علوم چاپ دومینو از زنان در روز مهندسی حمایت می کند

به گزارش از فارسی کلاب: دومینو چاپ علوم (دومینو) امسال روز جهانی زنان در مهندسی را در روز پنجشنبه 23 ژوئن با ا

توسط HEKAYATS در 7 تیر 1401

به گزارش از فارسی کلاب: دومینو چاپ علوم (دومینو) امسال روز جهانی زنان در مهندسی را در روز پنجشنبه 23 ژوئن با ادای احترام به برخی از کارمندان زن خود که در نقش های فنی کلیدی کار می کنند، گرامی می دارد. دومینو، توسعه‌دهنده و سازنده فناوری‌های کدگذاری، علامت‌گذاری و چاپ، متعهد است به کارکنان خود برای پیشرفت در زمینه‌های انتخابی خود کمک کند.

 

این شامل حمایت از کارمندانی است که در حال تحصیل برای صلاحیت های حرفه ای اضافی هستند که مجموعه مهارت ها و پیشرفت شغلی شخصی آنها را افزایش می دهد.

 

به‌عنوان یک کسب‌وکار، از کمپین آگاهی‌رسانی سالانه توسط انجمن مهندسی زنان استقبال می‌کند تا طیفی از مشاغل مفید موجود در موضوعات STEM، علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات را که برای مدت طولانی در بین پسران محبوب‌تر بودند، برجسته کند.

 

سوزان پالمر، رئیس پیش فروش جهانی در مدرسه متوجه شد که به شغل فنی علاقه مند است و همین امر باعث شد تا در رشته علوم مواد تحصیل کند که شامل سه کار شش ماهه در صنعت می شود.

 

او گفت: «من چندین نقش در دومینو بازی کرده‌ام و داشتن سابقه فنی خوب به من این امکان را داده است که از مهارت‌هایم برای درک اطلاعات و توضیح آن‌ها به گونه‌ای استفاده کنم که برای افراد با پیشینه‌های مختلف قابل درک باشد».

 

 

"مطالعه موضوعات STEM به شما امکان استخدامی عالی در آینده را با انتخاب نقش های متنوع از آزمایش عملی، ساخت یا طراحی محصولات گرفته تا حمایت از تیم فروش یا بازاریابی برای اطمینان از اینکه پیام فنی به وضوح منتقل می شود، می دهد."

 

ناتاشا جرمیک، مدیر توسعه جوهر چاپ دیجیتال، مدرک خود را در زمینه فناوری شیمیایی آلی و مهندسی پلیمر و سپس دکترا در مهندسی شیمی تحصیل کرد.

 

او گفت: «در نقش فعلی‌ام، از تماشای اینکه جوهرهای ما زندگی خود را به عنوان یک مفهوم اولیه شروع می‌کنند و سپس بهبود، تکامل و پیشرفت می‌کنند تا زمانی که به محصولات کاملا تجاری‌سازی‌شده فارغ‌التحصیل شوند که به مشتریان ما خدمت می‌کنند و برخی از مسائل عملی را برای آنها حل می‌کنند، لذت می‌برم.

 

ما باید این تصور را برای مهندسی تغییر دهیم که این دنیای مردانه است، زیرا بدون زنان هیچ چیز نیست.»

 

مریم خلفی، مالک محصول داده، در حال حاضر با استخدام در تیم خدمات پیشرفته در مدیریت محصول، مهارت های خود را گسترش می دهد.

 

او گفت: «من در مدرسه به علم علاقه داشتم و در دانشگاه شیمی و فیزیک مولکولی خواندم که باعث شد در دومینو شیمیدان شوم. من کارم را دوست دارم زیرا متنوع است و هر روز متفاوت است.

 

به عنوان یک شرکت، متوجه شده‌ام که دومینو به‌طور باورنکردنی از پیشرفت و پیشرفت شغلی حمایت می‌کند و همیشه فرصت‌های هیجان‌انگیزی مانند همکاری با ارگان‌های خارجی یا با بخش‌های دیگر در کسب‌وکار پیدا می‌کند.»

 

روز جهانی مهندسی زنان

دومینو روز جهانی زنان در مهندسی را جشن می گیرد، از چپ به راست: ریچل هرست، مریم خلفی، جوزی هریس، سوزان پالمر و ناتاشا جرمیک

دکتر جوزی هریس، مدیر برنامه گروه، شیمی را در دانشگاه مطالعه کرد و پس از اتمام دکترای خود در شیمی معدنی به دومینو پیوست، از آن زمان تاکنون چندین نقش مختلف در رابطه با توسعه محصول بر عهده داشته است.

 

او گفت: «من مشتاق معرفی فناوری‌های جدید، ارائه محصولات جدید و درک علم و فرآیندهای بنیادی هستم که پشت همه این فعالیت‌ها قرار دارند. بخش مهم و لذت بخش کار من ارائه مفاهیم و ایده های جدید برای بهبود قابلیت های کسب و کار است.

 

"من معتقدم که زنان در تمام سطوح در STEM نقش اساسی دارند و باید در طول حرفه خود برای دستیابی به پتانسیل کامل خود مورد حمایت قرار گیرند. محیط STEM اغلب با فرهنگ مردانه همراه است که زنان می توانند آن را طردکننده بدانند. این تنوع افکار را کاهش می دهد و توانایی حل مسئله مورد نیاز برای نوآوری موفق را مختل می کند.

 

ریچل هرست، مدیر عملیاتی، نتیجه گیری کرد: «روز جهانی زنان در مهندسی سالانه، نوری را بر الگوهای موفق زن در مراحل مختلف شغلی می تاباند تا زنان و دختران بیشتری را برانگیزد تا باور کنند که آنها هم می توانند این کار را انجام دهند.

 

"من در مهندسی ساخت و ساز آموزش دیدم زیرا حل مسئله را دوست دارم و از ایجاد تفاوت احساس خوبی دارم. مهندسان تولید، محصولات را از طراحی به مرحله تولید می‌برند و اطمینان می‌دهند که آنها نیازهای بازار را برآورده می‌کنند - این نقش بسیار خوبی است که در مورد یک کسب‌وکار و نحوه اجرای آن بیاموزید. مهندسی نباید تحت سلطه مردان باشد و شرکت ها باید بیشتر تلاش کنند تا فراگیر باشند و زنان را تشویق کنند تا در زمینه های موضوعی فنی پیشرفت کنند.

منبع : چیدانه

آخرین مطالب