درباره ترجمه: Trados Studio 2021

[ad_1] Mats Linder به تازگی نسخه جدیدی از راهنمای عالی Trados Studio خود را منتشر کرده است که اکنون نسخه 202

توسط HEKAYATS در 28 فروردین 1400
[ad_1]

Mats Linder به تازگی نسخه جدیدی از راهنمای عالی Trados Studio خود را منتشر کرده است که اکنون نسخه 2021 این ساز را پوشش می دهد.



طبق معمول ، ماتس یک کار عمیق را در توصیف جزئیات نسخه جدید این ابزار انجام داده است ، با یک استثنا important مهم ، که ماتس در ابتدای راهنمای جدید توضیح می دهد:
نسخه 2021 [of the tool] برای معرفی SDL Trados Live ضروری است [...] ویرایشگر آنلاین قبل از اینکه در اینجا با عمق مشابه استودیو پوشانده شود ، به صفحات زیادی از اسناد و مدارک نیاز دارد. نسخه های آینده کتاب 2021 چنین اسنادی را ارائه می دهد
بنابراین ، راهنمای جدید شامل تغییرات مهم دیگری است که توسط SDL (اکنون RWS) در نسخه جدید این ابزار وارد شده است ، اما جزئیات Trados Live ، نسخه آنلاین این ابزار را توصیف نمی کند (هنوز).
با این حال ، در حالی که ما منتظر می مانیم Mats بتواند ابزار آنلاین جدید را پوشش دهد ، راهنمای 2021 برای همه مترجمین که می خواهند از ویژگی های جدید این ابزار از جمله پیشرفت در فیلتر نمایشگر پیشرفته نهایت استفاده را ببرند ، ضروری است.
طبق معمول ، Mats نسخه ای از راهنما را نیز ارائه می دهد که تغییرات ایجاد شده در نسخه قبلی را برجسته می کند. من همیشه نسخه برجسته شده را خصوصاً مفید می دانم: موارد برجسته به خوانندگان کمک می کند تا به مکانهایی از کتاب بپردازند که تغییرات یا ویژگیهای جدید را توصیف می کند.
شما می توانید راهنما (یا نسخه جدید را به نسخه جدید خود ارتقا دهید) از وب سایت Mat: SDL Trados Studio - راهنما خریداری کنید

[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن