اولین نگاه به آنچه در اتوکد 2022 جدید است

این هفته، Autodesk راه‌اندازی محصول 2022 خود را با انتشار اتوکد 2022 آغاز کرد. مانند همه نسخه‌های جد

توسط HEKAYATS در 2 اسفند 1400

این هفته، Autodesk راه‌اندازی محصول 2022 خود را با انتشار اتوکد 2022 آغاز کرد. مانند همه نسخه‌های جدید، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید است که بر نحوه کار شما تأثیر می‌گذارد. در حالی که هر نسخه جدید بر نحوه کار ما تأثیر می گذارد، سؤال مهم این است که آیا این کار را از نظر مثبت انجام می دهد؟ آموزش های متعددی در سرتاسر جهان وجود دارند که حتی خود شرکت اتودسک از این آموزش ها مطلع نیستند.

برای من، با مقایسه اتوکد 2022 با نحوه کارم، احساس می‌کنم انتشار امسال چندین پیشرفت معنی‌دار به نرم‌افزار اضافه می‌کند. در مدت کوتاهی که با انتشار داشتم، اولین برداشت من این است که بسیاری از این ویژگی‌ها تأثیر مثبتی بر نحوه کار من خواهند داشت.

بنابراین، چه پیشرفت هایی را در اتوکد 2022 می یابیم؟ آیا با آموزش های اساتید می توانم آموزش اتوکد را به صورت کامل یاد بگیرم؟

بهبود تجربه نصب اتوکد

به عنوان مدیر CAD گروه Timmons، یک شرکت مهندسی عمران و نظرسنجی با حدود 700 نفر، بیش از یک داستان جنگی نصب نرم افزار Autodesk جمع آوری کرده ام. به همین دلیل، من در ابتدا خوشبین بودم که Autodesk با تجربه نصب کلی خود پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. پس از سالها صحبت در مورد بهبودهای احتمالی در نصب، شاهد موارد زیادی در اتوکد 2022 هستیم.

به طور کلی، نصب اتوکد 2022 را راحت‌تر می‌دانم. این تجربه نه تنها برای نصب های یک بار مصرف بلکه برای خود فرآیند ایجاد استقرار نیز کاربرد دارد. در اینجا چیزهای زیادی برای تخلیه وجود دارد، و اگر مدیر فناوری هستید، تنها بهبود نصب می تواند دلیل کافی برای در نظر گرفتن اتوکد 2022 در شرکت شما باشد.

بهبودهای برگه را شروع کنید

در این مرحله، تب Startup چیز جدیدی در اتوکد نیست، اما نسخه 2022 در واقع کاربرد کلی آن را اصلاح کرده است. طراحی به روز شده بر چهار موضوع تمرکز دارد: تمدید شغل، شروع کار جدید، یادگیری چیزهای جدید و همکاری با تیم محصول و جامعه.

برای من، این یک تغییر نسبتا جزئی است. به عبارت دیگر، در حالی که پیشرفت ها خوب هستند، اما آنقدر سخت نیستند که بلافاصله پس از باز کردن نرم افزار احساس گم شدن کنید.

زبانه های طراحی شناور

یکی از ویژگی هایی که ممکن است نادیده بگیرید، برگه های جدید طراحی شناور است. این ویژگی رفتار شناور را به برگه های ترسیمی اضافه می کند که احتمالاً قبلاً در اتوکد با آنها آشنا هستید. با کمک آن می توانید هر نقاشی را به پنجره خودش بکشید.

من مانند بسیاری از مانیتورهای متعدد روی میز خود استفاده می کنم. با ویژگی جدید برگه ترسیم شناور، اکنون می توانم یک جلسه اتوکد را اجرا کنم و دو (یا بیشتر) نقاشی را روی صفحه های جداگانه قرار دهم. از نظر عملکردی، شبیه اجرای چندین جلسه اتوکد است، یکی در هر مانیتور. با زبانه های طراحی شناور، می توانید این سربار را کاهش دهید، یک جلسه اتوکد را فعال کنید، بنابراین منابع سیستم بیشتری را برای فایل های طراحی خود باقی می گذارید.

تخته شمارش بلوک

یک نقطه شروع اصلی از میزبانی نکات، ترفندها و تکنیک های خیره کننده من در اتوکد در دانشگاه اتودسک این است که نکات مربوط به مقادیر برخاستن همواره در میان محبوب ترین نکات و ترفندهای اتوکد هستند. وقتی به وظایف آینه ای کمیت فکر می کنیم، بلوک ها بخشی از همه جای این گفتگو هستند.

در طول سال ها، بسیاری به دستور BCOUNT یا چیزی شبیه جداول استخراج داده روی آورده اند. هر روش مزیت خود را دارد، اما هیچ کدام دارای کنترل کیفی داخلی نیستند. افراد (به طور تصادفی) چندین نمونه از یک بلوک را روی هم قرار می دهند یا حتی بلوک ها را منفجر می کنند. بدون راهی برای توضیح این اشتباهات رایج، دشوار است که بدانید تعداد بلاک شما چقدر دقیق است.

در ظاهر، تبلت جدید Sefirot چیزی بیشتر از یک دستور BCOUNT مدرن به نظر می رسد. با این حال، اگر عمیق‌تر کاوش کنید، متوجه می‌شوید که رابط نه تنها بلوک‌ها را می‌شمرد، بلکه یک عملیات QC مبتنی بر هوش مصنوعی از طراحی شما را نیز انجام می‌دهد. هنگام شمارش بلوک های نقاشی شما، او همچنین به دنبال مواردی مانند بلوک های منفجر شده و تکراری می شود و توجه شما را به آنها جلب می کند.

یک طراحی فعلی را به اشتراک بگذارید

به خصوص زمانی که کار از راه دور دنیا را مجبور به دیجیتالی‌تر شدن کرده است، همکاری دیجیتالی بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. از دیدگاه های مشترک گرفته تا قابلیت انتشار اخیراً معرفی شده برای Autodesk Docs، همکاری دیجیتال حوزه ای است که Autodesk در سال های اخیر سرمایه گذاری های قابل توجهی در آن انجام داده است. این روند در اتوکد 2022 با معرفی قابلیت جدید Share Drawing ادامه دارد.

آموزش های پروژه محور اتوکد می تواند سطح علمی ما را در این نرم افزار به شدت افزایش داده تا بتوانیم انواع مئل های 2 بعدی و 3 بعدی را با این نرم افزار قدرتمند طراحی و ترسیم کنیم. امکانات بی نظیری که نرم افزار اتوکد 2022 در اختیار ما قرار داده است را در قسمت بالا برای شما انتشار دادیم تا در نهایت بتوانید با ویژگی های این نرم افزار آشنایی لازم را داشته باشد تا بتوانید سهم کوچکی از بازار این نرم افزار را در اختیار داشته باشید.

عملکرد جدید Share Drawing مانند یک دستور ETRANSMIT که برای اشتراک‌گذاری ساخته شده است عمل می‌کند. تنها با چند کلیک، می‌توانید نقاشی خود، از جمله ارجاع به تصویر و طراحی آن را در اتوکد برای وب آپلود کنید و پیوندی برای اشتراک‌گذاری با هر کسی دریافت کنید. هنگام ایجاد پیوند، می توانید انتخاب کنید که آیا گیرنده فقط مجوز مشاهده دارد یا می تواند یک کپی را نگه دارد. مهم نیست کدام گزینه را انتخاب کنید، پیوندها پس از هفت روز منقضی می شوند.

از آنجایی که ما به طور فزاینده ای به ابزارهایی مانند Slack و Microsoft Teams برای همکاری و ارتباط در محل کار تکیه می کنیم، من از اینکه Autodesk چگونه کار کشیدن نقاشی را با چند کلیک ساده می کند و یک URL را که می توانید در هر کجا که نیاز دارید جایگذاری کنید، قدردانی می کنم.

بهبود عملکرد چند هسته ای

در نهایت، علاوه بر عملکرد جدیدی که در بالا ذکر شد، تعدادی بهبود در زیر هود در اتوکد 2022 نیز مشاهده می‌کنیم.

همانطور که Autodesk به پروژه چند ساله خود برای مدرن سازی پایه کد اتوکد ادامه می دهد، ما همچنان شاهد پیشرفت های کوچک اما تاثیرگذار در ابزارهای نرم افزاری روزمره هستیم. به دلیل این پروژه مدرن سازی، مواردی مانند قابلیت ضربه زدن به خطوط بریده شده به نرم افزار را در سال های اخیر مشاهده کرده ایم. این روند در اتوکد 2022 ادامه دارد.

شاید بدانید، اتوکد در درجه اول یک برنامه تک هسته ای است. اتوکد 2022 این را برای دو گلوگاه رایج تغییر می دهد. برنامه ریزی پس زمینه و جوجه ریزی. اگرچه عملکرد اصلی بدون تغییر باقی می ماند، اتوکد 2022 از چندین هسته پردازنده برای ترسیم پس زمینه و تشخیص مرز دره بهره می برد.

شما چی فکر میکنید؟

تاکی با موارد تست درایو، فکر می‌کنم صفحه شمارش جدید و برگه‌های طراحی شناور AutoCAD 2022 را به عنوان نسخه‌ای قابل توجه برای بسیاری از کاربران تعریف می‌کند. وقتی در جریان کار روزانه خود بین نسخه ها جابجا می شوم، می دانم که هنگام کار در نسخه های قبلی بلافاصله دو ویژگی را از دست می دهم.

اما نظر شما چیست؟ در نظرات زیر در مورد ویژگی AutoCAD 2022 مورد علاقه خود به من بگویید.

منبع : کلوپ معماری

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن