روابط بین LSP ها و خریداران زبان – قسمت دوم وبلاگ

در آخرین پست ، ما در مورد ارزش ایجاد رابطه بین ارائه دهندگان خدمات زبان (LSP) و خریداران زبان صحبت کردیم. برای قسمت بعدی این پست وبلاگ دو بخشی ، در مورد توصیه هایی در مورد چگونگی ایجاد این روابط صحبت خواهیم کرد. همانطور که در نشریه قبلی ذکر شد ، ایجاد و حفظ یک رابطه قوی هنگام فکر کردن در مورد بهبود کارایی ، حجم کار و تجربه کلی برای هر دو طرف بسیار مهم است. در اینجا چند توصیه در مورد اقدامات لازم برای اطمینان از برقراری رابطه خوب ذکر شده است.

بیایید با آنچه می توان خریدار زبان برای بهبود روابط انجام داد شروع کنیم. اول ، خریدار زبان باید سعی کند نیازهای خود را ارائه دهد تا بتواند LSP متناسب با نیازهای او را انتخاب کند. علاوه بر این ، خریداران زبان باید از مناسب بودن تامین کننده برای شرکت اطمینان حاصل کنند. اگر آنها به ارائه دهنده خود اعتماد کافی داشته باشند ، این امکان وجود دارد که LSP به یک شریک تجاری تبدیل شود و به آنها امتیازات بیشتری در شرکت بدهد تا بتوانند بیشتر در یک صفحه باشند و دقیقاً بدانند چه اتفاقی می افتد.

ایجاد رابطه با LSP همچنین می تواند باعث افزایش اعتماد و راحتی بیشتر بین دو طرف شود. همچنین خریدار زبان ممکن است شفافیت بیشتری در مورد آنچه که برای ارتقا to اعتماد و درک از خدمات استفاده می کند ، داشته باشد. در نهایت ، داشتن یک رابطه و مشارکت قوی برای یک رابطه تجاری بی نقص و طولانی مدت ضروری است.

LSP می تواند سعی کند به همان اندازه که دانش لازم است مشتری را در هنگام تلاش برای درک نیازهای او به او منتقل کند. با این حال ، LSP باید مراقب باشد که خریدار زبان را تحت فشار قرار ندهد. به هر حال ، خریدار زبان معتقد است که بومی سازی تخصص LSP است. LSP فقط باید سعی کند اطلاعات مربوطه را به آنها ارائه دهد که به سود هر دو طرف باشد. LSP همیشه باید منافع خریدار را به یک زبان ، چه تحویل به موقع پروژه ، انتقال معنای واضح در ترجمه و یا تراز کردن ترجمه ، در نظر بگیرد تا بتواند بهترین تصویر خریدار را در یک زبان افزایش دهد.

به طور کلی ، مهم است که بدانید ایجاد یک رابطه قوی ممکن است دشوار باشد ، اما مهم است که نشان دهید شما متعهد هستید که سعی کنید همه نیازهای معقول یکدیگر را برآورده کنید تا روند نرم و صاف شود. راه های زیادی برای دستیابی به این هدف وجود دارد ، اما مهم است که در نظر بگیریم که چه اقداماتی می تواند انجام شود تا رابطه در مسیر درست پیش رود. پس از همه ، اگر شما می توانید به یک اتصال کافی قوی برسید ، ممکن است راحت باشد که کاملاً شفاف با یکدیگر باشید. در اصل ، این بدان معنی است که شما تمام اطلاعات لازم و آخرین جزئیات را بدون اینکه بخواهید آن را با شکر بپوشانید ، به اشتراک می گذارید. اگر مشکلی وجود داشته باشد ، با داشتن یک رابطه کافی خوب ، اعتماد بالایی وجود خواهد داشت ، با همکاری متقابل برای رفع مشکلات و کار بر روی برنامه های بهبود برای اطمینان از جلوگیری از اشتباهات مشابه در آینده.