هوآوی: شرکت ها شایستگی بیشتری از فناوری ابری دارند

این فناوری به کسب‌وکارها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا توسعه را جهش کنند توسط FAREZZA HANUM RASHID /

توسط HEKAYATS در 29 شهریور 1401

این فناوری به کسب‌وکارها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا توسعه را جهش کنند

توسط FAREZZA HANUM RASHID / عکس توسط هوآوی

شرکت فناوری هواوی گفت: برای اکثر سازمان‌ها، به‌ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs)، ارزش فناوری ابری به مزایای سنتی مانند زیرساخت‌ها و منابع انعطاف‌پذیر محدود می‌شود.

کن هو، رئیس دوره‌ای آن (تصویر) می‌گوید با قرار دادن فناوری‌های پیشرفته و گردش‌های کاری در فضای ابری، هواوی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از ابر برای توسعه جهشی داشته باشند.

دیجیتالی شدن به وضوح انتخاب درستی است. طی دو سال گذشته، رشد تولید ناخالص داخلی ناپایدار بوده است. فقط اقتصاد دیجیتال رشد ثابتی در مقیاس جهانی داشته است - بیش از 15٪ در سال 2021.

او در سخنرانی اصلی خود در افتتاحیه tension dur 2022 در بانکوک، تایلند، گفت: «البته، کشورها و سازمان‌های مختلف در مراحل مختلف سفر تحول دیجیتال خود هستند.

در ابتدا، او خاطرنشان کرد که زیرساخت دیجیتالی که در آن نفوذ شبکه، پذیرش ابر و منابع محاسباتی قابل دسترس، نقاط دردسر اصلی سازمان‌هایی هستند که تازه شروع به کار کرده‌اند، در حالی که برای سناریوهای پیشرفته‌تر، صنعتی نیاز به بهبودهای حیاتی در قدرت محاسباتی، ظرفیت شبکه، پهنای باند و تأخیر دارند.

ثانیاً، معرفی فناوری جدید به سناریوهای صنعتی آسان نیست. راه‌حل‌های آماده برای استفاده کافی وجود ندارد و همه صنایع واقعاً فاقد استعدادهای دیجیتال با تجربه هستند.»

سومین چالش اصلی توسعه اپلیکیشن است. بر اساس گزارش duyenvietfashion، تا سال 2024، بیش از 500 میلیون برنامه و سرویس دیجیتال بر روی ابر توسعه خواهد یافت و این بیشتر از همه برنامه های کاربردی توسعه یافته در 40 سال گذشته است. هو گفت که فرآیندهای توسعه سنتی برای رفع این نیازها کافی نیست.

هو گفت که برای عبور از این تنگناها، کسب‌وکارها می‌توانند زیرساخت‌های دیجیتالی خود را تقویت کنند، از ابر نهایت استفاده را ببرند و یک اکوسیستم دیجیتال قوی‌تر بسازند.

«ICT می‌تواند با قوی‌تر کردن اتصال و متنوع‌تر کردن منابع محاسباتی به این امر کمک کند.

وی افزود: "ICT اکوسیستم های دیجیتال محلی را ایجاد می کند، از جمله توسعه شریک، تقویت استخر دیجیتالی استعدادها و ارائه حمایت بیشتر از SME ها."

Huawei Connect 2022، با موضوع "Unleash Digital"، بیش از 10000 رهبر صنعت ICT، متخصص و شریک در سراسر جهان را گرد هم آورده است تا چگونگی آزادسازی موثرتر بهره‌وری دیجیتال، ترویج اقتصاد دیجیتال و ایجاد اکوسیستم‌های دیجیتال قوی‌تر را بررسی کنند.

در این رویداد، هواوی گام‌هایی را که برای پیشبرد توسعه دیجیتال در طیف گسترده‌ای از صنایع انجام می‌دهد به اشتراک گذاشت و بیش از 15 سرویس ابری نوآورانه را برای بازار جهانی منتشر کرد.

مدیر عامل هواوی Cloud Zhang Ping’an از راه اندازی مناطق ابری جدید هواوی در اندونزی و ایرلند خبر داد که به موجب آن تا پایان سال، Huawei Cloud 75 منطقه در دسترس را در 29 منطقه در سراسر جهان راه اندازی خواهد کرد.

ژانگ گفت: «با تمرکز بر «همه چیز به عنوان یک سرویس»، Huawei Cloud متعهد به ایجاد پلتفرم پیشرو در صنعت برای نوآوری در فضای ابری است.

Huawei Cloud همچنین از راه اندازی Huawei Cloud CCE Turbo، Ubiquitous Cloud Native، مدل موجی Pangu، DataArts LakeFormation، Virtual Live، CodeCheck و CloudTest، KooMessage، KooSearch و KooGallery خبر داد.

در همین حال، سایمون لین، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه هواوی، کاغذ سفید اولین اقتصاد دیجیتال را در مورد پیشنهادات سیاستی هدفمند برای ساخت زیرساخت‌های دیجیتال و توسعه اقتصاد دیجیتال در منطقه آسیا و اقیانوسیه منتشر کرد.

هوآوی متعهد است که به یک مشارکت کننده کلیدی در اقتصاد دیجیتال در منطقه تبدیل شود.

او گفت: «ما به حمایت از تلاش‌های دیجیتالی و توسعه پایدار و ایجاد اکوسیستم صنعت ادامه خواهیم داد.

این کنفرانس سه روزه اولین توقف در تور جهانی Huawei Connect در سال جاری است.

رویداد امسال با برگزاری دو جلسه اصلی، شش نشست سران، و همچنین چندین جلسه و دمو بر روی چالش‌هایی متمرکز است که دولت‌ها و شرکت‌ها در تمام مراحل سفر تحول دیجیتال خود با آن‌ها مواجه هستند.

منابع: آخر أخبار التكنولوجيا

آخرین مطالب