تاریخچه رشدوتوسعه قدکساز _ آب پاک سازان

تاریخچهرشدوتوسعه   پیدایش   تولید دستگاه های تصفیه&nbs

توسط HEKAYATS در 21 تیر 1401

تاریخچه
رشدوتوسعه

 

پیدایش

 

تولید دستگاه های تصفیه آب در شرکت قدکساز از سال 1380 کلید خورد و تا امروز با به روز رسانی دانش فنی و رقابت با بزرگترین شرکت های جهان از تکنولوژی های روز دنیا در دستگاه های خود استفاده می­ کنند. هدف از تولید دستگاه های روز با تکنولوژی اسمز معکوس RO جلب رضایت مشتریان است.

گروه تولیدی صنعتی قدکساز با ساخت تمام قطعات دستگاه های آب تصفیه کن، تولید مواد شیمیایی CIP یا اسید شویی و محصولات منحصر به فرد با امتیاز اختراع انحصاری شرکت گام مهمی در ارتقاء رتبه جهانی کشور در زمینه تولیدات صنعتی حوزه آب برداشته است.

خدمات

 

یکی از مهم ترین ارکان انتخاب یک شرکت برای خرید ابزارآلات صنعتی پشتیبانی آن شرکت و خدمات پیش و پس از فروش است. شرکت قدکساز با حضور تیم مشاوره و کارشناسان فروش اقدام به مشاوره های پیش از فروش محصول کرده و با وجود تیم فنی و متخصص خدمات پس از فروش پشتیبانی از محصول قایبل عرضه خود را اعلام می­دارد.

از دیگر خدمات این شرکت می­توان به تعمیر اساسی قطعات و دستگاه ها، CIP ممبرین ها، اورهال تجهیزات از جمله فیلتر ممبرین و … اشاره کرد.

emdad tasfiyeh
6500
پروژه های فعال
23
سال های فعالیت
15
نمایندگی های فعال

توسعه مسیر

 
تیم امداد تصفیه قدکساز
مشاورین گروه تخصصی تصفیه آب قدکساز در تمامی ساعات شبانه روز و هر روز هفته برای کمک رسانی به شما آماده می باشند.

یک تکنسین تخصصی می تواند کمک بزرگی برای رفع مشکل باشد.

قدرت فنی یک شرکت را می­ توان در پشتیانی از ارائه محصولات خود دانست. در واقع با وجود یک لیست محصول قوی، به مشتریان اطمینان می­ دهد که شرکت برای شما پیش از فروش، پس از فروش و تأمین تجهیزات به صورت مادام العمر برنامه ریزی کرده و جای نگرانی باقی نمی­ گذارد.

گروه صنعتی قدکساز یک واحد تولیدی و تجاری است که ضمن تامین قطعات از شرکت های رده بالای جهان و همکاری با برند های معتبر اقدام به تولید تجهیزات و قطعات دستگاه های تصفیه آب نموده است. این شرکت با به روز رسانی دانش مهندسی خود و استفاده از نیرو های متخصص، دستگاه های تصفیه کن آب را در انواع دستگاه های تصفیه آب صنعتی، دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه های تصفیه آب خانگی ساخته و به بازار عرضه می­ کند.

یکی از مهم ترین دغدغه های فکری مصرف کننده های این تجهیزات این است که در صورت آسیب یا خرابی یک دستگاه یا قطعه شرکت توانایی حمایت از مصرف کننده را دارد یا خیر، گروه تولیدی قدکساز به شما مشتریان گرامی این اطمینان را می ­دهد که تامین تجهیزات و قطعات دستگاه های تصفیه آب در اولویت های این شرکت است فقط کافی است نام قطعه و برند مورد نظر خود را به کارشناسان فروش ما اطلاع دهید.

رسالت مجموعه

 

تیم تخصصی قدکساز از گذشته تا امروز با سابقه ای درخشان در زمینه های مختلف مشاوره، آموزش، بازرگانی و تولید قطعات از سال 1377 به ارائه خدمات به مشتریان ارجمند پرداخته است. شروع فعالیت های گروه صنعتی قدکساز با اقدامات مشاوره ای، طراحی و ساخت دستگاه های آب تصفیه کن ، تصفیه پساب فاضلاب و حتی فروش مواد شیمیایی بود و امروز به ساخت قطعات انحصاری و ویژه رسیده است.

