رینگ پیستون چیست و چگونه کار می کند؟

مشخصه اکثر پیستون های تنه بویژه به جهت موتورهای دیزلی همین هست که آن ها کلیدی یک شیار به جهت رینگ روغن زیر پین

توسط HEKAYATS در 8 بهمن 1400
مشخصه اکثر پیستون های تنه بویژه به جهت موتورهای دیزلی همین هست که آن ها کلیدی یک شیار به جهت رینگ روغن زیر پین گورژون هستند ، علاوه بر رینگ هایی که میان پین گودال و تاج وجود دارد. به جهت فشرده خیس ساختن اینها ، از میله پیستون معمول موتور بخار حیاتی كراس جداگانه جداً جلوگیری كردند و در عوض اولیه طراحی موتور بود كه پین گود را مستقیماً درون پیستون قرار داد. میله اتصال باید از نظر ساختاری محکم باشد و تصادفی وجود ندارد که به رخ برآمدگی I-beam فولاد ، شبیه برادران بزرگتر خویش که اسمان خراش ها و پل ها را نگه می دارند ، رخ بگیرد. حیث به حساس پیستون در کارایی خودرو، بر آن شدیم تا جهت شناخت اکثر مخاطبین، مقالهای در این راستا تهیه و تنظیم نماییم که پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه باشید. رینگ های پایین حساس کناره های نازک و پروفیل U رخ میباشند تا به عنوان اسکرابر روغن عمل کنند. همین تعداد حلقه های نخ نما آهنی است که به راحتی در ذیل شیارهای پیستون ، درست پایین تاج قرار گرفته پیستون چکش هیدرولیکی است. “تنه” آنان یک سیلندر نخ نما بود که در مرکز پیست نصب شده بود. در اینجا برای فهم و شعور بهتر ادامه مطالب بایستی نکته ای را درباره سوپاپ خودرو تفسیر دهیم ، در سیلندرهای یک خودرو ممکن می باشد از یک سوپاپ محل ورود و یک سوپاپ خروجی استعمال کنند که به آن سیلندر دو سوپاپه می گویند. به گزارش اتوکار، پیشرانه پیستون متقابل (OPE) این شرکت، میتواند در دنیای مدرن کنونی ماشین حرفی برای گفتن داشته باشد.پیشرانه پیستون متقابل بهجای یک میللنگ منفرد که بوسیله پیستونهای رفت و برگشتی در سیلندرهای خود گردانده میشود، دارای دو میللنگ میباشد که بوسیله چرخدنده به یکدیگر متصل شده و دو پیستون در هر سیلندر روبهروی یکدیگر هستند. پیستونهای تنه از روزهای نخستین موتور احتراق داخلی احتراق ، پیستون طراحی متداولی بوده است. در صورتی که دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ اطلاعات بسیار بخش اعظم در آیتم طراحی پیستون در سالیدورک لطفا به بازدید از وب وب سایت ما.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن