خرید VPS آمریکا با منابع اختصاصی با استفاده از VMware

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که قصد خرید VPS را دارید به هیچ عنوان نباید معطل بشید و هر چه سریع تر ب

توسط HEKAYATS در 14 مهر 1400

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که قصد خرید VPS را دارید به هیچ عنوان نباید معطل بشید و هر چه سریع تر باید سراغ سایت آسام سرور شوید و نسبت به خرید سرور مجازی آمریکا اقدام کنید و بهترین سرور مجازی با سرعت بالا و قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید.

VPS (سرور خصوصی مجازی) یک ماشین مجازی است که به عنوان سرویس توسط سرویس دهنده های میزبانی فروخته می شود. میزبان VPS شامل دسترسی سطح مدیر به آن سیستم عامل برای نصب هرگونه نرم افزار یا برنامه است. برای بسیاری از اهداف ، VPS از نظر عملکردی معادل یک سرور اختصاصی فیزیکی است که ایجاد و پیکربندی آن آسان تر است. وی پی اس ضعیف تر از یک سرور اختصاصی است و برای مشاغل کوچک و متوسط مناسب است.

آسام سرور، ارائه دهنده سرویس وی پی اس با تمام نسخه های ویندوز (سرور و کلاینت) ، توزیع های محبوب لینوکس و همچنین سیستم عامل روتر MikroTik می باشد. سرورهای مجازی آسام سرور دارای منابع اختصاصی کامل می باشد که ویژگی نادری در مجازی سازی است، بر خلاف اکثر شرکت هایی که منابع اصلی سرور را در سرورهای مجازی به اشتراک می گذارند! با توجه به منابع اختصاصی ماشین های مجازی (VM) ، مشتریانی که از هاست VPS با ذخیره سازی 100٪ SSD استفاده می کنند به سرعت متوجه تفاوت سرعت و کیفیت می شوند.

خدمت کولوکیشن ماینینگ (Mining Co Location)

 در خدمت کولوکیشن ماینینگ، شما سرور خود را که بر بر روی آن پردازنده گرافیکی داراست را به ما تحویل می بدهید و ما آن را در دیتاسنتر های ایران میزبانی می نماییم و به رخ ۲۴ ساعته پشتیبانی و مانیتور خواهد شد و هیچ نیازی به درگیر کردن فضای منزل خود نخواهید داشت. 

 در ارزهای دیجیتال درآمد شما از نگهداری و پردازش درخواست ها و معادلات ریاضی لاکچین می باشد ، پس از چرخه پردازشی در بلاکچین به شما کارمزدی بابت پردازش تعلق می گیرد و هر چه مشقت بار افزار های توانمند تری داشته باشید، روند پردازش پر سرعت تر انجام می شود و در نهایت درآمد بیشتری به دست آوردن می کنید.

یکسری سال پیش پردازش پدر ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین اهمیت CPU امکان پذیر بود ، اما همین روز ها استعمال از CPU به تنهایی برای ماین نمودن وقت تلف کردن است و به جهت سرعت بخشیدن به همین عمل مستضعف کارت گرافیک یا GPU هستید تا الگوریتم های پیچیده را اساسی استعمال از دستورالعملهای اختصاصی پردازشی سرعت بالا تر حل کنند. 

همیشه امکان ارتقا سرور مجازی وجود دارد. هنگام ارتقا سرور مجازی کلیه اطلاعات داخل سرور امن خواهد و نیازی به نصب مجدد نیست. هنگام ارتقا فقط نیاز است که یکبار سرور مجازی خاموش شود تا بتوان فضای سرور را ارتقا داد.

همینطور یکی دیگر از دلیل های بالا بودن بها سرورهای خارجی داشتن سیستم ها و مشقت بار افزارهای پیشرفته و بروز شامل خدمت های امنیتی اساسی هجوم ها DDOS، طاقت فرسا افزار های امنیتی و… می باشد و اگر شما هزینه بالایی را صرف رویه اندازی وب سایت خود می نمایید و قصد دارید که ار کلیه نظر در امنیت باشید به کار گیری از سرور مجازی آمریکایی و آمریکایی گزینه بهتری نسبت به سرور های ایرانی است و اگر شما بتوانید هزینه آن را بپردازید و از تحریم ها عبور نمایید علت وجود نخواهد داشت که سراغ سرور های داخلی بروید.

استفاده از سرور مجازی اروپا و آمریکا یکی از بهترین گزینه ها برای میزبانی سایت داخل ایران است که سایت اخبار ما هم به آن اشاره کاملی داشته که توصیه می کنم خرید سرور مجازی از اروپا و آمریکا را در برنامه کاری خود قرار دهید و از همه مهمتر سرور مجازی اروپا که از نظر موقعیت مکانی نزدیک تر بوده و شاید کیفیت بهتری را تجربه کنید.

حد منابع در این سرورها خیر فراوان می باشد نه کم، حجم منابع در حد متوسط و پاسخگوی نیاز کاربرانی میباشد که مایل به کارگزاری و راه‌اندازی اپلیکیشن خوددارند و یا میزبانی وب‌سایت فروشگاهی ریز و یا این که اطلاعاتی رادارند. اخبار ما سرور مجازی خارج قابلیت و امکان ارائه در موقعیت‌های آلمان و آمریکا را دارد. 

سرور مجازی ویندوز آمریکا آسام سرور حیاتی ذیل ایجاد سرور مجازی منحصر به فرد مخصوص همین شرکت، که به جهت سیستم عامل ویندوز طراحی و بهینه سازی شده است، در مرزو بوم های متفاوت اروپا قابل ارائه می باشد. این سرویس از بهترین دیتاسنترهای اروپایی در کشورهای لیتوانی، آلمان، فرانسه، فنلاند و هلند قابل ارائه می باشد و مناسب کسب و کارهایی میباشد که به راه‌بندان میان المللی کلیدی حجم و پهنای باند بالا و آپتایم 99 درصد در ماه نیاز دارند. در کنار خدمات رایج وبسایت ها و دکان ها همین سرور ها از بهترین مورد ها جهت فارکس و خرید کردن و فروش ارز های دیجیتالی و یا خارجی مانند دلار، یورو و … می باشند.

آخرین مطالب