باکس گل با بادکنک؛ یک عاشقانه شاد

باکس گل با بادکنک روشی متفاوت برای گل آرایی شناخته می شود. امروزه تکنولوژی و دنیای مدرن بر سبک زندگی ما تاثیر

توسط HEKAYATS در 21 مهر 1400

باکس گل با بادکنک روشی متفاوت برای گل آرایی شناخته می شود. امروزه تکنولوژی و دنیای مدرن بر سبک زندگی ما تاثیر داشته است. در هر زمینه ای به دنبال خلاقیت و نوآوری هستیم. به طور مثال در زمینه هدیه دادن گل به دنبال زیباترین سبک ها برای گل آرایی هستیم.

باکس گل با بادکنک؛ یک عاشقانه شاد و دوست داشتنی برای تزیین گل است. اگر می خواهید هدیه ای خاص و ناب را برای هدیه دادن انتخاب کنید این سبک را پیشنهاد می دهیم. این هدیه ناب را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید. برای مناسبت های مختلف این سبک از گل آرایی بسیار پیشنهاد می شود. روزانه ایده های ناب برای گل آرایی خلق می شوند. این مژده به عاشقان گل و افرادی است که هدیه دادن گل را دوست دارند.

برای تزیین و گل آرایی باکس گل می توانید بادکنک های زیبا با رنگ های شاد را در کنار گل ها استفاده کنید.

خرید باکس گل با بادکنک، مدرن و دوست داشتنی

خوشبختانه دنیای بادکنک ها با رنگین کمانی از رنگ ها در جنس های بسیار متنوع و شاد تولید می شوند. از گذشته هنر بادکنک آرایی در بسیاری از مراسم های شاد پررنگ بوده است. باکس گل با بادکنک جزو ایده های نو و خلاقانه در گل آرایی محسوب می شود.  با بادکنک های متنوع می توانید باکس گل را به زیباترین شکل تزیین کنید.

در چند سال اخیر باکس گل ایده ای بسیار جذاب و پرفروش است. در سبک های بسیار متنوعی (کلاسیک و مدرن) طراحی می کنند. برای تزیین باکس با جنس های متنوع از متریال های مصنوعی و خوراکی استفاده می‌ کنند. انواع بادکنک، روبان، شکلات، ریسه های نوری و رنگی، عروسک و... را می توان نام برد.

باکس گل با بادکنک یک سبک زیبا برای تزیین باکس گل است. به دلیل تم زیبا، فانتزی و کودکانه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خلاقیت و هنر گل آرایی جزء اصلی و جدانشدنی در شغل گل فروشی است. گل فروش برای هر مشتری یک سبک از گل ‌آرایی با ایده ‌های جدید را بکار می برد. گل آرایی تا حدودی از سبک کلاسیک و سنتی خود خارج شده است. در شکل های جدید مانند باکس گل، تاج گل و بسیاری از اشکال دیگر تزیین می ‌شوند.

باکس گل و بادکنک

باکس گل با بادکنک، یک سبک ساده جذاب

گل های متنوع با ساقه بلند یا کوتاه با توجه به سفارش مشتری عزیز درون یک جعبه قرار می گیرند. گل ها به شکل ایستاده یا افقی تزیین می شوند.

باکس گل در اشکال متنوع و فانتزی مانند مربع، مستطیل، قلبی، دایره ای و حروف انگلیسی طراحی می شوند.

باکس گل از متریال های متنوعی ساخته می شود. متریال هایی که زیبا و حکاکی شده (به روش های مختلف) هستند. چوب منبت کاری، پلکسی حکاکی شده، شیشه ای و مقوای ضخیم کاور شده (کاغذ های رنگی و فانتزی) را می توان نام برد.

انتخاب گل برای باکس گل با بادکنک به سلیقه شما بستگی دارد. برای گل آرایی باکس گل با بادکنک می توانید از یک نوع گل استفاده کنید. گل رز به تنهایی (یک عاشقانه زیبا و دوست داشتنی) یا در ترکیب گل های دیگر بسیار زیبا و ایده آل است.

گل فروش ها برای گل آرایی باکس گل از متریال های دیگر برای زیباتر شدن باکس استفاده می کنند. انواع بادکنک با جنس و رنگ های مختلف، شکلات های ساده و فانتزی و روبان ها بهترین ها برای تزیین باکس گل هستند.

بادکنک ها در جنس و رنگ های متنوع تولید می شوند. این سبک از گل آرایی باکس گل بسیار پرفروش و پرطرفدار شده است.

باکس گل با بادکنک در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ تهیه می‌ شود. انتخاب آن به سلیقه شما و موقعیت بستگی دارد.

انواع بادکنک برای گل آرایی باکس گل

باکس گل و بادکنک

انواع بادکنک برای گل آرایی باکس گل به شرح زیر می باشد:

باکس گل با بادکنک لاتکس: بادکنک  معمولی لاتکس نام دارد. رایج‌ترین نوع بادکنک است و از لحاظ قیمت ارزانتر است. در دو نوع مات و براق تولید می شود. رنگ بندی بسیار متنوعی نیز دارد.

باکس گل با بادکنک فویلی: ماندگاری بادکنک فویلی نسبت به لاتکس بیشتر است. با این بادکنک می توانید شکل های مختلفی را طراحی کنید. قابلیت چاپ طرح و متن بر روی آن امکان پذیر است

طرح های آن شامل:

1) فویلی حروف

2) فویلی عدد

3) فویلی فانتزی (عروسکی و...)

4) فویلی عروسکی

باکس گل با بادکنک فویلی برای مراسم تولد و تولد نوزاد و... پیشنهاد ایده آلی هستند. طرح های فانتزی عاشقانه برای مناسبت های عاشقانه مانند ولنتاین، سالگرد عقد و ازدواج پیشنهاد می شود. طرح ‌های عدد و اشکال عروسکی برای تولد کودکان مناسب هستند.

باکس گل با بادکنک کروم: با نام بادکنک آینه ای نیز معروف است. جنس آن لاتکس اما از نوع براق است. رنگ بندی های متنوع و شادی دارد که بسیار پرطرفدار است. گل آرایی باکس گل با بادکنک کروم بسیار شیک و لاکچری است. به دلیل شکل ظاهری آن برای هدیه به بزرگتر هایمان مناسب است.

باکس گل با بادکنک شیشه ای: شفاف، بی رنگ و از جنس لاتکس می باشد. ایده های بسیار خلاقانه ‌ای قابل اجرا است. در سایز های مختلف تولید می شود و ظاهری حبابی دارد. می توانید بادکنک حبابی را با کاغذ های رنگی یا بادکنک رنگی پر کنید.

این بادکنک برای تزیینات عاشقانه بسیار ایده آل است. می توانید چند بادکنک رنگی را درون بادکنک شیشه ای قرار دهید. ترکیب گل های رنگی با کاغذ های رنگی و یونولیت های کوچک پولکی یک تزیین چشم نواز است.

باکس گل با بادکنک بوبو بالن: بوبو بالن چراغدار ظاهری بسیار قشنگ و شیک دارد. یک بادکنک شیشه ای است که اطراف آن با لامپ های ریسه ای ریز تزیین شده است. سر آن را به نی بادکنک متصل می‌کنند. یک باتری کوچک انرژی آن را تامین می کند. این بادکنک در شب درخشش زیبایی دارد. یک انتخاب بسیار شیک و عاشقانه برای تزیین و گل آرایی باکس گل است.

این سبک از گل آرایی برای هر شخص و برای مناسبت های مختلف یک انتخاب دوست داشتنی و فانتزی است. به طور مثال برای سالگرد عقد و ازدواج یا تبریک تولد هدیه ای شیک و منحصر به فرد می باشد.

باکس گل با بادکنک پاستیلی: از جنس لاتکس است و در رنگ های ملایم و کمرنگ تولید می شود. به این دلیل به آن ها پاستیلی می‌گویند. در ترکیب با بادکنک شیشه‌ای بسیار زیباست.

تمام بادکنک ها در هنر گل آرایی با گاز هلیوم پر می شوند. گاز هلیوم بسیار سبک و فرار است. باعث می شود بادکنک ها ثابت و عمودی روی باکس‌گل قرار گیرد.

باکس گل با تزیین بادکنک یه سبک فانتزی و شاد است که می تواند لحظه یتان را زیباتر کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن