معرفی بهترین مدل سال های گذشته کولر گازی نکست تایتان با ظرفیت 12000 الجی

تایمر 24 ساعته و طراحی مدرن و زیبا در کولر گازی دیسی اینورتر ال جی NT127SK2 در کولر گازی ال جی نکست تایتان دی

توسط HEKAYATS در 17 مرداد 1401

تایمر 24 ساعته و طراحی مدرن و زیبا در کولر گازی دیسی اینورتر ال جی NT127SK2

در کولر گازی ال جی نکست تایتان دیسی اینورتر NT127SK2، یک تایمر 24 ساعته طراحی شده است، که شما با تنظیم آن روی هر ساعت دلخواه می‌توانید، کولر را در مدت زمان خاصی روشن نگه داشته و سپس خاموش کنید، این تایمر را می‌توانید شب موقع خواب که هوا بسیار گرم است روشن کنید و نزدیک صبح که هوا سرد می‌شود کولر را خود به خود خاموش کنید، بدون شک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب هر وسیله برقی و غیر برقی زیبایی ظاهر آن است.

همه ما دوست داریم دکوراسیون محیط کاری و منزلمان شیک و مدرن باشد، کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK2 دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد که می‌توانید آن را در هر محیط اداری و یا خانگی با هر سبک چیدمان و دکوراسیونی قرار دهید؛ اگر به دنبال کولر گازی های در ظرفیت 12000 هستید می توانید انواع برند کولر گازی 12000 را از کولرنیو ببینید و برند خود را انتخاب کنید.

 

تکنولوژی اینورتر کولر گازی دیسی اینورتر الجی نکست تایتان NT127SK2

سیستم‌های سرمایش و گرمایش برای تهویه هوا و تغییر دما از کمپرسور استفاده می‌کنند، کمپرسورهای استفاده شده در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در دو نوع دور متغییر و ثابت عمل می‌کنند، در کولرهای گازی با کمپرسور دور ثابت، برای تنظیم دما و تهویه هوا، کمپرسور به طور مداوم خاموش و روشن می‌شود، که این مساله هم طول عمر کمپرسور را پایین آورده و هم باعث افزایش بیش از حد مصرف انرژی می‌شود.

در کولرهای گازی با کمپرسور اینورتر، تهویه و تغییر درجه حرارت با تغییر دور موتور انجام شده و از خاموش و روشن شدن مداوم کولر جلوگیری می‌شود، این مساله مصرف انرژی تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد، از ویژگی‌های کولر گازی نکست تایتان ال جی دیسی اینورتر NT127SK2 استفاده از کمپرسور اینورتر است، که هم مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده است و هم طول عمر دستگاه را بالا می‌برد.

اگر به دنبال برند اجنرال کم مصرف ترین کولر گازی 12000 هستید می‌توانید بهترین کولر گازی 12000 اجنرال را با قیمت مناسب از کولرنیو خریداری کنید.

اگر هم به دنبال برند ال جی هستید بهترین کولر گازی و کم مصرف ترین کولر گازی ال جی 12000 را از کولرنیو خریداری کنید و با قیمت مناسب از کولرنیو کولر گازی ال جی 12000 پاور اسمارت اینورتر را خریداری کنید.

 

اسکن هوشمند کولر گازی دیسی اینورتر ال جی NT127SK2

کولر گازی دیسی اینورتر ال جی 12000 مدل NT127SK2 از دیگر ویژگی‌های پرکاربرد که دارد اسکن هوشمند محیط است، در اسکن هوشمند کولر موقعیت مکانی و قرار گیری افراد را تشخیص داده و با توجه به آن سرعت و جهت پرتاب باد را تنظیم می‌کند، این ویژگی منحصر به فرد به افراد کمک می‌کند هرچه سریع‌تر افراد از هوای خنک و مطبوع بهره مند شده و هزینه کم‌تری بابت برق مصرفی خود پرداخت کنند.

 

پرتاب باد 15 متری و پخش هوای چهار طرفه در مدل NT127SK2

کولر گازی دیسی اینورتر نکست تایتان ال جی NT127SK2 می‌تواند تا 15 متر هوای خنک / گرم را با سرعت و قدرت بالا پرتاب کند و هوای محیط را به حد متعادل برساند؛ حتما برایتان پیش آمده است که در یک روز گرم بعد از رسیدن به منزل، کولر را روشن کنید، تا از گرمای هوا نجات پیدا کنید اما تا چند دقیقه اصلا باد خنکی به شما نمی‌رسد و تغییری در هوا حس نمی‌کنید، دلیل این مساله پرتاب هوای خنک تنها در یک یا دو جهت است و در صورتی که در مقابل جهت بیرون آمدن هوای خنک نباشید، چندان خنک نمی‌شوید.

اما یکی از ویژگی‌های کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK2 آن است، که هوای خنک را در چهار جهت مختلف عمودی، افقی، چپ و راست به بیرون پرتاب می‌کند و شما در هر سمتی از کولر قرار گرفته باشید می‌توانید جریان هوای خنک را حس کنید.

 

به دنبال راهنمای خرید سیستم های تهویه مطبوع و یا دنبال اطلاعات انواع سیستم های تهویه مطبوع می‌گردی بهترین مقاله معرفی انواع سیستم های تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی را بصورت کامل و جامع مطالعه کنید.

 

گاز R410A سازگار با محیط زیست، در مدل نکست تایتان ال جی NT127SK2

یکی از ویژگی‌های مهم در ساخت بسیاری از لوازم برقی، توجه به محیط زیست و جلوگیری تخریب و آسیب زدن به آن است، در کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK2 مانند سایر محصولات این برند از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده شده است، تا عملکرد و ساخت دستگاه تاثیرات مخربی روی محیط زیست و محیط زندگی نداشته باشد.

گاز مبرد به کار رفته در این نوع کولر گازی گاز R410A می‌باشد، که با محیط زیست سازگاری کامل داشته و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست و لایه اوزون نمی‌رساند.

 

فیلترهای چند لایه تصفیه هوای کولر گازی ال جی دیسی اینورتر نکست تایتان 12 هزار

شما با خرید کولر گازی ال جی از فروشگاه اینترنتی کولرنیو این مدل نکست تایتان NT127SK2 ال جی نه تنها در زمان کوتاهی می‌توانید دمای هوای محیط زندگی و کار خود را به حد مطلوب برسانید بلکه می‌توانید آن را از انواع باکتری و میکروب‌های و آلودگی‌های موجود پاک کنید.

در کولر گازی ال جی 12000 مدل نکست تایتان NT127SK2 فیلترهای چند لایه‌ای استفاده شده است که می‌توانند تمام میکروب‌ها و باکتری‌های موجود در هوا را جذب کرده و در زمان کوتاهی از بین ببرند.

فیلتر کربن به کار رفته در کولر گازی ال جی 12000 نکست تایتان NT127SK2 به عنوان یک سیستم بوگیر بسیار قوی عمل کرده و می‌تواند تمام بوهای نامطبوع موجود در محیط را جذب و از بین ببرد، این ویژگی شما را از خرید خوشبو کننده‌ها نیز بی نیاز می‌کند.

 

آخرین مطالب