راه های ابتکاری برای رشد تجارت خود در سال 2021

[ad_1] سال 2020 شیوه تجارت ما را از هر لحاظ ممکن متزلزل کرده است. هیچ کس شاهد آمدن آن نبوده است ، اما سرویس

توسط HEKAYATS در 17 بهمن 1399
[ad_1]

روش های نوآورانه ای که می توانید تجارت خود را بیشتر گسترش دهید

سال 2020 شیوه تجارت ما را از هر لحاظ ممکن متزلزل کرده است. هیچ کس شاهد آمدن آن نبوده است ، اما سرویس های قدیمی مانند سالن های فیلم با ورود دیجیتالی شدن به کار ، حیات گرفتند. پزشکی از راه دور به طور گسترده ای پذیرفته شد و ما به پرداخت و تحویل بدون تماس اعتماد کردیم.

حتی در مواجهه با یک همه گیری جهانی ، ما روش های موثرتری را برای عمل و موفقیت پیدا کرده ایم. به طور خلاصه ، ما به یاد آوردیم که چگونه ما به عنوان انسان توانایی چشمگیری در انطباق ، یادگیری ، رشد و فشار دادن مرزهای خود داریم تا بیش از همه انتظارات باشد.

پس از زنده ماندن از بیماری همه گیر ، مطمئناً احساس می شود کاری نیست که بتوانیم انجام دهیم. اگرچه ما هنوز از آینده و چگونگی تغییر واکسن COVID-19 در سال 2021 بی اطلاعیم ، آیا بهترین زمان برای امتحان چیزهای جدید و گسترش مناطق آرامش کمی بیشتر نیست؟ با توجه به الهام از سال 2020 که به دنیای تجارت بخشیده است ، در اینجا چند روش ابتکاری برای رشد کسب و کار خود ، حتی بیشتر ، در سال 2021 وجود دارد.

به رویدادها و وبینارهای مجازی بپیوندید

این بیماری همه گیر صدمات زیادی به نحوه ارتباط شرکت ها با مشتریان خود وارد کرده است ، به ویژه برای کسانی که به رویدادهای آفلاین و شبکه اعتماد می کنند. اگرچه فعالیت های آفلاین از این معادله کم شده اند ، اما شما همچنان می توانید تعهد خود را برای تعامل با مشتریان خود از طریق رویدادهای مجازی مانند وبینار نشان دهید.

وبینارها ابزاری عالی برای ارتقا awareness سطح آگاهی از برند شما هستند ، حتی اگر یک تجارت کوچک باشید و یا تازه کار خود را شروع کنید. آنها کمتر از رویدادهای آفلاین به سربار کمتری نیاز دارند و می توانند از راحتی خانه یا محل کار شما ایجاد شوند. اگر یک وبینار به دلخواه شما خیلی فنی به نظر می رسد ، می توانید با استفاده از یکی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود ، ویژگی های چت زنده را انتخاب کنید.

رشد هک را امتحان کنید

سئو ، PPC ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات ؛ بسیاری از استراتژی ها و تاکتیک ها برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد. جای تعجب نیست که شرکت های بزرگ میلیون ها دلار در بخش بازاریابی خود سرمایه گذاری می کنند تا دامنه خود را گسترش دهند و تبدیل را افزایش دهند. به راحتی می توان فهمید که چرا یک کسب و کار کوچک از هزینه تبلیغات بیش از حد احساس می کند ، اما روش های مقرون به صرفه دیگری نیز برای افزایش مشتری شما وجود دارد.

شاید تعجب کنید که می دانید بازاریابی با رشد هکرها اغلب از تأثیر بازاریابی سنتی فراتر می رود. اگرچه برای تولید نتایج نیاز به یک متخصص میدانی است ، اما هک رشد استراتژی ای است که به سرعت با کانال ها و تاکتیک های مختلف تولید محصول آزمایش می کند تا بتواند برای یک کسب و کار خاص مفید باشد. این روش نتایج را تسریع می کند و موثرترین راه را برای رشد و گسترش تجارت شما فراهم می کند.

استراتژی محتوای خود را متنوع کنید

حتی اگر محتوای آنلاین عملکرد خوبی داشته باشد ، همیشه عاقلانه است که استراتژی های دیگر را آزمایش کنید. تاکنون محتوای شما توسط بخش مشتری مورد نظر شما ارائه شده است ، اما اگر می خواهید مقیاس بندی کنید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید ، باید آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید. به همین دلیل شما باید کمی محتوای خود را تغییر دهید.

بهترین نکته در مورد محتوای دیجیتال این است که می تواند بارها و بارها در قالب های مختلف هدایت شود. اگر یک وبلاگ تاسیس شده دارید ، در مورد تبدیل موثرترین مقالات به پادکست چطور؟ وقتی پادکست را شروع کردید ، می توانید انشعاب دهید و فیلم بسازید. اگرچه محتوا کم و بیش یکسان است ، اما هر پلتفرم بخش جدیدی از مخاطبان را هدف قرار خواهد داد.

مطالب خود را ترجمه کنید

در حالی که متنوع سازی محتوای شما راهی خارق العاده برای جلب توجه بیشتر مشتریان است ، در هر منطقه فقط تعداد معینی از افراد در مخاطبان هدف شما وجود دارند. هنگامی که شروع به رسیدن به حد امکان رشد مشاغل خانگی خود می کنید ، زمان آن فرا رسیده است که در بازار جهانی گسترش پیدا کنید.

اینکه کدام کشورها را هدف قرار دهید به تجارت شما بستگی دارد ، اما تقریباً مطمئناً به خدمات ترجمه و بومی سازی احتیاج خواهید داشت. برای اینکه مخاطبان جدید شما با نام تجاری شما درگیر شوند ، باید بتوانند محتوای شما را درک کنند و آن را برای آنها مناسب بدانند. حتی در مناطقی که انگلیسی به عنوان زبان دوم زیاد صحبت می شود ، اگر محتوای شما به زبان مادری آنها در دسترس نباشد ، مشتریان دفع می شوند.

ممکن است وسوسه شوید که برای انجام این ترجمه ها به یک ترجمه ماشینی یا یک همکار دوزبانه اعتماد کنید ، اما این یک اشتباه است. محتوای ضعیف ترجمه شده باعث می شود افراد برداشت نادرستی از شرکت شما داشته باشند و حتی می توانند منجر به اشتباهاتی پرهزینه شوند. استخدام مترجمین حرفه ای که دانش تخصصی در بخش شما دارند ، به کسب و کار شما مزیت می بخشد و بازار کاملاً جدیدی را باز می کند.

یک برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنید

حفظ مشتریان قدیمی به همان اندازه هدف قرار دادن مشتریان جدید مهم است. این اغلب مهمتر است. تمرکز بر روی تبدیل مشتری های جدید در حالی که از مشتریان فعلی خود چشم پوشی می کنید ، شما را در یک چرخه بی پایان نگه می دارد. خوشبختانه ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید مشتریان فعلی خود را شیفته خدمات و / یا محصولات خود کنید.

برای مبتدیان ، اگر هنوز برنامه ای برای وفاداری مشتری ندارید ، باید اجرا کنید. برنامه های وفاداری به مشتریان شما انگیزه می دهند تا در ازای پاداشی که برای وفاداری خود دریافت می کنند ، با تجارت شما کار کنند: این یک وضعیت برنده است.

بازاریابی خود را یکسان کنید

امروزه ، می توانید در همه جا شاهد کسب و کارهایی باشید که از مزیت های ترکیب گیمیفیکیشن در بازاریابی ، خدمات و حتی محصولاتشان بهره مند می شوند. از این گذشته ، به غیر از مجاز بودن در هنگام تعامل با برند شما ، چیزی برای جلب مشتری وجود ندارد.

Gamification برای افزایش تعامل و وفاداری مشتری معجزه می کند. روش های مختلفی برای اجرای بازی در تجارت شما وجود دارد ، مانند اجرای مسابقات ، ارائه امتیازات برای استفاده از خدمات (مشابه برنامه وفاداری) یا توسعه یک بازی واقعی.

از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنید

با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها به روش های بی شماری یک مزیت رقابتی نسبت به رقابت خواهید داشت. با کاوش در بینش در مورد رفتار و علایق مشتریان خود ، می توانید از راهبردهای بازاریابی خود به طور موثرتری مراقبت کنید.

با این حال ، بازاریابی تنها حوزه کسب و کار شما نیست که از داده های دریافتی شما بهره مند می شود: این به شما کمک می کند هم خدمات و هم محصولات خود را بهبود بخشید ، در نهایت کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید.

گرفتن

اگرچه سال 2020 در نگاه اول چالش های بی پایان ایجاد کرد ، اما با تفکر نوآورانه در برابر آنها قرار گرفت ، بسیاری از مشاغل در سمت دیگر قدرتمندتر ظاهر شدند. 2021 فرصت مناسبی را برای گسترش حتی بیشتر منطقه راحتی شما و یافتن راه های ابتکاری برای رشد تجارت ما فراهم می کند.

اگر سال 2021 سالی است که شما تصمیم می گیرید تجارت خود را در سطح جهانی توسعه دهید ، با همکاری مترجمان حرفه ای واجد شرایط BeTranslated از این مزیت استفاده کنید. زبان شناسان ما طیف گسترده ای از تخصص ، از جمله ترجمه بازاریابی را دارند. ما همچنین طیف گسترده ای از زوج های زبانی را از زبان های اروپایی مانند انگلیسی به فرانسوی تا زبان های آسیایی مانند انگلیسی به چینی ارائه می دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا پیشنهاد رایگان بدون تعهد ، امروز با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب