تفسیر - ابزار مترجم ، قسمت اول وبلاگ

[ad_1] برای یک مترجم که از راه دور در طی این بیماری همه گیر کار می کند ، شما احتمالاً از Zoom برای ارائه خدم

توسط HEKAYATS در 15 تیر 1400
[ad_1]

برای یک مترجم که از راه دور در طی این بیماری همه گیر کار می کند ، شما احتمالاً از Zoom برای ارائه خدمات خود استفاده کرده اید. مانند Google Meet ، زوم در حال حاضر یکی از پرکاربردترین ابزارهای کنفرانس ویدیویی است. استفاده از آن آسان است و دارای ویژگی های بسیاری است که کنفرانس ویدیویی را راحت تر می کند. یکی از این خصوصیات عملکرد تفسیری آن است. بسته به اینکه شما ترجمه پی در پی انجام می دهید یا همزمان ، ممکن است با این ویژگی روبرو شده باشید. اگر نداشته اید ، خوب است. این پست به شما کمک می کند تا درباره این ویژگی و نحوه استفاده بهینه از آن بیشتر بیاموزید.

اولین گامی که باید به عنوان میزبان بردارید این است که مطمئن شوید از حساب رایگان استفاده نمی کنند. حساب رایگان دارای بسیاری از ویژگی ها است ، اما ویژگی تفسیر را فعال نمی کند. ساده ترین راه برای انجام این کار ارتقا به یک حساب کاربری است. همراه با انواع ویژگی ها ، ویژگی تفسیر برای حساب های دانشجویی و تجاری فعال است. همچنین ، حتماً بزرگنمایی را به جدیدترین نسخه خود به روز کنید. ویژگی تفسیر تا نسخه های بعدی در برنامه وجود نداشت ، بنابراین نسخه های قدیمی نمی توانند از آن استفاده کنند. بسیاری از مشتریان وجود دارند که این را درک نمی کنند و گیج می شوند که چرا با وجود رعایت کامل دستورالعمل ها نمی توانند از تفسیر استفاده کنند. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید زوم کاملاً به روز شده است.

مرحله بعدی اطمینان از فعال بودن ویژگی تفسیر است. برای این کار ، میزبان باید برای بزرگ شدن به وب پورتال وارد شود و به حساب خود وارد شود. از آنجا ، آنها نیاز به رفتن به تنظیمات و سپس رفتن به جلسه (پیشرفته) دارند. اگر گزینه ای وجود ندارد ، برای فعال سازی آن باید با پشتیبانی Zoom تماس بگیرید. پس از ورود به جلسه (پیشرفته) ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پایین بروید و به زبان تفسیر بروید و زبانهای مورد نیاز خود را اضافه کنید. فقط بخاطر داشته باشید که می توانید هر تعداد زبان که می خواهید به لیست زبان ها اضافه کنید ، اما می توانید در هر جلسه فقط تا پنج زبان را تنظیم کنید.

هنگامی که ویژگی مترجم را فعال کردید و زبان های مورد نظر خود را اضافه کردید ، وقت آن است که مترجمان را اضافه کنید. در حالی که در پورتال وب هستید ، به "برنامه ریزی قرار ملاقات" بروید و پس از تنظیم قرار ملاقات مطابق میل خود ، به پایین "تفسیر" بروید و کادر "فعال کردن تفسیر زبان" را علامت بزنید. در همان قسمت باید فیلدی وجود داشته باشد که بتوانید مترجم به آدرس ایمیل آنها اضافه کنید و به چه زبانی صحبت کنید. هنگام انجام این کار ، اطمینان حاصل کنید که مترجم از یک حساب بزرگنمایی استفاده می کند که با ایمیلی که وارد کرده اید مرتبط است. اگر آنها از حساب دیگری استفاده می کنند ، حتماً آن آدرس ایمیل را از آنها بخواهید تا بتوانید آنها را اضافه کنید.

سرانجام ، می توانید جلسه را شروع کنید. پس از شروع جلسه ، از مترجم (ها) بخواهید که به آن بپیوندند و سپس باید یک تعبیر را در کنترل های جلسه مشاهده کنید. بر روی آن کلیک کنید و در صورت نیاز می توانید مفسران را اضافه و حذف کنید. اگر مترجمان ظاهر نشدند ، مطمئن شوید که آنها به درستی ، در حساب صحیح و جدیدترین نسخه بزرگنمایی اضافه شده اند. اگر همه این دستورالعمل ها را دنبال کنید ، در حال رفتن به یک جلسه تفسیر بزرگ نمایی موفق هستید!


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن