یعنی بخش اصلی سئو، همان بک لینک ها هستند!

مفهموم PBN چیزی شبیه مزرعه لینک است ، یعنی شما در بلاگ های مختلف لینک های زیادی را ایجاد می کنید و به صورت نا

توسط HEKAYATS در 19 فروردین 1400

مفهموم PBN چیزی شبیه مزرعه لینک است ، یعنی شما در بلاگ های مختلف لینک های زیادی را ایجاد می کنید و به صورت نا محسوس لینک ها را از طریق وبلاگ های دیگر به هم مرتبط می کنید. گوگل درباره PBN در سال 2014 هشدارهایی داد ، اما بعضی از سئوکاران همچنان از این روش استفاده می کنند. به شخصه , ما هیچ تفاوتی بک لینک PBN دربین این دو ندیده ایم و تاوقتیکه نمایه backlink دامنه کارکشته باشد , به کار گیری از دامنه منقضی یا این که منقضی شده خیلی مهم نیست . روی یکی از web 2.0 blogs لایه 2 ، 12 پکیج web 2.0 blogs اعمال می شود . 3 پکیج web 2.0 blogs روی لایه 2 ساخته می شود . نکته ای که در مورد سئو خارجی (Off-Page SEO) وجود دارد این است که ممکن است تصور کنید که مستقیما روی سئوی شما اثر ندارد.

اصطلاحاتی هستند که این روزها مخصوصا در دوران بیکاری ناشی از کرونا بسیار مورد سرچ قرار گرفتند. مقالاتی که به عنوان پست مهمان درج میشوند معمولا باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دقیقا مطابق با موضوعات سایت پذیرنده باشد. مثلا اگر شما مالک یک سایت فروشگاه اینترنتی هستید و قصد دارید به مناسبت روز مادر یک ریپورتاژ آگهی برای سایت خود و برای کلمه کلیدی خرید روسری درج نمایید باید یک موضوع و متن متناسب با موضوع پنج مدل هدیه هیجانانگیز برای مادران بنویسید و در آن هدیههای هیجان انگیزی که معمولا مورد توجه مادران قرار میگیرد را ذکر کنید. جدای از این مورد، به دلیل هزینه بالایی که درج چنین ریپورتاژهایی دارند، عملاً این موضوع برای شما که خریدار این چنین بک لینک هایی هستید، جز نابود شدن بودجه تان که می توانست در بخش بسیار موثرتری هزینه شود، چیز دیگری نخواهد بود. اشتباهی که خیلی از سایت انجام می دهند این است که داخل وبلاگ ها محتوای کپی استفاده می کنند. نکته ی مهمی که خیلی از سئوکارها به آن تاکید می کنند این است که محتوای یونیک بنویسید. البته از نظر کسانی که به اصول سئو کلاه سفید اعتقاد دارند لینک سازی اشتباه بوده و روش مناسبی نیست و فقط باید با محتوای محشر و یونیک در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید.

گوگل در سال ۲۰۱۶ تأیید کرد که بک لینک ها در کنار محتوا و Rank Brain یکی از سه فاکتور برتر رتبه بندی هستند. بک لینک PBN یک ترفند تنها درحالتی که صرفا چندین دقیقه از آن باقی بماند , تنها در یک دامنه توصیه دهید . PBN چیست؟ این یکی از روش های سئو کلاه سیاه محسوب می شود که شبکه وبلاگی را ایجاد می نماید. کاری که هم در رتبه بندی و هم شاخص های سایت شما تاثیر مثبت می گذارند و گوگل هم نمی تواند تشخیص دهد این کار از جانب سایت شما بوده است. داشتن بخش پروکسی ( به این صورت که تمامی بک لینک ها با ip های مختلف ساخته می شود ) تا گوگل شک نکند . طبق ادعای سازنده مانی ربات یکی از قویترین ربات های ساخت بک لینک اتوماتیک طبق الگوریتم های گوگل 2020 می باشد ، این ربات کار ساخت بک لینک برای وب سایت شما را به صورت اتوماتیک انجام می دهد ، لینک بیلدینگ یکی از زمانبر ترین بخش های سئو می باشد که هر روز وقت زیادی از سئوکار ها می گیرد ، همینطور هزینه زیادی در پی دارد ، مانی ربات moneyrobot تمامی کارهای مربروط به لینک سازی را طبق الگوریتم های 2020 گوگل به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهد .

در این روش ما تبلیغ لینک شما را در اکانتهای شبکه های اجتماعی خودمان که بیش از چند میلیون عضو دارند انجام داده و کاربران عضو لینک های شما را لایک و شیر میکنند. بسیاری از دوستان استفاده از دامنه را به جای وبلاگ ها توصیه میکنند، اما دامنه های صفر نه قدمتی دارند و نه اتوریتی. از جمله تکنیکهای سئو خارجی سایت و افزایش ترافیک است. در ضمن حتی اگر جریمه شوید هم در این کلیدواژه های کم ترافیک جریمه می شوید و هنوز کلیدواژه های مهم را دارید. چرا نمی خواهید برای افزایش رتبه خود و ایجاد ترافیک منفعل به وب سایت خود مبلغ کمی پول بپردازید؟ این بستگی به استراتژی و مدت زمان فعالیت سایت میزبان رپورتاژ دارد. لینک سازی روش های زیادی دارد که قطعا باید در بازه زمانی طولانی مدت و به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد و هیچ پارتی بازی در کار نخواهد بود.

این مورد بسیار جای بحث دارد ولی چیزی که ما تجربه داریم اگر سایت شما برای کاربران فارسی زبان بهینه شده و محتواهای شما به زبان فارسی است باید درصد بیشتری از بک لینکهای شما هم از سایتهای ایرانی و فارسی زبان باشد. بسیار دیده ایم که برخی از مدیران سایت ها یک مقاله مشخص را تهیه میکنند و آن را به صورت رپورتاژ در چندین سایت مختلف منتشر میکنند. به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند. علاوه بر آن، کارشناسان سئو فهرستی از بهترین روشهای موثر در جلوگیری از مجازاتها (جریمهها) را جمعآوری کردهاند. در این بخش مهمترین روشهای گوگل برای شناسایی PBN را بررسی میکنیم. مانی ربات و PBN برای لینک بیلدینگ , سئو ، تولید محتوا ، بک لینک ، لینک سازی ، سوشال سیگنال ، سوشال نتورک و درآمد سئوکار حرفه ای و …

لینک بیلدینگ بخشی از سئوی خارجی سایت برای دریافت رای اعتماد از گوگل است. از آنجا که این لیست بلندی است، بنابراین تنها به توضیحات کوتاه و مفید برای هر روش بسنده کرده و هر جا که لازم باشد، منابعی را برای مطالعه بیشتر به شما پیشنهاد کرده ایم. بنابراین ، تصمیم با خود شماست که آیا از این روش لینکسازی استفاده کنید یا نه. مشکل اینجاست که این وبلاگ ها Private هستند و وقتی وبسایت شما لینک های زیادی از آن ها دریافت می کند به این معناست که شما از این شبکه های شخصی استفاده می کنید. این سایتها به خاطر تعداد بسیار زیادی از لینکهای اصلی خارجی که بیربط به هم هستند، مشخص میشوند. این تضمین می نماید که توصیه شما بیشتراز حد اکثری از داوطلبان دیگر را به خویش جلب نکند و شایسته ترین شرط بندی شما برای اخذ دامنه به قیمت خوب است . براین اساس , شما بایستی 2 یا این که 3 دامنه PBN اولیه را از یک کارگزار خریداری نمایید . اما به طور خلاصه استفاده از لینک های نوفالو در کنار لینک های فالو و عدم بهینه سازی انکر تکست ها از مواردی است که به طبیعی سازی لینک های خارجی شما بسیار کمک خواهد کرد.

ابتدا محتوای نوشته شده برای سرشاخه را منتشر کنید و لینک های داخلی را با انکر تکست هایی که در تحقیق کلیدواژه گفتیم به صفحات موردنظرتان وصل کنید. پیشنهاد می شود اول روی شبکه های میزبانی داخلی اکانت بسازید و بعد سراغ سایر پلتفرم های خارجی بروید. برای اینکه شما جریمه نشوید فقط کافیست کمی با الگوریتم های گوگل و روش های شناسایی آن آشنا شوید. با این کار شما هم تعداد لینک های زیادی در بازه زمانی کوتاه ساخته اید و هم اینکه از صفحات کم ارزشی لینک گرفته اید. البته به غیر از دریافت بکلینک؛ نکات دیگری هم در افزایش EAT سایت تاثیرگذار هستند. این سبب می شود بها میانگین دامنه در تاراج بالا برود - این به خیر وبسایت تاراج است , البته جستن دامنه مطلوب برای ارزان را برای SEO مضاعف مشقت بار می نماید . البته شاید نه فقط برای بیکاری ، بلکه برای کسب درآمد آنلاین و افزایش فروش در شبکه های مجازی و اینترنت. کماکان معتقدیم بازاریابی و شیوه های اصولی در پایداری در گوگل نقش مهم تری دارند ، ضمن اینکه باید محتوای کاربر پسند تهیه کنیم و نه گوگل پسند. همانطور که بیان شد، درواقع سئو خارجی سایت به موتورهای جستجو مانند گوگل اعلام میکند که دیگران چه احساسی نسبت به وبسایت شما دارند.

آخرین مطالب