تیم تجاری قدکساز صرفا به فعالیت های بازرگانی و یا خرید و فروش دستگاه های تصفیه آب محدود نمی­شود، در واقع هدف ما آموزش و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از دستگاه های تصفیه آب، همچنین آموزش مزایای این دستگاه بر سلامت انسان ومحیط می­ باشد. رسالت اصلی ما حفظ سلامتی مردم در تمام لایه های جامعه است.

این مجموعه با دیدگاه اینکه جامعه، همان خانواده و سلامتی تمام مردم جامعه باید با اهمیت باشد، به کشف راه های افزایش سطح سلامتی و بهداشت در جامعه پرداخته است. ارتقاء سطح کیفی زندگی عمومی به واسطه تامین آب شرب که شریان اصلی زندگی بشر است، تنها از راه اعتماد به متخصصین صورت می­پذیرد. در کنار این اهداف تیم حرفه ای قدکساز با رهبری یک تیم منسجم، اقدام به استفاده از متخصصین توانمند در حوزه های مختلف اعم از مهندسی آب، ازار دقیق، IT و کامپیوتر، شیمی و مدیریت، کرده است.

استفاده از نیرو های زبده و کارآمد در نتیجه موجب قرار گیری این شرکت در میان بهترین برندهای جهان و کسب نشان های معتبر تولیدی شده است. در مجموعه قدکساز صرفا یک مبادله کالا مد نظر نیست و هدف ما بهره وری از پتانسیل های جامعه در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه، استفاده همگانی از ابزار های سلامت و در نهایت بهبود کیفیت زندگی هموطنان ما است.

چشم انداز

 

در تعریف چشم انداز یک مجموعه شاید بتوان کسب جایگاه تجاری در رنکینگ های جهانی را بر شمرد اما تیم قدکساز هدفی والاتر و ارزشمند تر را برای خود تعریف کرده است و آن بالاترین سطح کیفیت آب شرب برای مردم کشور عزیزمان و تمام مردم جهان است که این امر به بالا رفتن سطح سلامت جامعه منجر می­شود. تنها 4 درصد از جمعیت جهان به آب سالم و تصفیه شده دسترسی دارند.

همچنین می­دانید که 97 درصد منابع آب موجود در کره زمین آب شور است و تنها 3 درصد آب شیرین در اختیار انسان ها وجود دارد که بخشی از این آب شیرین نیز به صورت یخ و برف در قطبین زمین وجود دارد. از گذشته های دور تا کنون انسان ها به دنبال راهی برای تبدیل آب شور دریا به آب قابل سرب یا همان آب شیرین بوده اند.

خوشبختانه با پیشرفت انسان ها در زمینه  تولید دستگاه های آب شیرین کن، آب شیرین کن های دریایی امروزه به جایی رسیده اند که توانایی تبدیل آب شوربه آب شیرین را به میزان 99 درصد دارند. گروه صنعتی قدکساز با توجه به لزوم میل به سوی این هدف بزرگ که نیاز اولیه بشر نیز می­باشد، اقدام به تولید دستگاه های آب شیرین کن دریایی در ظرفیت های متنوع کرده است.در این راستا بیش از100 پروژه فعال در استان های شمالی و جنوبی کشور از افتخاراتی است که شرکت قدکساز به دست آورده است.

اما مهم ترین چشم انداز آینده این شرکت به دست آوردن جایگاه ویژه و حضور در رتبه های اول جهان در زمینه تولید دستگاه هایی با بالاترین راندمان تولید آب شیرین، قابل شرب و استفاده عمومی، همچنین کسب رضایت هر چه بهتر مصرف کنندگان که مهم ترین خواسته این مجموعه است، می­ باشد.

تیم قدکساز

خانواده قدکساز

تامین تمام قطعات دستگاه تصفیه آب

تأمین‌کننده تجهیزات تصفیه آب

قطعا قدرت فنی یک مجموعه که در زمینه های تولید و بازرگانی فعالیت می­ کند در حوزه تامین قطعات و تجهیزات همچنین دستگاه های انحصاری با توجه به نیاز و درخواست مشتریان تعریف می­ شود.

پیش از گفتن لیست تامین قطعات و ملزومات در شرکت قدکساز باید توضیحاتی مختصر در رابطه با انواع دستگاه های تصفیه آب و قطعات موجود در آن ها شرح دهیم.

