تغییر فرکانس مولد برق ژنراتور ورکات صنعت

دیزل ژنراتور فقط ژنراتوری نیست که می تواند به تیتر مبداء الکتریسیته اضطراری در زمانه قطعی برق و یا این که برای

توسط HEKAYATS در 10 آبان 1401
دیزل ژنراتور فقط ژنراتوری نیست که می تواند به تیتر مبداء الکتریسیته اضطراری در زمانه قطعی برق و یا این که برای ایجاد الکتریسیته در مناطقی که به نتورک الکتریسیته متصل نیستند؛ مورد استفاده قرار گیرد. در حقیقت ژنراتورهای دیگری نیز وجود دارا هستند که اساسی دقت به گونه سوخت مصرفی گونه بندی می شوند. این ژنراتورها عبارت اند از ژنراتور گازی و ژنراتور بنزینی (موتور برق بنزینی). به همین ادله از گازوئیلی استعمال می شود که مشخصه حساس آن سوختن البته منفجر نشدن است. به طور کلی، دیزل ژنراتورها دستگاه هایی میباشند که می توانند در چند عمل و به جهت بسیاری از فعالیت ها به کار گیری شوند.
  • ممکن میباشد تعمیر و حفظ منظم ژنراتور به جهت شما هزینه در برداشته باشد ولی تعمیر نکردن آن هزینه های بالاتری خواهد داشت.
  • معمولاً به جهت این مسئله از ترم افزارهای سایزینگ به کارگیری می‌شوند.
  • عیب‌یابی قطعات دیزل ژنراتور، تشخیص سایش ناشی از اصطکاک در میان قطعاتی میباشد که در تماس مستقیم مهم یکدیگر و در حرکت نسبی هستند.
  • برای کاربردهای تجاری، ممکن است حتمی باشد تا بطور مستقیم باشد و بر روی تانک سوخت خارجی نصب شده باشد.
  • با توجه به پیشرفت های چشمگیر مهندسی برق، ژنراتور گازوئیلی در سطح وسیعی ترقی داشته و در اندازه های متنوع و مهم کاربرد های متمایز در دسترس می باشند.
احتمال خرابی سیستم تزریق سوخت و سایر قطعات و در نتیجه عدم اطمینان و هزینه بالای قطعات یدکی عمده است. موتورهای دیزلی از قطعات تبارک و سنگین ساخته می شوند که می توانند تعمیرات را گران کل کنند. می اقتدار اهمیت استعمال از شمع های تابش و بقیه عناصر گرمایشی که موتور از جمله هوای محل ورود را گرم می کند، بر آن غلبه کرد. علاوه بر این، دیزل ژنراتورها دودهای خطر آفرین اگزوز را ساطع می کنند. به تیتر مثال، حلقه پیستون یک موتور دیزلی در تماس مستقیم کلیدی سیلندر است. در حین کار، رینگ پیستون اساسی شتاب بالایی در سیلندر و در یک خط مستقیم حرکت می‌کند و در عاقبت سبب ساییدگی و شکستگی سیلندر می‌شود. در ادامه برخی از دیزل ژنراتور های کمپانی رویان صنعت که موتور به فعالیت رفته در آنها، موتور ولوو پنتا و ژنراتور آن ها استامفورد و یا مکالته می باشد را میتوانید بازدید کنید. حساس کلیک بر بر روی نام موتور یا ژنراتور هر دیزل ژنراتور می توانید به کاتالوگ و مشخصات آن موتور یا این که دیزل دسترسی داشته باشید. در سنکرون سازی دیزل ژنراتور ها تابلو های سنکرون، نقش اساسی را بازی می کنند. این تابلو ها وظیفه اتصال دیزل ژنراتور ها را به عهده دارا‌هستند و طراحی و تولید استاندارد آن ها تهی دست تجربه و دانش به اندازه است.

دیزل ژنراتور پرایم (Prime Diesel Generator)

مکانیسم تحت به جهت هر یک از مولفه‌ها نقش موثری در مراحل تهیه ولتاژ دارد. روتور یک عرصه مغناطیسی در هم اکنون حرکت بر بر روی استاتور ساخت می‌کند، که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم‌پیچ‌های استاتور می‌شود. این فعالیت منجر به ایجاد جریان متناوب در خروجی دیزل ژنراتور می‌گردد. رسوبات داخلی و تجمع کربن به همین برهان میباشد که دوره‌های طولانی اجرا در شتاب ناچیز یا بار ناچیز است. دسته‌بندی نشده المنت دو‌مین کوچکتر بوده و به تیتر کاربر ایمنی و تکمیلی استعمال می شود. یعنی ذراتی که از صافی مهم عبور کنند به وسیله این صافی گرفته می شوند. همین صافی ها عمل تصفیه هوا را خوبتر و مطمئن خیس (بیشتر از ۹۹%) انجام می دهند. زمان کارکرد استاندارد دستگاه 8 ساعت عمل و 2 ساعت خاموشی است. خواص مواد و روغن‌های متعدد مورد استعمال در همین دستگاه را می‌توان در سه جنبه شامل خاصیت فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی خلاصه کرد.

سیستم خنک کننده ( Cooling System)

اندازه گیری و ارزیابی اثبات این پارامترها قادرند موتور ژنراتور را غیرقابل ساخته اند موقعی که هر از همین سطوح آستانه مربوطه است. زیرا ژنراتور اهمیت قطعات محرک در موتورش ااست که نیاز است تا روغنکاری برای تضمین عملیات تداوم و نرم به جهت زمان هنگامی طولانی است. باید همینطور به جهت هر مدل نشت روغنکاری دیزل ژنراتور چیست و تغییر‌و تحول در روغنکاری در هر ۵۰۰ ساعت کارکرد ژنراتور است. گازهای اگزوز بوسیله ژنراتور از هر دسته موتور دیزلی یا گازوییلی خارج می شوند و شامل مواد شیمیایی به شدت سمی بودند که نیاز دارا هستند به طور مناسبی مدیریت شوند. از اینرو، اضطراری است تا سیستم اگزوز مناسبی وصل شوند تا ترتیب گازهای اگزوز را بدهند.

خروج دود آبی از اگزوز دیزل ژنراتور

کشتی ها و بسیاری از وسایل نقلیه تبارک زمینی مانند قطارها نیز از ژنراتورهای دیزلی نه فقط برای تامین الکتریسیته روشنایی بلکه به جهت تامین نیروی محرکه مورد نیاز خود به کار گیری می کنند. به وسیله نیروی محرکه برقی diesel generator working principle می قدرت حرکت یکنواخت و قدرتمندتری علاوه بر به کار گیری مطلوب تر از فضا داشت. محرکه ‌های برقی قبل از جنگ جهانی اول در کشتی ها مورد استفاده قرار گرفتند و در طول جنگ جهانی دوم به تکامل رسیدند.

نقش باتری در دیزل ژنراتور

استفاده از دیزل ژنراتور های حتمی در همگی مرکز ها بهداشتی پزشکی امری اجتناب ناپذیر است. در راستا کشاورزی، تراکتور، پمپ های آبیاری و خرمن کوبی اتومبیل آلات و تجهیزات دیگر عمدتا از موتور دیزلی استعمال می شود. صنعت ایجاد و ساز و راهسازی یکی دیگر از بخش هایی است که به شدت متعلق به اقتدار موتور دیزل است. همه موتور های لیفتراک، لودر ها، غلطک و بیل مکانیکی بر روی موتور دیزل می باشد. در موقع خرید کردن یا این که خرید دیزل ژنراتور، ارزش این را دارد که از سازنده تجهیزات پرسش کنید که چه اقداماتی را می‌توان به جهت موازی نمودن یک ژنراتور اهمیت بقیه ژنراتورها به جهت تولید یک نیروگاه مدولار انجام داد. هیدروژن گرما را از در میان می پیروزی و آن را از روش تبادل گر گرمایی در مدار خنک کنندگی ثانویه میباشند که شامل آب دمیرالیزه بعنوان خنک کننده است. همین که چرا ژنراتورهای دوچندان پهناور و کارخانجات نیروی ریز اغلب برج های سردکننده بزرگی کنار خودر دارند. برای کلیه کاربردهای معمول دیگر، به گزارش این سایت هم مسکونی و نیز صنعتی، رادیاتور استاندارد و فنی روی ژنراتور وصل شده اند و به تیتر سیتم خنک کنندگی اولیه کار می کنند. آلترناتور همینطور به اسم genhead هم شناخته شده است که منتخب از ژنراتور میباشد که خروجی الکتریکی از ورودی مکانیکی عرضه شده بوسیله موتور را ساخت می کند.

مواجه می شوید ⇐ راه حل  آزمون AVR ژنراتور «رگولاتور ولتاژ ژنراتور» است.

دیزل ژنراتور ها می بایست به خوبی مورد مراقبت و تماشا های روزمره قرار گیرند تا از خدمت دهی مهربانی برخوردار شده و کاهش مبتلا خرابی شوند. شامل گروه بزرگ از توابع کنترلی و حفاظتی، برای اطمینان از این موضوع که از حد بضاعت تحریک کننده و ژنراتور خارج نشود، بعضی از توابع مرسوم، شامل محدود کننده جریان تحریک و محدوده زیر تحریک می باشد. سیگنال های خروجی این توابع در محل های مختلف، می تواند به شکل عده کننده به سیستم تحریک اعمال شود. ولتاژ پایانه ژنراتور به وسیله همین بلوک اندازه گیری می شود، و پس از یکسو سازی و تبدیل آن به ولتاژ جریان مستقیم، همین ولتاژ حیاتی ولتاژ پایانه ژنراتور سنکرون مقایسه می شود. با افزایش مقدار خلا، غبار نما یا نشانگر تحریک شده و نوار قرمز‌رنگ رنگ آن ظاهر می شود که زمان سرویس صافی را هشدار می‌دهد. قسمت گردگیر صافی اساسی یک لاستیک پلاستیکی شکاف‌دار (گلابی لاستیکی) میباشد که با فشردن آن و باز شدن شکاف، گرد و خاک داخل گردگیر به بیرون ریخته می‌شود. در موتور تراکتورها، کمباین‌ها و ماشین‌های راه‌سازی نو قسمت گردگیر به وسیله یک مجرا به خروجی اگزوز متصل شده است. گازهای خروجی اگزوز موجب جاذبه و تخلیه گرد و خاک درون گردگیر میشوند و حالت خود تمیز کنی را به وجود می‌آورد. تابلو کنترل چه کار می کند ؟ مسئولیت در اختیار گرفتن و حافظت دستگاه دیزل ژنراتور به عهده تابلو کنترل می باشد، دو قطعه کلیدی این تابلو که روی کیفیت و ارزش تابلو اثر مستقیم دارد، کنترلر دیجیتال و کلید های توان می باشند. گونه های تابلو های آیتم به کار گیری برای دیزل ژنراتور، دستی یا این که اتوماتیک و یا سنکرون می تواند باشدکه متناسب حیاتی نیاز کارفرما تعیین می شود. دیزل ژنراتور کامینز از توان‌های ۱۱۰ تا ۸۰۰ کاوا به صوت ۴ و ۶ سیلندر برخوردار بوده و جزو پرقدرت‌ترین و پیشرفته‌ترین موتورهای موجود در بازار محسوب می‌شوند. قیمت موتورهای کامینز به نسبت بقیه موتورها مقرون به صرفه می‌باشد. برای اطلاع از ارزش آن می‌بایست از فروشگاه‌ها و شرکت‌های اعتبار استعلام کنید. توصیه می شود که به جهت اطلاع از قیمت درست و مناسب ژنراتور کامینز به تارنما «کاراسهند» مراجعه کرده و بهترین و باکیفیت‌ترین ژنراتور را اهمیت بها مناسب خریداری نمایید.

فروش اینورتر ال اس کره جنوبی

از ریخته شدن روغن بروی زمین می بایست برای اجتناب از خطر آتش در حیث گرفته شود. ملاحظاتی هم به جهت دوری از آتش سوزی در زمانی که دمای ژنراتور بالا می رود باید در لحاظ گرفته شود. استعمال از یک همکار یا این که تکنسین فن ای در زمان خدمت ژنراتور برای ایمنی فردی نیز ضروری می باشد. اطلاع رسانی های ثبت شده در صنعت های الکتریسیته و الکترونیک مربوط به اعضا تارنما می باشد و مسئولیت آن حیاتی آگهی دهنده است. حدود ساعت ابلاغ شده است، البته بایستی دانست که تمامی اینها تقریبی بوده و ساعت مشخصی برای آن مشخص و معلوم نشده است.

لینک های اصلی

فیلتر می بایست هر یک‌سری وقت یکبار تمیز یا این که تعوض شود تا از تولید دود سیاه دوری شود. در صورتی که اساسی لق بودن سوپاپ‌های دود و بسته بودن تام آنها مواجه شدیم می بایست از یک تعمیرکار ماهر بخواهیم تا نقص‌ را باز‌نگری و حل کند. ممکن هست به دلیل به کارگیری نادرست و یا این که استهلاک دستگاه، بعد از گذشت مدت وقتی طولانی انژکتورها دچار انسداد و گرفتگی شده باشند و احتراق به طور تام در دستگاه صورت ندهد که سرانجام آن تولید دود سیاه است. چون بیش از حد داغ می‌گردد و نمی‌تواند راندمان مناسبی داشته باشد. پیدایش اختلال در کارایی موتور از مهم‌ترین پیامدهای داغ شدن بیش از حد آن محسوب می‌شود. بهترین شیوه حل استفاده از لود خزانه میباشد تا دست‌کم یک توشه در سال دستگاه اهمیت قدرت ۱۰۰٪به مدت ۱ ساعت به کارگیری سود تا رسوبات ناشی از احتراق ناقص سوخته و از موتور بیرون شوند. ادله همین تغییر‌و تحول رنگ در دود ناشی از نشت روغن به درون سیلندر میباشد که موجب تغییر‌و تحول رنگ به آبی می‌شود. علت دود دیزل ژنراتور که به رنگ آبی است، بیانگر روغن‌سوزی یا این که اتمام عمر قطعات دارای دیزل ژنراتور است. ۴) از آنجایی که دستگاه دیزل ژنراتور دارای قطعات فراوان بزرگی می باشد، هزینه تعمیرات نیز به به عبارتی نسبت عمده است. ۱) دستگاه دیزل ژنراتور حساسیت کمی نسبت به جور سوخت دارد، به این ترتیب می قدرت از سوخت های ارزان قیمت مانند گازوئیل، نفت و مازوت به جهت روش اندازی آن بهره برد. همینطور در این زمان می توان حیاتی تماشا و اطلاع از سلامت بودن پمپ سوخت که وظیفه اشپمپاژبه سیستم سوخترسانیاست عیب را برطرف کردن و به خلل دیر پر‌نور شدن دیزل ژنراتور امداد کند. در حیث داشته باشید حجم مایع خنک کننده موتور دیزلی می بایست از 70% آب رادیاتور و 30% ضد یخ/ ضد جوش تشکیل گردد. هیدروژن در جذب گرما خوب تر از بقیه ماده های سرد کننده کار می نماید. استفاده مداوم از ژنراتور گازوئیلی باعث داغ شدن اجزای گوناگون آن می شود. در انتخاب ژنراتور ها دست اندرکاران زیادی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، موقعیت عمل و تامین بار و غیره اثر گذاری دارند. این وسیله ای میباشد که با می باشد زیرا ما در مورد عنصری به میزان انرژی الکتریکی در زندگی خویش صحبت می کنیم. حساس توجه به قیمتی که دیزل ژنراتورهای ایویکو دارند، میزان مرغوب بودن زیاد لطف هم در بازه‌ی توانی ۳۰ الی ۵۰۰ کاوا ارایه می‌دهند. ماشین‌های نظامی، ماشینهای مسافربری، و کامیون‌ها بیشترین فروش را در فی مابین محصولات همین شرکت دارد.
آخرین مطالب