اقدامات احتیاطی برای مترجم شخصی وبلاگ

[ad_1] همه گیری ، چالش های زیادی را برای همه بوجود می آورد ، به ویژه برای افرادی که مشاغلی دارند که نیاز به

توسط HEKAYATS در 5 اسفند 1399
[ad_1]

همه گیری ، چالش های زیادی را برای همه بوجود می آورد ، به ویژه برای افرادی که مشاغلی دارند که نیاز به وجود آنهاست. البته برای ایمن و سالم بودن در هنگام شیوع بیماری همه گیر توصیه می شود که هرچه بیشتر در داخل بدن بمانید. با این حال ، هنوز هم نیاز به یافتن مفسران موجود در سایت وجود دارد. نیاز به مترجم در محل بیشتر از طرف بیماران بیمارستان یا جلساتی است که به محرمانه بودن و امنیت نیاز است. بنابراین ، شما به عنوان یک مترجم می توانید برای اطمینان از امنیت بیشتر در زمان حضور خود در آنجا ، غیر از ماسک زدن ، چه کاری انجام دهید؟

اکثر محیط های کاری که باید در محل کار خود باشند ، اقدامات احتیاطی را انجام داده اند تا مطمئن شوند محیط ایمن را ایجاد می کنند. در بیشتر موارد ، آنها دما را اندازه گیری می کنند ، یک مترجم از قبل فرم COVID-19 را پر می کند ، ضد عفونی کننده دست ، نشانگرهای فاصله ایمن و حتی گاهی دستکش هایی را که می توانید استفاده کنید ، تهیه می کند. با این حال ، این شما هستید که مطمئن باشید که در امنیت خواهید بود. در اینجا چند نکته کوچک برای یادآوری همه آورده شده است.

اول ، به یاد داشته باشید که هر کسی می تواند ناقل بالقوه ویروس باشد. این بدان معنا نیست که شما باید کاملاً پارانویا باشید ، اما اگر این ذهنیت را داشته باشید به شما کمک می کند تا مراقب باشید و مراقب خود نباشید. این بدان معناست که شما به خاطر می آورید که از دست دادن خودداری کنید ، از هر کس در اطراف خود فاصله بگیرید و ضدعفونی کننده دست را به اطراف خود حمل کنید. با این حال ، این بدان معنا نیست که فقط به دلیل ترس از عفونت باید با مردم رفتار بدی داشته باشید. آنها مطمئناً نگران شما هستند. به یاد داشته باشید که همه ما در این امر با هم هستیم ، بنابراین با همدردی ، احترام و مهربانی با یکدیگر رفتار کنید.

در مرحله بعدی ، اگرچه مصداق مصاحبه با افرادی که با آنها کار می کنید متداول است ، اما توصیه نمی شود که در طی یک بیماری همه گیر دست بدهید ، زیرا اگر به طور تصادفی چشم ها ، دهان یا دهان خود را لمس کنید ، ویروس می تواند به دست شما منتقل شود و به شما آلوده شود. بینی به جای لرزش دست ، فقط می توانید دست تکان دهید و به گرمی از آنها استقبال کنید.

در صورت امکان ، حتما دستان خود را بشویید. اگرچه ضد عفونی کننده دست می تواند کار تمیز کردن سریع دستان شما را انجام دهد ، اما به طور کامل از شما در برابر ویروس محافظت نمی کند. به زبان ساده ، آب ویروس را خنثی و شستشو می دهد ، در حالی که ضد عفونی کننده دست فقط آن را خنثی می کند. اگرچه ضد عفونی کننده دست روش خوبی برای تمیز کردن سریع دست ها است ، اما بهترین راه برای ایمنی کامل نیست.

همچنین ، به طور کلی از دست زدن به سطوح خودداری کنید. ویروس می تواند در سطح بدن زنده بماند و در صورت لمس صورت ، به شما منتقل می شود. بنابراین سعی کنید در ناحیه ای که در آن کار می کنید بسیار مراقب باشید. همچنین می توانید از دستکش استفاده کنید تا مجبور نشوید با دست چیزی را لمس کنید. یا می توانید یک بطری ضد عفونی کننده دست داشته باشید تا هنگام لمس چیزی دستان خود را تمیز کنید.

صحبت از بطری ها ، شما باید از حمل بطری آب یا غذا هنگام واگذاری خودداری کنید. هر بار که آنها را ترک می کنید ، فرصت ابتلا به ویروس را پیدا می کنند ، بنابراین بهتر است فقط غذای خود را بخورید و به همان اندازه که می خواهید در ماشین خود آب یا مایعات بنوشید و آن را در آنجا بگذارید تا به طور تصادفی آلوده نشوید.

سرانجام ، بهترین راه برای جلوگیری از عفونت تقویت سیستم ایمنی بدن شما است ، که به معنی مراقبت از سلامتی شماست. به عنوان مثال ، برای فعال ماندن هر روز پیاده روی را در نظر بگیرید. پیاده روی می تواند کمتر از نیم ساعت باشد. نکته مهم فقط وقت گذاشتن برای حرکت و تسریع ضربان قلب است. سپس مطمئن شوید که رژیم متعادل دارید. خوردن و سفارش لوازم در طی همه گیری بسیار رایج شده است ، اما پخت و پز برای خود یا سفارش گزینه های سالم راهی عالی برای تأمین تغذیه مناسب بدن است. داشتن تعادل سالم برای اطمینان از خوب بودن و جلوگیری از هرگونه مشکلی که ممکن است ناشی از سبک زندگی همه گیر جدید باشد مهم است.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن