ملاحظات مربوط به نام تجاری هنگام ایجاد یک تجارت بین المللی

[ad_1] شروع یک تجارت بین المللی بسیار هیجان انگیز است ، اما در عین حال می تواند بسیار چالش برانگیز و طاقت فر

توسط HEKAYATS در 17 دی 1399
[ad_1]
گسترش تجارت بین المللی

شروع یک تجارت بین المللی بسیار هیجان انگیز است ، اما در عین حال می تواند بسیار چالش برانگیز و طاقت فرسا باشد. موارد زیادی برای برنامه ریزی و در نظر گرفتن وجود دارد ، از بودجه گرفته تا ساختار زیرساخت ها و مارک های مهم.

مارک تجاری راهی است برای تمایز یافتن از رقبا و روشن کردن آنچه که ارائه می دهید و این باعث می شود انتخاب بهتری داشته باشید. این باید یک ارائه درست و واضح از شرکت شما و چگونگی درک شما باشد.

اگر قصد ایجاد مشاغل بین المللی را دارید ، در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که باید هنگام نام تجاری در نظر بگیرید.

انتخاب نام تجاری

انتخاب نام برای مشاغل خود یکی از مهمترین قسمتهای برند است و به کار زیادی نیاز دارد. بیشتر به محل استقرار ستاد خود بستگی دارد. اگر از ایالات متحده به عنوان پایگاه خود استفاده می کنید ، باید هنگام نامگذاری نام تجاری خود از قوانین محلی آگاه باشید ، خصوصاً اگر انتخاب کرده اید که یک شرکت انحصاری نباشید.

هنگام ثبت نام به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود در کشور خود ، اطمینان حاصل کنید که نام انتخابی شما از شرکت دیگری در منطقه شما گرفته نشده است. می توانید درباره این موضوع در شبکه های اجتماعی و در پایگاه داده وزیر امور خارجه خود تحقیق کنید. پس از انتخاب نام خود ، می توانید آن را به عنوان علامت تجاری ثبت کرده و نام دامنه ای برای تجارت خود دریافت کنید. اگر دفتر مرکزی شما در خارج از کشور است ، اطمینان حاصل کنید که تمام الزامات نامگذاری شرکت خود را دوباره بررسی کنید تا با پرونده های قضایی غیر منتظره روبرو نشوید.

انتخاب سریع سریع نام می تواند وسوسه انگیز باشد ، اما اختصاص دادن زمان برای تحقیق در مورد آن امری حیاتی است ، زیرا هر تصمیم کوچک یا تغییر در نام می تواند به شدت بر موفقیت برند شما در عرصه داخلی و بین المللی تأثیر بگذارد.

آرم و تصاویر برند

مسئله دیگری که باید با دقت مورد توجه قرار گیرد ، آرم برند شماست ، زیرا نماد هویت برند شماست. شما باید در ایجاد یک لوگو متمایز ، جذاب ، کاربردی ، ساده و همچنین مناسب تلاش کنید.

مقادیر ذاتی وجود دارد که این آرم به شرکت شما نسبت می دهد و باید هنگام ایجاد تجارت در سطح بین المللی آنها را بخاطر بسپارید. و همانطور که نام مارک خود را انتخاب می کنید ، باید بازار جدید خود را نیز جستجو کنید ، از ویژگی های فرهنگی آن گرفته تا ترجیحات افراد محلی. این به این دلیل است که می توانید از هر نوع سو form تعبیر در مورد نام تجاری خود جلوگیری کنید.

این مورد در مورد تمام تصاویری که برای بازاریابی شرکت خود استفاده می کنید نیز صدق می کند. استفاده از تصاویری که مربوط به فرهنگ خود شما است ، می تواند توسط بازار هدف شما سو mis تعبیر شود. یک راه خوب برای جلوگیری از این مسئله آزمایش آرم خود با افراد محلی و کار با یک سرویس محلی سازی حرفه ای است تا مطمئن شوید آنچه از نظر فرهنگی مناسب و قابل درک است.

محتوای بازاریابی

ویژگی اصلی دیگری که باید برای برند شما در نظر گرفته شود ، محتوای بازاریابی شماست. محتوای بازاریابی شما نه تنها از این جهت مهم است که می تواند مشتریان بالقوه ای برای فروش ایجاد کند. این نیز اساسی است زیرا راهی است که شما می توانید به طور موثر با مشتریان یا مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. حتی امروز مشتریان از مارک هایی که می خواهند حفظ کنند از محتوای با کیفیت و سازگار انتظار دارند. همانطور که تجارت بین المللی خود را ایجاد می کنید ، قرار دادن محتوای بازاریابی شما نباید فقط به معنای ترجمه مستقیم آن باشد.

ضروری است که شما روش برقراری ارتباط روزمره بازار هدف خود را مطالعه کنید و همچنین مطمئن شوید که تیم شما افرادی را دارد که از فرهنگ بازاریابی شما مطلع هستند. هرگز مطالب بازاریابی را بدون ارجاع به شخصی که به زبان و فرهنگ بازار هدف شما تسلط دارد ، در سطح بین المللی تبلیغ ، اشتراک یا منتشر کنید. ضروری است که هیچ محلی توسط افراد محلی اشتباه تعبیر نشود ، زیرا این امر می تواند به میزان قابل توجهی در اعتبار کسب و کار شما تأثیر بگذارد. و اگر در تلاش برای یافتن و ترجمه م marketingثر محتوای بازاریابی خود هستید ، می توانید برخی از خدمات ترجمه بازاریابی را بررسی کرده و امروز پیشنهادی دریافت کنید.

افکار نهایی

با اطمینان از اینکه از این جنبه های مارک تجاری شما مراقبت می شود ، شما سفر خود را به یک مارک کاملاً مشخص آغاز کرده اید. اما به یاد داشته باشید که مهم نیست که چقدر مهم است که برند خود را برنامه ریزی کنید ، هوشیاری مداوم و اطمینان از تحقق آنچه که برند شما از همان ابتدا انجام می دهد ، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وقتی آماده بودید تا اولین قدم های خود را برای گسترش به بازارهای بین المللی بردارید ، به یک ارائه دهنده خدمات ترجمه معتبر نیاز خواهید داشت. در BeTranslated ، مترجمان با استعداد و مدیران پروژه با تجربه ما به شما اطمینان می دهند که مورد استقبال مخاطبان جدید از کسب و کار شما قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پیشنهاد رایگان بدون تعهد امروز با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن