راهنمای جامع عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff به زبان ساده آچارباز

پکیج همینطور اساسی سیستم ایمنی وجود شعله هست که با امکان اطمینان بالایی در صورت تشکیل نشدن شعله گاز مدار را ج

توسط HEKAYATS در 24 شهریور 1401
پکیج همینطور اساسی سیستم ایمنی وجود شعله هست که با امکان اطمینان بالایی در صورت تشکیل نشدن شعله گاز مدار را جدا می‌کند. جمهوری اسلامی ایران رادیاتور یک عدد دیگر از برندهای دوستداشتنی پکیج میباشد که گونه های m24ff، l24ff و l28ff از محبوبترین های آن به شمار می روند. در این بخش نیز به کمکدفترچه راهنمای پکیج کشور‌ایران رادیاتور، رویه اندازی و نحوه پر‌نور کردن پکیج دیواری جمهوری اسلامی ایران رادیاتور را چهره یی به شما تدریس خواهیم داد.
  • قطعه ای می باشد که وظیفه آن انقطاع کردن کارکرد پکیج در زمان بالا رفتن دمای آب یا جوش آوردن دستگاه است.به وسیله الکتریسیته 12 ولت عمل می کند.
  • البته که ارور پکیج ایران رادیاتور زیاد زیادتر از این مواردی می باشد که نام برده شد.
  • شاید در پکیج ایران رادیاتور مدل‌های مختلف مقداری مختلف باشند البته در شرایط کلی به همین روال است.
  • به عامل تعداد فراوان شعب الکترو خدمات در سراسر تهران تکنسین ها در سریع ترین دوران به محل گزینه نظر خویش را می رسانند.
  • هنگامی که پکیج ایران رادیاتور حساس همین ارور ها بازخورد می کند مربوط به قسمت حرفه پکیج بوده و بعد از آن از تحلیل نصیب حرفه پکیج نقص‌ از موفقیت پکیج کشور‌ایران رادیاتور بوده که یا بده بستان و یا تعمیر شود به جهت راهنمایی بیشتر حیاتی شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.
این دستور از شیوه پیروزی الکترونیک صادر می شود و سپس مبدل حرارتی ثانویه، بلافاصله آب را گرم می کند. که معمولاً هوای موجود در مدار گردش آب در همین گوشه و کنار هم انباشته می‌گردد. که موجب می گردد عملکرد پمپ پکیج ایران رادیاتور مختل گردد. به همین خاطر لازم می باشد دستکم یک بار در سال نسبت به هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور خود اقدام کنید. هزینه تعمیرات پکیج کشور‌ایران رادیاتور در مرکز تعمیرات کشور ایران سانتیگراد بر شالوده اصل منصفانه بودن قیمت ها و همینطور اصلی اعتنا به تعرفه های گزینش شده و مصوب تعریف و تمجید می شود. محل کارگزاشتن همین نسل از پکیج در آشپزخانه ، انباری زیرزمین و پارکینگ و خارج از محل ساختمان مسکونی است. شیدا اینم که هرچیزی رو تعمیر کنم و بتونم مشکلی رو حل کنم تحصیل کرده در رشته مهندسی مکانیک سیالات هستم و مدارک و رزومه های متعددی در شاخه فنی و فن ای دارم و روز به روز به جهت یادگیری و کمک عمده کارایی میکنم و همین تلاشم ادامه داره ... برهان این غلط نوسان ولتاژ الکتریسیته بوده و می تواند اثر گذاری منفی بر بر روی کارایی پکیج داشته باشد. همچنین در باطن درب محفظه پکیج یک درب کوچک دیگر نیز تعبیه شده میباشد که با پشم شیشه نسوز پوشانده شده است. این درب هم باید گشوده شود تا شعله پکیج به طور کامل رویت شود. مجموعه صنعتی جمهوری اسلامی ایران رادیاتور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پکیج دیواری و زمینی در خاورمیانه است. این کمپانی در سال 1383 اقدام به ایجاد پکیج شوفاژ دیواری کرد و تا به امروز یک عدد از پیشتازان این جنس در بازار می باشد.

نکات ضروری قبل از روشن کردن پکیج دیواری بوتان

مدل های سری B پکیج های دیواری کشور‌ایران رادیاتور از سیستم تک مبدله گرمایشی به کار گیری میکنند و هزینه پایانی به جهت خرید کردن دستگاه را کمتر میدهند، کمااینکه مدل های تک مبدله به علت وجود یک پمپ کمتر، استهلاک کمتری دارند. بنده از پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور جور B24FF استعمال می نمایم. الان مبتلا اختلال شده و مشکل آن بالا رفتن فشار بارومتر از 0.8 توشه به 1.8 بار در مدت نسبتاً بیست وپنج الی سی دقیقه می باشد. شیر پرکن و شیر اطمینان را ارزیابی کرده ام البته مشکلی نداشته اند (سر ولوم شیر اطمینان را ارزیابی کرده ام و آب آن را خارج کرده ام تا رسوب یا این که تراکم گرفتگی نداشته باشد و در ضمن هیچ نشتی آب ندارد). پس از تحویل پکیج شوفاژ دیواری گازی کشور ایران رادیاتور گونه ECO ۲۲ FF، با شرکت ایران رادیاتور تماس گرفته و مشخصات را ثبت فرمائید و تا آمدن تکنسین کارگزاری بسته بندی دستگاه را باز ننمایید (به ادله اینکه از گارانتی خارج میشود). عمومی بعضی پکیج‌ها یک مبدل حرارتی دومین دارا‌هستند که اهمیت به کار گیری از گرمای گاز خروجی آب ورودی را کمی گرم می‌کنند. یک ترموستات مقدار گازی که به مشعل می رود را در دست گرفتن میکند تا دمای ار پیش تعیین شده محافظت شود. مهم استفاده از پکیج دیواری کشور‌ایران رادیاتور دیگر نیازی به اشغال فضایی بنام موتور خانه در ساختمان نخواهد بود. قبل از تدریس کارگزاری و شیوه اندازی پکیج ایران رادیاتور ضروری هست که نخست شما اصلی قسمت های آیتم نیاز جهت تهیه و شیوه اندازی پکیج آشنایی حاصل فرمایید. سوختن شیر موتوری پکیج کشور ایران رادیاتور هم این موردها را شامل می شود. تشخیص خرابی این قطعات تنها می بایست بوسیله تعمیرکار انجام گردد و به هیچ تیتر دستگاه را دستکاری نکنید. اگر قصد انجام خدمت یا تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را دارید حتما قبل از انجام هر کاری اصلی مشاورین ما در سرویسکاران تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را هدایت خواهند کرد تا بهترین کارایی را به جهت برطرف کردن ایراد پکیج شما ارائه دهند. تعمیر و خدمت فوری در محل تنها در شهر تهران به وسیله سرویسکاران به رخ ویژه مهم بها رقابتی و تعمیر تضمینی انجام خواهد گرفت.

طرز روشن کردن پکیج کشور‌ایران رادیاتور در مدل های مختلف

دو روز میباشد وقتی آب سرد رو گشوده می کنیم آب داغ از باطن لوله میاد بیرون. پکیج M ایران رادیاتور مبدل ثانویه شست وشو شده Ntc بده بستان شده دبی آب کم شده شعله گاز هم تهیه و تنظیم کردم شیر برقی تندرست اما آبگرم مصرفی ولرمه رو گرمایش رادیاتور ها به طور کامل گرم. در پکیج های سابق تر ایران رادیاتور به جای به کار گیری از پرشر سوئیچ آب، از فلوسوئیچ استفاده شده است.

راهنمای پکیج کشور‌ایران رادیاتور

این ارور از فساد و قطعی سنسور NTC در مدار گرمایشی بازگشتی خبر می‌دهد و تنها رویه رفع آن بده بستان سنسور بوسیله کارشناس کارآزموده است. پکیج دستگاهی کوچک است که عمل موتورخانه‌های پهناور سابق را انجام می‌دهد. تفاوت پکیج اصلی آبگرمکن در روش عملکرد، باعث استقبال گسترده مردم از پکیج شد و به شتاب توانست جای خویش را در ساختمان‌ها پیدا کند. اهمیت همین اکنون پکیج نیز مثل هر اتومبیل دیگری نیاز به مراقبت و استعمال اصولی دارااست و اهمیت گذشت زمانه در اثر فرسودگی نیاز به تعمیر و سرویس شدن خواهد داشت.

اجزایی حیاتی موتورخانه شوفاژ

در همین موقعیت نیاز است تا با واضح کردن پکیج کشور‌ایران رادیاتور و نحوه واضح کردن پکیج بوتان در مدل‌های متفاوت و طریق راه‌اندازی آنها در فصل زمستان و تابستان آشنا شوید تا به راحتی توانا به روشن و خاموش نمودن آنان باشید. تاسیسات ساختمان باید بوسیله نصاب پکیج کشور‌ایران رادیاتور تحلیل و کنترل شود و درصورت وجود مشکل در تاسیسات ساختمان شامل آب، برق، گاز، شیرآلات و دودکش ها دستگاه نباید نصب شود تا مشکلات احتمالی برطرف کردن گردد. برای عیب یابی پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور جور l28ff بایستی کد ارورهای آن را بدانید؛ زیرا طرز فعالیت پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور گونه l28ff به شکل کل دیجیتالی طراحی شده است. در جدول زیر می‌توانید کدهای ارورهای پکیج ایران رادیاتور مدل L28FF و عارضه ها ساخت آن‌ها را بخوانید. همین پکیج به نحوی طراحی شده می باشد که در شکل وجود خطر، دستگاه خویش به خویش خاموش شود. شما شیر آب گرم را در جایی از خانه گشوده می‌کنید و در لوله‌های آب گرم، جریان ایجاد می‌شود. شاید بپرسید پستفاوت پکیج و آبگرمکنچیست؟ در واقع، مزیت پکیج در این می باشد که می‌تواند آب را در یک مدار بسته تا دمای مشخصی گرم کند و بر همین شالوده جایگزین موتورخانه و تجهیزات حجیم آن شده است. پکیج، ساخت سیستم گرمایش مرکزی حساس رادیاتور یا این که گرمایش از کف را فراوان ریلکس و در دسترس کرده است. اگه دمای آب گرم را اندک بذارم و آب را کم گشوده کنم آب پاره ای گرم میشه اما چراغها دو تا دو تا چشمک نمی زنه.. روی دکمه واضح و خاموش کردن پکیج کشور ایران رادیاتور چهار نشانه وجود دارااست که هر کدام بیانگر یک کار دستگاه می باشند . آرم 0 آرم خاموش بودن دستگاه ، R برای برطرف کردن بعضی خطاهای پکیج ، نشانه خورشید برای تنظیم در فصل تابستان و نشانه برف به جهت فصل زمستان می باشد . کلید دوم که کلیدی نام ترموستات شناخته می شود برای تنظیم دمای آبگرم گرمایشی گزینه استفاده برای رادیاتور ها می باشد و کلید سوم به جهت تنظیم دمای آبگرم مصرفی یا این که به عبارتی ترموستات آب گرم مصرفی بهداشتی می باشد . ، خدمات بخش اعظمی را در جهت سرویس و تعمیر همین پکیج در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می‌دهد. یکی از برگزیدگان و مالامال فروش ترین برندهای پکیج و رادیاتور در ایران، پکیج دیواری جمهوری اسلامی ایران رادیاتور می باشد.

لیست کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور

راندمان احتراق پکیج های گرمایشی نسبت به سیستم حرارت مرکزی دربین 2 تا 3 برابر بیشتر است و همین بدین معنا می باشد که به جهت ایجاد میزان ثابت انرژی گرمایشی، میزان مصرف گاز در سیستم حرارت مرکزی دو تا سه برابر اکثر از پکیج گازی می باشد. در بعضا از دستگاه ها به علت تک مبدل بودن فساد مبدل پکیج به نقل از علت ساخت سرو صدا در پکیج می شود که فقط خط مش آن عوض نمودن اهمیت نمونه مشابه است. بدین رخ کار می کنیم که دستگاه را خاموش کرده فشار بار دستگاه را تخلیه نموده مبدل را از دستگاه بیرون کرده توسط دیسکیلر شستشو دیتا و سپس مجدد مبدل را در جای خویش قرار دیتا و دستگاه را خط مش اندازی میکنیم. مدل‌هایی از پکیج‌های شوفاژ دیواری کشور‌ایران رادیاتور که حیاتی کلام L، M، E یا این که K شروع می شوند از مدل دو مبدل می‌باشند. شاید در پکیج ایران رادیاتور مدل‌های متفاوت مقداری متعدد باشند اما در حالت کلی به این روال است. اما چنانچه به دنبال مرکز دارای جهت تعمیرات پکیج کشور ایران رادیاتور هستید توصیه می کنم صرفا از سرویس ها کمپانی پکیج کار استفاده نمایید و به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید. کشور ایران رادیاتور در کنار میزان مرغوب بودن خوب خویش قیمت مناسبی را نیز ارائه می دهد. امّا این تعدد مبین همین وجود ندارد که تعمیر پکیج کشور‌ایران رادیاتور فرآیندی غیر تخصصی و غیرفنی نباشد بلکه تعمیر پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتوریک عملیات کاملاً فن ای می باشد و می بایست از اشخاص حساس تجربه و اهمیت گواهی تخصصی در این زمینه به کارگیری شود. پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور از منظر گنجایش مضاعف متنوع و از حیث وضعیت کارگزاشتن به دو دسته پکیج شوفاژدیواری کشور ایران رادیاتور و پکیج زمینی کشور‌ایران رادیاتور جور بندی میشود. طبق تفسیر بالا، پکیج دیواری ایران رادیاتور گونه M24FF از دو مبدل اهمیت و صفحه‌ای تشکیل‌شده است. در سری L پکیج کشور ایران رادیاتور خطای E41 به دلیل اتصال کوتاه شدن NTC آب گرم مصرفی به وجود می آید. لیست کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور لیستی هست که در آن کلیه کدهای اشتباه در آن تصویب شده و نقص‌ به وجود آمده را به اطلاع مصرف کننده می رساند. پکیج های جمهوری اسلامی ایران رادیاتور حیاتی دو دسته آنالوگ و دیجیتال می باشند. پکیج های شوفاژ دیواری کشور ایران رادیاتور در دو جور تک مبدل و دو مبدل موجود می باشند. در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک جمهوری اسلامی ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از جور دوبل بوده و به طور همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و نیز چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد. ساختار همین پکیج ها به مدل ای می باشد که آبگرم مصرفی (بهداشتی) و همچنین آب سیستم گرمایش، هر دو بر اثر تماس مستقیم اهمیت شعله مشعل گرم می شوند. از همین ترموستات به جهت تنطیم دمای شوفاژ استفاده می شود. شیر دستی گاز دستگاه را گشوده فرمایید دستگاه پکیج اماده کار است. همگی تهیه ها در کارخانه انجام شده میباشد و از دست زدن به پتانسیومترها خودداری نمایید. در رخ تهیه و تنظیم در پوش لاستیکی را در محل آن قرار دیتا و روکش دستگاه را وصل نمایید. مشاورین بامین تهویه فراهم ی جواب گویی به پرسش ها فنی شما می باشند. همکاران ما به رخ 24 ساعته فراهم سرویس ها رسانی در زمینه کارگزاشتن تخصصی پکیج ایران رادیاتور هستند. سری E پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای دو مبدل حرارتی (مبدل حرارتی کلیدی و مبدل ورقه ای جهت تأمین آبگرم مصرفی) و با دودکش حرفه دار می باشد. همین نوع پکیج ایران رادیاتور سری E به غیر از حجم و ظرفیت، تفاوت زیادی اهمیت گونه قبل ندارد جز یکسری گزینه شامل ابعاد و وزن و بدون رشته بودن دستگاه، گرمایش اسمی دستگاه 24000kcal، قدرت خروجی 24kw و گنجایش حرارتی 20640kcal/h است. وزن دستگاه هم اندازه 38 کیلوگرم در بعد ها 440×850×380 است. این دستگاه مطلوب به جهت متراژ های متوسط اصلی هزینه کاهش است. دو مبدله بودن دستگاه نیاز به آب گرم مصرفی را به صورت مطبوعی پوشش می دهد.

محل کارگزاری در پکیج دیواری:

پکیج شوفاژ دیواری کشور‌ایران رادیاتور جور K24FF با راندمان 93 بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد. همان‌طور که خواندید، پکیج‌ها نیز مانند بقیه سیستم‌های گرمایشی و حتی سرمایشی نیاز به سرویس‌های نصب و روش اندازی و همچنین سرویس‌های محافظ دارند. بعضا از خطاها و مشکلات به وجود آمده اهمیت ریست کردن پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور قابل حل خواهد بود، اما بهتر می باشد حین استعمال از این سیستم گرمایشی، تروتمیز آن را سرویس کرده تا از به وجود داخل شدن مشکلات نحوه عملکرد پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور اهمیت خودداری نمایید. در نهایت شما می‌توانید به راحتی از سرویس کاران استادکار به جهت برطرف کردن مشکلات احتمالی امداد بگیرید و فارغ از دغدغه و در کمال آسودگی، اختلالات به وجود آمده را برطرف سازید. آن‌گاه از هواگیری پکیج کشور ایران رادیاتور چنانچه بازهم مشکلات پکیج مثل سروصدای اضافی دستگاه و یا گرم نشدن آب برطرف برطرف کردن نشد، بایستی تعمیر پکیج، را به افراد کارشناس بسپارید، چراکه ممکن میباشد مبدل‌های حرارتی مبتلا ایراد شده باشند. وقتی شما شیر آب را هرجای منزل باز می‌کنید، سنسور جریان آب که به ECU متصل است، جریان آب را تشخیص دیتا و پروسه‌ی گرم کردن آب آغاز می‌شود. بعضی مدل‌ها اهمیت حرفه احتراق هستند که هوا را به جهت پروسه‌ی احتراق به داخل می‌کشند. در همین زمان، ECU جریان گاز را باز و جرقه‌زن را روشن می‌کند. مدل هایی که در کد آن ها کلمه CF بکار رفته از جور فارغ از حرفه می باشد. اعتنا داشته باشید که نکته ها ایمنی را در زمان هواگیری دستگاه پکیج رعایت کنید. بعد از انجام پروسه بالا پکیج را آب‌گیری و هواگیری کنید. آن‌گاه از یافتن محل نشتی، می‌توانید اقدامات واجب برای تعمیر شیر پکیج را انجام دهید. سلام سوییچ درجه پکیج را می‌چرخانیم که مضاعف بشه البته مضاعف نمیشه. چنانچه کل همین فعالیت ها را انجام داده اید صرفا یک روش حل باقی میماند، پمپ کار کشته خیس به جهت سیرکوله تهیه کنید. من به نظرم نیازی نیست تا وقتی رسوب نگرفته آب رو عوض کنیم. در این موقعیت پکیج دیواری فقط در زمانه نیاز به تأمین آب گرم مصرفی به شکل اتومات واضح میشود. هنگامیکه مصرف کننده یکی از از شیرهای آب گرم را باز میکند، فرمان روشن شدن مشعل از طرز میکروسوئیچ سنسور فشار بورد در اختیار گرفتن الکترونیک صادرشده و آب گرم مصرفی مهم بهره گیری از مبدل حرارتی ثانویه پوسته ولوله به شکل فوری تأمین میشود. با بسته شدن آب گرم مصرفی فورا دستگاه خاموش خواهد شد. در واقع، با انجام خدمت فصلی و دوره ای پکیج کشور ایران رادیاتور، احتمال خرابی و مشکلات آن کمتر می یابد. و در بلند مدت شما متحمل هزینه تعمیر پکیج دیواری کشور‌ایران رادیاتور نمیشود. سیستم گرمایش از کف آبی یکی از از حساس ترین امکاناتی میباشد که به دنبال طراحی و نوآوری شوفاژ خانه های سنتی تولید گردید. به کارگیری یک فن کویل اهمیت اتصال به پکیج دیواری مزایای بخش اعظمی به دنبال خواهد داشت. پکیج دیواری سیستم حرارتی خویش را در یک ساختمان به صورت های متفاوتی اجرا می کند. برخی مدل‌ها حیاتی کنترلر حرارتی میباشند که به عضو اجازه‌ی تهیه دمای حداقل از پیش تهیه و تنظیم شده‌ی کارخانه‌ای را می‌دهد. بخش اعظم پکیج‌ها اساسی حداکثر دمای از پیش تهیه شده در کارخانه هستند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن