یکی دیگر از ویژگی های مهم مبلمان و دکوراسیون اداری کلاسیک که آنها را از دیگر مبلمان و دکوراسیون متمایز می کند، ظریف بودن در طراحی می باشد که چشم نوازی زیادی نیز به همراه دارد. امروزه دکوراسیون داخلی اداری به تخصص و مهارت کافی نیاز دارد شاید برایتان سوال باشد که چرا ؟ برای اجرای هرچه بهتر طراحی داخلی تسلط کافی بر مباحث فنگ شویی، زیباشناسی و کاربرد رنگ دارای اهمیت بسیار است. گروه مبلمان و دکوراسیون اداری دکومیر هر سال بر حسب نحوه استقبال یوز ها و مشتریان میز های اداری خود و نظرسنجی های انجام گرفته در شبکه های اجتماعی و محافل دانشگاهی و طراحی تعدادی از محصولات و میز های اداری خود را به عنوان محصولات پر مخاطب و جذاب انتخاب میکند . مدرنیته بودن و استفاده از وسایل لوکس در طراحی لابی برای اینگونه هتل ها باید رعایت شود. آباژورهای شیک و بلند و لامپ های هالوژن نیز در زیبایی دکوراسیون و طراحی لابی تجاری موثر است و فضا را زیباتر نشان خواهد داد. اولین چیزی که در زمان ورود به فضایی نظر مخاطب را بهخود جلب میکند، ((رنگ)) است. ادغام سبکهای مدرن و سنتی میتواند منجر به جلب نظر و رضایت همه ساکنین شود.

در تکنیک رنگ بندی تک رنگ (مونوکروم) تنها از یک رنگ (فام) استفاده می شود و تنها با تغییراتی مثل تیرگی و روشنی می توان به محیط کنتراست داد. در تکنیک رنگ بندی خنثی از رنگ سازمانی و متضاد آن برای طراحی دکوراسیون اداری استفاده می شود رنگ های متضاد یا مکمل در چرخه رنگ مقابل هم قرار می گیرند. در این نکته هم به متراژ و مساحت اتاق مدیریت توجه داشتهباشید تا مبلمان راحتی مناسبی خریداری کنید. در مورد راحتی مبلمان ها به ارتفاع نشیمنگاه آنان حساس باشید؛ زیرا راحتی مبلمان با ارتفاع نشیمنگاه مبل رابطه عکس دارد؛ به طور مثال زمانی که از مبل یا صندلی بلند در دکوراسیون لابی اپارتمان خود استفاده می کنید نباید انتظار استفاده طولانی مدت از آن را داشته باشید چرا که شما را زودتر خسته می کند. سبک کلاسیک برای انواع شرکت ها و سازمان های ادازی سبک ایده آلی محسوب می شود.

پایه هایی که با منبت کاری تزئین شدهاند نیز فرم زیبایی به میز های اداری کلاسیک دادهاند. شاید بد نباشد که آن را در جای کوچکی امتحان کنید و زمانی که از شدت روشنی، تیرگی و یا درخشندگی رنگ اطمینان حاصل کردید آن را برای کل دیوارها به کار ببرید. این موضوع مهم است که انسان آگاهی داشته باشد که ظرافت هیچ گاه به معنی ضعیف بودن و شکنندگی آن محصول نیست، بلکه ظرافت در زمینه مبلمان اداری به معنای یکپارچگی و هماهنگی میان اجزای وسایل می باشد. از اکسسوارهایی است که به دکوراسیون اداره شما، جلوهای کلاسیک میدهد. در واقع مبلمان اداری کلاسیک به طور کلی جزو ظریف ترین وسایل اداری به شمار می رود. در این مقاله سعی شد تا به بررسی قیمت هر متر مربع برای طراحی داخلی فضاهای مختلف پرداخته شود . حتما بخوانید: هر آنچه برای ایده آل کردن فضای اداری با انتخاب مبلمان اداری باید بدانید!

حتما به ساختمان برخی از برندهای مشهور دنیا دقت کردهاید، کمپانیهایی نظیر: گوگل، مایکروسافت و یا اپل. به همین دلیل از تزیینات زیاد و لوازم اضافه در این سبک خبری نیست. اگر شما تصمیم به این دارید که در دکوراسیون داخلی اداره خود از سبک کلاسیک استفاده کنید، پس باید از مبلمان و میز های اداری استفاده کنید که فضا را رسمی تر نشان دهند. استفاده از کمدهای دیواری و قفسه در این محیط ها برای نظم دادن به وسایل می تواند بسیار کاربردی باشد به طوری که طبیعتا دکوراسیون داخلی اداری محل کار شما مرتب تر از قبل خواهد بود. رسیدن هوای تازه به ریه ها می تواند باعث افزایش بازدهی شما شود و همان طور که پیش تر گفتیم، استفاده از گل و گیاه در فضای اداری باعث شادابی و نشاط افراد می شود. میخواهم با شما صادق باشم؛ همه چیز به جیبتان بستگی دارد! بههمین خاطر از اتاقهای اصلی یک فضای اداری به حساب میآید از این رو دکوراسیون این بخش از اهمیت ویژهای برخوردار است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از معماری داخلی ساختمان اداری دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ترجمه مقاله

ایندکسر