چطور در فری فایر اسکین رایگان بگیریم؟

بسیاری از اقلام آرایشی، مانند پوست اسلحه، در میان جامعه Free Fire در سراسر جهان تقاضای زیادی دارند. بازیکنان ف

توسط HEKAYATS در 24 اردیبهشت 1401

بسیاری از اقلام آرایشی، مانند پوست اسلحه، در میان جامعه Free Fire در سراسر جهان تقاضای زیادی دارند. بازیکنان فرصتی برای انتخاب از بین پوسته های منحصر به فرد مختلف در دسترس دارند و توسعه دهندگان به طور دوره ای موارد جدید را به بازی اضافه می کنند.

خرید جم فری فایر از دیاموند لند

با این حال، بسیاری از کاربران جدیدی که به بازی ملحق می شوند ممکن است از مراحلی که می توانند برای به دست آوردن پوسته اسلحه در Free Fire استفاده کنند، آگاه نباشند. در نتیجه، آنها به دنبال روش هایی برای انجام همین کار هستند.

راه های بدست آوردن پوسته تفنگ در جعبه های FireLoot رایگان

جعبه های غارت

جعبه های غارت سلاح را می توان روش اولیه ای دانست که از آن می توان پوسته ها را بدست آورد. با این حال، فقط یک فرصت وجود دارد، و کاربران تضمین نمی‌شوند که پس از باز کردن تعداد خاصی از جعبه، یک دائمی دریافت کنند.

 

دو نوع موجود در فروشگاه درون بازی وجود دارد: Legend Box و Theme Box. آنها به ترتیب 40 الماس و 25 الماس برای کاربران هزینه دارند.

 

لاک رویالز

چندین لاک رویال در فری فایر اجرا می شوند و برخی از آنها دارای پوسته اسلحه هستند. اینها عبارتند از Weapon Royale، Incubator و Feded Wheel.

در حال حاضر، در بازی Weapon Royale، بازیکنان می‌توانند از «Treatment Sniper – Ice Bones» در کنار سایر پوسته‌ها استفاده کنند. در همین حال، Feded Wheel یک پوسته AN94 با تم Money Heist ارائه می دهد.

توجه: انکوباتور بسته‌ها و پوسته‌ها را ارائه می‌دهد که در حال انجام است. در نتیجه، کاربران می توانند منتظر دستگاه جوجه کشی با پوسته تفنگ باشند.

سایت منبع

آخرین مطالب