چگونه بررسی کنیم که طالع بینی حافظ آنلاین درست است

  خواه طالع بینی را به عنوان انجیل در نظر بگیرید یا به سادگی آن را به عنوان یک منبع سرگرم کننده لذتبخش ب

توسط HEKAYATS در 14 بهمن 1399

 

خواه طالع بینی را به عنوان انجیل در نظر بگیرید یا به سادگی آن را به عنوان یک منبع سرگرم کننده لذتبخش ببینید ، خواندن فال روزانه شما بخشی منظم از برنامه های معمول بسیاری از افراد است. برخی افراد از برنامه های طالع بینی برای فال استفاده می کنند ، در حالی که دیگران برنامه های خود را به صورت آنلاین یا از طریق رسانه های اجتماعی می خوانند ، برخی دیگر ممکن است تصمیم بگیرند که چیزهای قدیمی را حفظ کرده و برای رفع آن به قسمت فال روزنامه یا مجله مراجعه کنند. طالع بینی می تواند ابزاری عالی برای کمک به ما درمورد آنچه در زندگی ما می گذرد ، احساس ارتباط بیشتر با جهان و کمک به ما در استخراج چند توصیه کیهانی که ممکن است جنون هایی را که زندگی نشان می دهد ، روشن کند.

بیشتر شبیه این

سیارات از یک دست بیرون می آیند

نحوه برخورد با طالع بینی شدید برای روز تحلیف

نوشته شده توسط نینا کان

یک زوج یکپارچهسازی با سیستمعامل عاشق مقابل سیارات

در جستجوی عشق؟ طبق طالع بینی چرا سال 2021 سال شماست

نوشته شده توسط نینا کان

ستاره در طالع بینی چیست؟ چه تاثیری بر نشانه شما دارد

این راهنمای شما برای درک طالع بینی در طالع بینی است

نوشته شده توسط نینا کان

فال روزانه شما برای 29 ژانویه 2021

امروز فال شما برای امروز است: 29 ژانویه 2021

توسط مکه وودز

اما با وجود منابع زیاد برای انتخاب ، تشخیص درست بودن علامتی که می خوانید دشوار است. زیرا ، مانند همه موارد ، مهم است که شما هرچه می شنویم را به ارزش واقعی خود نگیرید. اگر به تفسیر کسی از سیارات و اینکه چگونه ممکن است شخصاً روی شما تأثیر بگذارد اعتماد می کنید ، بهتر است با دانستن اینکه چگونه نشانه خود را به درستی بخوانید ، احساس اطمینان کنید. شما می خواهید مطمئن باشید که برخی از دانش های نجومی واقعی در پشت پیش بینی های کیهانی که می خوانید وجود دارد.

با این حال ، در اینجا برخی از نکات درونی در مورد چگونگی تشخیص درست بودن نشانه خود - و علائم قرمز که باید اطمینان حاصل کنید که یک حرکت شبیه چمچه زنی دقیق را به دست می آورید ، آورده شده است. زیرا اگر به ستاره ها اعتماد کنید ، باید به منبع معتبری برسید.

منبع و لحن را در نظر بگیرید

با بررسی اینکه چه کسی علامت خوانده شده را می نویسد ، شروع کنید. آیا آنها منجمان حرفه ای هستند یا طالع بینی؟ آیا آنها مرتبا در مورد ترانزیت و چگونگی تأثیر آنها بر مردم می نویسند؟ اگر چنین است ، این نشانه خوبی است ، زیرا نشان می دهد که آنها در مطالعه طالع بینی و برخی از تجربه های خوب در زمینه تفسیر تأثیر سیارات بر ما پیشینه دارند. همچنین نگاه کردن به منابعی که آنها به آنها مراجعه می کنند یا افرادی که با آنها ملاقات می کنند نیز مفید است - و حتی ممکن است منابع معتبر دیگر را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید مواردی که آنها تأیید می کنند دقیق و معقول هستند.

باید لحن گروه خود را نیز در نظر بگیرید. اگر کسی اغراق آمیز صحبت می کند یا پیش بینی های وحشیانه و شدیدی را انجام می دهد ، ممکن است بخواهید توجه خود را به جای دیگری معطوف کنید. صورت های فلکی یک نگاه اجمالی کاملاً گسترده به نیروهای کیهانی فراگیر است که ممکن است در یک زمان خاص بر شما تأثیر بگذارد ، بنابراین تصور اینکه ادعاهای بیش از حد خاص یا اغراق آمیز درست باشد غیرواقعی است. یک نکته این است که توجه داشته باشید خوش شانس خواهید بود ، اما اینکه به شما گفته شود ممکن است در قرعه کشی برنده شوید چیز دیگری است.

با این حال به یاد داشته باشید که طالع بینی یک هنر تفسیری است - بنابراین در حالی که برخی از جنبه های طالع بینی به معنای چیزهای خاصی هستند ، اما وقتی یک ستاره شناس به طور کلی به یک عکس کیهانی نگاه می کند ، ممکن است یکی تصمیم بگیرد انرژی خود را بر انرژی دیگر بخشد. این زیبایی خواندن زودیاک است: همه آنها کمی متفاوت هستند و این لزوما به معنای قانونی بودن یکی نیست.

جزئیات مربوط به سیارات را پیدا کنید و برای گرفتن طالع خود این لینک را دونبال کنید تا نتیجه آن را ببینید.

نشانه شما باید کمی درباره سیارات به شما بگوید

شاتر استوک

ستاره شناس نارایانا مونته ور به بوستل می گوید: "وقتی نوبت به خواندن طالع بینی می رسد ، اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید ذکر جنبه های خاص طالع بینی است." این مهم است زیرا این به معنای واقعی کلمه طالع بینی است: مطالعه سیارات و تفسیر حرکتها و فعل و انفعالات آنها بر ما تأثیر می گذارد. جنبه های طالع بینی ، یا جنبه های سیاره ای ، به روابطی که سیارات بر اساس موقعیت فعلی آنها در نمودار زودیاک با یکدیگر تشکیل می دهند ، اشاره دارد - نگاهی به این اتصالات چیزی است که به صورت فلکی اطلاع می دهد و ستاره شناس می نویسد. دیدن تجزیه و تحلیل آنچه در واقع در ستاره ها اتفاق می افتد (همراه با معنی آن) نشانه خوبی است که شما در حال خواندن یک اثر خودی هستید.

مونتوار می گوید ، بدون نوشتن اینکه سیارات چه کاری انجام می دهند ، می توان فال نوشت ، "اما به طور کلی ، در صورت فلکی ، اتصالات سیاره ای ذکر شده است که در هر زمان بر یک علامت خورشید خاص تأثیر می گذارد." "بدون آن ، نشانه شما باید بسیار مرموز باشد ، و توضیح نحوه مقابله یا استفاده از انرژی های فعلی سیاره دشوار است."

با این حال ، طالع بینی یک هنر بسیار پیچیده است ، بنابراین برخی از ستاره شناسان قطعاً تصمیم می گیرند چیزهایی را برای افرادی که سابقه زیادی در آن ندارند ساده کنند. این که شما می خواهید این کار را انجام دهید ، به خود شما بستگی دارد

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن