دوربین مداربسته طراحی، فروش و نصب دوربین‌های مداربسته

مدام این نکته را در لحاظ بگیرید که security systems ای که در تراس ساختمان کارگزاری می شود باید حیاتی دوربینی ک

توسط HEKAYATS در 24 شهریور 1401
مدام این نکته را در لحاظ بگیرید که security systems ای که در تراس ساختمان کارگزاری می شود باید حیاتی دوربینی که در راهرو نصب می شود گوناگون باشد و این طور مهم دوربینی که باطن کوچه کارگزاشتن می شود. نصاب بدور میان مدار بسته می بایست با برندی دوربین و دستگاهی که می خواهد نصب کند آشنایی تام داشته باشد. چرا که هر مارک اساسی دستور العمل های اختصاصی می باشد که بخصوص در زمینه کارگزاری دستگاه هائز با است. انواع کابل دوربین مداربسته وجود دارااست که به کیفیت انتقال تصویر دوربین یاری می‌کند. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید همین می باشد که نباید از هارد معمولی برای دوربین مدار بسته به کارگیری کرد. بدون شک هارد دیسک‌های مناسب را به جهت سیستم‌های دوربین مدار بسته (مانند Seagate یا WD «Western Digital» بنفش) تهیه و تنظیم کنید. یکی از اهمیت ترین عواملی که ممکن میباشد بر بها دوربین مدار بسته تاثیر مستقیم داشته باشد، اسم برند تولید کننده ی دوربین مداربسته می باشد. در بازاربرند های زیادی از دوربین مداربسته کار می نمایند که ارزش محصولات این نوع برند ها حیاتی اعتنا به شهرت و مرز و بوم سازنده ی آن ها و همچنین امکاناتی که مارک مورد نظر در محصولاتش تعبیه کرده می تواند گوناگون باشد. در حالا حاضر برند های مانند هایک ویژن و داهوا اصلی اعتنا به میزان مرغوب بودن و کاارایی بالایی که در تولید محصولاتشان به کارگیری می کنندنسبت به مارک های دیگر بازار از بها بالاتری برخوردار می باشند. جذاب میباشد بدانید که دوربین های آنالوگ جزء اولی دوربین هایی که به جهت ارتقا سطح امنیت آیتم استعمال قرار گرفته می شدند به حساب می آید. در آیتم اشخاص از دوربین های مداربسته ی انالوگ به کار گیری می کردند تا به ذخیره سازی اطلاعات موجود در گوشه و کنار و تصاویر بپردازند. دوربین مداربسته آنالوگ از تکنولوژی های سابق به جهت ضبط تصاویر و صوت استفاده می کنند. قالب انتقال دیتا ها، مکانیزم ارزیابی کردن غلط که زمان نقل و انتقال در دیتا ها پیش می آید، مکانیزم اصلاح خطا، طریق فشرده سازی دیتا ها (اگر وجود داشته باشد)، همگی و همه، از سوی قوانین استاندارد پروتکل تعیین میشوند. بعضی از DVR های مناسب ارزش هم که از پاورهای 2 آمپر به کارگیری می نمایند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا در گیر ایراد تامین برق هستند. البته پی بردن به همین اختلال به جهت اعضا طاقت فرسا میباشد و خلل را اکثر وقت ها از هارددیسکها می بینند. مورد اول تعیین اشتباه اعضا میباشد که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در آیتم انتخاب درست نوع هاردی که می بایست برای دستگاه ذخیره ساز خویش داشته باشند اکثر زمان ها سبب می شود که هارد ذکر شده سبب سوختگی شود.
  • بعد از گذشت حدود 20 سال، درحال حاضر کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت چک تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد.
  • دوربین هایی که به دید در شب سیاه و سپید مجهز هستند ممکن است به صورت IR یا Exir باشند.
  • در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای عالم را تعیین و خریداری نمائید و در شکل نیاز به مشاوره فنی کافی است کلیدی کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • انتقال تصاویر از دوربین مدار بسته از سه روش P۲P یا نقطه به نقطه، آی پی ثابت و کانال داخلی انجام می‌شود.
دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین جور DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت کارگزاشتن در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر رخنه آب و سرما و گرما مقاوم می باشد. به جهت دسترسی و در دست گرفتن دوربین های اسپید دام می اقتدار از یک کامپیوتر استفاده کرد و با قابل انعطاف افزار جانبی کلیه امکانات دوربین را به عمل گرفت. همچنین می اقتدار کلیدی صرف هزینه بخش اعظم از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته به کارگیری کرد که از این نحوه می قدرت اهمیت اعتنا به امکانات فیزیکی خاص آنها مانند جویستیک، دوربین را به مراتب ریلکس خیس در اختیار گرفتن کرد. هر کدام از همین دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی کارگزاری شوند البته دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند مورد ی مناسب تری به جهت گوشه و کنار های داخلی و فضا های بسته می باشد. این در حالیست که کارگزاشتن دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های گشوده شکل می گیرد. فرافن مارکت حساس داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند. بطور کلی در ده سال میلادی دربین ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ استعمال از دوربین های مداربسته در بخش اعظمی از کشورها رواج پیدا کرد . به طور قطع بهترین گونه دوربین‌ها به جهت منازل دوربین های مداربسته توربو و دوربین های مداربسته زیر شبکه هستند. متأسفانه خیلی از این اشخاص بدون دور اندیشی و فارغ از مشورت گرفتن به سمت خرید کردن دوربین مداربسته می‌روند که همین عمل سفارش نمی‌شود. قابل انعطاف افزار مربوط به دوربین مدار بسته زیر شبکه، در درون بسته کالا قرار دیتا می شود. ۴۷ سال آنگاه کمپانی اکسیز اولی دوربین‌ مدار بسته پایین کانال را ساخت که اصلی به کارگیری از پایه قابل انعطاف افزاری لینوکس ساخت شده بود. این دوربین‌ها بر اساس استانداردهای انتقال داده ها HTTP و RTSP طراحی شده بودند.

قابلیت تکنولوژی POE دوربین های نظارتی امنیتی

این مارک چینی برای چندین سال پشت سرهم جايگاه اول در فروش سیستم های مداربسته عالم را از آن خویش کرده است. دوربین های HD که اصلاحا آن ها را اصلی مدل سیستم کدگذاری آن‌ها مانند AHD، Turbo HD ، HDCVI و ... هم می شناسند دوربینهایی میباشند که از بستر آنالوگ کابل کواکسیال به کارگیری می نمایند ولی سیگنال آن‌ها دیجیتال میباشد به همین برهان مهم کیفیت مطلوبی میباشند . میزان سنجش کیفیت تصویر همین دوربین ها مگاپیکسل هست و به عامل ارزان قیمت بودن آن‌ها و میزان مرغوب بودن بالای آنان نسبت به سیستم های آنالوگ جزو دوربین های پرفروش دنیا محسوب می شوند. دوربینهای اچ دی بیشتر مناسب محفظه های خانگی و جاهایی هستند که تعداد دوربین و همچنین متراژ کابل کشی بالا نیست. دسته ای از دوربینها هستند که از لحاظ ظاهری تقریبا به صورت دوربین های دام می باشند اساسی همین تفاوت که طوری طراحی شده اند که قابلیت دید بصورت 360 رتبه را دارند. دسته ی دیگر از دوربین های مدار بسته، دوربین های مداربسته خورشیدی هستند؛ که همین دوربین ها به جهت تصویربرداری نیازی به برق ندارند و انرژیدوربین خورشیدی از طرز نورخورشید تامین می شود. در حقیقت دلایل پرش تصویر دوربین مدار بسته به عوامل متفاوتی مربوط می‌‌شود که می‌‌توان به نوسان ولتاژ، تابش نور به شکل مستقیم به دوربین ... امروزه هزینه خرید یک سیستم امنیتی دوربین مداربسته از یک سری هزار تومان یا این که یک‌سری میلیون تومان متغیر است. پس از نصب دوربین ها در محل های گزینش شده، نوبت به کابل کشی می رسد. شرکت داهوا به تیتر ساخت کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین کار خویش را شروع کرد. این کمپانی ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع متعدد می باشد و مهم این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ میهن جهان سایت خبری به مشتریان همین کمپانی سرویس ها می دهند. ۳۵ شرکت پهناور و کوچک در دنیا به تیتر پایین تیم داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال عمل میباشند که همین نشان از جدیت همین کمپانی جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. در حالا حاضر همین مدل دوربین های بیسیم از پرطرفدارترین دوربین ها به شمار می روند. این مدل دوربین نیاز به سیم کشی و داکت کشی های گشترده به جهت انتقال تصویر نیاز ندارد بلکه از طرز مودم internet تصاویر و فیلم ها را به جهت شما که در هرجای جهان هستید ارسال میکنند. ۱- دارای ۱۷ سال سابقه در صنعت سیستم های حفاظتی، امنیتی و دوربین های مدار بسته. تفاوت حیاتی سیستم HDTVI اهمیت سیستم TVL آنالوگ در ضبط دیتاها آن در یک چیپ دیجیتالی میباشد که داده ها پس از کدگذاری به جهت انتقال مهیا می شوند. داده ها HDTVI از نحوه کابل کواکسیال یا کابل دو زوج، به دی وی آر می رسند. خرید کردن دوربین مداربسته هایک ویژن به واسطه این‌که پرفروش ترین برند در دنیا است، یک تعیین خوب به شمار می رود. در همین موقعیت بد اقتصادی، هدف همه‌ی ما از کارگزاری دوربین مداربسته به جهت مجتمع مسکونی، فروشگاه، شرکت و … بالابردن امنیت جانی و مالی خود، خانواده و محاسبه بر فرآیند کسب و کارمان می باشد. تصور کنید بابت این مسائل هزینه کرده‌ایم اما در هنگام بازبینی تصاویر یا این که همان Playback دستگاه ضبط کننده(ذخیره‌ساز)، تصاویر بی‌کیفیت را نشان دهد یا چهره اشخاص، پلاک اتومبیل یا هر انتظاری که ما از یک سیستم چک چهره یی داریم، برآورده نشود.

DH-HAC-HFW1509TP-LED

در طلافروشی‌ها نیز مثل بانک‌ها برای پرهیز از سرقت از دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کنند. در دوربین مداربسته لامپی می توان لامپ دوربین را از طریق قابل انعطاف افزار خاموش یا روشن کرد. در منازل، فروشگاه‌ها، باطن مترو و قطار و … می توان از همین دوربین مداربسته استفاده کرد. دوربین مداربسته یا Closed Circuit Television که به اختصار CCTV نامیده می شود وسیله‌ای میباشد که می اقتدار به وسیله آن بخش های متعدد را زیر ارزیابی قرار داد و به بهبود ارزیابی بر عملکرد افراد و ارتقا امنیت یاری کرد .

نوع چهارم: دوربین مداربسته صنعتی(باکس)

فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی حساس وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود. همین فیلم ها که به طور ظریف از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین گواهی جهت پیدا نمودن منشاء حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد. دوربین مداربسته بولت بخاطر ظاهر اختصاصی به شخصی که دارد غالبا در فضاهای باز و گوشه و کنار هایی بیرونی به کار گیری می شود. در هنگام کارگزاری دوربین مداربسته بولت می بایست دقت داشت که مسلما این دوربین ها را در ارتفاع بالا کارگزاشتن فرمایید تا نتوانند اهمیت تغییر و تحول جهت آن در گوشه و کنار فیلمبرداری نقطه نابینا بوجود آورند. همینطور به جهت نصب دوربین بولت بهتر است یک محفظه فلزی بر روی آن کارگزاشتن کنید تا در برابر باد و باران مقاوم شود. امروزه حیاتی بسط و پرورش جمعیت نیاز به بررسی بر روی کارمندان، کسب و کارها، مرکز ها نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است.

دوربین مداربسته داهوا جور DAHUA DH-IPC-HFW2230S-S-S2

به طور نمونه یک لنز 3.6 میلی متر حساس زاویه دید 80 سکو می باشد و این در حالی هست که یک لنز 12 میلی متر تنها زاویه 25 سکو را پوشش می دهد . یک TVL عبارت می باشد از یک خط افقی یا این که عمودی که در دوربین مدار بسته سبب تشکیل رزولوشن می شود در واقع رزولوشن افقی یا این که عمودی در دوربین مدار بسته آنالوگ از کنار نیز قرار گرفتن تعداد متعددی TVL ساخته می شود که در ادامه در آیتم آن توضیح خواهیم داد. رزولوشن در یک تعریف‌و‌تمجید کلمه است از ترازو تصویر دوربین مدار بسته که از حاصل ضرب رزولوشن افقی ( تعداد خطوط عمودی بر حسب TVL) و رزولوشن عمودی ( تعداد خطوط افقی بر حسب TVL) به دست می آید. به خصوص درصورتیکه تصویر پایین تاثیر یک رنگ موفق بوده باشد و یا این که این‌که هیچگونه نور سفیدی با مبداء طبیعی وجود نداشته باشد. به این ترتیب با سر مشق قرار دادن این امکان در دیده انسان قابلیتی حیاتی نام AWB نوآوری گردید. خوانایی پلاک یکی از خصوصیت های نسبتاً هر کس از دوربین های امنیتی انتظار داراست و در پارکینگ و نقاط ورودی که قرائت پلاک اتومبیل اصلی دارد قرار میدند. به این مورد حتما دقت نمائید که برای تعیین یک دوربین مدار بسته مناسب، عمده از هر چیزی بایستی به نیاز خود توجه نمایید. گروه فنی و فروش ما در محل کار مرکزی داتیس فراهم ارائه مشاوره بدون پول به شما دوستان خوب می‌باشند. یک عدد دیگر از نکاتی که قبل از اقدام به خرید دوربین مدار بسته بایستی به آن دقت نمود، کیفیت دوربین مدار بسته است. کیفیت یک دوربین مدار بسته وقتی دارای پیدا می کند که در حالا کارگزاشتن و دریافت انتقال تصویر سیستم چک کردن چهره‌ای باشید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن دسته DS-2CE56D0T-IR

لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می شود که مجرمان در تشخیص این‌که در مسیر لنز هستند یا این که نه به دردسر بیفتند. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به خواسته بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و ساخت شد. در حقیقت همین دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و مهم میزان مرغوب بودن HD تصویب می کند. در دوربین های ahd علاوه بر ارتقاء وضوح تصاویر ما شاهد ارتقاء موفقیت انتقال تصویر از طرز کابل کواکسیال بدون افت میزان مرغوب بودن هستیم. مغازه الکتروبرتر کار خویش را در زمینه سیستم‌های حفاظتی ، امنیتی و نظارتی ساختمان اهمیت حذف واسطه دربین مشتری و تولیدکننده مهم بهترین قیمت‌ها به مصرف‌کنندگان عزیز ارائه می‌دهد. برند های دوستداشتنی دوربین مدار بسته به ترتیب الویت عبارتند از داهوا,هایک ویژن,هایلوک,شیائومی, ... دوربین های مداربسته براساس بدنه و رخ ظاهری نیز دسته بندی می شوند. اشکال دوربین های مداربسته در همین دسته بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند. دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و مدل کاربری اساسی گونه های متمایز میباشند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند . همین امکان در این دوربین ها به آسانی و مهم استفاده از چندین نرم افزار، قابل اجراست و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف حجم هارد خواهد داشت. پس از آن به راحتی می توانید اهمیت توجه به انتظاراتی که دارید و بر مبنا هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین مورد را به جهت خرید کردن انتخاب کنید. البته اسم های فوق صرفا بخشی از برند های مطرح و پرفروش دوربین های مدار بسته اند، برند های مطرحی چون دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن مارک هایی جهانی بوده که در مرحله اولیه مقدار محبوبیت، میزان مرغوب بودن و فروش دوربین های مداربسته قرار دارند. دوربین مداربسته IP از سری تجهیزات نظارتی است که برخلاف دوربین های آنالوگ که از کابل کواکسیال برای انتقال داده استعمال میکنند، این دوربین ها از کابل های کانال به جهت ارسال دیتا استفاده میکنند. آیا مناسب بودن سیستم مداربسته بر میزان مرغوب بودن آن اثر گذاری گذار است؟ پاسخ این سوال بی تردید مثبت نیست در مواردی می تواند منفی باشد. به عبارت دیگر در نظر گرفتن دسته کاربری در تعیین گونه سیستم مداربسته می تواند شما را از هزینه های اضافی رها کند. قبلی از همین مورد قضیه تعدیل کردن تعداد دوربین های گزینه نیاز، استفاده از برندهای بها مناسب تاثیر متعددی بر بها سیستم مداربسته دارد. دوربین های نگهبان کودک که نام دیگر کیوب ها هستند حساس امکان ظبط تصاویر بر روی خود هستند. مهم ترین مزیت این دوربین همین هست که می توان لنز آن را تغییر تحول داد به همین استدلال کاربردهای فراوانی نیز خواهد داشت. لنز این دوربین ها به قدری قدرتمند می باشد که می تواند تصاویر از مسافت 35 تا 40 فوتی ضبط کند. همکاران محترم جهت خرید عمده، فرم در خواست لیست ارزش را تکمیل نموده و این فرم پس از مشاهده توسط مدیریت فروش جواب داده خواهد شد. تمامی نمونه تصاویر فوق به وسیله همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و تنظیم و جهت آشنایی عزیزان اصلی تصاویر دوربین های مختلف در شرایط متفاوت بر بر روی این وب سایت قرار داده شده است . توجه داشته باشید که بدنه پلاستیک این محصولات فراوان مقاوم می باشد و همین موضوع سبب ساز می شود تا این محصولات در برابر ضربه و فشارهای احتمالی هم مضاعف مقاومت باشند و به آسانی کل محفظه شما را در دست گرفتن کنند. همین دوربین ها برای مرکز ها تبارک فراوان کاربردی دوربين مداربسته چهره ياب است و سبب می شود تا در دست گرفتن بهتری بر روی تجهیزات داشته باشید. به کمک دوربین های ذیل نتورک شما می توانید هرگاه که نیاز بود، دوربین جدیدی را به محیط کار خود بیشتر نمایید یا به جهت تعمیر نمودن یک دوربین، تنها آن را از محفظه خویش بیرون کنید.

دوربین مداربسته Dahua جور HAC-HFW1509TLM-A-LED

قبل از خرید کردن و کارگزاری دوربین مداربسته درمورد ارزش دوربین مداربسته تحقیق نمایید . در واقع قیمت دوربین مداربسته اصل را می توانید از سایت دارای ایجاد کننده آن یا از نمایندگی های دارای آن دریافت نمایید تا سرتان کلاه نرود و متاع گران یا این که تقلبی خریداری نفرمایید . همانطور که مشاهده کردید اهمیت یه خرده دانش مختصر برقی ، فنی و شبکه می توانید فعالیت کارگزاشتن دوربین های مداربسته IP را انجام دهید. کارایی کنید کار کارگزاری را اساسی وقار و صرف زمانه مناسب انجام بدهید تا مشکلی در فرایند کارگزاری پیش نیاید. اکثری اشخاص نیز علاوه بر مانیتور به دنبال انتقال تصویر دوربین مداربسته به گوشی هم نیز هستند.. اتصال دوربین مدار بسته به موبایل بسیار معمولی بوده و می‌توان تصاویر دوربین مدار بسته را به تلفن همراه تدروید و یا این که ios خویش انتقال دهید.

چه برندهایی برای دوربین مداربسته منزل وجود دارد؟

در گذشته دوربینهای مدار بسته پایین شبکه دوچندان معدودی اهمیت ال ای دی های IR بودند و اکثر زمان ها اهمیت خرید دوربینهای مدار بسته زیر نتورک عضو ناچار به خرید کردن پروژکتور IR منقطع بودند. امروزه تقریبا اکثر اوقات دوربینهای مدار بسته تحت شبکه از ال ای دی داخلی دید در شب بهره می برند. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ هست که از لحاظ کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در منزلت بالاتری قرار دارد. این شرکت به تیتر یک عدد از او‌لین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC به کارگیری می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را نیز در نظر داشته باشید . به طور مثال دستگاه حساس 4 نتورک بضاعت پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. اعتنا داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین گزینه لحاظ باشد. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه مضاعف از دوربین مداربسته استعمال می کنند، می اقتدار به طلافروشی ها اشاره کرد. از این نحوه به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود مراقبت می کنند.
آخرین مطالب