واکسن COVID-19 - منابع ترجمه وبلاگ

[ad_1] گسترش COVID-19 بر تمام نقاط جهان مدرن تأثیر گذاشته است ، اما در انتهای تونل نور وجود دارد. تلاش های

توسط HEKAYATS در 24 خرداد 1400
[ad_1]

گسترش COVID-19 بر تمام نقاط جهان مدرن تأثیر گذاشته است ، اما در انتهای تونل نور وجود دارد. تلاش های مشترک دانشمندان در سراسر جهان به تولید واکسن های مختلف کمک کرده است که اثبات شده اند در برابر ویروس موثر هستند. اما همه افراد به دلایل مختلف متقاعد به دریافت واکسن نمی شوند. یکی اینکه بیمارانی هستند که به واکسن اعتماد ندارند زیرا اطلاعات کافی به زبان مادری خود دریافت نکرده اند ، بنابراین نمی توانند ارزیابی دقیق انجام دهند.

به عنوان یک مترجم ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید در ارتباطات در جامعه کمک کرده و به افراد بیشتری برای واکسیناسیون کمک کنید. منابعی به زبانهای دیگر وجود دارد که با اطلاعات مختلف همه گیری و واکسن صحبت می کنند ، مانند وب سایت WHO ، مرکز پزشکی بوستون ، وزارت بهداشت واشنگتن یا حتی وزارت بهداشت NC در اورنج کانتی. کمک به دیگران در درک واکسن و سپس کمک به آنها برای گرفتن آن یک سرویس بسیار مهم برای جامعه است و می توانید به آن کمک کنید.

برای مترجم ، اول ، واضح ترین کاری که باید انجام دهید این است که برای گرفتن واکسن وقت بگذارید ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. برای این منظور شما می توانید در مکان های بیشتری پذیرفته شوید و به طور کلی در خارج از خانه راحت تر خواهید بود. اگرچه بسیاری از مشاغل و مناطق شروع به بازگشایی می کنند ، اما در صورت واکسیناسیون کامل ، برخی از مکان ها به شما امکان می دهند در آن شرکت کنید. با واکسیناسیون کامل ، می توانید در مکان مورد نیاز خود باشید. مزیت دیگر این است که شما تجربه واکسیناسیون را خواهید داشت تا در انتقال پیام به بیماری که تفسیر می کنید احساس راحتی بیشتری داشته باشید. عزت نفس شما حتی ممکن است بتواند بخشی از اضطراب آنها را کاهش دهد.

پس از واکسیناسیون ، می توانید در کلینیک ها ، داروخانه ها ، بیمارستان ها یا در مناطق واکسیناسیون که در خارج از بیمارستان ها مستقر شده اند ، به تفسیر کمک کنید. مکانهایی که به احتمال زیاد بیشتر به کمک نیاز دارند ، مناطق خارج از بیمارستانها هستند. بسته به جمعیت منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، ممکن است غلظت های مختلفی از انگلیسی زبانان خارجی وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، تعداد قابل توجهی از اسپانیایی ها در کالیفرنیا وجود دارد ، بنابراین تقاضای زیادی برای مترجمان اسپانیایی وجود دارد. اگر به عنوان یک مترجم داوطلب علاقه مند به کمک هستید ، می توانید برای یافتن سایتهایی که به مترجم نیاز دارند ، در اینترنت جستجو کنید. همچنین می توانید در یک خط تلفن پزشکی که بیمارستانها در صورت نیاز به مترجم از آن استفاده می کنند ، عضو شوید.

با این حال ، باید مراقب کلاهبرداری هایی باشید که می توانند برای شما مفید باشند. با جستجوی آنلاین یا مشاهده منابع مختلف FCC ، FTC یا سیستم ملی آگاهی سایبری ایالات متحده می توانید به قانونی بودن یا نبودن چیزی پی ببرید. اگر تصادفاً با کلاهبرداری روبرو شدید ، می توانید آن را در FTC ثبت کنید تا آنها بتوانند آن را بررسی کنند و امیدوارم رد شود تا شخص دیگری تحت تأثیر قرار نگیرد.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب