همه چیز درباره رفع موهای زائد زنان و مزایا و معایب هر روش مینت

این نکته به همین برهان است که حوزه‌ حساس تناسلی ممکن میباشد حساس آسیب های حاصل از اصلاح موهای زائد، در مغعض وی

توسط HEKAYATS در 21 شهریور 1401
این نکته به همین برهان است که حوزه‌ حساس تناسلی ممکن میباشد حساس آسیب های حاصل از اصلاح موهای زائد، در مغعض ویروس ها و باکتری ها قرار بگیرد. مؤثرترین روش به جهت برطرف کردن موهای زائد به صورت همیشگی ، الکترولیز است. در استفاده از این روش ها، محدودیتی سنی وجود نداشته و افراد می توانند در هر سنی، از شر موهای زائد تن خویش خلاص شوند.
  • از آن جایی که آنگاه از تزریق بوتاکس اگزما در شکل ممکن می باشد که سیستم ایمنی را فعال نماید، افرادی که در گیر عارضه‌ی اگزمای پوستی هستند می بایست تا زمان غیر فعال شدن مریضی خویش صبر کنند.
  • IPL یک طریق لیزری نمی باشد البته مانند لیزر از پرتوهای نوری کار کشته به کار گیری می‌کند.
  • دستگاه های به روز اروپایی و آمریکایی بیشترین تأثیر را در رفع موهای زائد دارند و مهم سیستم های خنک کننده (کولینگ) پیشرفته کمترین درد و ناراحتی ممکن را ساخت می کنند.
  • نقطه ی ضعف لیزر روبی شتاب کمتر آن نسبت به دیگر نوع ها و همچنین گنجایش درمانی کوچک آن است.
  • بسته به مبداء لیزر یا این که نور آیتم استفاده، شما و تکنسین بایستی از محفاظ مناسب چشم به کار گیری کنید.
  • و خودتراش یک‌سری تیغه خویش را پس از هر 5 توشه استعمال عوض نمایید تا بر روی تن به نرمی کار کند و موجب تحریک پوستی نشود.
  • اگر فورا آنگاه از لیزر موهای زائد، پوست شما واکنش نشان داد، دکتر معالج ممکن است کرم استروئیدی را روی آن حوزه‌ بمالد.
  • لیزر موهای زائد شبیه IPL است، اصلی این هم اکنون درمان اهمیت لیزر از یک ارتفاع موج واحد برای هدف قرار دادن فولیکول های مو استعمال می کنند، به جای اینکه نور حیاتی طیف گسترده ای استفاده شود (که اعتنا آن زیر تر می آید).
  • موی زائد به موهای کلفت و تیره ای می گویند که در خط میانی بدن مانند صورت، چانه، گلو، سینه و به دور ناف دیده می شوند.
از این جور لیزر اکثر بر بر روی افراد حیاتی پوست سبزه و نواحی تیره بدن به کارگیری می‌شود. ولی این لیزر، چون عمق رخنه بیشتری دارد، ممکن میباشد دلایل پوستی محدودی سپس از لیزر به جهت افراد به وجود بیاورد. بطور میانگین ۶جلسه لیزر نیاز است اما در افراد متعدد ونواحى متفاوت پوست تعداد جلسات متفاوت هست . به جهت از بین بردن موهای پشت لب به مدت چندین هفته، از موم اندازی به کارگیری کنید. قبل از چیدن موهای ابرو، اساسی استعمال از یک اتومات سپید نخست و انتهای مسیر موهای زائد را مشخص و معلوم نمایید ( همین عمل سبب می شود از مسیر موهای زائد بیرون نشوید).

بهترین شیوه خانگی حذف موهای زائد بدن کدم‌اند؟

و بر خلاف نور ساده که از طول موج‌های گوناگون یا نورهای رنگی ساخته شده است، پرتو لیزر فقط یک طول موج دارد. این طول موج‌ها به طور یکنواخت در یک جهت حرکت می‌کنند، و یک پرتو بسیار باریک نور را ساخت مینمایند که می‌تواند روی نقطه کوچکی کلیک متمرکز شود. به همین عامل انرژی حاصل از لیزر ملانین موجود در موهای شما را می‌سوزاند، چون آن را تا دمای 212 درجه فارنهایت گرم می‌کند. همانطور که آب آن تبخیر می‌شود، آن را می‌سوزاند و یک جرقه به نام یک شعله لیزر تولید می کند. این نوع از افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد می بایست مشکلات هورمونی خویش را از بین بردن کنند، بعد از آن اقدام به لیزر درمانی کنند. حیاتی دقت به % اشاره شده به ۵ الی ۶ جلسه معالجه لیزر موهای زائد نیاز است و برهه زمانی زمانی در بین جلسات لیزر موهای زائد در صورت یک ماه تا ۴۵ روز هست و در تن دست کم ۲ ماه است. ماسک ذرت و تخم‌مرغ یکی از از بهترین نحوه خانگی حذف موهای زائد تن است. به جهت تهیه این ماسک یک عدد سفیده تخم‌مرغ را با یک قاشق غذاخوری شکر و یک و نیم قاشق غذاخوری آرد ذرت به‌خوبی مخلوط نمایید و آن را به بدن خود بمالید و اجازه دهید خشک‌شده و به مدت ۲۰ دقیقه بماند. این ماسک را سه توشه در هفته برای حذف موهای زائد خویش استعمال کنید.

اقدامات قبل از رفع موهای زائد مهم لیزر

فاصله موجود دربین جلسات در پروسه معالجه بسیار تأثیرگذار است. مثلاً مسافت وقتی جلسات به جهت حیطه شکل بایستی یک یا یک ماه و نیم باشد. اما در حیطه پا طبق معمول همین فاصله عمده می‌گردد و جلسات بعدی تا ۳ ماه آن گاه هم برنامه شده است. از آنجا كه الكتروليز رنگدانه پوست رو ناديده گرفته و فوليكول رو از بين ميبره اين مدل از بين بردن مو جايگزين مناسبي براي افرادي می باشد كه كانديد مناسبي براي ليزر مو نيستن.

آشنایی با خاصیت گون به جهت بدن

شما می‌توانید مطمئن باشید که طریق لیزر بی خطر است زیرا پرتوهای نور صرفا بر بر روی فولیکول مو مفید میباشند و پوست اطراف آن دست نخورده باقی می‌ماند. یکی از از دیدنی ترین مزایای حذف موهای زائد اساسی لیزر، این می باشد عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم که این شیوه در مقایسه اهمیت اپیلاسیون سوای درد است. تنها احساسی که شما می‌کنید شبیه به حرکت نمودن یک نوار لاستیکی گرم بر روی پوستتان است. ناراحتی نیز می‌تواند به حساسیت منطقه لیزر شده بستگی داشته باشد.

ماسک سیب‌زمینی و عدس برای از دربین بردن موهای زائد شکل به شیوه سنتی

علاوه بر از میان برند موهای زائد ، شرایط پوست مرغی پوست را هم برطرف می کند. لیزر ان این دیاگ اهمیت تکثیر یک موج طولانی نوری کلیدی انرژی بالا عمل می‌کند. همین شرایط نشانه‌ای از واکنش مطلوب حوزه‌ موردنظر به شیوه درمانی می‌باشد. درحالی‌که استفاده از روش‌هایی نظیر الکترولیز می‌تواند در هر بار یک موی خاص را معالجه کند. در این شکل از لیزر نمودن موهای زائد خویش به شدت بپرهیزید.

تماس سریع

ولی کلیه این مورد ها ممکن است باعث ایجاد ایراداتی همچون حساسیت های پوستی، جوش، موهای زیرپوستی و … می شود. علاوه بر مشکلات پوستی متعدد، این طرز ها کلیه زمانبر هستند و هزینه هایی دارا هستند که به صرفه نیستند. لیزر موهای زائد، روشی همیشگی برای کمتر و برطرف کردن موهای زائد تن است که پس از کامل شدن زمان معالجه شما را از شر موهای زائد خلاص می کند و در نقطه نهایی دوره پوستی صاف و بی مو خواهید داشت.

آیا خانم های حامله هم  می توانند لیزر انجام بدهند؟

به جای رفتن به استخر، شکلک دربیاورید زیرا اثر قابل قبولی بر روی تاثیر دارو خواهد گذاشت. اشخاصی که از دوا و داری ضدانعقاد همانند وارفارین به کارگیری مینمایند، بایستی پیش از ۷ روز از زمان تزریق ژل و بوتاکس، دارو را مصرف نکنند. لیزر موهای زائد را می‌توان به جهت همه نقاط تن مورداستفاده قرار داد. لیزر موهای زائد روشی مفید است و هیچ ضرری بر روی پوست ندارد. آن‌گاه از لیزر موهای زائد نیازی به مسکن نمی باشد البته گاهی این رخداد می‌افتد که اطراف ریشه موها دلمه ببندد که میان ۷ الی ۱۰ روز طول می‌کشد. این آیتم هم یکی از دست اندرکاران تاثیرگذار بر بر روی ارزش لیزر موهای زائد است. مثلا لیزر پایین بغل به علت محدوده کمتری که دارد ارزان‌‌تر از لیزر پا است. همچنین حجمی موها در هر ناحیه نیز در قیمت و تایم لیزر دخیل است. زیرا تراکم موی تن مردان بخش اعظم است، حجم زیادی از موهای تن آن‌ها‌ می‌تواند در دوران لیزر در فاز استراحت می باشد. پس به جلسات بیشتری به نسبت بانوان به جهت لیزر موهای خود نیاز دارند. البته مسافت فی مابین جلسات آن ها بخش اعظم از مسافت دربین جلسات خانم هاست. درصورتیکه موهای پای خود را لیزر نموده‌اید، فورا پس از لیزر چکمه نپوشید. به مدت 3 روز پس از انجام لیزر مو زائد از رفتن به سونا و استخر دوری نمائید. برای دوری از اصطکاک در حوزه‌ پایین معالجه به مدت 8 ساعت آرایش و پیرایش نکنید. از پزشک خویش در مورد مصرف داروهایی مانند آسپرین یا این که داروهای ضد التهابی قبل از انجام لیزر بپرسید. به مدت ۳ ساعت پس از انجام لیزر از تماس آب حساس پوست خودداری نمایید. در صورتی که به مرکز معتبری مراجعه کنید، لیزر باعث هیچ آسیبی به پوست نمی شود. هم چنین به کار گیری از تیغ برای از بین بردن موهای گوش و بینی قابلیت پذیر نمیباشد و ممکن میباشد ساخت آسیب کند. کلیدی به کار گیری از لیزر درمانی به جهت مدام از شر رشد موهای زشت این حوزه‌ خلاص می شوید. برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین پروسه لیزر موهای زائد دارند، مشابه کشیده شدن کش پول بر روی پوست یا این که سوزش آفتاب سوختگی است. مادامی که مو در اثر انرژی لیزر تبخیر می شود، بوی سولفور از بخار آن برمی خیزد. همچنین به ادله مواد شیمیایی که در آن استعمال شده ممکن می باشد به جهت نواحی تناسلی مضر باشد. دقت داشته باشید که قبل از استفاده از کرم موبر آن را آزمون نمایید تا مطمئن شوید به آن حساسیت ندارید. آی پی ال intense pulse light یعنی سیستم های نور شدید پالسی. دستگاه IPLروش محبوبی جهت برداشتن موهای زائد وجوان سازی پوست و واضح نمودن لکهای شکل وهم چنین آثار سطحی جوش های صورت (آکنه سایت خبری ) می باشد. برطرف کردن دایم موهای زائد- بر مبنا جذب طول موج خاصی از انرژی نور که در ذیل تراز پوست به گرما تبدیل می‌شود، نور شدید پالسی، قابلیت و امکان رشد دوباره مو در حوزه‌ ذیل معالجه را ضعیف می‌سازد. لیزر موهای زائد از لحاظ خطرات و دلایل جانبی هیچ منع سنی ندارد ولی در اشخاصی که هنوز به بلوغ نرسیده اند اثر کمتری داراست زیرا در برهه زمانی بلوغ و تغییرات هورمونی الگوی رشد موها تغییر می کند.

لیزر موهای زائد در بارداری

پس از نقطه نهایی زمان لیزر موهای زائد در صورتی که شخص مشکلات هورمونی نداشته باشد، موهای زائد دیگر رشدی نخواهند داشت و لیزر نتیجه‌ای مناسب را در پی خواهد داشت. لیزر یک پرتو تک رنگ و حساس اپیلاسیون انرژی بالا می باشد که حساس اعتنا به خصوصیت هایی که دارد در زمینه های مختلف طبی استعمال می شود. یکی از از استعمال ها رایج آن، کاربرد آن به تیتر خط مش از در میان بردن موهای زائد می باشد. اصلاح منطقه تناسلی اساسی لیزر یک نحوه کم دردسر اهمیت ماندگاری بالا است. تعداد جلسات لیزر منطقه بیکینی به جواب دهی بدن فرد بستگی دارد ولی به طور معمول در تعداد جلسات کوتاهی تا ۱۲ جلسه انجام می شود. هزینه‌ی برطرف کردن موهای زائد بیکینی کلیدی لیزر در هنگامی که تصمیم به انجام همین نحوه می‌گیرید می‌تواند یک عامل تاثیرگذار باشد. هزینه‌ها به دست اندرکاران بخش اعظمی مثل گونه لیزر آیتم استفاده، شرایط بدن و مقدار پرورش مو بستگی دارد. همینطور هزینه‌ها می‌توانند بر مبنا زمانه جلسات مختلف، حیطه زیر معالجه و طرز پرداخت آن متغیر باشند. لیزر بر روی پوست های گوناگون (در جدول بالا اشکال پوست ها را آیتم برسی قرار دادیم)، نتیجه ها گوناگونی دارااست و ممکن هست در برخی از اشکال پوست ها خوب تر و زودتر نتیجه بدهد. کلینیک بهترین کلینیک لیزر موهای زائد کلیدی دارا بودن بهترین کارشناس پوست و زیبایی، کاشت مو و جراحی و تناسب اندام شما را به طور تمام اصلی لیزر موهای زائد، عارضه ها و تعداد جلسات آن آشنا می نماید . این دستگاه یکی از از دوست داستنی ترین و مالامال طرفدارترین دستگاه های لیزر موی زائد است. همین دستگاه از نور مادون قرمز‌رنگ به کارگیری می نماید که سرعت آن در از میان بردن موهای زائد نسبت به بقیه دستگاه ها بخش اعظم است و اشخاص تحت درمان به جلسات کمتری برای معالجه نیاز دارند. دستگاه لیزر الکساندرایت برای طیف پوست های پر‌نور تا سبزه اهمیت موهای مشکی مناسب است. درصورتیکه دیدید ناراحتید، می‌توانیم برای پوستتان پماد بی‌حسی تجویز کنیم. از انجام روش‌های درمانی پرحرارت مثل دوش آب گرم، بخار و سونا به جهت دستکم 24 تا 48 ساعت اجتناب کنید. موهایی که پس از انجام کار لیزر مجدداً رشد میکنند را از جای خود بیرون نیاورید. این دستگاه نظیر الکساندرایت به جهت نصیب های وسیع بدن ، مضاعف مناسب است. همین لیزر ملانین بسیار زیادی را جذب می‌کند، بنابراین بر روی موهای روشن و باریک فعالیت می‌کند.هرچه پوستتان روشن‌تر باشد خوب تر است، زیرا می‌تواند سبب از میان رفتن رنگ روی پوست‌های تیره شود. معمولا 24 ساعت قبل از جلسه‌ی درمانتان یک آزمون حساسیت می‌دهید، تا قبل از مراجعه و انجام عمل بدانید که لیزر قابل قبولی را انتخاب کرده‌اید. در طول ماه سپس از اتمام درمان، موهای ناحیه‌ی درمان‌شده به تدریج می‌ریزد. دارای توجه به الگوی رویش موها، زمان‌بندی جلسات درمانی شما به طور چشمگیری نتایج را پایین تأثیر قرار می‌دهد. ازاین‌رو ممکن هست پزشک به جای درمان‌های پراکنده، یک عصر درمانی منظم را به شما سفارش کند.
آخرین مطالب