نحوه مقیاس گذاری فناوری شما در سطح جهانی شروع می شود

[ad_1] ایجاد یک استارتاپ یکی از مهیج ترین اما ترسناک ترین لحظات زندگی اکثر کارآفرینان است. شما اهداف و رویا

توسط HEKAYATS در 27 دی 1399
[ad_1]
افرادی که دور یک میز با هم کار می کنند

ایجاد یک استارتاپ یکی از مهیج ترین اما ترسناک ترین لحظات زندگی اکثر کارآفرینان است. شما اهداف و رویاهای زیادی دارید ، اما در عین حال در مورد چگونگی پیشرفت امور - بخصوص با توجه به وضعیت عدم اطمینان اقتصادی ناشی از حوادث سال 2020 ، میزان عدم اطمینان وجود دارد.

وقتی نوبت به مقیاس گذاری یک استارت آپ فناوری در سراسر جهان می رسد ، موارد زیادی در معرض خطر است. یکی از رایج ترین چالش های استارتاپ های فناوری ، یافتن استعداد مناسب است. استخدام استعدادهای برتر فناوری دشوار است ، نه به این دلیل که کمبود توسعه دهندگان وجود دارد ، بلکه به دلیل گران بودن توسعه دهندگان با استعداد در ایالات متحده است. بنابراین ، شما یا حقوق بالایی را پرداخت می کنید که اکثر استارتاپ ها توانایی پرداخت آن را ندارند ، یا توسعه دهندگانی را استخدام می کنید که قیمت کمتری دریافت می کنند اما مهارت آنها چندان قوی نیست.

بنابراین بهترین روش برای مقیاس گذاری راه اندازی فناوری خود در سطح جهان بدون صرف تمام سرمایه خود چیست؟ این چهار استراتژی را در نظر بگیرید:

1. با اصول اولیه شروع کنید: ابزار مناسب

ما در حال حاضر با انقلاب به اصطلاح دورکاری مواجه هستیم. مسافرت از راه دور ، البته ، درست قبل از سال 2020 بود ، اما به دلیل همه گیری ، اکثر شرکت ها چاره ای جز تنظیم سیاست های کاری از راه دور نداشتند. چه عواقبی داشت؟ بسیاری از شرکت ها به تمام مزایای کار از راه دور پی بردند و تصمیم گرفتند که آن را دائمی کنند.

اما برای دستیابی به نتایج و دستیابی به اهداف ، این شرکت ها باید ساختار خود را به میزان قابل توجهی تغییر دهند. این بدان معنا بود که آنها باید روشهای قدیمی خود را تطبیق داده و با ابزارهای جدیدی که به آنها امکان می دهد ارتباط بهتری برقرار کنند و پروژه ها را به طور م manageثر مدیریت کنند ، کار را شروع کنند. برای بسیاری ، کار از راه دور موفقیت کاملی داشته است و شرکت ها اکنون می خواهند با استخدام توسعه دهندگان از راه دور از سراسر جهان ، استارت آپ های فناوری خود را مقیاس بندی کنند.

با این حال ، یک مشکل مشترک وجود دارد که اکثر شرکت ها هنگام استخدام کارمندان از راه دور با آن روبرو هستند: زبان و ارتباطات.

شرکت ها تمایل دارند زبان ها و مناطق زمانی را برای سهولت استخدام کارکنان در سطح بین المللی مشخص کنند. با این حال ، اگر می خواهید نسبت موقعیت مکانی خود را گسترش دهید ، زبان نباید بهانه باشد. با استفاده از ابزارهای مناسب ، مانند خدمات ترجمه ، می توانید شروع فناوری خود را با قیمتی مقرون به صرفه و بدون مشکل زبان مقیاس بندی کنید.

2. استعدادهای پیشرفته و پیشرفته را با قیمتی مقرون به صرفه پیدا و استخدام کنید

اگر می خواهید استارتاپ شما موفقیت آمیز باشد ، باید افراد مناسب خود را در اطراف خود داشته باشید. هنگامی که به تازگی یک کار خود را شروع می کنید ، به کارمندانی نیاز دارید که ماهیت شرکت شما را درک کنند. شرکت های نوپا معمولاً پول کافی برای صرف حقوق بالایی ندارند ، اما هنگام استخدام توسعه دهندگان با استعداد ، پول هرگز نباید مشکلی ایجاد کند.

یکی از بزرگترین مزایای کار از راه دور این است که در هنگام استخدام و استخدام استعدادهای فنی دنیایی از فرصت ها را ایجاد می کند. شما می توانید استعداد استثنایی فناوری را برای شروع کار خود (یا در هر صنعت دیگر) با قیمت مقرون به صرفه پیدا کنید. هیچ محدودیتی برای استخدام در یک منطقه خاص وجود ندارد ، بنابراین می توانید کارمندانی را پیدا کنید که در شهرهایی با هزینه زندگی پایین تر زندگی می کنند. مسافت پیمودن مساوی استعداد بیشتر فناوری در ازای پول کمتر است.

3. شفافیت کامل را در تجارت خود فراهم کنید

استارت آپ ها اغلب برای شروع و موفقیت تلاش می کنند زیرا کاملاً شفاف نیستند. برای اطمینان از شفافیت کامل در کسب و کار شما ، پوشش موارد اصلی اما مهم در سطح سازمانی ضروری است.

این بدان معناست که می دانید ارزشهای اصلی شما چیست. چرا استارتاپ شما اینقدر ارزشمند است؟ منتظر چی هستی؟ در نظر داشتن این اصول و انتقال آنها به کارمندان به آنها کمک می کند تا درک کنند که چرا کار آنها مهم است.

علاوه بر ارزشهای اصلی که باید در کتابی درباره فرهنگ خلاصه شود ، ایجاد کانالهای ارتباطی از روز اول نیز مهم است. فارغ از اینکه تجارت نوپای شما از راه دور باشد یا نباشد ، ضروری است که کارمندان جدید شما نحوه ارتباطات در شرکت را درک کنند.

جنبه های دیگر مانند جلسات منظم ، جلسات بازخورد ، سیاست های کاری و فعالیت های تیم سازی پایه های ارزشمندی برای شروع فعالیت شما هستند.

4. بر حفظ مشتری تمرکز کنید

کلید دیگر مقیاس گذاری استارت آپ فناوری شما در سطح جهانی ، در خاطر داشتن پاداش بزرگ است: مشتریان. بدون بازگشت مشتریان وفادار و همچنین مشتریان جدید ، راه اندازی شما هرگز موفق نخواهد شد.

کارمندان شما باید به محصول یا خدمتی که عرضه شما ارائه می دهد ایمان داشته باشند و از این اشتیاق برای فروش خوب آنها استفاده کنند. همه چیز از درون به بیرون شروع می شود. تصور کنید فروشنده هایی داشته باشید که فکر می کنند محصول شما زباله است - آنها هرگز نمی توانند آن را با موفقیت بفروشند! این امر بر اهمیت استخدام استعدادهای برتر که در واقع به استارتاپ شما و ارزشهای اصلی شما اعتقاد دارند ، تأکید می کند.

تمرکز بر حفظ مشتری به شما کمک می کند تا روش های ثابت برای بهبود فروش خود و جذب مشتری بیشتر پیدا کنید. بازاریابی ابزاری قدرتمند است ، اما بازخورد منفی مشتری می تواند تجارت را از بین ببرد ، بنابراین سعی کنید مشتریان خود را راضی نگه دارید.

محصولات اصلی برای واردات

مقیاس گذاری یک استارت آپ فناوری یک شبه به دست نمی آید. نیاز به اشتیاق ، بینایی و سخت کوشی دارد. به همین دلیل داشتن استراتژی های مناسب ، تیمی مستحکم و شغلی شفاف که بر روی مشتریان شما متمرکز باشد ، چهار استراتژی اساسی است که به موفقیت شما کمک می کند.

اگر شرکت تازه تاسیس شما در حال برنامه ریزی برای گسترش در سراسر جهان است و برای این کار به ابزارهای مناسبی نیاز دارید ، به پشتیبانی یک تیم مجرب از مترجمان محلی نیاز خواهید داشت. در BeTranslated ما در طیف گسترده ای از زبانها از چینی به آلمانی تخصص داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پیشنهاد رایگان بدون تعهد امروز با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن