ریاضی حرف آخر

بر اساس تجربه ، داوطلبان کنکور ریاضیات را از سه منظر مشاهده می کنند.1- آنها ریاضیات را غول بزرگ می دانند.2- ری

توسط HEKAYATS در 16 آبان 1399

بر اساس تجربه ، داوطلبان کنکور ریاضیات را از سه منظر مشاهده می کنند.

1- آنها ریاضیات را غول بزرگ می دانند.

2- ریاضیات را دوست ندارند و فقط درصد نسبتاً خوبی را جستجو می کنند

3- آنها ریاضیات را دوست دارند و درصد بالایی را در این دوره جستجو می کنند.

اما نکته جالب این است که هر سه مقوله بیشتر روی زیست شناسی و شیمی متمرکز شده اند و احساس می کنند این دو موضوع از ریاضیات اهمیت بیشتری دارند. خوب ، حق با شماست ، بر اساس ضرایب حق با شماست. اما این اصلاً درست نیست.

چرا ؟ بخوانید تا متوجه شوید.

با نرم افزار درجه بندی سازگار با کنکور 97 می توانید برای اطمینان خودتان این کار را انجام دهید.

1- بیوگرافی را روی 100٪ و بقیه دروس را روی صفر تنظیم کنید:

دامنه آنها بین 23000 تا 25000 در منطقه 1 است.

2. ریاضیات را روی 100 و بقیه دروس را روی صفر تنظیم کنید:

دامنه شما بین 18000 تا 19000 منطقه خواهد بود.

ریاضیات با ضریب زیست شناسی پایین تر ، توانست امتیاز او را بسیار بهتر کاهش دهد. به دلیل اهمیت زیاد درس ریاضی تو کنکور پیشنهاد میشه که بودجه بندی ریاضی را هم مطالعه کنید.

در این مقاله ما بهترین منبع آموزش احتمال را برای شما معرفی خواهیم کرد که می تواند منجر به دریافت 10٪ مربوط به سوالات احتمالات در کنکور در کمترین زمان ممکن شود.

احتمال کنکور:

داوطلبان آزمایشی در کلاس های دهم ، یازدهم و دوازدهم به احتمال زیاد آموزش می بینند. پیش نیاز فصل احتمال ، تجزیه و تحلیل مرکب یا شمارش بدون شمارش است و وظیفه اصلی ما در طرح سوال در این زمینه ، یافتن احتمال وقوع یا عدم وقوع یک واقعه است. گفتن این مسئله ممکن است آسان باشد ، اما در پایان جلسه کنکور متوجه می شوید که پاسخ به سوالات احتمالی چقدر کند و دشوار است و استفاده از روش های توصیفی در کتاب ها نوعی خودزنی است. چون در کنکور نه امکان استفاده از روش تشریحی را دارید و نه مکان نوشتن ...


اما بودجه احتمال:

بودجه احتمالی کنکور سراسری 3 آزمون از 30 آزمون ریاضی است ، اما در سال 1992 که واقعاً تعجب آور بود ، 5 سوال به جای 3 سوال در مورد احتمالات مطرح شد. در ادامه می توانید دینی موسسه حرف آخر را هم مشاهده بکنید که تخفیف های ویژه ای دارند.

ما در مورد اهمیت احتمالات آموخته ایم و اکنون بیایید نحوه خواندن و منبع مطالعه آن را ببینیم.

معرفی کامل پکیج احتمال حرف آخر

پکیج احتمالی آخرین کلمه که به جرات می توان گفت پس از استفاده از این پکیج متوجه خواهید شد که تمام روشهایی که برای حل سوالات احتمال استفاده کرده اید چقدر بی فایده بوده است. همچنین ، در پکیج احتمال حرف آخر ، مطالعه احتمال برای شما واقعاً خوب و لذت بخش می شود ، زیرا این مسئله آموزش خشک و خسته کننده نیست ، بلکه استفاده از انیمیشن و شهود است که فقط آخرین کلمه است و همچنین انرژی ، یادگیری و محتوای عالی منتظری برای شما بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود.

ویژگی های آموزش عبدالرضا منتظری در پکیج احتمال حرف آخر:

در وهله اول ، می توان آموزش بصری استاد منتظری را در این موضوع معرفی کرد ، که دیگر نیازی به حفظ مطالب نخواهید داشت و با استفاده از آن ، تمام مطالب به صورت مفهومی وارد حافظه بصری یا نیمکره راست مغز شما می شوند. آنها چندین برابر بزرگتر از نیمکره راست مغز هستند. در قسمت دوم متوجه خواهید شد که دیگر هیچ چیز جدیدی از بسیاری از فرمول ها و تکنیک ها وجود ندارد و بی فایده است ، اما کل امکان فقط با چند الگو آموزش داده می شود ، با استفاده از این چند الگو ، دست شما برای انتخاب روش راه حل بازتر است و برای حل سوال به زمان نیاز ندارید در مورد چگونگی حل این سوال فکر کنید.

احتمال حرف آخر چقدر است؟

در پکیج احتمال حرف آخر ، تمام مطالبی که در سه سال دبیرستان آموخته اید یا خواهید آموخت ، با هم و فقط با سه مدل تدریس می شود که در زیر آمده است.

1- الگوی تحلیل ترکیبی: کل این مبحث با یک الگوی واحد به شما آموزش داده می شود ، که شما را با بحث جالبی به نام (2 منتظری) آشنا می کند ، و می تواند سخت ترین سوالات ترکیب و توالی را از نظر بصری حل کند.

2- الگوی تاس برای سوالات مربوط به تاس ارائه شده و در کمتر از 10 دقیقه با استفاده از نمودار کامل کتاب درسی آموزش داده می شود.

3- الگوی کودک و سکه: می توانید بیشتر سوالات احتمال را با یک روش سریع توسط معلم منتظری به نام سکه و کودک حل کنید که این نیز روش بسیار جالبی است.


چه کسی احتمالاً حرف آخر را می زند؟

برای استفاده از این پکیج نیازی به پیش شرط خاصی ندارید و در هر سطح ، چه دانش آموز دبیرستان باشید ، چه داوطلب کنکور یا نه ، فردی هستید که حدود 10 سال با کنکور فاصله دارد. پذیرش در دانشگاه از استاد منتظری استفاده کنید و درصد سوالات احتمال را به خودتان بدهید.

احتمال حرف آخر چگونه برنامه ریزی شده است؟

برای به دست آوردن بیشترین کارایی در کنار یک منبع خوب ، قطعاً به مشاوره و برنامه ریزی خوبی نیاز دارید و همچنین شخصی به شما می آموزد که چگونه از پکیج استفاده کنید. به همین دلیل مشاوران حرف آخر را می زنند و با استفاده از شرح پرونده و مجموعه ای از تکنیک ها اطلاعات شخصی شما را به دست می آورند و سپس با توجه به استعداد تحصیلی خود و همچنین زمانی که برنامه زمانی و حجمی برای خود دارید. تنظیم خواهد شد

چرا پکیج بندی احتمالاً حرف آخر در انتخاب موقعیت های برتر است؟

همچنین ممکن است از خود بپرسید آیا کسی با استفاده از پکیج مثلثات حرف آخر توانسته است نتیجه گیری کند. برای پاسخ به این سوال ، آمار زیر را بخوانید.

در سال 1997 ، وی با استفاده از ریاضیات ، حرف آخر افرادی مانند محمدرضا خوشرو ، سروین سلیمان پور ، مهدی ایمانی ، میثم فرهمندپور یا مهراد زارع را نام برد که تنها در 30 دقیقه در ریاضی به 7.94 درصد رسید.

مزایای پکیج حرف آخر نسبت به سایر منابع آموزشی:

احتمال کل را فقط در قالب 3 مدل آموزش دهید ، از صفر تا صد این مبحث را در 16 ساعت آموزش دهید ، که 8 ساعت برای آموزش و 8 ساعت برای وضوح آزمون است ، ایجاد یک دید ترکیبی برای داوطلب در آموزش و همچنین حرکت در کنکور از ویژگی های پکیج است. احتمال آخرین کلمه ای است که این منبع را از سایر منابع آموزشی متمایز می کند.

چرا باید پکیج احتمال حرف آخر ارائه شود؟


اگر می خواهید در 16 ساعت به همراه وضوح تمام آزمون ها و همچنین وضوح تست های احتمالی کنکور ، کل احتمال را بدست آورید ، پکیج احتمال حرف آخر بهترین گزینه برای انتخاب است.

آخرین مطالب