قیمت، خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان شهر قدس، کرج، تهران

پکیج های بوتان هم مثل سایر پکیج ها گهگاه در گیر اختلالات و مشکلاتی می شوند که حیاتی امداد یک تعمیرکار پکیج بوت

توسط HEKAYATS در 24 شهریور 1401
پکیج های بوتان هم مثل سایر پکیج ها گهگاه در گیر اختلالات و مشکلاتی می شوند که حیاتی امداد یک تعمیرکار پکیج بوتان خبره، اصلی تجربه و چابکدست می توانید به تعمیر پکیج بوتان خود بپردازید. همین از با بالایی برخوردار میباشد که شما هر تعدادی وقت یک‌بار دستگاه خود را سرویس فرمایید تا از اتفاقات ناگواری که ممکن می باشد بیفتد پرهیز نمایید. در زیر به بعضی از مشکلات رایج پکیج های بوتان اشاره خوا‌هیم کرد. در شکل وجود نقص در دستگاه خویش تنها کافیست تلفن را برداشته و مهم شماره های نمایندگی مجاز تعمیر پکیج بوتان دیجی کمک رسان تماس حاصل فرمائید تا از سرویس ها بی مثل آن ها استفاده نمایید. بوتان پکیج در در میان رقبا محبوبیت متعددی رابرای خویش به ارمغان آورده است و برهان آن نیز بالا بودن و به روز بودن کیفیت محصولات آن می باشد. شما می توانید برای خرید پکیج بوتان؛ آگاه شدن از بها پکیج بوتان درب کارخانه؛ ارزش محصولات بوتان؛ قیمت پکیج بوتان و ارزش روز پکیج بوتان به بهترین نمایندگی آن، وبسایت فروشگاهی جمهوری اسلامی ایران بوتان سر بزنید و بدون دغدغه پکیج دیواری بوتان آیتم نیاز خانه و محل فعالیت خود را خریداری کنید. ما برای آنکه شما یک خرید کردن مقرون به صرفه داشته باشید بهترین قیمت.پکیج.بوتان را به جهت شما موجود کرده ایم. پکیج های دیواری بوتان دسته Roma و Perla مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت اکران وضعیت‌های کاری متعدد دستگاه از جمله دمای آب مدار گرمایش حین عملکرد معمولی , دمای آب گرم مصرفی زمان به کار گیری از آب گرم مصرفی وکدهای عیب‌یابی در رخ پیدایش گونه های در سیستم می باشند. از خصوصیت های بارز همین پکیج دیواری می قدرت به داشتن دو مبدل حرارتی ایتالیایی جهت تامین آبگرم مصرفی و گرمایش محفظه اشاره کرد. در صورتی که در ذیل پکیج و در امتداد شلنگ هایی که در زبر پکیج قرار دارا هستند صافی رجوع وجود دارد، گشوده کنید و آن را بشویید. به جهت از بین بردن این خلل نخست دودکش را تحلیل کنی، رشته را اصلی دست بچرخانید و شلنگ را به رخ ضربدر جا به جا کنید. پس خوبتر است در این شرایط الکتریسیته محل ورود به پکیج را تحلیل نمایید و اتصال آن مطمئن شوید. می گردید، جمهوری اسلامی ایران سانتیگراد بهترین گروه در همین زمینه می باشد. © 2020 تمام حقوق و دستمزد دنیوی و معنوی این وب وب سایت متعلق به تهران پکیج می باشد. همچنان به سرمایه گذاری در خصوص تولید و به کارگیری از فن آوری های نوین و راهبری بازار و نتورک سرویس ها مشتریان خود، ادامه می دهیم. 7- در پایان بعد از آن از اینکه همه رادیاتورها داغ شدند می‌توانید هواگیری را انجام دهید. بعد از آن از هواگیری رادیاتورها مجددا نظیر سطح اولیه فشار پکیج را کنترل نمایید. اگر هنگام پر‌نور کردن پکیج اصلی خطاهایی روبه‌رو شدید، می‌توانید پکیج را خاموش کنید، مشکل را برطرف نمایید و آنگاه مجدد پکیج را پر‌نور کنید.

برند محصولات

پکیج دیواری را رو حالت تابیتانه قرار دهید حالا حیاتی گشوده نمودن شیر آب گرم مصرفی ، مشعل پر‌نور شده و نمایشگر شرایط عملکرد شوفاژ به رخ سبز اثبات واضح درمی آید. در سال ۱۳۳۲ به کوشش محمود خلیلی و فرزندش محسن خلیلی کمپانی بوتان حیاتی هدف توزیع گاز مایع شکل گرفت. پس از مدت کوتاهی تیم صنعتی بوتان مهم هدف تولید اثاثیه گازسوز از جمله اجاق گازسوز تأسیس شد. همچنین همین جور امکاناتی مانند سیستم آیونایز حفاظت از شعله، راندمان بالای 93 درصدی، سیستم ضد یخ زدگی و … دارد. این خصوصیت ها در هر سه ظرفیت پکیج بوتان جور پرلا Perla Pro موجود هست و در خصوصیت ها تفاوتی دیده نمی¬شود. تفاوت دیگر پکیج دیواری اهمیت مدل زمینی در مخزن ذخیره آب گرم مصرفی آن هاست.
  • برای این‌که بتوانند بدون پرداخت هزینه های مازاد، پکیج خود را روشن کرده و آن را آیتم استعمال قرار دهند.
  • و همینطور این کمپانی اولی سری از رادیاتورهای آلومینیومی را در سال 1387 روانه بازار کرد.
  • به عنوان مثال برای منزل ای که تنها یک حمام و یک آشپزخانه دارد، به کارگیری از پکیج کیلو وات مطلوب است.
  • زمانی که گرمایش ساختمان از کف باشد بهتر میباشد از پکیج های کندانسیک به کارگیری شود تا مصرف گاز پکیج کمتر شود و یا در صورتی که از رشته کویل به جهت گرمایش استعمال می شود بهتر هست از پکیج منشاء دار به کار گیری شود تا در دوران به کار گیری از آب گرم مصرفی ، رشته کویل ها باد سرد نزنند.
  • پکیج‌های دیجیتال که از تکنولوژی جدیدتری برخوردار میباشند مهم یک کاغذ LCD میباشند که تهیه دما را برای کاربر آسان‌تر می‌کند و با نمایش علایم اختصاری انگلیسی و اعداد، کدهای خطای خاصی را نمایش می‌دهند.
همانطور که می‌دانید، یکی از از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای ساخت کنند پکیج‌های گرمایشی در ایران، کمپانی بوتان است. این شرکت کلیدی توجه به سوابق درخشانی که در همین زمینه داشته است، موجب شده هست تا اعتماد کاربران را محافظت کند. به این عامل می باشد که عمده اشخاص از پکیج‌های بوتان در منازل خود استفاده می‌کنند. 1- شیرهای حیاتی آب و گاز مربوط به سیستم های آب گرم مصرفی و گرمایش را باز کنید. یکی از از مهمترین موضوعاتی که در خصوص پر‌نور کردن پکیج وجود دارد، این می باشد که پکیج های بوتان از مدل ها و سری های فراوان متنوعی تشکیل شده اند. پس در سرانجام انجام خدمت پکیج یک دستور اجتناب ناپذیر می باشد که می بایست صد رد صد انجام شود، و اهمیت استفاده از روش‌های متداول نظیر اسید شویی و پمپ می اقتدار سالم پکیج را به شکل کامل تضمین کرد. جهت کسب دیتاها بخش اعظم در گزینه به کارگیری از محلول های نگهدارنده در برابر رسوبات می توانید همین حال اساسی سرویس فعالیت پکیج تماس گرفته و مشاوره لازم را در همین حوزه به رخ بدون‌پول اخذ نمایید. و حیاتی پمپاژ اسید درون مبدل رسوب زدایی انجام می شود و با استفاده از شلنگ رسوبات خارج میگردد و در آخر نیز با پمپاژ آب داخل مبدل آن را شستشو می دهند تا اسیدی باطن دستگاه باقی نماند. اگر تعمیر پکیج بوتان در تهران بوسیله شرکت اوستا پکیج انجام شود، همه خدمات و قطعاتی که اصلی لیبل اوستا پکیج ردوبدل می شود با گارانتی 180 روزه می باشد و ما به شما این اطمینان را می دهیم که دارای بهترین کیفیت خدمات در خدمت شما همشهریان عزیز هستیم. پس در صورت نیاز به تعمیرکار لطفا اساسی شماره تلفن های ما تماس گرفته یا درخواست خویش را به شکل آنلاین در سایت تصویب نمایید. کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه اساسی شما تماس گرفته و سرویسکار را با شما هماهنگ میکنند. پکیج بوتان مدل پرلا Perla 24i (پرلا 24000) ، از تازه ترین تولیدات بوتان می‌باشد، که حیاتی تکنولوژی به روز ایتالیایی و مهم قطعات استاندارد اروپایی در شرکت بوتان مونتاژ می شود. همین پکیج دیواری از سری نوع های دو مبدله شرکت صنعتی بوتان است. از خدمات ارایه شده توسط نوین حرفه آوران تهویه می قدرت به فروش همگی محصولات و خدمات تاسیسات از گزاره موتور خانه، چیلر ، فن کویل ، اسپیلیت و داکت اسپلیت ، پکیج دیواری ، کولر آبی ، رادیاتور ، پمپ ، مشعل ، لوازم استخر و… اشاره نمود . خوبتر است حیاتی دقت به این که در چه وقتی از سال قرار داریم رتبه حرارت پکیج منزل خود را مطابق کلیدی موقعیت آب و هوایی تغییر دهیم. دقت داشته باشید که تهیه پکیج بوتان به جهت زمستان به جز آن که موجب آسایش، راحتی، دمای مناسب آب و گرمای مطلوب شوفاژها می‌شود؛ عمر موثر دستگاه را نیز ارتقا خواهد داد. فناوری ضد نوسان آب به وسیله مبدل ثانویه پیشرفته ایتالیایی، فناوری کنترل کارایی دستگاه، تامین آبگرم مصرفی حساس کمترین زمانه انتظار باعث می شود تا که شما از خرید خود راضی باشید، همین جور از تازه ترین های شرکت بوتان می باشد و خرید کردن آن پیشنهاد می شود. در طول این سالها توانستیم اعتماد شما را نسبت به خود حاذق خیس کنیم و اهمیت ارائه بهترین و اصلی کیفیت ترین محصولات ساخت شده از سوی شرکت بوتان راضی بودن شما را جلب کنیم، سبب ساز افتخار ماست که شما به جهت گزینش محصولات مختلف، و به جهت انتخاب پکیج دیواری، محصولات بوتان را انتخاب می کنید. در یک سری سال پیشین به جهت گرم کردن خانه از شوفاژ‌های به کارگیری میشد که انرژی آیتم نیاز خویش را از موتورخانه تأمین می‌نمود.

پکیج بوتان پارما 24 دیجیتال مدل Parma 24 RSI Digital

حجم قلیل پکیج بوتان و قابلیت و امکان استعمال اهمیت کمترین فشار آب از دیگر خصوصیت ها و مزایای همین سیستم های گرمایشی شناخته می شوند. مشکلات موجود در پکیج دیواری بوتانمدلی دیگر از پکیج های دیواری بوتان مهم به کار گیری از چراغ های رنگی مشکلات به وجود آمده را به شما نمایان می کند. اهمیت ارتقاء روز افزون پکیج های دیواری و تنوع کمپانی های تولید کننده و دسته های آن لزوم شناخت اشکال دسته ها و مختصات با پکیج دیواری قبل از خرید برای انتخاب بهترین جور بر شالوده شرایط محفظه و به کارگیری امری با به حساب می شود. اندک صدا بودن ، عدم نوسانات محسوس دمای آب ، راندمان بالا و اشغال فضای زیاد اندک از جمله مزایای یک پکیج دیواری نسبت به آبگرمکن و سیستم شوفاژخانه مرکزی محسوب می گردد . پکیج بوتان گونه CV424S یک عدد از پکیج های حساس کیفیتی است که از راندمان 88 درصدی برخوردار می باشد. یک عدد از دوستداشتنی ترین سیستم گرمایشی در تمام ساختمان ها پکیج دیواری می باشد. پکیج های دیواری معمولا مخزن ذخیره آب گرم مصرفی ندارند و آب را به صورت لحظه ای گرم می کنند اما پکیج زمینی غالبا کلیدی مخزنی جهت حفظ آب گرم مصرفی میباشد که آب گرم را باطن آن جهت استعمال های آینده نگهداری می نماید. پکیج بوتان بیتا، پس از اعمال تحریم و ایجاد مشکلات ارزی در سرزمین پا به میدان ایجاد گذاشت. این جور کمترین ارزش پکیج بوتان را دارد که قطعات آن غالبا از قطعات داخلی یا چینی می باشد. همین دستگاه ساخته شده توسط شرکت بیتا، منتسب به شرکت بوتان می باشد.

ارور E04

در شکل انجام موردها فوق و برطرف کردن نشدن نقص‌ حیاتی یکی از شماره های ما تماس بگیرید . به این کار اختلاف روزگار و اختلاف دمای آغاز گفته میشود که ولی در بعضی از دستگاه‌ها قابل تغییر و تحول می‌باشد. تغییر و تحول رنگ چراغ‌های سیگنال، چشمک‌زن شدن چراغ‌های متفاوت و یا این که اعدادی که روی برگه اکران ظواهر میشود به تعمیرکار اعلام می‌شود. بعد از ۱۵ دقیقه تمام رادیاتور ها رو لمس کنید و مطمئن شوید گرمای یکنواختی دارند . فشار باد منشا انبساط بر روی ۱ بار تنظیم نیست و کم یا دوچندان هست . برای اطلاع از ارزش های پیج بوتان حیاتی مشاوران ما در شعبات تهران سرویس تماس حاصل فرمائید تا علاوه بر قیمت شما را به جهت خرید بهترین و مطلوب ترین تهران خدمت کاران یاری دهند. در این مقاله قصد داریم بهترین مدل پکیج بوتان را به شما معرفی نماییم تا شما را در انتخاب پکیج دیواری منزلتان یاری دهیم. از دیگر مشکلات مرسوم پکیج بوتان سر و صدای آن است که بایستی به وسیله تعمیرکار برطرف شود، رسوب گرفتن و هوا داشتن پکیج از عارضه ها با سر و صدا داشتن پکیج بوتان محسوب میشوند، به جهت برطرف نمودن همین نقص‌ و تعمیر پکیج بوتان واجب میباشد که پکیج بوسیله تکنسین های متخصص رسوب گیری و هوا گیری شود. توجه نمایید که حداکثر دمای پکیج دیواری هم در موقعیت آب گرم و نیز در وضعیت رادیاتور ها بالاتر از ۶۰ جايگاه نباشد. قطر لوله های مدار گرمایش در پکیج های دیواری 4/3 اینچ و همینطور قطر لوله های آب گرم و آب سرد این پکیج ها 2/1 اینچ می باشد. مجموعه خانه تاسیسات در سال ۱۳۸۸با افتتاح دکان ، فعالیت خود در بازار تاسیسات ایران را شروع نمود.

شماره تماس نمایندگی و تعمیرات پکیج بوتان در شیراز

امروزه وسایلی وجود دارا‌هستند که عمل بخاری و آبگرمکن را به طور هم‌زمان انجام می‌دهند. منظورمان همان پکیج هست که در گونه های زمینی و پکیج شوفاژ دیواری به بازار عرضه می‌گردد که منشا تغذیه آن حیاتی استعمال از گازطبیعی، پروپان، نفت حرارتی و برق تامین می‌شود. امروزه پکیج شوفاژ دیواری در دربین مردم مضاعف دوست داستنی هست و به این ادله مدل‌های متمایز از آن در بازار وجود دارد. سپس اذن دهید تا آب در دستگاه لبریز شود و فشار دستگاه را بر بر روی یک و نیم تهیه و تنظیم کنید. بعد از آن حساس گزینش جور زمستانه یا تابستانه، دستگاه را روش اندازی کنید.اگر بعد از این مورد ها دستگاه به لطف واضح شد، نقص‌ شما برطرف شده است. در صورتی نیز که پکیج بر روی شرایط زمستانی تهیه شده باشد، می‌توانید اصلی جور تهیه و تنظیم گرمایش (شماره ۳) دمای اتاق‌ها و دارای دسته تهیه و تنظیم دمای آب مصرفی (شماره ۴) درجه حرارت آب مصرفی را تهیه کنید. در موقعیت زمستانی مشعل پکیج به شکل اتومات خاموش و واضح خواهد شد تا دمای منزل را مدام اثبات نگه دارد. اگر پمپ پکیج بوتان شما از نوع گرنفوس GRUNFOSS میباشد حدود بها آن 600 هزار تومان هست و چنانچه این پمپ از مدل ویلو wILLO است قیمت آن حدود 800 هزار تومان است. به جهت استعلام قیمت پکیج بوتان و جمهوری اسلامی ایران رادیاتور و قطعات همین پکیج ها در کرمان تماس بگیرید.

معرفی پکیج دیواری گازی بوتان نوع CALDA VENEZIA 28KIS

علت غیر فعال شدن پمپ ممکن است به دلیل قطعی جریان برق یا نقص در سیم کشی، سوختگی پکیج و … حادثه افتد. من میخواهم پکیج خریداری کنم البته نمیدونم پکیج فن دار بگیرم یا این که بدون فن ؟ اپارتمان نشین هستم. در صورتی که به وسیله راهنمایی های همین نوشته به نتیجه نرسیدین صد رد صد حیاتی یک سرویسکار تماس بگیرین. جوش اوردن پکیج میتونه عارضه ها مختلفی داشته باشه که بعضیاش رو خودتون میتونید برطرف نمایید و بعضیاشو بایستی بسپرین به سرویسکار. ارزش ها اختصاصی شهر تهران و کارگزاشتن بدون‌پول بوسیله گروه آذر صبا می باشد. بهترین فعالیت همین میباشد که هنگام خریداری پکیج بوتان از نمایندگی فروش آن بخواهید تا کارگزاشتن آن را نیز برعهده بگیرند، زیرا افراد متخصص و کارشناسان ماهری در نمایندگی بوتان هر استان و شهر حضور دارند، که عمل کارگزاشتن پکیج بوتان را کلیدی مهارت بالایی انجام می دهند. اهمیت بهره مندی از سرویس ها نمایندگی پس از فروش بوتان، نگران هزینه نباشید. هزینه تعمیر پکیج بوتان، مهم اعتنا به زمانه صرف شده و جور خدمات از شما اخذ می‌شود. همه هزینه‌های همین تیم طبق هزینه استاندارد از شما اخذ می‌شود. دارا بودن سیستم عیب یابی الکترونیکی، دو مبدل حرارتی، رشته دودکش و ارائه خدماتی مثل نصب رایگان، خدمات پس از فروش، گارانتی و تحویل سرعت بالا در دماتجهیز، تازه ترین پکیج های بوتان را از سایر پکیج ها مختلفی می سازند. گروه صنعتیبوتان از سال ۱۳۷۲ تولید پکیج دیواری بوتان را به عنوان او‌لین ایجاد کننده در ایران شروع نمود. در زیر می توانید تمام پکیج دیواری ساخت شده توسط بوتان را ملاحظه فرمایید و اهمیت کلیک بر روی هر کدام از https://kordavar.ir/ دیتاها منحصر آن را دریافت نمایید. ویژگی های پکیج دیواری بوتان پارمانکته ی دیگری که بایستی رعایت شود ، فشار آب در داخل پکیج بوتان است. باید گفت که افراد متخصص و کاربرد اکثری در نمایندگی فروش بوتان در شهر شما در حال عمل هستند، که تخصص ویژه ای در ارتباط کلیدی کارگزاری فن ای پکیج بوتان دارند، و می توانند این فعالیت را اهمیت مهارت بالایی به انجام برساند. احتمالا همین واقعه برای شما پیش آمده میباشد که آب مصرفی دمای بالای داشته و منجر ناراحتیتان گشته، همین مشکل می تواند به دلیل ورود گاز مازاد به پکیج باشد، همچنین کمتر فشار آب و مسدود بودن روزنه های آب می تواند باعث پیدایش این اختلال گردند. پکیج بوتان، محصولی شگفت انگیز است؛ لذا دارای همین که اقتدار بالایی دارد، اما در حین گرمایش آب و گوشه و کنار ساختمان از منابع آب، الکتریسیته و گاز محدودی به کارگیری می کند. زیرا در رخ پیدایش مشکل در قطعات موجود در داخل پکیج باید اساسی به کار گیری از قطعات شبیه تعمیر شود و به این خاطر همواره گفته می شود که کارشناسان منحصر به فرد شرکت بوتان بهتر از سایر کمپانی ها می توانند جهت تعمیر محصولات بوتان مبادرت کنند. مراحل مربوط به روش پر‌نور نمودن پکیج اپتیما هم مانند نوع گذشته مضاعف آسان و نزدیک به یکدیگر می باشد. فرآیند مربوط به نحوه روشن کردن پکیج پریا هم مانند جور پارما مضاعف آسان و نزدیک به یکدیگر می باشد. فرآیند مربوط به نحوه پر‌نور نمودن پکیج سری ورونا نیز نظیر نوع پارما بسیار آسان و نزدیک به یکدیگر می باشد. همینطور شما می توانید برای کسب جزئیات مربوط به راه و روش اندازی و واضح نمودن پکیج در فصل زمستان، به دفترچه راهنمای به کارگیری از همین دستگاه مراجعه کرده و دقیق ترین اطلاعات را به دست آورید. پیشنهاد می نماییم که قبل از شناخت اهمیت طریق روشن نمودن پکیج ، به یک سری از مهمترین گزینه ها و پارامترها دقت ضروری را داشته باشید تا بتوانید به رخ درست اقدام به پر‌نور کردن پکیج ذکر شده نمایید. پکیج بوتان سیستم اهمیت و پیچیده ای دارد، در هنگام پیدایش مشکلات برای این دستگاه توجه داشته باشید که صرفا یک سری از عمل ها است که میتوانید خودتان بدون تخصص انجام دهید، چیز هایی نظیر بررسی کردن گرمی و یا این که موقعیت زمستان و تابستان پکیج. نمایندگی شیراز تجهیز ، نمایندگی رسمی فروش،نصب و قطعات پکیج بوتان در شیراز می باشد که جهت سفارش قطعه یا دستگاه میتوانید تماس حاصل فرمائید. در صورتی که به جهت کارگزاشتن دستگاه از قبل حفظ کننده استاندارد برق و صافی یا این که صافی مغناطیسی استاندار برای محافظت از دستگاه در برابر کثیفی ها یا این که سنگینی آب خریداری نشده باشد، نصاب مکلف است قبل از نصب دستگاه این مورد ها را یاد آوری کند. دارای اعتنا به مهم کارگزاری استاندارد پکیج بوتان توصیه می‌کنیم که کلیپ ویدیو نصاب های مجاز بوتان بدون شک ملاحظه نمائید تا کلیدی استانداردهای پکیج بوتان آشنا شده تا از پیدایش ایراداتی مثل خفگی ، روشن نشدن ، نشت آب دستگاه و… خودداری نمایید. توصیه میکنیم قبل از نصب بدون شک دفترچه راهنمای نصب پکیج ایران رادیاتور را مطالعه کنید.

برای بهره مندی از سرویس ها تعمیر در محل آرا سرویس چه بایستی کرد؟

برد در اختیار گرفتن دمایی که شما تنظیم کرده اید را کلیدی دمای گزارش شده مقایسه مینماید و در رخ کمبود دمای آب و نیاز به شعله به جهت گرم کردن آب در آغاز رشته را پر‌نور میکند و منتظر می‌ماند تا پرشر هوا عبور جریان هوا را تایید کند. مدل گزینش وضعیت را در شرایط انقطاع / راه‌اندازی مجدد قرار دهید شیر پرکن را در شرایط گشوده بگذارید تا فعالیت لبریز نمودن مدار گرمایش شروع و فشار آب به ۱ تا ۵.۱ بار برسد بعد از آن شیر پرکن را ببندید آن‌گاه مدل تعیین موقعیت ۲ را اصلی اعتنا به فصل در یکی از از وضعیت‌های زمستانی یا تابستانی قرار دهید. به طور معمول در زیر اشکال شوفاژ دیواری ۳ عدد شیر قرار دارد که یکی از آن‌ها از حیث اندازه و سایز کوچکتر از دو تای دیگر است . طیف گسترده همین محصولات، تعیین و خرید پکیج بوتان را به جهت خریداران مشقت بار نموده و قابلیت و امکان خطا در گزینش پکیج دیواری مطلوب را بالا برده است.تنوع در مدل های متعدد محصولات همین شرکت، اختلاف درقیمت پکیج بوتانبرای نوع های مختلف را منجر شده است. درصورتیکه این ارور در پکیج بوتان حادثه بیفتد، یا گاز محل ورود به پکیج خلل پیدا کرده هست یا این که مشعل به هر علتی آلوده و کثیف شده است. در صورتی که قصد این را دارید که از ارور E 01 مطمئن شوید، می‌توانید آب گرم مصرفی را باز نمایید و منتظر صدای پر‌نور شدن شعله باشید، در صورتی که پر‌نور شدن اتفاق نیفتاد، به معنای انواع در پکیج است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن