قیمت و خرید انواع هارد اکسترنال ویستا کامپیوتر

این هارددیسک از طریق رابط USB3.0 به رایانه متصل می‌شود و می‌تواند داده ها را مهم شتاب زیاد انتقال دهد. سایز هد

توسط HEKAYATS در 1 مهر 1401
این هارددیسک از طریق رابط USB3.0 به رایانه متصل می‌شود و می‌تواند داده ها را مهم شتاب زیاد انتقال دهد. سایز هد ارایه شده روی همین کالا 2.5 اینچ بوده که در یک قاب پلاستیکی ساد.. هارددیسک «Canvio Advance» محصولی از کمپانی «توشیبا» میباشد که در گروه هارددیسک‌های اکسترنال قابل حمل قرار می گیرد و هم هم اکنون شما میتوانید آن را از دکان بالون خریداری نمایید. سایز هد ارایه شده روی همین فرآورده 2.5 اینچ بوده که در یک فریم پلاستیکی بسیار سا.. هارداکسترنال «HD680» محصولی از مارک «ای‌دیتا» است که در مغازه بالون به جهت شما اعضا گرامی قرار داده شده است.Adata کمپانی تایوانی است که یکی از معتبرترین کمپانی‌ها در زمینه‌ی ایجاد گونه های حافظه در سراسر جهان به حساب می‌آید. همین کمپانی که فعالیتش را از سال 2001 آغاز کرده، اکنون محصولاتی نظیر کارت‌های حافظه، اشکال فلش مموری، کارت ریدر، ماژول‌ه.. که البته به تدریج در حوزه‌هایی زیرا DRAM، پیکان مموری، هارد‌های اکسترنال و SSD نیز ورود پیدا کرده و محصولات دارای کیفیتی را به تولید رسانده است. به همین مراد شما فایل‌های دارای را به دور از هر نوع خطر تخریب و پاک شدن بر بر روی همین هارد نگهداری خواهید کرد. همچنین شما میتوانید برای خرید هارد اکسترنال مهم انواع ظرفیت‌های مختلف به فراز سیستم مراجعه و هارد اکسترنال مورد حیث خویش را خریداری نمایید. هاردهای اکسترنال ابزاری به جهت ذخیره داده ها میباشند و تفاوت شان نسبت به هارد های معمولی قابل حمل بودن و اتصال مهم درگاه USB است. این هاردها را میشه به رم و مکان نما هم تشبیه کرد ولی ظرفیتی که آن‌ها دارا‌هستند یک‌سری برابر نشانه گر هاست و به این دلیل کسانی که حجم زیادی از داده ها را می خواهند به ملازم داشته باشند، از این وسیله به کار گیری می کنند. خرید هارد اکسترنال یک سرمایه گذاری محسوب می‌شود، اگر‌چه ممکن هست در نگاه اول هزینه زیادی را متقبل گردید البته اساسی رویه حل‌های ذخیره سازی ارائه شده در آینده، قطعاً ارزشش را دارد. در مقابل شما می‌توانید‌ هارد اکسترنال ضد ضربه HDD را دارای ظرفیت عمده و ارزش کمتر تنظیم کنید. این که سرعت و امنیت داده ها برای شما اهمیت باشد یا بودجه‌ای که می‌پردازید، می‌تواند‌ هارد SSD یا HDD را در سبد خرید کردن شما قرار دهد. علاوه بر این در صورتی که به فکر جابجایی‌ هارد اکسترنال هستید، خوبتر است وزن آن را هم در حیث بگیرید. در بین محصولات و انواع‌ هارد اکسترنال وسترن می‌توانید گزینه‌های خوبی را پیدا کنید که نیز بدنه مقاومی دارند و نیز وزن‌شان برای حمل و نقل مناسب است. تازه ترین هاردهای اکسترنال بدون هیچ نوع کابلی به کامپیوترها و دستگاه‌های مختلف متصل می‌شوند. همین حافظه‌های خارجی مهم باتری بوده و از طرز امواج، به صورت وایرلس اتصال برقرار می‌کنند. عمومی از باسلام خرید کن و ۴۰ میلیون تومن دارای خرید کردن به قید قرعه مهمون باسلام باش. شما می توانید فقط اهمیت وارد کردن شماره تلفن همراه خویش و اخذ کد ورود، وارد حساب کاربری خویش شده و یا این که عضو شوید. استعمال از مطالب مغازه اینترنتی کالاوما تنها برای مقاصد غیرتجاری و اساسی ذکر منشاء بلامانع است. به طور معمول در عمده رایانه ها، یک سری لحظه طول می کشد تا محتویات هارد بر روی برگه ظواهر شود، در آن دوران می توانید انتقال پرونده ها را به باطن آن آغاز کنید. همه حقوق و دستمزد وابسته به شرکت فرآورده پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC732 ظرفیت 5 ترابایت

