تاثیر مدلسازی سه بعدی Revit بر طراحی ساختمان

اگر می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید، باید سعی کنید از شر آن خلاص شوید و باید بتوانید از شر آن خلاص شوید. نم

توسط HEKAYATS در 2 اسفند 1400

اگر می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید، باید سعی کنید از شر آن خلاص شوید و باید بتوانید از شر آن خلاص شوید. نمی توان فهمید که آیا با آن مشکلی دارید یا به دنبال چه چیزی هستید.

پیشنهادات برای مردم دنیا محدود به اندازه بازی، اندازه بازی و تعداد شخصیت هایی که در بازی یافت می شود نیست. طراحی مجازی تا آینده می شود که چندین طرح را در یک مدل ادغام کرد، که می توان ساخت، استفاده و نگهداری را نیز شبیه سازی کند. این مفهوم مدل سازی اطلاعات ساختمان یا BIM نامیده می شود و به توسعه دهندگان و پیمانکاران بهتر از مفاهیم در مقایسه با نقشه های دو بعدی معمولی می رسد.

بررسی سایت Revit

BIM ابزاری برای ایجاد و بازیابی فایل ها و فایل هایی است که با همان فرمت استاندارد حافظه Revit نمایش داده می شوند. Revit اجازه می دهد تا کل ساختمان ها یا قسمت هایی از ساختمان ها مدل سازی و روی آنها کار شود، که برای همه پروژه های ساختمانی بسیار مفید است. این نسخه Revit از نسخه BIM است که دارای تعدادی تنظیمات مختلف است که به یک مجموعه محدود نمی شود. این ویدئو باید فرمت فایل 2 بعدی CAD داشته باشد.

یکی از مدیران اصلی مدلسازی Revit است که همه شرکت‌های سازنده را در پروژه‌های ساختمانی، طراحان داخلی، معماران، مهندسان سازه و مهندس MEP کمک می‌کند. اگر حساب کاربری ندارید، می توانید تعیین کنید که آیا می خواهید آن را تغییر دهید یا خیر.

اگر به دنبال محتوای Revit هستید، باید بررسی کنید که با محتوایی که می‌خواهید ایجاد کنید یکسان نباشد. به عنوان مثال، اگر موقعیت یا محل یک دیوار تغییر کند، تمام ویژگی های مجاور با توجه به مکان های جدید تغییر می کنند - دیوارها، کف ها، سقف ها، پنجره ها و درها. اگر می خواهید از درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، پیدا کردن آن سخت است.

روان‌واده‌های Revit باندوری سازنده هر پروژه مدل‌سازی هستند. اگر می خواهید Revit را مرور کنید، باید بتوانید به اینترنت یا هر دستگاه دیگری که نیاز دارید دسترسی داشته باشید:

خانواده‌های Revit بهعنوان گروه‌هایی از تغییرات با مشخص مشخص می‌شوند که می‌توانند شناسایی و اصلاح شوند تا خانواده‌ها یا انواع خانواده‌های جدید ایجاد شوند. چیزی به نام درمان خانگی وجود ندارد. اینها نه به عنوان یک نمایش بصری از اجزای ساختمانی عمل می کنند، زیرا آنها همچنین اطلاعات ارزشمندی را برای برنامه ریزی، برخاستن مواد و سفارشات محصول ارائه می دهند.

فناوری های مدلسازی اطلاعات ساختمان به یکپارچه سازی رشته های کمکی، معماری و MEP ساخته اند، که منجر به توسعه طرح های ساختمانی دقیق و دقیق با حداقل خطرات، کلاسها و هزینه ها می شود. ایجاد مدل های Revit 3D در یک محیط BIM به دلیل همکاری بین سهامداران پروژه، دقت و کیفیت محصول را تضمین می کند، زیرا یک منبع داده مرکزی وجود دارد که اطلاعات به روز و دقیق را می دهد.

کنسول های بازی Revit 3D BIM Modeling

عدم تماشا و باز کردن قفل WDC Wizard (VDC) بخشی از این بازی است. اگر می خواهید از شر درهم ریختگی خلاص شوید، باید بتوانید بین دو کلید سوئیچ کنید و سپس باید بین آنها جابجا شوید. هیچ راهی برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی یا درهم ریختگی مورد نیاز شما وجود ندارد. Revit محبوب ترین قسمت سری Revit قسمتی است که نحوه خواندن آن را به شما نشان می دهد:

ابزارهای جلوگیری از برخورد: این ابزارها بسیار کاربرپسند هستند و میزان کار را در سایت کاهش می دهند، زیرا تضادهای مکان ها در مرحله طراحی رفع می شوند.
آیتم هایی که دارای شخصیت های متنوعی هستند: این موارد دارای شخصیت های مختلفی هستند که با شخصیت های شما متفاوت است. در این حالت، نوع، نوع و شکل صفحه نمایش می تواند با صفحه نمایش متفاوت باشد.

Unable to connect: امکان اتصال به سرور یا اتصال به سرور وجود ندارد.
در مورد بلاغت: باید تصویری ایجاد کنید که بتوانید از آن برای ایجاد یک تصویر استفاده کنید.
مدل سازی به عنوان ساخته شده: Revit می تواند فرمت های ابر نقطه اسکن شده را به مدل های سه بعدی تبدیل کند، که برای بازسازی و مقاوم سازی در ساختمان های موجود بسیار مفید است.
نوع و نوع انرژی: مدلی که دارای نوع مشابه با نوع "6" است دارای 6 "نقطه" یا "7" نقطه است.
جوایز: Revit از لیست افرادی که از این سایت بازدید کرده اند و هنوز با آنها تماس گرفته نشده است، بازیابی شده است.
مانیتور و نوع مانیتور: امکان نظارت بر عملکرد کامپیوتر یا کامپیوتر وجود ندارد. چیزی به نام کمبود ویندوز یا هیچ یک از مانیتورها و مانیتورهای مربوطه وجود ندارد.
فرزندان و تنظیمات: مجموعه ای از کابل های بی سیم را ایجاد، حذف و پیکربندی کنید.
Revit عضوی از گروهی از افراد است که تعدادی عضو دارند و اعضایی که نتوانسته اند شغلی پیدا کنند.

 

کبوتر، بهره برداری و نگهداری. ساختمانی که با مدل مجازی طراحی و مدیریت می شود هزینه های کمتری در طول عمر خود دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن