ابزارهای مترجم: Numerizer تفریح ​​با مترجم

[ad_1] اعداد خود را به درستی با یک حسابگر بدست آورید وقتی به دنبال مطالبی برای تمرین تعداد زیادی

توسط HEKAYATS در 5 شهریور 1400
[ad_1]
ابزار برای مترجمان
اعداد خود را به درستی با یک حسابگر بدست آورید

وقتی به دنبال مطالبی برای تمرین تعداد زیادی از آموزش های تفسیری خود بودم ، با یک سایت بسیار مفید به نام numerizer ، که توسط Anton Klevansky ایجاد شده است ، عضو حرفه ای مترجم کنفرانس AIIC روسیه ، برخورد کردم. به گفته سازنده ابزار:

"Numerizer برای مترجمان (آینده) و زبان آموزان توسط یک مترجم حرفه ای طراحی شده است تا منبع نامحدودی از تمرینات چالش برانگیز را ارائه دهد ، مانند: ثبت هر شماره به ترتیب. سایه زنی (تکرار بعد از گوینده ، در ابتدا تنها یک عدد از نسخه اصلی ، سپس به تدریج سعی در عقب ماندگی بیشتر) ترجمه همزمان یا متوالی "

این سایت دارای ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد بین چندین زبان و لهجه یکی را انتخاب کنید ، آهنگی را که می خواهید صفحه نمایش را بشنوید انتخاب کنید و مقدار اعداد تولید شده و همچنین حداقل و حداکثر مقادیر را تعیین کنید.

توجه: به نظر می رسد مشکلی وجود دارد که شما را از تنظیم حداقل عدد کمتر از 10000 یا حداکثر بالای 999،999،999 باز می دارد.

امیدوارم این ابزار برای شما مفید واقع شده باشد و با تمرین خود از آن لذت ببرید.

تعبیر خوب!

این نشریه در بهترین شیوه ها ، تفسیر ، بهره وری ، نکات و برچسب گذاری شده بهترین شیوه ها برای مترجمان ، مترجمان متوالی ، مترجمان ، ترجمه ، اعداد ، مترجمان از راه دور ، مترجمان همزمان ، مترجمان بزرگنمایی توسط رومینا بونا منتشر شده است. اتصال دائمی را برجسته کنید.

[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن