خرید دمنوش لاغری دکتر بیز از فروشگاه بزرگ آریوکالا/09109483228

چای بعد از آب محبوب ترین نوشیدنی در جهان است. این یک آماده سازی ساده از ریختن آب داغ روی برگ های خشک شده گیاه کاملیا سیننسیس است. اولین ثبت چای آن را به عنوان یک نوشیدنی دارویی در چین در قرن سوم پس از میلاد توصیف کرد. بازرگانان به گسترش محبوبیت آن در سراسر قاره ها کمک کردند. در اوایل قرن نوزدهم، بریتانیای کبیر مفهوم چای بعد از ظهر را رایج کرد، یک وقفه از روال معمول که در آن چای در کنار ساندویچ ها و محصولات پخته شده مانند اسکون سرو می شود. طعم چای بسته به محل برداشت برگ های چای و نحوه رشد و فرآوری آنها متفاوت است. چای سیاه محبوب ترین در سراسر جهان است و پس از آن چای سبز، اولانگ و سفید قرار دارند. 

 

چای و سلامتی

مطالعات حیوانی فواید بالقوه چای را برای سلامتی به دلیل محتوای پلی فنل بالای آن نشان می دهد. مطالعات انسانی به طور کلی کمتر قطعی بوده است، اما امیدوار کننده است. تحقیقات مشاهده ای نشان داده است که مصرف ۲ تا ۳ فنجان چای در روز با کاهش خطر مرگ زودرس، بیماری قلبی، سکته مغزی و دیابت نوع ۲ مرتبط است.  با این حال، ممکن است خطر ابتلا به سرطان مری و معده در اثر نوشیدن چای بسیار داغ (بیش از 131-140 درجه فارنهایت [55-60 درجه سانتیگراد]) افزایش یابد. 

کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی و کنترل‌شده برای تأیید علت بودن این ارتباط‌های سالم و مضر مورد نیاز است. در این بین، به نظر می رسد خطر کمی در ارتباط با نوشیدن چای وجود دارد، به جز مصرف مکرر چای بسیار داغ. بنابراین یک رنگ را انتخاب کنید، بگذارید خنک شود و از یک فنجان لذت ببرید!

 

دمنوش‌های گیاهی از گیاه کاملیا ساخته نمی‌شوند، بلکه از گیاهان خشک، ادویه‌ها، گل‌ها، میوه‌ها، دانه‌ها، ریشه‌ها یا برگ‌های گیاهان دیگر تهیه می‌شوند. آنها معمولاً مانند چای های سنتی حاوی کافئین نیستند.

 

توجه به چای و آنتی اکسیدان ها

پلی فنول ها یا فلاونوئیدها احتمالاً جزء کلیدی چیزی هستند که چای را به نوشیدنی سالم تبدیل می کند. این ترکیبات شیمیایی به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند که اثرات مخرب رادیکال های آزاد را در بدن کنترل می کنند. رادیکال های آزاد می توانند DNA را با سرقت الکترون های آن تغییر دهند و این DNA جهش یافته می تواند کلسترول LDL را افزایش دهد یا ترافیک غشای سلولی را تغییر دهد که هر دو برای سلامتی ما مضر هستند. اگرچه معمولاً اعتقاد بر این است که چای سبز نسبت به چای سیاه یا اولانگ (قرمز) از نظر پلی فنول غنی‌تر است، مطالعات نشان می‌دهند که – به استثنای چای بدون کافئین – همه چای‌های ساده تقریباً دارای سطوح مشابهی از این مواد شیمیایی هستند، البته به نسبت‌های متفاوت. چای سبز غنی ترین گالات اپی گالوکاتچین-3 است در حالی که چای سیاه از نظر تافلاوین غنی است. تحقیقات نشان داده است که هر دو می توانند مزایای سلامتی داشته باشند. دمنوش های گیاهی حاوی پلی فنول نیز هستند اما بسته به منشاء گیاهی آن بسیار متفاوت خواهد بود.

در واقع، یک دلیل برای نتایج متناقض در مطالعات مشاهده‌ای ممکن است تغییرات گسترده در انواع چای با محتوای فلاونوئیدهای متفاوت باشد. [4] جایی که برگ‌های چای رشد می‌کنند، ترکیب خاص برگ‌های چای، نوع پردازش و افزودن موادی مانند شیر، عسل و لیمو می‌تواند محتوای فلاونوئید خاص را تغییر دهد. میزان دقیق مصرف چای (به عنوان مثال، نوع، مقدار، قدرت دم کردن) و رژیم غذایی کلی آنها (به عنوان مثال، آیا سایر غذاهای غنی از فلاونوئیدها را می خورند؟) عوامل دیگری هستند که باید روشن شوند زیرا می توانند بر نتایج مطالعه تأثیر بگذارند.

 

خرید دمنوش لاغری دکتر بیز 

ترجمه مقاله

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesNovagraPapaz Büyüsügates of olympus oyna