چگونه می توان فروش آنلاین شرکت خود را بهبود بخشید

[ad_1] افزایش فروش آنلاین باید یک هدف بازاریابی مداوم باشد ، به ویژه برای افرادی که تجارت الکترونیکی دارند.

توسط HEKAYATS در 2 بهمن 1399
[ad_1]

فروش آنلاین را بهبود ببخشید

افزایش فروش آنلاین باید یک هدف بازاریابی مداوم باشد ، به ویژه برای افرادی که تجارت الکترونیکی دارند. با این حال ، رقابت می تواند چالش برانگیز باشد زیرا شما بیشتر اوقات محصولات یا خدماتی را که بسیاری دیگر به صورت آنلاین ارائه می دهند می فروشید.

با مصرف کنندگانی که هزاران محصول و خدمات فقط با یک کلیک فاصله دارند ، چگونه می توانید برند خود را برجسته کنید؟ برای این اتفاق ، شما به یک استراتژی موثر نیاز دارید که با تغییر نام تجاری و مشتریان شما تکامل می یابد.

نکات موثر بازاریابی آنلاین برای کمک به شما در افزایش فروش آنلاین

تصویر برند خود را تازه کنید

رشد کسب و کار ، به ویژه در اینترنت ، همیشه ثابت نیست و گاهی اوقات تازه سازی چهره برند شما فقط می تواند چیزی باشد که مشتریان جدید را به خود جلب کرده و مشتریان موجود را القا می کند. شاید تعجب کنید که چگونه بسیاری از جزئیات مانند آرم وب سایت شما می تواند بر نوع نگاه افراد به تجارت شما تأثیر بگذارد.

استفاده از یک سرویس طراحی حرفه ای را در نظر بگیرید تا تصویر برند خود را تکان بخشد. برون سپاری از طراحان واجد شرایط ، اطمینان از حرفه ای و جذاب بودن محتوای بصری شما و برجسته کردن تجارت شما از رقابت خواهد بود.

وب سایت خود را برای چندین سیستم عامل بهینه کنید

مشتریان از منابع مختلف به وب سایت شما نگاه می کنند و برای گسترش دسترسی شما ، باید اطمینان حاصل کنید که هنگام بازدید از وب سایت شما ، می توانید تجربه خرید مثبتی به آنها بدهید.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در دستگاه های مختلفی که مشتریان هدف شما می توانند استفاده کنند ، مانند PC ، Mac ، Android ، iPhone و رایانه لوحی به درستی کار می کند.

SEO را بهبود ببخشید

برای جذب مشتری بیشتر به سایت خود ، باید ترافیک مربوطه را هدایت کنید و برای این کار باید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود ببخشید تا افراد مناسب را هدف قرار داده و پیام صحیح را ارائه دهید.

تبدیل زیاد باعث ایجاد ترافیک مربوطه می شود ، بنابراین اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید باید از هدر رفتن منابعی که ترافیک مربوطه را به سایت شما نمی رساند جلوگیری کنید. با یافتن ترکیب مناسب بازاریابی می توانید به این مهم دست پیدا کنید. بهترین آمیخته بازاریابی به رسانه مناسب اشاره دارد ، جایی که شما محصولات و خدمات خود ، پیام مناسب و پیشنهاد قیمت مناسب را تبلیغ یا تبلیغ می کنید. با داشتن رسانه مناسب و بازدید مناسب ، عملکرد بهتری را شروع خواهید کرد.

برای حفظ ترافیک مناسب برای رسیدن به بالای جستجوهای Google ، بهترین پیشنهادی را که برای مخاطبان شما مناسب است پیدا کنید. در مورد اینکه چرا مردم به محصول یا خدمات شما نیاز دارند ، مشکلاتی که مشتریان شما دارند و اینکه محصولات شما چگونه می تواند آنها را برطرف کند ، روشن باشید. هنگامی که مخاطبان شما احساس درک کنند ، آنها همچنان به بازدید از وب سایت شما ادامه می دهند و شما را به بالای جستجوهای Google یا Yahoo می رسانند.

از تماس های عملیاتی سفارشی استفاده کنید

اندازه گیری تبدیل ها برای افزایش فروش آنلاین بسیار مهم است و بنابراین بهینه سازی درخواست شما بسیار مهم است ، زیرا در آنجا محل تبدیل ها اتفاق می افتد.

Call to Action (CTA) عنصری از صفحه است که مخاطب هدف شما را ترغیب می کند قدم های مشخصی بردارد. به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما یک صفحه محصول است ، می توانید از دکمه هایی با عنوان "افزودن به سبد خرید" یا "اکنون بخرید" استفاده کنید. CTA همچنین بازدید کنندگان از سایت شما را به انجام سایر کارها تشویق می کند ، مانند دنبال کردن صفحه رسانه های اجتماعی ، اشتراک در لیست نامه های پستی یا اشتراک گذاری مطالب.

سفارشی کردن CTA باعث مشخص شدن آنها می شود. اگرچه ممکن است آنها بازدید کننده را با نام مخاطب قرار ندهند ، اما قیف فروش شما را به مشتریان شما نشان می دهند. یک مطالعه HubSpot با بیش از 93000 CTA نشان داد که انطباق پایگاه های تماس با تماس برای اقدام ، اعم از اینکه کاربران به مشتری ، بازدید کننده یا راهنما پرداخت کنند ، می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد. با استفاده از این روش ، HubSpot 42٪ بازدیدکننده بیشتر را به مشتری بالقوه تبدیل کرد.

محصولات مربوطه را بفروشید و بفروشید

حدود 10-30٪ از درآمد تجارت الکترونیکی از فروش و فروش متقابل حاصل می شود. مشاغل مشهوری مانند پپسی ، مک دونالد ، KFC و دیگران رونق یافته اند زیرا این روش به آنها امکان می دهد با معرفی نسخه های به روز یا محصولات اضافی ، به یک مشتری بیشتر بفروشند و این باعث علاقه بیشتر مشتری به محصول می شود.

فروش مجدد و فروش متقابل متفاوت است ، اما در فرض مشابهی کار می کند. با ارائه یک بسته اضافی که برای اقلامی که می فروشید مناسب خواهد بود ، می توانید با ارائه گزینه های بالاتر برای به روزرسانی وب سایت و فروش متقابل ، فروش بیشتری داشته باشید. این روش ها می توانند به شما در افزایش خریدهای برنامه ریزی نشده محصول و در عین حال افزایش متوسط ​​مقدار سفارش برای فروشگاه آنلاین کمک کنند.

از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

هنگامی که تجارت خود را به سمت سایت خود هدایت می کنید ، رسانه های اجتماعی شرکت شما به همان اندازه وب سایت تجارت الکترونیکی شما مهم هستند. بیشتر افراد چندین بار در روز با شبکه های اجتماعی درگیر می شوند و به شما فرصت بیشتری می دهند تا مورد توجه قرار بگیرید. همچنین به شما امکان می دهد جنبه شخصی تری را در تجارت خود نشان دهید. از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود برای بهبود دید و افزایش اعتماد به محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

ترجمه محتوا به صورت آنلاین

یکی از بزرگترین مزایای تجارت الکترونیکی این است که مشتری احتمالی شما نه تنها مردم منطقه شما هستند ، بلکه همه افراد در جهان با اتصال اینترنت هستند. با این وجود بعید است که مشتریان بین المللی در صورت عدم درک محتوای آنلاین شما با مارک شما درگیر شوند.

ترجمه نتایج وب سایت و رسانه های اجتماعی به زبانهای مناسب به شما امکان می دهد طیف وسیع تری از افراد را در اختیار داشته باشید و به مشتریان خارجی نشان دهید که توسط شرکت شما ارزش زیادی قائل هستند. برای تهیه محتوای چند زبانه با کیفیت ، یک سرویس ترجمه حرفه ای استخدام کنید.

در نتیجه

بسیاری از روش های موثر برای افزایش فروش آنلاین شما وجود دارد ، از تازه کردن آرم خود تا ایجاد CTA سفارشی. تنها چیزی که باید بدانید بهترین نکات و ترفندها برای تجارت شما است تا بتوانید تبدیل بیشتری داشته باشید و بازدیدها را به همان اندازه به سمت کسب و کار خود سوق دهید.

اگر در حال گسترش کار خود هستید و می خواهید وب سایت خود را به زبان های مناسب ترجمه کنید ، تیم مترجمان باتجربه BeTranslated در اینجا برای کمک به شما هستند. برای اطلاعات بیشتر یا یک پیشنهاد رایگان بدون تعهدات ، امروز با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب