مدیر کل سازمان جهانی بهداشت از مشارکت منصفانه ACT-Accelerator از نروژ و سوئد استقبال می کند

دکتر تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت از کمک‌های نروژ و سوئد به ACT-Accelerator که هر د

توسط HEKAYATS در 21 تیر 1401

دکتر تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت از کمک‌های نروژ و سوئد به ACT-Accelerator که هر دو کشور را بر تخصیص «سهم منصفانه» خود گرفته‌اند، استقبال کرده است.

به گزارش از فارسی کلاب:کمک‌های 340 میلیون دلاری از نروژ و 300 میلیون دلاری از سوئد، تلاش‌ها برای دستیابی به واکسن‌ها را تسریع می‌کند، دسترسی به درمان‌های جدید را تسهیل می‌کند و تضمین می‌کند که سیستم‌های بهداشتی می‌توانند با چالش‌های همه‌گیری COVID-19 مقابله کنند.

نروژ و سوئد به آلمان می‌پیوندند تا از سهم عادلانه خود در بودجه سال 2021/2022 ACT-A فراتر رفته و کانادا نیز متعهد به انجام همین کار است. محاسبات "سهم عادلانه" بر اساس اندازه اقتصاد ملی یک کشور و آنچه که آنها از بهبود سریع تر اقتصاد و تجارت جهانی به دست می آورند، است.

در فوریه 2022، رئیس جمهور رامافوسا آفریقای جنوبی و نخست وزیر استور نروژ - در نقش خود به عنوان روسای مشترک شورای تسهیل ACT-Accelerator - از 55 کشور دعوت کردند تا مشترکاً از تلاش های جهانی برای پایان دادن به بحران COVID-19 حمایت کنند. سهم منصفانه خود را به نیازهای فوری آژانس های ACT-Accelerator کمک کنند.

این کمک‌ها از سوی نروژ و سوئد، حمایت قوی‌ای را که هر دو کشور از آغاز به کار ACT-Accelerator در سال 2020 ارائه کرده‌اند، تقویت می‌کند.

ACT-Accelerator اکنون با شکاف بودجه 11.2 میلیارد دلاری مواجه است که مجموعاً 5.6 میلیارد دلار برای بودجه 2021/22 دریافت کرده است.

دکتر تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت: «من مایلم از نروژ و سوئد به خاطر تعهدشان نسبت به کار حیاتی ACT- Accelerator قدردانی کنم. ما از سایر کشورها می‌خواهیم که در مشارکت عادلانه خود از الگوی خود پیروی کنند و واکسن‌ها، آزمایش‌ها و درمان‌های کووید-۱۹ را برای کسانی که بیشتر به آنها نیاز دارند، دریافت کنند. ما در کاهش مرگ و میر و انتقال پیشرفت فوق العاده ای داشته ایم. اما موارد ابتلا هنوز در 110 کشور در حال افزایش است. کار ما تمام نشده است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که همه کشورها برای مبارزه با امواج آینده کووید-19 مجهز هستند.»

منبع: alimentos que melhoram a ereçao

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن