نیست که صاحبان مشاغل حتی در مورد فعالیت های بازاریابی خود می خواهند هرچه بیشتر کاهش دهند. ب

توسط HEKAYATS در 14 دی 1399
[ad_1]

استخدام صداپیشه

جای تعجب نیست که صاحبان مشاغل حتی در مورد فعالیت های بازاریابی خود می خواهند هرچه بیشتر کاهش دهند. بازاریابی B2B معمولاً شامل اینفوگرافیک ها ، سپرده ها و سایر مطالبی است که صداپیشه در آنها مفید خواهد بود ، اما آیا صداپیشگی واقعاً یک امر ضروری است یا اینکه این یک افزودنی اضافی است که باعث جذابیت بیشتر محتوای شما می شود؟

از نظر فنی ، استخدام صداپیشه برای تبلیغ شما کاملاً اختیاری است ، اما ارزش قابل توجهی به محتوای شما می بخشد. در صورت استخدام یک داستان نویس حرفه ای ، کاربران احتمالاً در آنجا بمانند و گوش دهند ، بخشی از این امر برای گوش دادن به تلاش بیشتر از خواندن است و همچنین باعث جذابیت بیشتر محتوای شما می شود. به همین دلیل همیشه ایده خوبی است که برای پروژه بازاریابی خود صداپیشه حرفه ای استخدام کنید.

صدای حرفه ای SEO را بهبود می بخشد

افزودن فیلم های توضیحی به وب سایت شما یک روش اثبات شده برای بهبود سئوی وب سایت شما است. اگر قصد دارید تبلیغی با حمایت مالی برای افزودن به صفحات رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید ، همیشه آن را به صفحه اصلی وب سایت خود اضافه کنید. این امر دید وب سایت شما را به شدت بهبود می بخشد و در موتورهای جستجو رتبه بالاتری را کسب می کند ، که به نوبه خود باعث افزایش بازدید ارگانیک می شود.

اگر این به نظر شما مانند یک خبر است ، دلیل نبودن آن بوده است. قبل از سال 2019 ، به طور خاص گوگل اعلام کرد که موتورهای جستجوی خود را برای سرویس دهی بهتر پادکست ها به روز کرده اند. با این حساب ، می توانید با افزودن توضیحات به بهینه سازی ویدیوی خود ، آن را بهبود بخشید. به یاد داشته باشید که محتوای خود را در صورت لزوم فشرده سازی کنید تا زمان بارگذاری کاربران شما کاهش یابد و اطمینان حاصل کنید که همه بازدید کنندگان جدید در این مکان هستند.

صداپیشه های حرفه ای محتوای شما را بالا می برند

به زبان ساده ، یک داستان نویس حرفه ای باعث جذابیت بیشتر مطالب شما برای کاربران جدید و مشتریان وفادار می شود. صداپیشه حرفه ای از هر آنچه برای شنیدن مشتریان بالقوه خود نیاز دارید لذت می برد و باعث می شود ویدیوی شما جالب تر و با کیفیت تر به نظر برسد.

البته همه چیز به استعداد بازیگری که استخدام می کنید بستگی دارد. خوشبختانه ، شما می توانید طیف گسترده ای از استعدادها را انتخاب کنید ، بنابراین هنگام خرید صدا بیش از ضبط ، بهتر است وب سایتی را انتخاب کنید که نمونه ها و پیشنهادات را به صورت رایگان ارائه دهد. همچنین بسیاری از بازیگران دو نسخه اول را به صورت کاملا رایگان به شما پیشنهاد می دهند.

سبک های جهانی و استفاده از صدای حرفه ای

هر سرویس یا محصولی را که در بازار ارائه می دهید ، راوی حرفه ای انعطاف پذیری را هم در سبک و هم در محتوا فراهم می کند. در صورت درخواست ، صداپیشه می تواند نمونه کارهای خود را برای شما ارسال کند تا بسته به مخاطب سبک های مختلف داستان را نشان دهد. اگر مطمئن نیستید که کدام سبک را انتخاب کنید ، این مفید است. بسته به پروژه بازاریابی خود ، می توانید یک بازیگر را برای یک پادکست کامل ، برای یک داستان ویدیویی ، برای یک کتاب صوتی کوچک یا برای آموزش الکترونیکی استخدام کنید.

صداگذاری به برند شما اصالت می بخشد

استخدام یک داستان نویس حرفه ای علاوه بر کاربردی تر ، از نظر جمعیت شناختی مورد نظر شما معتبرتر به نظر می رسد. شما می توانید بازیگران مختلفی را برای فیلم های خود استخدام کنید یا با یک حرفه ای قرارداد منعقد کنید تا صدایی را به مخاطب خود که مخاطب شما می داند به برند خود ارائه دهید. هرچه محتوای شما شخصی تر باشد ، به احتمال زیاد مشتری های احتمالی محتوای فیلم های شما و نام تجاری شما را به یاد می آورند.

کار صدا به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است

برخلاف تصور عمومی ، صداپیشه ها کاملاً مقرون به صرفه هستند ، مگر اینکه بخواهید یک فرد مشهور را استخدام کنید ، اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار نوپا نیستید توصیه نمی شود. قبل از مناقصه ، بهتر است پروژه بازاریابی خود را نهایی کنید تا ببینید به چه تعداد ویدیو رأی می دهید و آیا در آینده باید همان راوی را استخدام کنید. اگر محتوای ویدئویی بخشی از فعالیت های بازاریابی آینده باشد ، ممکن است بتوانید با همان شرکت یا بازیگر مستقل پیشنهادی بهتر و مقرون به صرفه تر دریافت کنید. البته مسلماً استخدام یک متخصص از طریق یک وب سایت دارای امتیاز کمتر از استخدام یک فریلنسر قمار است و در بیشتر موارد این گزینه مقرون به صرفه است.

روی هوا

بازیگرانی که صدایی روی سر دارند می توانند به پیشرفت فیلمنامه شما کمک کنند

باور کنید یا نه ، صداپیشه ها می توانند مخاطبان هدف شما را بهتر از شما بخصوص متخصصانی که چندین سال در بازار کار کرده اند ، بشناسند. از آنجا که آنها تجربه عملی با چنین پروژه هایی را دارند ، ممکن است بتوانند در مورد نحوه جذب مخاطب خود به شما مشاوره دهند و از سناریوهای ارائه شده به شما انتقاد کنند.

در صورت تمایل می توانید از کارشناسان صدا مشاوره بگیرید. در بعضی موارد ، آنها پیشنهاد می کنند که یک اسکریپت اصلاح شده برای شما ارسال کنند یا از ابتدا آن را بنویسند. تولیدکنندگان معمولاً به صاحبان مشاغل توصیه می کنند که پروژه ای را ارائه دهند و به صداپیشگان این آزادی را می دهند که ویژگی شخصیتی برای جذابیت بیشتر محتوا اضافه کنند.

تبدیل CTA شرکت شما را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد

تبلیغات اگر بینندگان را به خرید ترغیب نکند ، چه فایده ای دارد؟ جذابیت هنرمندان صدا بسیار بیشتر از سیلی زدن متن به محتوای ویدئویی است. صداپیشه های حرفه ای اساساً با مخاطبان شما به گونه ای صحبت می کنند که آنها را ترغیب می کند محصول یا خدمات شما را آزمایش کنند. اگر یک اپراتور تلویزیون برای پادکست ها استخدام می کنید ، می توانید آنها را وادار کنید که یک داستان شخصی در مورد چگونگی محصول شما به آنها در حل یک مشکل کمک کند یا اینکه چگونه زندگی آنها را آسان تر کرده است.

علاوه بر جذابیت بیشتر ، شنوندگان را به یادآوری بهتر خدمات شما ترغیب می کند. داستان های شخصی معمولاً به شما کمک می کند تا اطلاعات جمعیتی هدف شما با محصول یا خدمات شما ارتباط برقرار کند. علاوه بر این ، مجری که صدایی روی سر شما دارد تبلیغ شما را برای مخاطبان معتبرتر و جذاب تر می کند ، چیزی که کلمات به تنهایی نمی توانند آن را ضبط کنند. به عبارت دیگر ، شما می توانید راوی را به عنوان یک طلسم برای نام تجاری خود مشاهده کنید ، خصوصاً اگر قصد دارید در طولانی مدت با آنها کار کنید.

صدای بین المللی چطور؟

صداپیشه به معنای واقعی کلمه صدای برند شما خواهد بود ، بنابراین استخدام یکی برای پروژه بازاریابی شما مطمئناً یک سرمایه ارزشمند است. این نه تنها باعث می شود که نام تجاری شما از نظر مخاطبان با وقارتر به نظر برسد ، بلکه پیام برند شما را ارتقا می بخشد ، بهینه سازی SEO وب سایت شما را بهبود می بخشد و اولین اطلاعات ماندگار را در جمعیت شناسی هدف ایجاد می کند.

اگر قصد دارید به مخاطبان بین المللی برسید ، چرا محتوای ویدیویی یا صوتی خود را ترجمه نمی کنید؟ یکی از راه های انجام این کار زیرنویس است ، به عنوان یک گزینه جایگزین می توانید متن های خود را از یک بازیگر بومی ترجمه و ضبط کنید ، این به مخاطب خارجی شما کمک می کند تا با مارک شما ارتباط برقرار کند. برای ترجمه سمعی و بصری حرفه ای ، به جستجوی BeTranslated نگردید. تیم مترجم مجرب ما متخصصانی را در طیف گسترده ای از زوج های زبانی شامل می شود. برای اطلاعات بیشتر یا یک پیشنهاد رایگان بدون تعهدات ، امروز با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب