یک راهنمای مفید برای فریلنسینگ موفق

[ad_1] فریلنسر دیجیتال انعطاف پذیری و آزادی را ارائه می دهد. وقتی مسئولیت وقت خود را به عهده می گیرید ، به

توسط HEKAYATS در 1 اسفند 1399
[ad_1]

راهنمای فریلنسر موفق

فریلنسر دیجیتال انعطاف پذیری و آزادی را ارائه می دهد. وقتی مسئولیت وقت خود را به عهده می گیرید ، به همان اندازه که می خواهید یا هرجایی که می خواهید از هرجای کره زمین بخواهید با چالش های منظمی روبرو خواهید شد. فوق العاده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ خوب ، فریلنسر بودن می تواند به برخی اشکالات جدی نیز منجر شود.

تا زمانی که یک نگهدارنده را به مشتری متصل نکنید ، درآمد شما تضمین نمی شود. مواقعی پیش می آید که شما برای بدست آوردن شغل با مشکل روبرو می شوید و بعداً موارد دیگری پیش می آید که به نظر می رسد مشتریان شما بیش از حد خواستار هستند.

ما در اینجا ایده کوچکی از شروع کار مستقل خود و استفاده بیشتر از مزایا به شما ارائه می دهیم.

راه درست را شروع کنید

اول ، شما باید 100٪ مطمئن باشید که می توانید با عدم اطمینان مالی کنار بیایید و شبکه ایمنی کافی برای کنار آمدن با دوره های کند دارید. هنگامی که اطمینان پیدا کردید می توانید با کمبود حقوق منظم کنار بیایید ، شروع به جستجوی کنسرت های خود کنید. احتمالاً بهترین کار این است که در حالی که هنوز کار معمول خود را انجام می دهید چند شغل استخدام کنید.

با وقت خود نظم داشته باشید

هنگامی که به عنوان منبع اصلی درآمد به عنوان یک فریلنسر فعالیت می کنید ، پس نظم و انضباط کاری عامل مهمی در موفقیت شما خواهد بود. شما رئیس خود هستید و باید پیشرفت خود را کنترل کنید. مشتریان شما با شما ثبت نام می کنند ، اما بیشتر اوقات شما می خواهید کار را قبل از اینکه شما را تعقیب کنند به پایان برسانید. اگرچه هیچ قانون مشخصی وجود ندارد ، برای حفظ عملکرد خوب باید در وقت خود نظم دهید.

دانستن اینکه چه چیزی را باید شارژ کرد

قبل از شروع به کار به عنوان فریلنسر ، باید در نظر بگیرید که این مهارت ها چه ارزشی دارند. دیگران چقدر پول می گیرند و با توجه به تجربه و مهارت خود چه چیزهایی را باید شارژ کنید؟

فقط تعداد اندکی از فریلنسرها رزومه دارند تا مبلغ خوبی را برای خدمات خود دریافت کنند. بیشتر ما قبل از اینکه بتوانیم قیمت های خود را افزایش دهیم باید توصیه ها و شهرت مثبت ایجاد کنیم. همه چیز در مورد فریلنسینگ یک شهرت است - نظرات و توصیه های مثبت را مثل اینکه طلایی باشند جمع آوری کنید.

سپس ، با رشد تجارت خود ، به نحوه مدیریت امور مالی خود فکر کنید - از فاکتورها گرفته تا حساب های بانکی گرفته تا مالیات خود ارزیابی.

پیدا کردن یک شغل

یکی از رمز و رازهای افرادی که فریلنسر نیستند ، نحوه درآمدزایی ما از محل کار است. مشتریان ما چگونه ما را پیدا می کنند و چرا آنها بارها و بارها برمی گردند؟ بیایید نگاهی دقیق به برخی از بهترین راه های یافتن کار بیندازیم.

سایت های آزاد نسبت به وب سایت شما

سایت های آزاد مکانی عالی برای شروع هستند. سایت هایی مانند People Per Hour ، Fiverr و Upwork وجود دارد که شرکت ها مشاغل مورد نیاز خود را در آن پست می کنند. به عنوان یک فریلنسر ، برای این شغل پیشنهاد می دهید و توضیح می دهید که چرا از دیگران بهتر هستید.

حسن این سایت ها این است که فاکتور ، سپردن و پیگیری برای شما انجام می شود ، اما در ازای این کار بابت درآمد خود کمیسیون قابل توجهی پرداخت خواهید کرد. اگر با مشتریان کار خوبی دارید و آنها مدام برمی گردند ، غیر معمول نیست که شروع به کار گرفتن از سیستم عامل ها کنید.

گزینه دیگر این است که وبلاگ خود را بنویسید و وب سایت خود را مدیریت کنید. کلیک کردن روی سایت خود تا موتورهای جستجو به این معنی است که می توانید ترافیک ارگانیک را به سمت سایت خود و خدمات خود ببرید. تا زمانی که هر آنچه بدست می آورید حفظ کنید ، باید سخت تلاش کنید تا آن موقعیت را در رتبه بندی حفظ کنید.

به شرکت های مورد علاقه خود برای کار با آنها بگویید

تماس داغ یا ارسال ایمیل از طریق مشتری های احتمالی دلسرد کننده است و اکثر مردم از این کار اجتناب می کنند. با این حال ، اگر مشتاق و پرانرژی باشید ، ممکن است از جواب متعجب شوید. به طور خاص ، آژانس ها اغلب به دنبال فریلنسر برای کمک به مشاغل کوتاه مدت هستند. هنگام ارسال رزومه برای شرکت هایی که از فریلنسرها استفاده می کنند ، حتما نمونه کار خود را ذکر کنید.

بیشترین استفاده را از توصیه ها کنید

هنگام کار با یک شرکت و ایجاد رابطه با آنها ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا آنها شما را به دیگران که ممکن است از خدمات شما استفاده کنند توصیه می کنند؟ دهان به دهان را نمی توان بیش از حد بیان کرد و شبکه سازی ابزاری اساسی برای جمع آوری مشتری است. همچنین می توانید از همکاران سابق خود استفاده کرده و از دوستان و خانواده خود بخواهید جزئیات شما را به اشتراک بگذارند.

یک روش عالی برای تشویق مراجع این است که جمله ای در ایمیل امضای خود داشته باشید که می گوید: "لطفا اطلاعات تماس من را به هر کسی که می تواند از خدمات من بهره مند شود انتقال دهید." همچنین می توانید از مشتریان بخواهید نظرات یا توصیفات خود را بنویسند. که می توانید به اشتراک بگذارید برای تشویق مشتریان جدید

به گروه های شبکه های اجتماعی بپیوندید

در شبکه های اجتماعی تابلوهایی وجود دارد که مختص افراد آزاد است. استفاده از این گروه ها راهی برای برقراری ارتباط با سایر فریلنسرها و ایجاد رابطه ای است که می تواند مشتریان جدیدی برای شما فراهم کند. گاهی اوقات فریلنسرها کار بیش از حد را به عهده می گیرند و سپس با دیگران قرارداد می گیرند. همچنین از همتایان خود پشتیبانی و مشاوره ارزشمندی دریافت خواهید کرد.

گرفتن

فریلنسینگ آزادی بسیار بیشتری به شما می دهد که چه موقع ، چگونه و در کجا کار می کنید. خود رئیس بودن به شما امکان می دهد زندگی خود را تحمل کنید و احساس رضایت واقعی برای شما ایجاد می کند. با این حال ، شروع کار و یافتن مشتری ، به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. قبل از اینکه جهش کنید و آن را عملی کنید ، تا آنجا که می توانید راهنمایی کنید ، با این نکات ارزشمند شروع کنید.

با تشکر از اینترنت ، فریلنسرها می توانند مشتریان و همکاران خود را در هر نقطه از جهان پیدا کنند. با کمک ترجمه حرفه ای قابل اعتماد ، تجارت شما نباید محدود به منطقه محلی شما باشد. برای تأمین نیازهای ترجمه در وب سایت خود با یک ارائه دهنده ترجمه باتجربه مانند BeTranslated همکاری کنید تا مشتریان خارجی بتوانند شما را پیدا کنند یا اسناد قانونی را برای اطمینان از امنیت ترجمه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پیشنهاد رایگان بدون تعهد امروز با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن