چگونه توییتر مرا به خاطر هک مجازات می کند - خدمات ترجمه و ویرایش Tranix

[ad_1] حساب توییتر من روز دوشنبه 26 ژوئیه هک شد. من سعی کردم با تغییر رمز عبور آن را بازیابی کنم ، ا

توسط HEKAYATS در 2 شهریور 1400
[ad_1]

حساب توییتر من روز دوشنبه 26 ژوئیه هک شد. من سعی کردم با تغییر رمز عبور آن را بازیابی کنم ، اما هکر برای من سریع عمل کرد و آدرس ایمیل و شماره تلفن را تغییر داد ، بنابراین من قفل شدم. من بلافاصله هک را در پشتیبانی توییتر گزارش دادم و ساده لوحانه فکر کردم که ظرف چند روز کنترل حساب خود را دوباره به دست خواهم آورد.

اشتباه!

پس از ارسال اطلاعات لازم به پشتیبانی ، روزها بدون پاسخ به پایان رسید. نه اینکه خیلی مهم به نظر برسد زیرا هکر با حساب من کاری نکرده است. حداقل من چیزی نمی دیدم. زیرا من یک حساب جدید برای نظارت بر فعالیت اصلی ایجاد کرده بودم.

جریان ظاهراً بی پایان هرزنامه بیت کوین حدود 10 روز پس از هک شدن من شروع شد. من برخی از توییت ها را درTwitterSupport تگ کردم و همچنین با کلیک بر روی سه نقطه و سپس گزارش هک شدن حساب ، گزارش کردم گزارش - "به نظر می رسد حساب آنها هک شده است"به بسیاری از پیروان من همین کار را کردند (بسیار متشکرم!) و / یا از طریق سایر رسانه های اجتماعی من با من تماس گرفتند تا به من بگویند چه اتفاقی می افتد.

نتیجه ای ندارد.

پشتیبانی توییتر همچنان از تلاش برای تماس با آنها در مورد وضعیت چشم پوشی می کند ، که تعجب آور بود زیرا من فکر کردم آنها مایلند جلوی هرزنامه ها را بگیرند. در واقع ، تنها نتیجه این بود که هکر حساب جدید من را مسدود کرد تا من را از دیدن آنچه در حال رخ دادن است باز دارد.

بنابراین من یکی دیگر جدید ایجاد کردم.

اوه من همچنین تعدادی از پاسخ ها را از افرادی دریافت کردم که به من می گفتند با XYZ تماس بگیرید ، زیرا آنها نابغه های مبتکر توییتر بودند که می توانستند حساب من را در کوتاه ترین زمان بازگردانند. اما همه آنها حیله گر بودند. مردم - منتظر بمانید ، شاید من باید آن را ویرایش کنم - رباتها (؟) تقریباً هیچ دنبال کننده ای پیامهای مشابه را برای اتصال به توصیه راهنمایی خود توییت نمی کند.

من همه آنها را نادیده گرفتم. چون نمی خواستم از تابه به داخل آتش بپرم و اطلاعات شخصی بیشتری بدهم.

در عوض ، از دومین حساب جدید ایجاد شده برای گزارش برخی از توییت های بیت کوین استفاده کردم و حساب اصلی من هک شده است به این امید که سر و صدای زیادی جلب توجه کند (برخی از پیروان من همین ایده را داشتند و همچنینTwitterSupport را بمباران کردند) به اما این کمکی نکرد و ما فقط توسط هکر من مسدود شد.

از آنجایی که از این که هیچ اتفاقی نمی افتد بسیار خسته شده بودم ، فرم پشتیبانی توییتر را با استفاده از آدرس ایمیل متفاوت دوباره پر کردم ، در صورتی که به دلایلی مشکلی در حساب مربوط به حساب اصلی من وجود داشت.

نتیجه! جواب دادند!

سلام،

پس از بررسی درخواست شما ، متوجه می شویم که آدرس ایمیلی که برای ارسال درخواست خود برای ما استفاده کرده اید با ایمیل موجود در حساب توییتری که با آن تماس می گیرید مطابقت ندارد.

بنابراین ، ما باید از شما بخواهیم که یک درخواست پشتیبانی جدید با استفاده از ایمیل مرتبط با حساب ارسال کنید.

برای ارسال درخواست پشتیبانی جدید ، مراحل زیر را دنبال کنید:

- بازدید کنید صفحه فرم مابه

- یک درخواست جدید با آدرس ایمیل صحیح ایجاد کنید.

- شما یک پاسخ خودکار به ایمیل صحیح دریافت خواهید کرد. لطفاً برای تأیید درخواست خود به این پیام پاسخ دهید.

اگر به آدرس ایمیل مرتبط با حساب دسترسی ندارید ، ممکن است بخواهید با یک حساب ایمیل قدیمی یا غیرفعال برای کمک با ارائه دهنده ایمیل خود تماس بگیرید. یه نگاه به مال ما بنداز نکات عیب یابی برای راهنمایی بیشتر

اگر درخواست جدیدی برای پشتیبانی ارسال می کنید ، لطفاً به این ایمیل با شماره مورد جدید پاسخ دهید. از کمک شما سپاسگزاریم!

با تشکر،

توییتر

من دستورالعمل ها را انجام دادم ، اگرچه ظاهراً هکر آدرس ایمیل ، رمز عبور و شماره تلفن اصلی مربوط به حساب من را تغییر داد. تنها کاری که می توانستم انجام دهم این بود که قبل از بروز این وضعیت ناخوشایند اطلاعات مربوط به آن را ارائه کنم.

و سپس دوباره بازی انتظار را انجام دادم.

تقریباً چهار هفته پس از هک شدن ، بسیار راحت شدم که بالاخره این پیام خنده دار را از توییتر دریافت کردم:

به نظر می رسد شما آماده رفتن هستید

سلام،

ما حساب شما را بررسی کردیم و اکنون به نظر می رسد همه چیز تسویه شده است!

اگر اینطور نیست ، لطفاً به این پیام پاسخ دهید و ما به کمک شما ادامه می دهیم.

با تشکر،

توییتر

اما این تسکین به زودی از بین رفت ، زیرا متأسفانه ایمیل در جزئیات گم شده بود. آیا آنها با استفاده از آدرس اصلی و رمز عبور من حساب من را بازیابی کردند؟

خیر این کار نمی کند.

بنابراین سومین حساب جدید را بعد از هک ایجاد کردم تا بفهمم منظور آنها از "خوب برای کار" چیست. سپس متوجه شدم که حساب من به حالت تعلیق درآمده است.

کاملاً ناامید و بیش از کمی آزرده ، در اسرع وقت برای آنها نوشتم:

سلام

من نمی فهمم چگونه می توانید بگویید که این مشکل حل شده است.

حسابnikki_graham من در 26 ژوئیه هک شد و چند روز بعد پیام های اسپم بیت کوین ارسال شد. من بلافاصله به شما گفتم ، و بسیاری از دوستان من نیز گزارش دادند که حساب من هک شده است.

من اکنون یک حساب جدید ایجاد کرده ام تا بررسی کنم که چه اتفاقی می افتد ، و متوجه شدم که شما حساب من را به حالت تعلیق درآورده اید.

تنها راهی که به رضایت من اجازه می دهد ، دسترسی به حسابnikki_graham من است. من سالها در توییتر صرف ایجاد فالوور برای کسب و کارم کرده ام و نمی خواهم از نو شروع کنم.

در اینجا دوباره جزئیات آمده است: […]

از آنجا که تقریباً چهار هفته از هک شدن من می گذرد ، آیا می توانید این مشکل را در اسرع وقت حل کنید.

متشکرم.

برای فهمیدن،

نیکی گراهام

خوب خوب شاید بتوانم کمی سیاستمدار باشم و صبورتر باشم. اما آیا من اصلا با شخصی صحبت کردم؟ و حل مشکل هک چقدر طول می کشد؟

بدیهی است برای همیشه.

چند ساعت (بله ، ساعت ؛ سرانجام پشتیبانی بیدار شد و به من متعهد شد) پس از ارسال پیام ، این پاسخ را دریافت کردم:

سلام،

ما نامه ای می نویسیم تا به شما اطلاع دهیم که حساب شما به دلیل نقض مکرر یا مکرر از حساب ما به حالت تعلیق درآمده است - و همچنان معلق خواهد ماند قوانینبه

ما رفتارهای زیر را در توییتر مجاز نمی دانیم:

- ایجاد حساب های سریال و / یا چندگانه با موارد تداخل دار

- با ایجاد یا استفاده از حساب دیگر از تعلیق دائمی خودداری کنید

پیوندهای متقابل توییت ها یا پیوندها به چندین حساب

- نظارت تهاجمی ، به ویژه با وسایل خودکار

لطفاً به این ایمیل پاسخ ندهید و شکایات جدیدی در مورد این حساب برای ما ارسال نکنید ، زیرا آنها را دنبال نمی کنیم.

با تشکر،

توییتر

من هنوز کاملاً مطمئن نیستم که چه اشتباهی کرده ام ، اگرچه بر این فرض کار می کنم که چهار دلیل به دلایلی ذکر شده است.

  • من فقط سه حساب جدید ایجاد کردم تا کار هکر را بررسی کنم ، بهTwitterSupport هشدار دهم و از جامعه ترجمه و تفسیر (یعنی بیشتر دنبال کنندگانم) بخواهم تا با گزارش هک شدن ، حساب من را پس بگیرند.
  • من با ایجاد یک حساب دیگر از توقف فرار نکردم ، زیرا متوجه شدم که تنها پس از ایجاد حساب سوم متوقف شدم.
  • و تا جایی که من می دانم ، هیچ توییت یا پیوندی ارسال نکرده ام
  • شخصی را به شدت دنبال کنید ، اما شاید هکر من این کار را انجام داده باشد.

بدیهی است که من می توانم درخواست این تعلیق دائمیبه اما برای انجام این کار ، باید وارد حساب تعلیق شده خود شوم ، بنابراین ابتدا برمی گردم.

توصیه من به شما این است که هک نشوید. اکنون گذرواژه خود را به اعداد ، حروف و نمادهای کاملاً تصادفی تغییر دهید و انگشتان خود را روی هم نگه دارید. زیرا در غیر این صورت ممکن است ثمره تلاش های شما برای ایجاد حضور آنلاین در توییتر برای همیشه از بین برود. در مورد من 12 سال است ، 7000 دنبال کننده و حدود 25000 توییت (بیشتر یا کمتر ، در حال حاضر به خاطر نمی آورم).

به عنوان یک اظهار نظر جدی تر ، بدیهی است که توییتر باید سیستم پشتیبانی خود را بهبود بخشد و چند نفر دیگر را برای حل مشکلات استخدام کند. من با کمال میل هزینه می کنم تا با شخصی صحبت کنم که به مشکل من گوش دهد و سریع آن را حل کند. شاید وقت آن رسیده است که برخی از گزینه های حساب پولی را معرفی کنید.

توییتر کمی شبیه Marmite است. یا او را دوست دارید یا از او متنفرید.

من آن را دوست داشتم و هر روز چند بار برنامه ام را بررسی می کردم. اکنون من صادقانه نمی دانم که آیا دوباره با این پلتفرم برخورد خواهم کرد یا خیر.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن