قیمت تیرآهن فولادی در تبریز

قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان تفاوت بین تیرآهن I و تیرآهن H چیست؟ معمولاً این سوال مطرح می شود که شکل تیرآهن I شب

توسط HEKAYATS در 9 دی 1399

قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان تفاوت بین تیرآهن I و تیرآهن H چیست؟ معمولاً این سوال مطرح می شود که شکل تیرآهن I شبیه تیرآهن H است. چگونه آن را در عمل انتخاب کنیم؟ بسیاری از افرادی که سالهاست در صنعت ساختمان مشغول هستند نمی توانند آن را به طور مفصل توضیح دهند. در اینجا یک پاسخ دقیق برای شما وجود دارد: بسیاری از مردم فکر می کنند که تیرآهنی I در چین و تیرآهن H در کشورهای خارجی فراخوانی می شود. در واقع، این شناخت اشتباه است. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است تیرآهن H و تیرآهن I از نظر شکل متفاوت هستند:

 I-beam چیست؟

قیمت تیرآهن I، همچنین به عنوان تیرآهن جهانی شناخته می شود، یک فولاد طولانی با بخش تیرآهن I است. تیرآهن I به تیرآهن I معمولی و تیرآهن I نور تقسیم می شود. این یک فولاد مقطع I است.
تیرآهن I عمدتا به تیرآهن I معمولی، تیرآهن I سبک و تیرآهن I فلنج پهن تقسیم می شود. با توجه به نسبت ارتفاع فلنج و وب، می توان آن را به تیرآهن I فلنج پهن، متوسط و باریک تقسیم کرد. دو مشخصات اول 10-60 است، یعنی ارتفاع مربوطه 10 سانتی متر-60 سانتی متر است.

قیمت تیرآهن 16 کرمانشاه در همان ارتفاع، تیرآهن I سبک دارای فلنج باریک، تار نازک و وزن سبک است. تیرآهن I فلنج پهن که به آن تیرآهن H نیز می گویند، با پاهای موازی مشخص می شود و هیچ تمایلی به داخل پاها ندارد. این متعلق به بخش اقتصادی است و روی چهار کارخانه جهانی بالا نورد می شود، بنابراین به آن "تیرآهن I جهانی . تیرآهن I و تیرآهن I معمولی استانداردهای ملی را تشکیل داده اند.

همانطور که در نام نشان داده شده است، تیرآهن I یک فولاد "I" است. سطح داخلی فلنج بالا و پایین دارای شیب 1: 6 است که باعث می شود فلنج بیرونی نازک و فلنج داخلی ضخیم باشد. در نتیجه، مشخصات مقطع تیرآهن I در دو صفحه اصلی بسیار متفاوت است که بازی در برنامه دشوار است.
ویژگی های مقاومت اگرچه تیرآهن I در بازار نیز ضخیم است، اما ساختار تیرآهن I صفحه کوتاه مقاومت پیچشی آن را تعیین کرده است. خرید تیرآهن ترک

تیرآهن I برای چه استفاده می شود؟

قیمت تیرآهن گالوانیزه و تیرآهنهای I دارای کاربردهای مهم و متنوعی در صنعت ساخت سازه های فلزی هستند. آنها اغلب به عنوان خرپا های پشتیبانی حیاتی، یا چارچوب اصلی، در ساختمان ها استفاده می شوند. تیرآهنهای فولادی I با مقاومت و پشتیبانی بی وقفه از یکپارچگی سازه اطمینان حاصل می کنند. قدرت بسیار زیاد تیرهای I نیاز به شامل ساختارهای پشتیبانی متعدد، صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین پایدارتر بودن ساختار را کاهش می دهد. قابلیت انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان تیرآهنهای I، آنها را به منبعی آرزو برای هر سازنده تبدیل می کند.

خرید تیرآهن به نرخ کارخانه فایکو تیرها به دلیل شکل آن که معمولاً به عنوان تیرآهنی I نامیده می شوند، در صورت استفاده به صورت افقی یا ایستادن به عنوان ستون، پشتیبانی تحمل بار زیادی را ایجاد می کنند. تیرهای I شکل انتخابی برای سازه های فلزی ساختاری است زیرا تیرآهن I باعث می شود تا بتواند از عهده بارهای مختلف برآید. شکل تیرآهنهای I آنها را برای خمش یک طرفه به موازات وب عالی می کند. فلنج های افقی در برابر حرکت خم شدن مقاومت می کنند، در حالی که وب در برابر تنش برشی مقاومت می کند.

درک تیرآهن I برای مهندس عمران مدرن یا کارگر ساختمانی یک ضرورت اساسی است. مهندسان از تیرهای I به طور گسترده در ساخت استفاده می کنند، ستون ها و تیرهایی را با طول ها، اندازه ها و مشخصات مختلف متفاوت تشکیل می دهند.

تیرآهنی I توسط نورد یا فولاد فرز ساخته می شود به این معنی که تیرآهن I اغلب با ظرفیت یا اندازه تجهیزات فرز محدود می شود. تیرآهنهای I دارای وزن های مختلف، عمق مقطع، عرض فلنج، ضخامت شبکه و سایر مشخصات برای اهداف مختلف هستند. هنگام سفارش تیرآهنهای I، خریداران آنها را بر اساس مواد و ابعاد آنها طبقه بندی می کنند. به عنوان مثال، یک تیرآهن I 11 11 would 20 دارای عمق 11 اینچ و وزن 20 پوند در هر فوت است. سازندگان با توجه به نیازهای ساختمان خاص، اندازه های خاصی از تیرهای I را انتخاب می کنند. یک سازنده باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرد، از جمله: قیمت تیرآهن بر اساس نوع

  • سازنده یک تیرآهن I با ضخامت وب را انتخاب می کند که در اثر تنش شکست نمی خورد، سگک نمی زند یا موج نمی زند.
  • فلنج ها برای جلوگیری از کمانش موضعی، کناری یا پیچشی انتخاب می شوند.
  • سازنده یک ضخامت را انتخاب می کند تا تغییر شکل تیر را به حداقل برساند.
  • جرم و سختی خاصی برای جلوگیری از ایجاد لرزش در ساختمان انتخاب می شود.
  • مقاومت مقطع تیرآهن I باید تنش تسلیم را در خود جای دهد.

تیرآهن H چیست؟

قیمت تیرآهن لانه زنبوری فولاد مقطع H نوعی مشخصات اقتصادی دارای بازده بالا با توزیع بهینه تر منطقه و نسبت وزن استحکام بیشتری است. نامگذاری شده است زیرا بخش آن همان حرف انگلیسی "H" ااست. از آنجا که تیرآهن H در زاویه های راست قرار گرفته است، تیرآهن H از هر جهت مقاومت خمشی دارد و به دلیل توانایی قوی، ساخت ساده، صرفه جویی در هزینه و وزن سبک ساختار بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

از فولاد مقطع H امروزه در ساخت سازه های فلزی بسیار استفاده می شود. در مقایسه با فولاد I- بخش، تفاوت های بسیاری دارد. اولی فلنج است، دوم اینکه سطح داخلی فلنج شیب ندارد و سطح بالا و پایین موازی هستند. مشخصه مقطع تیرآهن H بهتر از تیرآهن I، کانال و فولاد زاویه ای است ...
اضلاع داخلی و خارجی فلنج تیرآهن H موازی یا نزدیک به موازی هستند و انتهای فلنج در زاویه راست قرار دارند، بنابراین به آن فلنج موازی تیرآهن I گفته می شود. ضخامت شبکه تیرآهن H کوچکتر از تیرآهن I معمولی با همان ارتفاع وب است و عرض فلنج بزرگتر از تیرآهن I معمولی با همان ارتفاع وب است، بنابراین به آن لبه عریض نیز می گویند تیرآهن من بر اساس شکل، مدول مقطع، گشتاور اینرسی و مقاومت متناوب تیرآهنی H بدیهی است که از تیرآهنی I با همان وزن منفرد برتر هستند. این می تواند در سازه های فلزی با نیازهای مختلف استفاده شود، خواه تحمل گشتاور خمش، بار فشار یا بار خارج از مرکز را داشته باشد که عملکرد برتر آن را نشان می دهد. در مقایسه با تیرآهن I معمولی، می تواند ظرفیت تحمل را تا حد زیادی بهبود بخشد و 10٪ - 40٪ از فلز صرفه جویی کند. خرید تیرآهن به قیمت کف بازار

فولاد H- بخش دارای فلنج پهن، تار نازک، بسیاری از مشخصات و کاربرد انعطاف پذیر است این می تواند 15٪ - 20٪ فلز را در ساختارهای مختلف خرپایی صرفه جویی کند. از آنجا که اضلاع داخلی و خارجی فلنج موازی هستند و انتهای فلنج در زاویه راست قرار دارند، مونتاژ و مونتاژ اجزای مختلف راحت است، بنابراین در حدود 25٪ از کار جوشکاری و پرچین صرفه جویی می شود، سرعت ساخت بسیار بالا می رود پروژه و کوتاه کردن دوره
فولاد مقطع H نوعی مشخصات اقتصادی دارای بازده بالا با توزیع بهینه تر منطقه و نسبت وزن استحکام بیشتری است. نامگذاری شده است زیرا بخش آن همان حرف انگلیسی "H" است.

قیمت تیرآهن ضد زنگ دو طرف بیرونی تیرآهن H هیچ تمایلی به داخل ندارند و مستقیم هستند. این امر باعث می شود که نسبت اتصال جوشکاری تیرآهن H تیرآهن I آسان باشد و دارای خواص مکانیکی بهتری در واحد وزن باشد که می تواند باعث صرفه جویی زیادی در مواد و زمان ساخت شود. برش I-beam از فشار مستقیم و مقاومت کششی خوبی برخوردار است، اما اندازه مقطع برای مقاومت در برابر پیچش به دلیل صفحه بال بسیار باریک است. از طرف دیگر، فولاد H مزایا و معایب خاص خود را دارد. خرید تیرآهن هاش

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن