قیمت دوربین مداربسته

  قیمت دوربین مداربسته به جرات می­توان گفت با وجود تولیدکنندگان داخلی و خارجی دوربین­های مداربس

توسط HEKAYATS در 24 اردیبهشت 1401

 

قیمت دوربین مداربستهقیمت دوربین مداربسته

به جرات می­توان گفت با وجود تولیدکنندگان داخلی و خارجی دوربین­های مداربسته، این روزها شاهد قیمت­های مختلف و تنوع محصولات فراوانی در این زمینه هستیم. دوربین­های مداربسته با توجه به این که دارای کیفیت­های متفاوتی نیز هستند، یک نرخ ندارند و برای خرید آن­ها باید دقت لازم را به عمل آورد. قیمت دوربین مداربسته موضوعی است که قصد داریم در این مطلب بیشتر با آن آشنا شویم، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته یکی از الزامات این روزهای زندگی بشر به حساب می­آید. استفاده از این ابزار مهم موجب می­شود امنیت مکان حفظ گردد و کمتر نگران سرقت و دیگر مسائل شد. برای خرید دوربین مداربسته می­توان از طریق روش­های مختلفی اقدام کرد، از جمله این که می­توانید به صورت حضوری سری به فروشگاه­های معتبر بزنید و دوربین مورد نظر خود را تهیه کنید.

البته به غیر از این شیوه می­توانید خرید اینترنتی را هم داشته باشید و از طریق سایت­های معتبر و مختلف به انتخاب دوربین مداربسته دست بزنید. دقت داشته باشید که در سایت­ها معمولا اطلاعات کامل دوربین قرار داده می­شود، در صورتی که احساس کردید اطلاعات به صورت کامل در سایت نوشته نشده است، می­توانید با کارشناسان فروش سایت تماس حاصل کنید.

قیمت دوربین مداربسته به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت دوربین مداربسته به عوامل مختلفی بستگی دارد و این موارد سبب خواهند شد که دوربین­ها دارای قیمت یکسانی نباشند. از جمله عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته موارد زیر هستند:

برند تولیدکننده

برند سازنده دوربین مداربسته، نقش مهمی در نرخ دوربین دارد. برندها با توجه به کیفیت، تکنولوژی، و طول عمری که برای محصولات خود در نظر می­گیرند، قیمت­های مختلفی را هم برای هر مدل تعیین می­کنند.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته

از دیگر عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت دوربین مداربسته، کیفیت تصویر می­باشد. باید در نظر داشت که تفکیک­پذیری تصویر، پیکسل­ها، سایز و.. در کیفیت تصویر دوربین مداربسته موثر می‌باشد.

تکنولوژی ساخت دوربین مداربسته

تکنولوژی ساخت دوربین مداربسته

با توجه به این که دوربین مداربسته دارای دو نوع ارسال اطلاعات تصویر هستند، می­توان گفت همین موضوع نیز عامل اثرگذاری در قیمت می­باشد. دوربین­های مداربسته در تکنولوژی ساخت به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می­شوند.

جنس بدنه دوربین مداربسته

دوربین­های مداربسته دارای جنس­های مختلفی هستند که نقش قابل توجهی در تعیین نرخ آنها دارد. برخی از دوربین­ها دارای جنس پلاستیکی هستند و برخی دیگر جنس فلزی دارند. دوربین­هایی که جنس پلاستیکی دارند نسبت به نوع فلزی ارزان­تر می­باشند. باید دقت داشت که دوربین­هایی که جنس پلاستیکی دارند را نمی­توان در هر محیطی استفاده کرد. دوربین­هایی با جنس فلزی دارای کیفیت بهتری بوده و در میان مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

هوشمند بودن دوربین مداربسته

برخی دیگر از دوربین­های مداربسته دارای قابلیت­های مختلف هوشمند می­باشند که این موضوع در قیمت آن­ها بسیار موثر است. قابلیت­های هوشمند مواردی مانند شمارش افراد، تعقیب کردن سوژه، شناسایی چهره و .. می­باشد.

ظاهر دوربین مداربسته

ظاهر دوربین­های مداربسته در قیمت نهایی دوربین نقش مهمی دارد. دوربین­های مداربسته را می‌توان از نظر شکل ظاهری به پین هول، دام، کیوب، بولت، اسپید دام، چشم ماهی و باکس تقسیم‌بندی کنیم.

آیا بین قیمت دوربین مداربسته خارجی و داخلی تفاوتی وجود دارد؟

آیا بین قیمت دوربین مداربسته خارجی و داخلی تفاوتی وجود دارد؟

به طور قطع می­توانیم پاسخ این سوال را مثبت بدانیم. میان دوربین­های مداربسته ساخت ایران و تولیدات خارجی تفاوت­های مختلفی از لحاظ کیفیت و ظاهر وجود دارد که این موارد بخشی از عوامل اثر گذار تفاوت قیمت محسوب می­شوند. علاوه بر این با توجه به این که در ایران هر بار نرخ ارز متفاوت است و واردکنندگان دوربین­های خارجی هزینه­های مختلفی را باید برای ورود این کالا بپردازند پس قیمت نهایی دوربین­های خارجی از دوربین­های مدار بسته ایرانی گران­تر است.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب به آن پرداختیم، قیمت دوربین مداربسته به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین دلایل تفاوت این نرخ را می توان کیفیت محصول دانست. پرند سیستم تولید کننده دوربین مداربسته دایناتک با در نظر داشتن کیفیت بسیار بالای محصولات خود تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند قیمت­هایی بسیار مناسب را روی کالاهای خود قرار دهد. در این مطلب سعی داشتیم تا موارد مختلفی که در تعیین نرخ دوربین مداربسته اثر گذار هستند را برای شما عزیزان بیان کنیم. در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته را دارید می­توانید سری به سایت پرند سیستم بزنید و با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط برقرار کنید. از این که تا پایان مطلب ما را همراهی کردید از شما سپاس­گزاریم.

منبع: پرند سیستم

آخرین مطالب