دستگاه های تصفیه اب در انواع زیر ساخته می­ شوند:

  1. دستگاه های تصفیه آب صنعتی: این دستگاه ها عموما برای مصارف صنعتی در ظرفیت های بالا طراحی می­شوند. در صنایع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب صنعتی به عنوان پیش تصفیه و تصفیه گر نهایی بهره می­جویند. از جمله صنایعی که از دستگاه های آب شیرین کن استفاده می­کنند می­توان به صنایع کشاورزی، شیلات، دامپروری، پتروشیمی، پزشکی و ... اشاره کرد.
  2. دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی: این مدل دستگاه ها نمونه های کوچک شده از دستگاه های صنعتی هستند که در کاربری و ظرفیت منبع از مدل های صنعتی کوچکتر هستند.
  3. دستگاه های تصفیه آب خانگی: دستگاه های تصفیه آب خانگی همانطور که از نام آن ها پیداست به دستگاه هایی اطلاق می­شود که در خانه یا دفتر در ظرفیت های بسیار کم و صرفا برای رفع نیاز های روزانه مانند نوشیدن یا پخت و پز مورد استفاده قرار می­گیرند.

در بخش های  بعد باید به تشریح برخی متعلقات مهم این دستگاه ها به صورت جز به جز بپردازیم:

  • مخزن: مخزن یا منبع یک دستگاه تصفیه آب مکانی است که به ذخیره آب اختصاص دارد. در واقع آب از منبع اصلی که ممکن است تانکر های نگهداری آب یا لوله کشی ساختمان باشد. آب از مخزن برای تصفیه به مراحل بعد منتقل می­شود.
  • پرشروسل: وسل ها یا هوزینگ ها محفظه های نگهداری ممبران ها در دستگاه های تصفیه آب هستند که علاوه بر نگهداری وظیفه محافظت از آن ها را در برابر ضربه و فشار دارند.
  • موتور پمپ: پمپ های فشار در واقع وظیفه تامین نیروی محرکه حرکت جریان اب در سیستم را بر عهده دارند. در حقیقت بدون حضور موتور پمپ ها عملا جریان آب به سختی در سیستم به حرکت در می­آید.
  • فیلتر: مهم ترین فیلتر موجود در دستگاه های امروز فیلتر ممبران است. فیلتر ها وظیفه جذب آلاینده ها و ذرات معلق از آب را بر عهده دارند. بدون حضور فیلتر ها در دستگاه تصفیه آب کاری پیش نخواهد رفت.
  • آداپتور یا ترانس: ترانس برق نیز همانطور که از نامش پیداست وظیفه تامین نیروی برق برای روشن شدن و کار کردن دستگاه را بر عهده دارد.
  • شاسی یا براکت: شاسی یا پایه به جسمی گفته می­شود که دستگاه تصفیه آب بر آن سوار خواهد شد.
  • شیر ورودی و خروجی: شیر های ورودی و خروجی وظیفه قطع و وصل جریان آب در مدار فیلتراسیون را به عهده دارند.
  • سوئیچ: سوئیج های موجود در سیستم نیز برای قطع و وصل فشار و جریان برق تعبیه شده اند.
  • و دیگر ابزار ها...

گروه تولیدی قدکساز با دارا بودن کامل ترین لیست تجهیزات و قطعات آب شیرین کن در انواع مختلف، به عنوان قدرتمند ترین شرکت کشور شناخته می­شود و برای مشتریان ارجمند از کوچکترین قطعه تا بزرگترین قطعه را اعم از وارداتی یا تولیدی فراهم می­ آورد.

 

چشم انداز آینده

 
اما چشم انداز آینده این مجموعه را در چند بخش می­توان معرفی کرد:

رسیدن به رتبه یک کیفیت فنی محصولات در سطح جهان

اگر چه امروزه نیز این شرکت تاییدیه سازمان های جهانی را در کارنامه خود دارد اما حفظ این جایگاه و درخشش در صدر جدول با توجه به شرایط تحریم کاری بسیار مشکل است.
حفظ و افزایش رضایت 100 درصدی مشتریان
کمک به ساخت سلامت آینده بشریت در تولید نیاز های اولیه آن ها

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن