تعمیر پکیج دئوترم دکتر فنی تعمیرات پکیج و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

صرفا 2 ساله کارگزاری شده و بدون هیچ جور دستکاری و تعمیرات. در حیث داشته باشید که در این نحوه می بایست مطلقا یک

توسط HEKAYATS در 24 شهریور 1401
صرفا 2 ساله کارگزاری شده و بدون هیچ جور دستکاری و تعمیرات. در حیث داشته باشید که در این نحوه می بایست مطلقا یک نفر در پای دستگاه و نفر دیگر شیر را باز و بسته کند تا بلافاصله پس از تهیه و تنظیم فشار بتوانید شیر را ببندید. ۸-تمامی خروجی های رشته و دودکش را برسی کنید تا مانعی در سر خط مش آن نباشد و به درست محصولات احتراق خارج میشود. یکی از کارهای مهمی که تمامی کاربران بایستی برای طولانی‌تر کردن عمر پکیج خویش آن را انجام دهند، خدمت دوره‌ای دستگاه می‌باشد. حساس توجه به همین نکته که پکیج ساختار زیاد حساسی دارد، ازاین‌رو توصیه میشود که برای نصب همین دستگاه در منزل خویش حتماً از یک شخص کاربلد کمک بگیرید تا پکیج شمارا به‌صورت دقیق و درست نصب کند. شلنگی که رفته به پرشر را از سمتی که وارد رشته شده از جای خود خارج بکشید و داخل آن را تمیز نمایید.
  • از مشخصه های هوا گرفتن لوله گاز این است که زمانی شیلنگ گاز را در دست میگیرید و شیر گاز را گشوده میکنید، بوی گاز که بدبو است را نمیشنوید.
  • بنابراین سلامت پکیج تا حدود متعددی به بای پس بستگی دارد.
  • پیشنهاد ما این می باشد که اصلی گروه پشتیانی ما مشکل را در در بین بگذارید تا اصلی دادن بهترین مشاوره به شما سریعا به حل ایراد پکیج دیواری تان بپردازد.
  • نمایش ارورهای پکیج بوتان بستگی به مدل پکیج شما دارد، توضیحات عمده در نوشته ذکر شده است.
  • بازدهی گرمایشی همین مدل ۲۶ کیلووات ( ۲۰ هزار کیلوکالری) می‌باشد.
گاهی اوقات پکیج های دیواری به مشکلاتی بر می خورند که شما با مطالعه این مقالات آموزشی و یا این که امداد گرفتن از تکنسین های مربوطه می توانید نقص‌ خود را به سادگی حل کنید. هر نوع به جهت وضعیت خاصی طراحی شده میباشد جور مطلوب بسته به عواملی مانند نیاز مشتری، موقعیت ساختمان، مصالح به عمل رفته و شرایط آب وهوایی هر حوزه‌ تعیین و کارگزاری میگردد . اگر حرفه عمل کند کثیفی حرفه یا گرفتگی مسیر دودکش یا این که پاره گی شلنگ متصل به پرشر یا این که فساد خویش پرشر یا ترکیدگی سیم پرشر است. عکس بگیرید و از صاحب و مالک منزل نامه کتبی امضا شده دریافت نمایید که همین کار بوسیله چه فردی انجام شده است. پرشر سوئیچ دود را به هیچ تیتر نمیتوان از پکیج حذف نمود زیرا موفقیت پکیج به نوعی تعمیر شده که چنانچه سیم های پرشر را به یکدیگر پل کنید، باز نیز اجازه تشکیل شعله را نمیدهد. اگر سوالی در خصوص عیب یابی پکیج داشتید ما در خدمتیم. به جهت عیب یابی یک دستگاه پکیج دیواری اضطراری میباشد بدانیم که پکیج ها اساسی دونوع ( پکیج دیجیتال) و ( پکیج آنالوگ ) هستند. اگر علت خاموش و روشن شدن پکیج فساد موفقیت باشد، می بایست در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن مبادرت کرد. عدم گردش آب در پکیج تبعات متفاوتی دارد که یک عدد از دردسازترین آن ها پر‌نور نشدن پکیج است. مهمترین دلیل عدم گردش آب در مدار پکیج خرابی پمپ دستگاه می باشد. اگر گشوده هم شعله تشکیل نشد، این احتمال وجود دارااست که فشار گاز محل ورود قلیل باشد و یا این که شیر گاز برقی پکیج خراب باشد. در همین صورت می بایست تعمیرکار پکیج به باز‌نگری شیر گاز برقی و تهیه فشار گاز اقدام کند. آقا/خانم احمدی عزیز، احتمال دارد همین مشکل از کثیفی مشعل و یا این که کمبود هوای کافی و مسدود بودن مسیر دودکش ناشی شود. علیرضای عزیز، پکیج مهم مدار گرمایش هست و پاره ای از آب را به مدار برای مصرف میفرستد و پاره ای را در اکنون گردش نگه داشته و داغ می‌کند، همین فرآیند به این شکل ادامه می‌یابد. سلام.من یک پکیج زمینی در دماوند دارم.سوالم اینست که میتوانم اب شهر را ببندم وپکیج را واضح نگه دارم.برای جلوگیری از یخ زدگی لوله ها.چون رادیاتور ندارم که منزل گرم بماند واز داکت استفاده میکنم. دمای اتاق را ترموستات می‌سنجد و متناسب کلیدی دمایی که به جهت پکیج تهیه کرده‌ایم؛ بُرد پکیج، فرمان خاموش یا این که روشن شدن را صادر می‌کند. در واقع وظیفه ترموستات، محافظت دمای اتاق در دمای معلوم شده است. گاهی به اشتباه، دمای پکیج را در دماهای ذیل قرار داده‌اید؛ در سرانجام دارای این‌که پکیج در وضعیت زمستانه می باشد ولی روشن نمی‌شود. دمای پکیج را بررسی کنید و در دمای بالا آن را قرار دهید. پمپ پکیج به ویژه پمپ های ویلو چنانچه مدتی کار نکنند گیرپاژ خواهند شد. استدلال این موضوع این می باشد که روانکاری پمپ بوسیله خود سیال انجام میشود. به این معنی که خویش آب عمل روانکاوری را انجام می دهد حال درصورتیکه سیال مدتی بومی باشد، پمپ نیز تمایلی به حرکت نخواهد داشت.

ارور های پکیج  کشور‌ایران رادیاتور دسته های انالوگ

اگر مبدل رسوب داشته باشد، آب به خوبی در باطن مبدل حرکت نکرده و در عاقبت آب خروجی از مبدل قلیل فشار است. حتی به طور منحصر به باز‌نگری روشن شدن چراغ قرمز در این وسیله پرداخته ایم و نحوه تعمیر همین وسیله را قدم به قدم به جهت شما آموزش داده ایم. شیر گاز می بایست کامل گشوده باشد، تا مقدار کافی گاز وارد لوله‌ پکیج شود. مسدود شدن مسیر جریان آب، یک عدد از علل خاموش شدن پکیج است. تا اطمینان حاصل کنیم که الکتریسیته درون مدار به شکل کامل تخلیه‌شده است. هم از نحوه شیر پر کن تعبیه‌شده در قسمت پائینی پکیج کشور‌ایران رادیاتور فشار دستگاه را بین ۱.۵ تا ۱.۷ bar تنطیم کرده و پکیج دیواری را واضح نمائید. ، انجام عیب یابی پکیج کشور‌ایران رادیاتور مدل BM24FF ، انجام عیب یابی پکیج ایران رادیاتور گونه K24FF ، رفع عیب پکیج کشور‌ایران رادیاتور گونه L24FF و غیره. هر چه ظرفیت پکیج کمتر باشد، مقدار آب کمتری در دقیقه گرم می‌نماید و بیرون میفرستد. به همین ترتیب نباید انتظار داشت که یک پکیج 22 هزار بتواند عمل یک پکیج 36 هزار را انجام دهد ( نیکی در گرمایش رادیاتور ها و نه در آب گرم مصرفی). مبدل ثانویه پکیج های 22 هزار نهایتا 12 بشقاب دارند که شش عدد از آن ها برای رد شدن آب مدار اولیه و شش عدد دیگر به جهت رد شدن آب محل ورود دستگاه است. خاموش شدن پکیج می تواند موید پیدایش غلط و مشکل در بخش موفقیت الکترونیکی دستگاه باشد. ناگفته نماند که قطع شدن گاز محل ورود و انقطاع جریان برق، می تواند سبب به خاموش شدن دستگاه شود. کلیدی باز‌نگری و ارزیابی این بخش ها می قدرت از اختلال ایجاد شده مطمئن گردید. اگر درصورتی که در صورتیکه در‌صورتی‌که در صورتی‌که دارای تحلیل گاز و جریان الکتریسیته دستگاه، نقص‌ تولید شده همچنان پا برجا بود، می بایست نسبت به تعمیر یا تعویض پیروزی الکترونیکی دستگاه اقدامات ضروری را به کار آورد. آیا می دانید امروزه همه سعی می کنند زندگی خود را سهل وآسان خیس کنند.

باد نداشتن یا خرابی مرجع انبساط پکیج

زمانی را خیال نمایید که در یک شب آرام بخش زمستانی در هم اکنون استراحت در منزل می باشید که متوجه می گردید پکیج شما گرمای ضروری و ضروری را به گوشه و کنار منزل پخش نمی کند. در ذیل به یک‌سری نمونه از ایراداتی که باعصث می شوند تا آسایش شما تحت اثر گذاری قرار گیرد، اشاره می کنیم. ۲_ به تیتر مثال در صورتی که پکیج به سطح ۶ به این معنی که واضح شدن رشته رسد ولی به تراز ۸ یعنی جرقه زدن نرسد .

در شکل خرابی پکیج چه می بایست کرد ؟

بنابراین علت خاموش شدن پکیج فساد الکترود یون تشخیص شعله هم خواهد بود. لوله‌ها ممکن می باشد در طی گذشت زمانه رسوب بگیرند و مانع از عبور آب شوند که در این شرایط پکیج خاموش می‌شود. حتی ممکن میباشد چیزی باطن لوله‌ها گیر کرده باشد که در همین شرایط باید لوله‌ها باز‌نگری و تمیز شوند. از طرفی راه و روش خروج دود در پکیج نیز چنانچه در اثر کارداران گوناگون مسدود شود، دلیلی به جهت خاموش و واضح شدن پکیج خواهد بود. از علل بالارفتن دمای پکیج یا به اصطلاح جوش آوردن، خرابی دکمه NTC، عدم تهیه شعله، خراب بودن کلید تهیه دما، گرفتگی مسیر آب و قطعات داخلی پکیج مانند میکروسوئیچ باشد. برای تهیه فشار میتوانید از دفترچه راهنما یا تدریس های internet امداد بگیرید. در همین وضعیت می قدرت اصلی متخصصین مجهز کاراباما تماس گرفته و درخواست فلاش داغ یا این که شستشوی پر اقتدار شوفاژها را داد. اساسی رعایت نکته ها بالا می توانید از فساد پکیج تا حد زیادی پیشگیری نمایید. اساسی وجود این‌که فساد پکیج بوتان، ایران رادیاتور و… و از فعالیت افتادن آن ها می تواند امری جدی باشد، ولی عوارض زیادی می تواند سبب ساز همین حادثه باشد.

ارور 4080  کشور ایران رادیاتور   ( نمایندگی جمهوری اسلامی ایران رادیاتو ر )

البته اضطراری بذکر هست در آیتم این قطعه بخصوص بیشتر فساد ها بعلت مورد ها فوق می باشد. در رخ مشاهده ارور E۴۲ بایستی بفهمید که مدار پکیج ویزمن باز شده می باشد و بایستی آن را ردوبدل کنید. ارور E۵۱ عکس ارور E۵۰ می باشد به مراد این میباشد که رشته عمل میکند و پرشر از عمل افتاده است. در رخ ادامه کار، نقص‌ را در نصیب فن، پرشر فن، ونتوری و شیلنگ‌ها جست‌وجو می‌کنیم. مطالبی که در ادامه بهش میپردازم حاصل تجربه ۱۴ ساله در زمینه تعمیرات پکیج میباشد که امیدوارم به جهت شما مفید واقع بشه. رعایت نکردن هر کدام از مواقعی که در کارگزاری پکیج اضطراری است، باعث به وجود داخل شدن خطراتی جبران ناپذیر می شود، به این ادله بدون شک به جهت نصب پکیج وتعمیر آن از تعمیرکاران پکیج و متخصصین ماهر در این راستا امداد بخواهید. بوی بدی از دستگاه بیرون می شود، برای حل همین گزینه دیگ و دودکش را تمیز کرده و تهویه هوا و مشعل را تنظیم نمایید. ترموستات ریست می شود، این مورد حساس تمیز کردن دیگ پکیج و مالامال نمودن آب درون سیستم و هواگیری آن حل می شود. میتونین به جهت همین آیتم دستگاه رو گشوده کرده و قسمت شعله رئ کاملتر ببینید. جهت از بین بردن عیب کلیه مدلها به برگه دارای تعمیر پکیج در وب سایت مراجعه کنید. ارورهای خطای پکیج بایکان دسته Nila Plus –که در آن نمایش خطاها بصورت آنالوگ هست. تهران خدمت همگی تعمیرات پکیج شما را اصلی کمترین هزینه و ضمانت 6 ماهه انجام خواهد اعطا کرد کافیست مهم کارشناسان ما در یکی از از شعب تهران خدمت آنلاین تماس حاصل نمایید. پکیج نظیر هر وسیله دیگری، اساسی قطعاتی هست که بوسیله کار کردن اصلی یکدیگر، سبب کارایی صحیح در پکیج می‌شوند. در همین در میان یک عدد از اهمیت ترین قطعاتی که اساسی یکدیگر در ارتباط اصلی بوده و منجر عملکرد صحیح در همین وسیله می‌شود، پمپ و بای پس است. در صورتی که پکیج حیاتی رسوب معایب پکیج بوتان دسته بیتا گرفتگی و گرفتن لوله‌ها رو به رو شود، در سرانجام همین عملکرد بای پس هست که سبب حفاظت از پمپ می‌شود. عمرطولانی پکیج ممکن هست پمپ نیم سوز بشود و بعد از مدتی از کار بیفتد یک عدد از آرم های نیمسوز شدن پمپ آب، واضح و خاموش شدن ناگهانی پکیج است. همکاران عصر چشم ما در تاسیسات وی آی پی تهران بهترین راهکارها را به جهت رفع خلل پکیج ارائه می دهند و در کمترین دوران اهمیت قیمتی مقرون به صرفه پکیج شما را تعمیر و شیوه اندازی می کنند. برای برطرف کردن همین مشکل نیاز میباشد تعداد رادیاتورها را افزایش داده و حجم آب در گردش را نیز ارتقا دهید. درصورتیکه پکیج به طور تمام پر‌نور نمیشود و نمایشگر یا این که چراغ led آن واضح نمیباشد حتماً الکتریسیته آن را تحلیل کنید. درصورتیکه عملکرد دستگاه دارای ایراد است حتماً دوشاخه برق را به صورت برعکس به پریز بزنید و مجدداً دستگاه را تست کنید. اختلال از شیرگاز دستگاه است.شیرگاز دستگاه یا این که می بایست تعمیر و یا ردوبدل شود. کد F62 عمده مربوط به شیرگاز است که باید شیرگاز پکیج تعمیر و یا بده بستان شود.

سرویس پکیج ایران‌رادیاتور

اگر پلی فسفات و رسوب گیر ها را در درون پکیج ها استعمال کنیم از مقدار خرابی مبدل و آلات متحرکه جلوگیری نماییم راندمان و عمر دستگاه عمده می شود و در متیجه هزینه کمتری بابات تعمیر و سرویس پکیج ها پرداخت می شود. هدف از کارگزاری پکیج حذف موتور خونه و داشتن آب مصرفی گرم می باشد. دی جی خدمت این توانایی دارد که ساختار مولکولی آب را بهم بزن تا آب منجر زنگ زدگی نشود. درصورت نیاز به خدمات تعمیر یا بده بستان مخصوص پکیج کشور‌ایران رادیاتور اینجا کلیک کنید. نداشتن آب گرم یکی از از رایج ترین ایراداتی است که در همین سیستم‌ها تولید می‌شود.

کد خطای پکیج دیواری کشور ایران رادیاتور

پس از اینکه خدمت لوله‌های آب را انجام دادید باید دود کش را تحلیل کنید که تکان نخورده باشد و گاز را به داخل محفظه پس دهد و یا اینکه شیء خارجی آن را مسدود کرده باشد . آب بیشتر بخشها کشور‌ایران رسوب متعددی ندارد البته جهت حصول اطمینان به طور معمول یک سیستم سختی‌گیر در مدار لوله‌ ها کار گذارده می شود. در صورتی که پکیج شما از سختی‌گیر آب بهره ای نمی برد و بیش از یک سال میباشد که پکیج برای شما کار می کند، قابلیت دارااست پکیج یا جایی از مدار آب آن به گرفتگی نشئت گرفته از رسوبات گرفتار شده باشد. به خواسته رسوب‌زدایی می بایست التماس خویش را در وبسایت تاسیسات بابامرادی تصویب نمایید. اما در هر صورت اگر فشار دستگاه بیش از میزان خالی شد فقط به اندازه می باشد شیر سرویس بهداشتی را ببندید، شیر پرکن را هم ببندید، شیر محل ورود را گشوده نمایید و آن گاه کمی شیرپرکن را باز کنید. قبل از ورود به مبحث قلیل و زیاد کردن فشار و یا توشه پکیج می بایست همین نکته را خاطر نشان شوم که در صورتی که مرتبا فشار و یا توشه دستگاه شما مبتلا نوسان است حتما مشکلی در دستگاه وجود دارد. ۹-در صورتی که متوانید شعله پیلوت را ببینید، از آبی بودن و مداوم بودن شعله مطمئن شوید. در صورتی که شعله به زردی می‌رود و یا این که به نظر کشیده و بلند می آید اصلی متخصصان و یا اهمیت مسئولین واحد اداره گاز ناحیه تماس بگیرید. ۲-اگر پکیج شما تحت فشار میباشد و به فشاری دارای است، بصورت مرتب توشه دستگاه را چک کردن نمایید. مشکلات همگانی پکیج و رویه حل های ابلاغ شده برای هر مورد، جور و مدل پکیج بستگی ندارد. وظیفه ترموستات پکیج دیواری، در اختیار گرفتن نمودن کارایی سیستم تهویه مطبوع می باشد و هنگامی که در عملکرد ترموستات پکیج دیواری اختلال به وجود می آید، ما در سیستم گرمایشی و سرمایشی خود احساس وجود مشکل می کنیم. علت آن هم در دسترس بودن آسان سایت خبری ترموستات پکیج دیواری و ارزان بودن آن است. مهم نیست پکیج شما تولید چه برندی می باشد و چه مشکلی دارد. به اندازه هست اهمیت نیوسرویس تماس بگیرید و خواهش خویش را ثبت کنید. کارشناسان ما در محل حاضر شده و همان‌جا پکیج شما را تعمیر می‌کنند. تمام پکیج های فرولی ، تاچی، ایمرگاس و ایساتیس کلیدی پمپ ویلو میباشند. از نظر کیفی، پمپ گرنفوس میزان مرغوب بودن بالاتری دارااست و ارتفاع قدمت آن بخش اعظم است. اگر پمپ رسوب بگیرد، نمیتواند به لطف آب را منتقل کند و فراوان داغ میشود. همینطور در بسیاری مورد ها چشم شده است که ظرف پمپ ( استاتور پمپ) شکسته است. 24) درصورتیکه از یک دستگاه تست محفظه احتراق استعمال میکنید، دو نقطه آزمون در جلوی قاب دودکش دو جداره در بالا و پایین آن قرار دارند. نقطه پایینی برای دبی گاز و نقطه بالایی برای هوای ورودی میباشد. پکیج بایستی دست‌کم قریه دقیقه قبل از انجام این تست درحال عمل باشد. 7) درصورتیکه فشار کاری ورودی به دستگاه مطلوب باشد، فشار مشعل را حیاتی استعمال از فشار سنج موجود بر بر روی شیر گاز که باعلامت OUT مشخص شده است، بررسی کنید. با مرور زمان اساسی خاک گرفتن زیاد، تمام موفقیت از خاک و آلودگی انباشته خواهد شد. درنهایت این واقعه باعث می شود که هیچ‌یک از قطعات نتوانند مانند پیشین عمل کنند. شرکت کشور ایران رادیاتور کل تلاش خود را کرده تا نظیر دیگر برندهای پکیج بتواند زمانی که به دستگاه جراحت وارد می‌شود، به عضو گزارش بدهد. از همین رو آمدند و لامپ‌های LED در سری آنالوگ و لامپ‌های LCD در سری دیجیتال را تعبیه کردند. این لیست کاملی از نقص های احتمالی در پکیج نیست؛ ولی یک شرط بایستی برای تعمیر تمامی مدل های پکیج دیواری رعایت شود که آن هم کاربرد قطعات یدکی ایمن و استاندارد است. اساسی فهمیدن این‌که چه موقع می بایست مهم یک کارشناس تماس بگیرید و چه وقتی باید تعمیرات را انجام دهید، می‌‎توانید از زخم و خرابی اکثر پرهیز کنید.
آخرین مطالب