پیستون پژو 206 تیپ 5 استاندارد (TU5) الدورا -قیمت گروه خودرویی خادم

برای اطلاع از قیمت رینگ و پیستون tu5 و xu7 می توانید اهمیت واحد فروش کارخانه تماس بگیرید. استعلام بها پیستون پ

توسط HEKAYATS در 1 بهمن 1400
برای اطلاع از قیمت رینگ و پیستون tu5 و xu7 می توانید اهمیت واحد فروش کارخانه تماس بگیرید. استعلام بها پیستون پژو ۴۰۵ از سوله تولیدکننده گونه های پیستون اصلی یک تماس تلفنی آماده شده است. برای خرید کردن رینگ پیستون پژو پارس اصلی بهترین میزان مرغوب بودن و مواد اول مرغوب می توانید کلیدی مدیریت فروش کارخانه تولیدی تماس بگیرید. مرحله بعدی بده بستان میل سوپاپ ها اساسی مثال اگرسیو تر گزینه لطف هست که لیفت و دوریشن بیشتری داشته باشیم. حال که سری موتورهای بالا را شناختیم خالی از خوبی وجود ندارد که نگاهی هم به تیونینگ داشته باشیم . پیستون به قطعهای به اسم شاتون متصل است که شاتون نیز در انتهای خویش به میل لنگ پیستون طرح جدید پژو . در این مجموعه پیستون پژو ۴۰۵ برای اشکال موتور پژو ۴۰۵ ساخت و به فروش می رسد. دست یافتن به این اعداد و ارقام شاید اصلی استاندارد های امروزی همخوانی نداشته باشد اما برای موتوری که در گذشتههای نسبتا بدور ایجاد شده است ، قابل قبول میباشد.موتورهای جدید پراید که از استاندارد یورو۴ بهره می برند با نام M13 شناخته میشوند. در هلند پروژه ای در دست اقدام است که موتور ES9J4S شش سیلندر (که نمونه مشابه آن برروی زانتیا v6 و بر روی پژو ۴۰۶ و ۴۰۷ کارگزاشتن شده بود ) را بصورت توربوشارژر و مهم دفرانسیل ائودی A3 و سیستم هالدکس بر روی یک ۲۰۶ کارگزاشتن بشود در حقیقت باتوجه به وزن اندک و قدرت دوچندان آن احتمالا به عنوان ماشین رالی به کارگیری شود. همچنین ماکزیمم گشتاور همین پیشرانه در به دور پیشرانه ۴۰۰۰ RPM به دست میآید که برای یک خودرو شهری مقداری بالاست و منجر می‌شود تا به جهت کسانی که به دنبال یک رانندگی آهسته و شهری هستند، یه خرده ناراحتکننده باشد. قدرت و گشتاور تولیدی همین موتور طبق گفتههای تیم PSA و کشور‌ایران اتومبیل به ترتیب برابر اساسی ۱۰۵ تا ۱۰۸ اسب بخار در بدور پیشرانه ۵۶۰۰ بدور در دقیقه و ۱۴۲ نیوتنمتر در دور ۴۰۰۰ RPM است. خودرو پراید برخلاف تصور عموم ، گنجایش تقویت و تیونینگ بخش اعظمی را دارد ، به این استدلال در مسابقات داخلی از محبوبیت بالایی برخوردار میباشند به طوری که در پیستهای سرتاسر سرزمین شاهد حضور پررنگ آن ها هستیم. فلایویل به استدلال آنکه حیاتی ریختهگری و در تیراژ بالا ساخت میگردند احتمال بالانس نبودن وجود داراست . موتور B5 برروی خودروهای مزدا۳۲۳ و فورد لیزر کارایی لطف به اکران گذاشتهاست.مدل دیگر B5 که ۱۶ سوپاپ و تک میل سوپاپ هست هم اساسی سریهای متفاوت می باشد که تنها یک سری آن از کاربراتوری است ، توان و گشتاور تولیدی این موتور به ترتیب ۹۱ اسب بخار و ۱۲۲ نیوتن متر است.سریهای دیگر آن که انژکتوری میباشند میتوانند قدرتی در برهه زمانی ۸۰ تا ۱۰۰ اسب بخار ساخت کنند و درکنار آن گشتاورشان هم در بین ۱۱۸ تا ۱۳۲ نیوتن متر متغیر میباشد . در تغییر‌و تحول حجم و استفاده از حلقه و پیستون دیگر ما شاهد افزایش چگالی هم هستیم . ردوبدل میل سوپاپ و میل لنگ و سوپاپها نیز به جهت همین گونه قابلیت و امکان پذیر است.لازم بهذکر می باشد که عامل حضور قلیل پراید کلیدی موتور B3 در پیستها هزینه بالای تیونینگ بوده و به صرفه نیست که بخواهیم تمام فرایند بالا را از قبیل تعویض فلایویل ، نصب هدرز ، کیت مکش ، حجم زنی و ردوبدل میل سوپاپ و سوپاپ را فقط برای ارتقا ۱۰ تا ۱۵ اسب بخاری توان انجام دهیم . بدیهیست که در بلوک سیلندر یک اتومبیل ، به تعداد پیستون های آن بوش سیلندر تعبیه شده میباشد به این ترتیب هرچقدر تعداد پیستون های یک ماشین بخش اعظم شود ، حجم و مقدار بلوک سیلندر آن اتومبیل نیز ارتقاء پیدا می کند. موتور EW10J4 هم از برادر خودش از محبوبیت کمتری برخوردار هست پس بیشتر در رابطه EW10J4S سخن میکنیم.از جایی که خویش این موتور حدود ۱۸۰ اسب بخار خروجی دارااست یک سواری لذت بخش را بصورت فابریکی ارائه می دهد . در استیج یک ماشین را اساسی هزینهی کمتری تقویت و همت می کنیم بخش اعظم از قطعات فابریک کارخانه به کار گیری نماییم تا قطعات افترمارکت. سیستم های تعلیق بادی یکی از ازتاثیرگذار ترین دستآورد ها در دنیای اتومبیل به حساب میآید ، همین مورد قضیه به مراتب در اتومبیل های لوکس بیشتر مشهود است. برای مثال، از دارای ترین دلایل روغن سوزی موتور خودرو، خرابی بوش سیلندر، حلقه و پیستون خواهد بود؛ زمانی که دود آبی از اگزوز اتومبیل خارج می شود، به همین مفهوم است که اتومبیل روغن سوزی داراست و می بایست سریعا قطعات معیوب ( بوش سیلندر، رینگ و پیستون ) تعمیر یا این که تعویض شوند. منیفولد محل ورود یا این که به عبارتی محل ورود هوای متغیر BP اهمیت دو مسیر منقطع به جهت ورود هوا به سیلندر است. این دو مسیر با دو طول متفاوت میباشند که برای دور های پایین از مسیر کلیدی طول بیشتر و وقتی که دور موتور ارتقا مییابد ، هوا به طور اتوماتیک از طرز دریچه گاز از مسیر دارای طول کمتر خرید رینگ پیستون tu5 به موتور میرسد. به جهت ارتقاء اقتدار عمده میتوان از هدرز هم استفاده کرد که به خروج خوب تر دود حاصل از احتراق در سیلندر امداد مینماید . همینطور ازآنجاییکه این موتور هم طرفداران متعددی در اروپا داشته است، سیستمهای اهمیت به جهت تغییر و دگرگون سازی و تقویت به جهت همین پیشرانه هم وجود دارد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن