کارشناسی هایما کار بلد

سال‌ها گذشت و اساسی مدیر خوب چینی‌ها، امروزه بیش از ۴۰ برند خودروساز در همین کشور کار می‌کنند، درحالیکه بیش از

توسط HEKAYATS در 13 آذر 1401
سال‌ها گذشت و اساسی مدیر خوب چینی‌ها، امروزه بیش از ۴۰ برند خودروساز در همین کشور کار می‌کنند، درحالیکه بیش از ۲۰ کمپانی از این گروه، تیراژ تولیدی بالاتر از سایپا و کشور‌ایران ماشین دارند. آنطور که برخی منابع گزارش ارائه می کنند هایما اس ۸ کشور ایران ماشین ( ۸ اس) قرار میباشد با یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم به توان ۱۹۵ اسب بخار و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور به بازار ایران رویکرد پیدا کند. همینطور یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک هم متصدی انتقال اقتدار موتور به سوی چرخ‌های جلو خواهد بود. بها ماشین صفر همواره برای خریداران و فروشندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چه برای مشتریان خودروی صفر و چه به جهت خریداران و فروشندگان خودروی کارکرده.
  • در حالا حاضر پاسخ همین سوال در هاله ای از ابهام است چرا که تصمیم فعلی وزارت صمت عرضه خودروهایی در بورس متاع میباشد که از روند قرعه‌کشی بیرون شده‌اند و در باب ماشینهای پرتقاضا که در چرخه قرعه کشی قرار دارند، صحبتی به میان نیامده است.
  • وجود دست اندازها در جاده ها نیز بر عمده شدن صداهای مزاحم در ماشین مزید بر علت می شوند.
  • این ماشین به‌خوبی توانسته ایرادات نسخه قبلی خود را بپوشاند و جانشین به حقی به جهت هایما s7 دیرین باشد.
  • ندا شمس اعلام کرد فائزه هاشمی متهم به اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، عمل تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی و اخلال در نظم و آسایش عمومی شده.
جدیدترین بها هایما S7 توربو جهت تسویه حساب مشتریان از سوی کشور‌ایران ماشین اعلام گردید. گفته می شود قیمت اعلام شده جهت تسویه حساب مشتریان بوده و با قیمت فروش فوری گوناگون است. در واقع ارزش تسویه حساب تصویب اسم های پیشین توسط ایران ماشین 156 میلیون تومان اعلام شده میباشد که از افزایش قیمت 52 میلیونی نسبت به قبل حکایت می کند، البته قیمت فروش نقدی هایما s7 توربو در اخبار حوادث ایران محدوده 200 میلیون تومان خواهد بود. در قلب هایما s7 توربو یک پیشرانه توربوشارژ 2 لیتری در اکنون تپیدن است. موتور 4 سیلندر همین ماشین قدرتی برابر کلیدی 148 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متری را ایجاد می‌کند. به امداد سیستم انتقال اقتدار دیفرانسیل جلو و گیربکس پنج دنده اتوماتیک، تجربه شتاب‌گیری 13 ثانیه‌ای و حداکثر شتاب 165 km بر ساعت را به جهت شما رقم خواهد زد.

قیمت محصولات کشور ایران اتومبیل در بازار 1 شهریور 1401 + جدول

از مزایای این ماشین می‌توان به خدمات پس از فروشش اشاره کرد که گشوده نیز توجیه مهربانی به جهت قیمت‌گذاری آن محسوب نمی‌شود. نمونه‌ی دیگری از S5 که پیش‌فروش آن به زودی آغاز می‌شود، پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ مهم قدرت ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۲۳ نیوتن‌متر دارااست که سازه به ادعای ایران‌خودرو، غایت توان از دور موتور ۶۰۰۰ به دور بر دقیقه و بیشترین گشتاور از به دور موتور ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ به دور بر دقیقه حاصل خواهد شد. همین محصول، یک سری ماه پیش در مرزوبوم فیلیپین عرضه شد و در تست‌هایی حیاتی بنزین استاندارد همین کشور، در زمان ۱۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید. از بخش اعظم مشکلات خودروهای کوپه در کشور ایران خدمات پس از فروش ضعیف آنها میباشد که به جهت چینی‌های مستهلک ضعف مضاعف بزرگی محسوب می‌شود. اگر‌چه این ماشین در بخش فنی حالت نسبتا بهتری در درمقابل هم‌وطنان خویش دارااست و امکانات رفاهی بیشتری هم در اختیار سرنشینان و راننده قرار میدهد اما از میزان مرغوب بودن ایجاد و مونتاژ مطلوب در سطح بها بالای ۹۰۰ میلیون تومان بهره نمی‌برد. بازار اتومبیل از شروع بازگشایی بازارهای تجاری و مالی سرزمین در نصفه دوم فروردین ۹۹، با شوک آغاز دوباره مذاکرات هستی مواجه شد. شوکی که فرایند بالا به پایین ارزش اتومبیلهای خارجی و مونتاژی را به دنبال داراست و سبب ساز شده هست بخش اعظمی ماشینهای بالای ده سال قیمت خود را از دست بدهند. در حالا حاضر ریسک خرید کردن خودروهایی مثل هیوندای آزرا ۲۰۰۸ یا این که کیا موهاوی ۲۰۱۰ بالاست. دسته‌بندی نشده به گزارش خبر آنلاین، به نقل از ​دیجیاتو، در ادامه به باز‌نگری هایما ۸S کشور‌ایران خودرو خواهیم پرداخت تا ببینیم همین شاسی بلند نسبتا جذاب و پرقدرت چه مشخصاتی دارد. مدل تجاری ناواران ، دارای محوریت اعتماد به خریدار ، قابلیت اجاره اتومبیل حیاتی استانداردهای روز عالم و فارغ از دریافت تضامین سنتی همانند بررسی و سفته و ورقه ها ملکی را مهیا می سازد. مخزن سوخت هایما 8 اس 58 لیتر ظرفیت دارااست و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 7.2 لیتر در صد km عنوان شده هست که رقم قابل قبولی خواهد بود. پیشرانه در نظر گرفته شده به جهت هایما 8S از سیستم تزریق مستقیم سوخت یا GDi بهره می‌برد، از همین رو حتمی می باشد تا از سوخت باکیفیت به جهت مالامال نمودن باک آن به کار گیری نمایید و در صورتی که به سوخت باکیفیت دسترسی ندارید، مکمل‌های اکتان را به مخزن سوخت ماشین بیش تر کنید. ممکن است اولیه نکته‌ای که با وارد شدن به کابین هایما 8S اعتنا شما را جلب کند، صندلی‌های این خودرو باشند. صندلی‌های کراس‌اوور پرچمدار هایما به مهربانی تن سرنشین را در بر می‌گیرند و قسمت پشت‌سری آن‌ها اهمیت فاصله‌ای اندک به صندلی‌ها چسبیده است؛ صندلی‌های عقب هم تا حدی فرم اسپرت جلو را محافظت کرده‌اند و دیدنی به نظر می‌رسند.

پیگیری کارت سوخت خودرو

البته در کنار این معایب هایما S5 ، یک عدد از مزایای طراحی داخلی همین اتومبیل نیز غربلیک فرمان خوش دست و خوش سایز آن میباشد که روکش آن نیز از چرم تصنعی می‌باشد. هنگام خرید یا فروش خودرو فعالیت کرده زیرا دوچندان از پیشینه سالم فنی خودرو اطلاعاتی در دست نداریم می بایست در گزینه آن توجه داشته باشید . او‌لین نوع هایما اس ۷ در سال ۲۰۱۰ طراحی شد و پس از آن سه ورژن از آن منتشر شده است.

کارشناسی

البته من این لحاظ رو برای به عنوان مثال تیگو7 ندارم زیرا به لحاظ من چیزی بخش اعظم از دو خودروی ذکر شده نداره در حالیکه بیش از 40% از اونها گرونتره و به حیث من کلیدی این بها ، حقیقتا گزینش غلطی خواهد بود. اساسی وجود شرکت های بزرگی مثل Geely در چین، شرکت هایما در ارتفاع دوران Market Share خود را در بازار چین از دست دیتا است. در حالیکه این شرکت در سال 2003، 2.3 درصد از بازار چین را در اختیار داشت، در سال 2017 همین رقم به 0.57% رسیده است. هایما S7 طراحی بیرونی قشنگ و منحصربه‌فردی دارد که نمی‌توان آن را کپی از روی هیچ محصول دیگری دانست. البته از سوی دیگر، نمی‌توان از شباهت آن دارای مزدای CX5 هم چشم‌پوشی کرد. نصیب پایینی بدنه هایما S7 ظواهر محکم‌تر و استخوان‌بندی بهتری دارد.

مشکلات شایع گیربکس اتوماتیک هایما

مشکل حیاتی این جنس در پیشرانه ضعیفش خلاصه می شد که آن نیز در ورژن توربو تا حد مطلوبی از بین بردن شده و حالا میتوان از عجله و جاذبه خودرو ابراز رضایت کرد. مدام خودروهای چینی در همین بخش بالاتر از حد انتظار مخصوصاً ایرانی‌ها ظواهر می‌شوند. به همین دلیل، از هایما اس ۷ چینی، هم نمی‌توان غیر از همین انتظار داشت. خودرویی که مهم توجه به مقام قیمتی خود، تقریباً می‌توان گفت سطح مهربانی از آپشن ها و امکانات را برای شما به ارمغان می‌آورد. هایما S7 در واقع اولین همکاری جمهوری اسلامی ایران اتومبیل حیاتی این کمپانی چینی بود که در ابتدا نسخه های تنفس طبیعی همین خودرو وارد بازار شد و مقداری سپس ورژن های توربو همین جور هم روانه بازار شد. هایما S5 کالا جدیدتر این کمپانی است که به رخ توربوشارژ و اساسی همکاری سهم دار های همین کمپانی به این معنی که فاو و یاری مزدا طراحی شده می باشد و توانسته در کنار اخوی بزرگتر خویش فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کند.

سه خودروی پرتقاضای ایران ماشین به بورس جنس می آیند

اولین گونه در سال ۲۰۱۳، نوع فیس لیفت در سال ۲۰۱۴ و مدل نو و توربو آن در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضع گردید. قیمت های درج شده به جهت طرح های فروش فوری آذرماه اعمال شده و به جهت کسانی که همین خودروها را از قبل در طرح های پیش فروش خریداری کرده بودند حساس همان ارزش قبلی چک خواهد شد. بها قیمت کارخانه به جهت گیربکس دستی این ماشین 71 میلیون و900 هزار تومان و به جهت محصول اتوماتیک 78 میلیون و 900 هزار تومان است. ترمز ها هم کارایی متوسطی دارا هستند و خیلی نیز ذیل میگیرند که اما به گفته نمایندگی و تائید بعضا از دارندگان این مشکلات پس از مدتی استفاده، خود به خویش درست خواهند شد! طراحی کابین چندان دلچسب به نظر نمی‌رسد، اما بایستی قبول کرد که امکانات بخش اعظمی در اختیار راننده و سرنشین‌ها قرار داده شده است. یکی از مواردی که ممکن میباشد زمان رانندگی با هایما اس 7 دارای آن نقص‌ پیدا کنید، عدم دید به اندازه لوازم یدکی هایما به اطراف اتومبیل می باشد که از ضعف طراحی بدنه همین اتومبیل ناشی می‌شود. مشتریان گرامی کار کشته خواهند بود اساسی مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از اشکال خودروها، قیمت روز و همینطور وضعیت فروش اقساطی کشور‌ایران اتومبیل اطلاع پیدا کنند. در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی هم فقط شاهد یه خرده بزرگ‌تر شدن نمایش‌گر مرکزی و ارتقا سیستم صوتی هستیم. این تغییرات هایما را از نتورک ۶۰۰ میلیون تومان به نتورک ۷۰۰ میلیون کشیده است. حال این که از حیث بسیاری کارشناسان هایما توربو خویش ارزش پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان ندارد. این خودرو دارای یک موتور ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه شده است.

آزمون استخدامی سراسری

البته باید گفت که در مانورهای ناگهانی، بازی‌های عرضی اتاق ممکن هست شما را وارد معضل نماید ولی به خوبی سیستم کنترل پایداری و در دست گرفتن جاذبه ماشین پایین در دست گرفتن باقی می ماند. از روبرو که به S5 توربو نگاه می‌کنید پیش از هرچیز چراغ‌های درشت، جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های دوقلوی باطن سپر و خطوط برجسته کاپوت نظرتان را به خود جلب می‌کند. در نمای جانبی آسانی طراحی چیرگی کامل داشته و فقط نکته‌ای که وجود داراست اندازه تقریبا تبارک حلقه و لاستیک‌هاست که تناسب خوبی کلیدی بعدها و حجم‌پردازی‌های بدنه دارد. بخش عقب نیز در عین شباهت به اخوی بزرگ‌تر یعنی S7 سیمای مختص خود را داشته و همانند جلو از چراغ‌های درشت و سپری پُف کرده سود می‌برد. تین نیوز تابستان امسال بود که عرضه اتومبیل در بورس فرآورده آغاز شد و تا کنون استقبال دوچندان مهربانی از عرضه‌ها شده و حتی بعضی از خودروها در کمتر از یک ساعت به فروش رسیده‌اند. همین استقبال منجر می‌گردد که خودروسازان اقبال بیشتری به عرضه در بورس محصول داشته باشند.

معرفی اتومبیل چینی هایما S7

با این حال، فضای به اندازه برای چهار سرنشین وجود دارااست و با توجه به عرض ناچیز خودرو، نفر پنجم در صندلی عقب، راحتی قابل قبولی نخواهد داشت. صندوق بار هایما S5، تنها ۳۲۰ لیتر میباشد که در مقایسه کلیدی فضای ۴۰۰ لیتری ۲۰۶ صندوقدار و ۵۰۰ لیتر حجم اثر گذار در تندر ۹۰، ناکافی به لحاظ می‌رسد، البته می‌توان از امکان جمع‌شدن صندلی‌های عقب استعمال کرد و فضای توشه هایما S5 را ارتقا داد. نسبتاً نیمی از سپر جلوی S5 را پلاستیک سیاه‌رنگ تشکیل می دهد که اما در کراس‌اورهای فروش اسباب و اثاث یدکی هایما اقتصادی دنیا، امری طبیعی است، اما تعدد چراغ‌ها در همین قسمت، تعجب آور به لحاظ می‌رسد و به نوعی سردرگمی طراح هایما را نشان می‌دهد. معین نیست، چرا اساسی وجود چراغ‌های پهناور اصلی، دو دسته روشنایی مربوط به روشنایی روز و مه‌شکن به شکل جداگانه و حساس حالتی نبستا بی‌ربط دارای یکدیگر، در طرفین سپر قرار دیتا شده‌اند. خطوط حجم‌دهنده‌ی بر روی سپر و کاپوت جلو هم، هرچند افزایش‌دهنده‌ی حساس اسپرت هایما S5 هستند، مقداری نامرتب و ناهنماهنگ اساسی دیگر اجزا به دیده می‌خورند.

با 300 تا 500 میلیون چه ماشینی بخرم

در نمای جانبی یک خط بلند و حجم دهنده می‌بینیم که بدنه اتومبیل را از یکنواختی درآورده است. اما نباید فراموش کرد که برخی از نمونه‌های چینی موجود در بازار شهرت ماشین های چینی را خراب کرده‌اند که این امر در حین خرید کردن مقداری خریداران را منصرف می‌کند. در بخش صندوق عقب نیز قابلیت هایی مانند تا کردن صندلی ها به جهت بزرگ تر شدن فضای صندوق وجود دارد که به تیتر “آپشن هایما S7” محسوب می شود و کلیدی طاقچه بلند به خوبی هماهنگ و منطقی به نظر می‌آید. تفاوت ظاهری میان همین دو مدل مضاعف محدود و در تراز تفاوت در بعضا جزئیات مثلاً در آینه‌های جانبی است. تا به امروز بعضی هنگام خرید هایما S7 متوجه ایرادات جزئی در خود طراحی یا این که در میزان مرغوب بودن مونتاژ آن شده‌اند. ولی این موارد، گاه شانسی میباشند و ممکن می باشد مثلاً شما هیچ ایرادی از لحاظ طراحی و مونتاژ طراحی در خودروی خود نبینید. یکی از از همین ایرادات رخنه بسیار میان در کاپوت اتومبیل و بدنه ماشین زمان بسته بودن می‌باشد. البته ناگفته نماند هایما S7 حیاتی موتور 1.8 لیتری توربو و قدرتی بالاتر (188 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور) هم ارائه شده که امیدواریم این پیشرانه ی جدید هرچه زودتر به کشور ایران هم برسد. ولی سال 2006 شرکت دولتی FAW Group، که FAW Car یکی از از سه زیرمجموعه مهم آن است، برنده به خریداری تمام سهام مزدا در هایما شد. از آن سال تا امروز، Haima در کنار برند Besturn دو زیرمجموعه اساسی فاو در بازار چین میباشند و جالب‌تر این که بخش اعظم اتومبیل های هردو این برندها از پلتفرم‌های مزدا بهره می‌برند. توصیه می شود برای از بین بردن این نقص‌ به یک کارشناس و یا متخصص مراجعه نمائید. افت ولتاژ در روزگار واضح بودن ماشین به هر دلیلی مربوط به فساد یا این که فرسودگی دینام است. بعد از آن از باتری به باتری می بایست خودرو دو ساعت روشن باشد تا باتری را دوباره فول شارژ کند. درود ایراد الکتریسیته نیومدن پشت امپر ما چی هستش ؟اگر از باتری هستش خوبی کنید راهنمایی کنید. سفارش ما به شما در در آغاز شارژ باتری می باشد و در صورتی که دسترسی نداشتید آغاز زدن به وسیله جابه جایی باتری و در نهایت باتری به باتری می باشد. ولی در صورتی که مطمئن می باشید که این صدا مربوط به دینام می باشد مسلما به یک متخصص مراجعه نموده تا خودروی شما را تحلیل و عیب یابی نمائید.
آخرین مطالب