کیف هارد اکسترنال طرح دار توشیبا Canvio Advance اهمیت امکانات و امکان های زیادی روانه بازار شده است. البته پلتفرم رایانه‌های فردی رومیزی و سیستم‌عامل‌های ویندوز 10، ویندوز 8.1 و مکینتاش (نسخه 10.11 و بالاتر) هم فراموش نشده است. گیمرها معمولا برای ذخیره بازی‌های گزینه علاقه‌شان کلیدی فقدان فضا مواجه هستند.
  • در هاردهای اکسترنال دسته HDD این ظرفیت به دیسک‌هایی که درون آن وجود دارااست بستگی دارد و در ذخیره‌سازهای از دسته SDD نیز که حافظه‌ای شبیه فلش‌های جیبی وجود داراست که گنجایش آن قابل افزایش است.
  • از استاندارد های اعتبار در این زمینه می توان به استاندارد IEC60529 اشاره کرد که شکافت عوامل خارجی را در قسمت الکتریکی محصولات باز‌نگری و آزمایش می کند .
  • دستگاه هایی که حساس تاندربولت 3 هم هستند، قدرتمند به انتقال داده ها تا 40 گیگابیت بر ثانیه هستند.
  • هارد اکسترنال Armor A80 External Hard Drive 1TB یکی از دیگر از محصولات همین شرکت میباشد که ۱ ترابایت گنجایش دارد و در کنار آن می‌توانیم به قابلیت‌هایی مانند بدنه‌ی فلزی فشرده شده و ضد آب و ضد ضربه بودن آن اشاره کنیم.
  • مثلا‌ً هارد اکسترنال توشیبا دسته canvio advance گنجایش 1 ترابایت نزدیک به 1 میلیون تومان قیمت دارد.
سیگیت یکی از از دیرین ترین شرکت های ایجاد تجهیزات ذخیره سازی دیتاها می باشد که عمل خود را از سال 1979 شروع کرده هست . از جمله اهمیت ترین تولیدات همین کمپانی می اقتدار به هارد اکسترنال ، هارد داخلی و هارد های هیبریدی اشاره کرد . هارد اکسترنال سیگیت همواره از بهترین نوع های هارد اکسترنال در بازار می باشد از جمله قابلیت و امکان های همین کالا می توان به پشتیبان گیری از دیتاها وسرعت بالای خواندن و نوشتن دیتاها اشاره نمود . سیگیت اهمیت پشتیبانی از قابل انعطاف افزار هایی همچون lyve و Seagate Dashboard همین قابلیت را به کاربران دیتا می باشد تا براحتی از فایل های باطن هارد اکسترنال نسخه پشتیبان بگیرند . از پاراگراف رقبای جدی کمپانی سیگیت در راستا پشتیبان گیری داده ها می توان از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال اسم پیروزی که کلیدی سری هارد های مای پاسپورت امکانات فراوانی به خریداران این فرآورده می دهد .

هارد اکسترنال اپیسر AC731 ظرفیت 1 ترابایت

در درحال حاضر حاضر شرکت های تبارک به این مسأله مهم توجه بیشتری برخورد کرده و در محصولات جدید خود قابلیت های ضد ضربه بودن و ضد گرد و غبار و ضد آب بودن را اضافه نموده اند . یکی از قابلیت های تازه برخی از این محصولات ، ضد گرد و غبار و ضد آب بودن آن می باشد . از استاندارد های اعتبار در همین زمینه می توان به استاندارد IEC60529 اشاره کرد که رخنه دست اندرکاران خارجی را در قسمت الکتریکی محصولات بررسی و آزمایش می کند . حرف اولیه نشان دهنده تراز حافظت در برابر جسم خارجی می باشد و رقم بعدی نشان دهنده حفاظت در برابر نفوذ آب به غیر از مایعات دیگر می باشد و هر چه همین ارقام بالاتر باشد مقدار مراقبت بخش اعظم است . مسأله دیگر در ارتباط با خرید کردن هارد اکسترنال ضد ضربه بودن آن می باشد . با این حالا همین عمل منجر می‌شود که هارد شما کارایی بیشتری برای پیدا کردن تمام بخش‌های دیتاها یک فایل خاص نماید که موجب ساییدگی اکثر هارد می‌شود. برای به حداکثر رساندن امنیت هارد، خوب تر میباشد هارد اکسترنال خود را بیش از حد به سیستم متصل و انقطاع نکنید و یک دوران مشخصی برای جابجایی اطلاعات داشته باشید. اگر می خواهید هارد اِکسترنال را به یک سیستم دیگر وصل کنید بایستی به آرامی این فعالیت را انجام دهید و به شیوه مناسبی هارد را جدا کنید. جدا نمودن هارد در حین فعالیت نمودن می‌تواند فساد فیزیکی را به توشه بیاورد. هارد اکسترنال قابل حمل همان هاردهای 2.5 اینچی لپتاپی هستند که درگاه اتصال آن‌ها تغییر و تحول کرده و روکش پلاستیکی به جهت آن ها طراحی شده است. هارد External در واقع به عبارتی هارد دیسک‌های مکانیکی لپ‌تاپی 2.5 اینچی و یا هارد دیسک 3.5 اینچی میباشند که درون فریم قرار گرفته و درگاه اتصال آن به USB3 تغییر و تحول کرده است. برای استفاده از هارد اکسترنال WD My Cloud Home 8TB کافی است آن را به آداپتور برق و سوکت نتورک RJ45 وصل کرده و بعد یک حساب WD My Cloud ایجاد کنید. قابلیت پشتیبانی از ویندوز، مک، اندروید و Ios به شما امکان می دهد به کار گیری بهتری به این هارد اکسترنال دیتا هست و بهترین هارد اکسترنال 8 ترابایت را در اختیار شما قرار می دهد.

هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال نوع My Book Desktop ظرفیت 6 ترابایت

ولی مگر در مواردی که به این حجم بالا نیاز ندارید، بهتر می باشد از حجم‌های کاهش که قیمت مناسب‌تر و امنیت بیشتری را در اختیار شما قرار میدهند استفاده کنید. مهم توجه به انحصار توان قابل ارائه بوسیله سیستم‌های مختلف، این دیسک‌ها می‌بایست همین مورد قضیه را در نظر داشته باشند، بنابراین قابلیت و امکان فعالیت دیسک سخت‌های مکانیکی دارای سرعت‌های مضاعف بالا مهم ایراداتی مواجه است. هارد اکسترنال، شامل یک دیسک داخلی به جهت ذخیره‌سازی دیتاها و یک جعبه و درگاه غالبا USB است که به جهت ذخیره‌سازی داده ها قابل حمل ساخت می‌شود. چه به دنبال ذخیره فایل‌های اساسی به جهت کسب ‌وکار خود باشید، یا صرفاً فضای ذخیره‌سازی بیشتری برای بازی بخواهید، خرید کردن هارد اکسترنال می‌تواند کار شما را آسان کند. هارداکسترنال «HD710 Pro» محصولی از مارک «ای‌دیتا» می باشد که در مغازه بالون برای شما کاربران گرامی قرار دیتا شده است. بدنه‌ی هارد از محصول پلاستیک سیلیکونی ساخته شده که قدرتمند میباشد ضربه‌های وارده به متاع را به میزان مناسبی دفع کند.

هارد اکسترنال ای دیتا HD710 PRO گنجایش 1 ترابایت

سامسونگ T5 Portableاز لحاظ شتاب و امنیت به جهت افرادی که به دنبال کالا اهمیت عملکردی بادوام هستند، ارزشمند است.این جور هارداکسترنال اساسی وزن سبک اهمیت محفظه مقاوم در برابر شوک فلزی و از نوع قابل حمل می‌باشد. هاردهای HDD یک دیسک مغناطیسی دارا هستند که سرعت خواندن و تالیف آن ها به آن بستگی داراست و ممکن هست تغییر و تحول کند. در صورتی که میخواهید بدانید چرا‌ هارد اکسترنال صدا می‌دهد، به شما می‌گوییم، این صدا به ادله چرخش این دیسک مغناطیسی است. کابل‌های‌ هارد اکسترنال، اتصال بین‌ هارد و دستگاه‌های متعدد را مهیا می‌کنند.‌ هارد اکسترنال رومیزی ممکن میباشد تعدادی خروجی USB داشته باشد، ولی اهمیت خرید‌ هارد اکسترنال قابل حمل به دنبال پورت‌ها و کابل‌های تعجب آور و غریب نباشید. همین شتاب که معمولاً به صورت بدور در دقیقه ابلاغ می‌شود، نشان می دهد دیسک‌ هارد برای به کارگیری از اطلاعات موجود، چندین بدور باید بچرخد. در گذشته‌های نه چندان دور‌ هارد اکسترنال 500 گیگ و 1 ترابایت می‌توانستند به جهت مراقبت از دیتاها کافی باشند. برای مثال حتی چنانچه در حین انتقال دیتاها به حافظه SSD ضربه وارد شود، اتفاقی برای آن نمی‌افتد و دیتاها شما نیز از دست نخواهند رفت. در نصیب اطلاعاتی که بر بر روی هارد دیسک درج شده، عبارتی مثل 16 مگابایت هارد اکسترنال مک بوک کش به چشم می‌خورد؛ مراد از همین 16 مگابایت، حافظه کش وجود ندارد بلکه همان بافر است. در یک جمله می‌توان گفت حافظه بافر به جهت تطبیق سرعت هارد اصلی بقیه دستگاه‌های سخت‌افزاری گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. اما باتوجه‌به استانداردهای موجود، معمولا بهترین هارد اکسترنال‌ها، ضد آب و در برابر ضربات ناشی از سقوط از ارتفاع 5/1 متری، مقاوم هستند. ظرفیت هاردهای اکسترنال گوناگون است؛ از 1 یا 40 ترابایت گرفته تا ۵۰۰ گیگابایت. ولی هارد اکسترنال آرشیوی، بزرگ‌تر هست و گنجایش بالایی به جهت حفظ و ذخیره دیتاها دارد. درایوهای هارد اکسترنال‌های آرشیوی طبق معمول 5/3 اینچی هستند و طبق معمول به منبع الکتریسیته جدا از هم نیاز دارند. مرکز پخش تکنوسان، دارای آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT کشور ایران و از در میان بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را رویه اندازی نمود. پس از سال ها و اهمیت تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یک عدد از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین ارزش و ارسال به سراسر کشور‌ایران را ساخت کنیم.

هارد اکسترنال مقاوم با بدنه محکم

یقینا کاربران زیادی را می‌توانیم معرفی کنیم که به جهت اولی توشه که اسم هارد اکسترنال به گوششان خورده است، از وسترن دیجیتال به عنوان اولی خرید خود یاد می‌کنند. معمولا هارد کامپیوتر خیلی پرسرعت مالامال می‌شود و اعضا نیاز به فضای بیشتری به جهت ذخیره‌سازی فایل‌های خویش خواهند داشت. یک هارد دیسک به‌عنوان فضای ذخیره‌سازی اضافه‌ای یاد می‌گردد که می‌تواند به جهت ذخیره‌سازی تمام محتوای رسانه‌ای شما یک گزینش خوب باشد. هارد اینترنال اهمیت تعدادی مزیت از گزاره ظرفیت ذخیره سازی بالا، دسترسی آسان، ارزان خیس بودن، شتاب بالا و غیره می باشد. همان نوع که دانستیم هارد اکسترنال ابزاری به جهت حفظ و ذخیره اطلاعات به حساب می آید. هارد اکسترنال گونه های متفاوت و متنوعی داراست و در برندهای گوناگون در بازار عرضه می شود. برای خرید کردن هارد اکسترنال در اصفهان می توانید به فروشگاه آونگ رایانه اصفهان مراجعه نمایید و بهترین و باکیفیت ترین هارد اکسترنال های اورجینال را کلیدی بهترین بها خریداری نمایید. وسترن دیجیتال از تولید کنندگان پهناور هارد دیسک و جزو بهترین برند هارد اکسترنال به شمار می رود که توانسته اساسی تنوع خاصی آن‌ها روانه بازار نماید. هارد اکسترنال وسترن فضای ذخیره‌سازی فراوانی از ۲ ترابایت تا ۱۰ ترابایت را ارائه می‌دهد. تنوع حافظه‌های این شرکت مضاعف بالا بوده و حیاتی کنسول‌های بازی، رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها سازگار است. ااگر گیمری میباشید که به دنبال فضای اضافی بر روی کنسول خویش می‌گردید یا کامپیوتر کندی دارید، دوراندیشی از بها هارد اکسترنال وسترن و آنگاه خرید کردن آن به جهت شما زیاد مناسب است. هارد اکسترنال ای داده دسته HD330 گنجایش 1 ترابایت به وسیله دکان بالون به شما دوستان خوب ارائه می شود.یک متاع پر طرفدار هارد HD330 حساس گنجایش 1 ترابایت محصولی مقاوم از شرکت «ای دیتا» است. بهره گیری از رابط USB3.1 در این کالا باعث شده که بتواند اطلاعات را اساسی .. از هارد NAS می‌توان برای ذخیره‌سازی دیتاها و تهیه پشتیبان استعمال کرد. اساسی اعتنا به کارکرد مختص و قیمت بالا همین هارد‌ها به کاربران معمولی به هیچ‌وجه پیشنهاد نمی‌شود. هارد دیسک تحت کانال که مهم نام NAS هم شناخته می‌شوند، به جهت استعمال در محیط کانال خانگی یا این که اداری مورد به کارگیری قرار می‌گیرند. NAS کار ذخیره‌سازی دیتاها را بر پایه فولدر انجام میدهد و دسترسی به داده‌ها را برای کاربران پایین نتورک از طریق اتصال internet مهیا می‌کند. سرعت هارد اکسترنال یک مشخصه فراوان دارای میباشد که باید در زمانه خرید هارد EXTERNALبه آن دقت نمایید. در این زمینه باید بدانید هارد اکسترنال دارای سرعت‌های مختلف میباشد و به شکل 5400 و 7200 بدور در یک دقیقه به بازار عرضه می‌شود. برای اطلاع از سرعت هارد دیسک به این نکته اعتنا داشته باشید که راهنمای خرید هارد اکسترنال را دارای اعتنا بالایی مطالعه نمائید و برای دیدن قیمت‌های روز هارد اکسترنال از وب وب سایت فیوچر محصول به عنوان منبع هارد دیسک در ایران دیدن نمایید. داخل این هارد‎ها یک هارد دیسک 2.5 اینچی قرار دارد که از روش درگاه USB برق خویش را اخذ می‎کنند. همین هارد‎ها مناسب اشخاصی می باشد که دائما در اکنون جابه‎‎جایی داده ها و داده‎های خود هستند. همین جور هارد‎ اکسترنال‎ها در برند و ظرفیت‎های متمایز تولید شده می باشد که کاربر می‎تواند به راحتی تا پنج ترابایت هارد ‎اکسترنال را درون یک کیف ریز به یار خویش داشته باشد. البته فناوری SDD مدام در هم اکنون ترقی است و سرعتشان سال به سال بیشتر می‌شود. هر میزان سرعت چرخش هارد بالاتر باشد، اطلاعات آن سریع‌تر خوانده می‌شود. هرچند در این زمینه، عامل ها مختلف دیگری همچون درگاه USB نیز تأثیرگذار هست اما، هاردی که سرعت پردازش بالاتری دارد، عملکرد اکثر و طبعاً قیمتی گران‌تر دارد. از تعریف‌و‌تمجید هارد اکسترنال که بگذریم بایستی بگوییم که به‌صورت کلی همین جور حافظه، به دو نوع معمولی و آرشیوی تقسیم می‌شود. به کار گیری از هارد اکسترنال، روشی آسان، ایمن و به‌صرفه برای حفظ و پشتیبانی از داده ها است.

هارد دیسک اکسترنال اپیسر گونه AC630 ظرفیت 1 ترابایت

پشتیبانی کردن از USB نسخه 3 یکی از از خصوصیت هایی هست که خوب تر است هارد های اکسترنال داشته باشند. پورت USB3 باعث انتقال سرعت بالا پوشه می شود و زمان انتقال داده های حجیم، بیش از حد معطل نمی شوید. این هارد ها دارای سیستم Hotplug هستند که به هنگام جدا کردن آن از سیستم نیازی به خاموش کردن کامپیوتر خود ندارید. دارای این حال، هارد دیسک های خارجی می توانند به راحتی از یک رایانه به رایانه دیگر نیز قابل دسترسی باشند. همین عمل سرعت بالا و آسان کمک می نماید تا انتقال فایل‌های دارای به رایانه فرد دیگرهم به راحتی انجام شود.

وسترن دیجیتال

هارد دیسکToshiba Canvio Advanceقابل حمل میباشد و مدل‌های 500 گیگابایتی ، TB1، 2TB و 3TB را به بازار ارائه کرده است. در صورتی که به زمان وقت ها فراغت خویش و صرفا برای تهیه ورژن پشتیبان از صرفا چند اسناد، عکس های شخصی و فیلم نیازمند هارداکسترنال هستید، به بیش از 250 گیگابایت حافظه هارد نیاز پیدا نخواهید کرد. اصلی همین حال، درصورتیکه دارایی بیشتری دارید، با خرید کردن هارداکسترنال اهمیت ظرفیت بالاتر نگران نبود حافظه آن نشوید. در اکنون حاضر در حوزه ماژول‌های حافظه نام اپیسر در تراز دنیا می‌درخشد. اپیسر ابزارهای ذخیره‌سازی را پر مهم میداند و همواره در راستای افزایش و بهینه‌سازی محصولات خویش قدم برداشته است. گنجایش ذخیره‌سازی هارد اکسترنال 2 ترابایت بالا بوده که به عامل گنجایش بالای آن می‌توان از این هارد اکسترنال به‌منظور تنظیم فایل‌های پشتیبان ذخیره استعمال کرد. همچنین اهمیت به کارگیری از یک برنامه تنظیم پشتیبان، می‌توان تمامی فایل‌های موسیقی، ویدئو، کلکسیون عکس را به صورت ایمن بر روی درایو هارد‌های اکسترنال 2 ترابایت ذخیره کرد. دیسک سخت جور قدیمی‌تر دیسک برای ذخیره‌سازی اطلاعات است که اطلاعات را حساس به کار گیری از تکنولوژی مغناطیسی بر روی دیسک‌های دایره‌ای شکل ذخیره می‌کند. SCSI مجموعه‌ای از استانداردها به جهت اتصال فیزیکی و انتقال داده‌ها دربین کامپیوتر و دستگاه‌های جانبی است. همین استانداردها دستورات، پروتکل‌ها، به گزارش همین سایت رابط‌های الکتریکی، نوری و منطقی را تعریف‌و‌تمجید می‌کنند. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می کند در اینجا پیدا خواهید کرد. همین محصولات در گنجایش های متفاوت جهت استعمال های مختلف برای اعضا ساخته شده است و شما میتوانید حیاتی اعتنا به نیاز خود گنجایش آیتم لحاظ را انختاب نمائید.
آخرین مطالب