استفاده از 7 برج خنک کننده استراتژی‌ها مانند طرفداران

یک روش ابتدایی به جهت خودداری از تشکیل رسوب، تخلیه گزیده از آب گردش کننده در مدار و جایگزین نمودن آن اهمیت پاره ای آب نو هست که غلظت مواد و املاح معدنی در آن کاهش باشد. پس بطور کلیدی به مواد کمتری به جهت ایجاد این بدنه ها احتیاج میباشد و می اقتدار ضخامت همین دودکش ها را در قسمت میانی به ۶-۷ اینچ رساند . همینطور ضخامت قطعات فایبرگلاس درستون ها و تشتک برج ها به ۱۲mm می‌رسد . از طرف دیگر می توان ذیل فن، یک مانع بصورت یک در تعبیه نمود که می توان از آن در آب و هوای گرم (که نصیب خشک برج مشکلی به جهت کارکرد نیروگاهی ایجاد می کند)، به جهت ارتقاء دمای محیط استعمال کرد. جریان سیال حیاتی گذر از کانال لوله های باریک در تماس دارای هوای خشک محفظه گشوده خنک می شود. انرژی منتقل شده از آب به هوا امکان داراست گاهاً در یک سامانه گشوده صورت پذیرد. صورت طراحی این دسته برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک سازی این دستگاه حساس مکش طبیعی متقابل آب و هوا صورت پذیرد. طراحی کولینگ تاور فایبرگلاس مکعبی اهمیت کمترین تولید حفره (سوراخکاری) ملازم است. بازه ابعادی معمول حرفه آلومینیوم کولینگ تاور از قطر 0.8 متر تا ۳ متر میباشد. 4. میزان دبی هوا در برج خنک کننده در اختیار گرفتن شود و در شکل نیاز رشته از مدار بیرون شود. در غیر اینصورت قطرات آب بوسیله جریان هوا به خارج منتقل شده و در رخ خروج در اطراف برج ته نشین شده و بصورت باران کثیف در می آیند . در هم اکنون حاضر در بالای دودکش خنک کننده معمولاًیک حذف کننده نصب می گردد تا از خروج قطره آب بوسیله برج خنک کننده چیست هوا خودداری نماید. آکنهها آب سرازیر شده از بالای برج را با هوایی که از در بین آن حرکت مینماید تماما مخلوط کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به مرحله آکنه دیگر توسط نیروی ثقل خود میریزد. آکنه ها آب سرازیر شده از بالای برج را باهوایی که از در بین آن حرکت می نماید کاملا ادغام کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به تراز آکنه دیگر توسط نیروی ثقل خویش میریزد . در برج خنک کن مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج اصلی عبور از پکینگها و بازخورد اساسی جریان هوای تازه که از محفظه خارج به وسیله فن یا به صورت طبیعی وارد برج می‌گردد ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در ذیل برج تهنشین میشود. از برج خنک کننده در سیستم خنککاری واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمیایی و سایر واحدهای شیمیایی مشابه، نیروگاههای حرارتی و سیستمهای اچویایسی به جهت تهویه مطبوع ساختمان به کار گیری میشود. یکی از از نکاتی که در بهره مندی از مزایای این نوع از سیستم ها دوچندان کلیدی است، مسئله چگونگی گزینش برج خنک کننده میباشد که همواره از کلیدی ترین مسائل به شمار می رود. 2. زیرا قبلاَ آب در قسمت خشک، خنک شده است، بدین ترتیب افتهای ناشی از تبخیر در قسمت مرطوب کمتر یافته هست و در سرانجام از مصرف آب جبرانی به جهت جبران تبخیر آب، به طور چشمگیری کاسته خواهد شد. در واقع جهت خودداری از هدر رفت آب و صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب، مهم به کارگیری از کولینگ تاور ، دمای آب کاهش یافته و مجدداً به چرخه خنک کاری بازگردانده می شود. 3. کارگزاری کولینگ تاور را در مسافت قابل قبولی از موانع (درخت، دیوار، بنا و…) انجام دهید. بعدها متاع این برجها از چوب به استیل تغییر‌و تحول یافت و امروزه همین مدل برجها از بتن مسلح ساخته میشوند. بطوریکه در ژنراتورهای بخار ،باد بزنها که از جور کشش اجباری میباشند در تراز زیرین جهت راندن هوا بداخل برج نصب شده اند .از نظر تئوری این گونه برج ترجیح دیتا می شود ،زیرا حرفه اساسی هوای خنک کننده فعالیت می کنند و به این جهت نیروی کمتری را تلف می نمایند . شالوده فعالیت تمام برج خنک کننده ها بر مبنای ایجاد مرحله تماس بخش اعظم میان جریان آب گرم و هوای سرد و در نتیجه تبادل حرارتی دربین این دو می باشد. در نمودار تحت مشاهده می کنید که آب برج خنک کن به چه صورت مهم کاهش توشه حرارتی دچار یخ زدگی می شود. کار و وظیفه مهم دودکش خنک کننده ارتقاء مرحله جانبی در بین آب گرم و هوای سرد می باشد که این عمل به وسیله پاشیدن قطرات ریز آب در آکنه های گونه splash یا این که به وسیله فراهم کردن تراز بزرگی از آب بصورت یک لایه متحرک در آکنه های نوع film صورت می گیرد . در نصفه دوم قرن بیستم به مرور استفاده از برجهای خنککننده فایبرگلاس در تهویه مطبوع افزایش یافت و انواع متفاوتی از آن‌ها وارد صنعت تأسیسات شدند مانند:برجهای فایبرگلاس کراس فلو، گرد یا مخروطی، مکعبی و غیره که در کنار برجهای خنککننده صنعتی و بتنی امروزه از آن‌ها استعمال میشود. اکنون به پاسخ سوال دوم می پردازیم. در موقعیت حرفه خاموش جریان هوا حیاتی سرعت اندک برعکس شده بر اثر جریان طبیعی غلبه کرده و به سمت ذیل حرکت می کند. صحیح می باشد که همین معایب ناچیز میباشند و ممکن است حتی در طول قدمت مفید یک کولینگ تاور ابدا صورت ندهند البته خوبتر میباشد آن‌ها را بدانید. توجه به همین نکات کمک می کند که در در مقابل ادعاهای غیر منطقی در خصوص به تله انداختن بخار آب دارای مولکولار سیو(Molecular sieve) و برگرداندن آن به کولینگ تاور سوای صرف انرژی، دلیل مناسبی داشته باشیم. شکل مختص هذلولی مانند دودکش این دسته برجها به جریان یافتن بهتر هوا یاری می کند. همچنین اختلاف فشار بخار آب اشباع شده در تراز قطرات حساس بخارآب، در هوایی که در جهت مخالف آب جریان دارد به تبادل حرارتی امداد می نماید . برج خنک کننده یا برج خنک کن وسیلهای برای دفع حرارت زاید آب گزینه به کارگیری در چگالنده به جو از طریق تبادل حرارتی با هوا قطره گیر برج خنک کن است. بدین ترتیب به جهت مراقبت برج خنک کننده در زمستان می اقتدار از سیستم در دست گرفتن هوشمند برج خنک کننده به دور همزمان به کار گیری کرد تا دما در یک سلول افت نکند و کلیه سلول ها اصلی دمای برابر باشند و یا سیستم اینورتر به رخ تک به تک نصب شده ولی مینیمم دما تعریف شود. برج خنک کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم دارااست که آب را به صورت یکنواخت بر روی شبکه مشبک نزدیک به هم میپاشد. اگر در حالتی که آب دورن تشت و لوله های برج خنک کننده قرار داراست و آب تخلیه نشود می بایست از سیستم پیمایش گرمایی الکتریکی در برج خنک کننده ( Electrical Heat Tracing ) بروی لوله ها و تشت دستگاه به کارگیری کرد تا قابلیت و امکان پایین وارد شدن دما بیش از ۴۰ رتبه فارنهایت را ندهد. به کار گیری از هیتر های فلنجی در تشت نیز از رویه های دیگر بالا نگه داشتن دمای تشت برج خنک کننده می باشد البته بروی دمای لوله ها ناچیز اثر میباشد و ممکن است دمای لوله ها پایین آمده و در گیر یخ زدگی شود. وجود همین تراز در چرخه موتور بخار باعث افت فشار بخار خروجی میشود، اما در عوض مصرف بخار و در سرانجام مصرف سوخت را کمتر می دهد و به طور همزمان عملکرد سیستم را هم بالا میبرد. آنگاه آب گرم به بخش بالایی دستگاه هدایت می‌گردد تا در مدار سیستم توزیع آب برج قرار گیرد. 2. هر گاه نیاز بود از بای پس برای بالا بردن دمای آب به کارگیری کنید ، چنانچه دمای آب فراوان پایین رفت برای پرهیز از یخ زدن آب برج خنک کن اهمیت به کار گیری از طراحی بای پس نشان دیتا شده در تصویر به سرعت آب گرم را مستقیم به تشت برج خنک کننده وارد کنید. در برج های خنک کن مکعبی اصلی سایز کوچک از الکتروموتورهای بدور زیر بصورت کوبل مستقیم با حرفه به کارگیری شده که حساس کمترین لرزش و بالاترین راندمان می باشد. از لحاظ بعدها و اندازه، برج خنک کن در مدلهای ریز پشتبامی به جهت ساختمانهای مسکونی تا سازههایی غولپیکر و هذلولی شکل که ارتفاعشان در حدود دویست متر و قطرشان در حدود یکصد متر میرسد، وجود دارند. همچنین نوعی برج خنک کننده اصلی رخ مستطیلی با ارتفاع تقریبی چهل متر و ارتفاع هشتاد متر نیز وجود دارد. متداول ترین دسته برج خنک کن بر شالوده مکانیزم جابجایی طبیعی و جابجایی اجباری تقسیمبندی میشوند. دستهبندی برجهای خنککن بر پایه مدل تماس هوا اهمیت آب صورت میگیرد؛ متداولترین گونههای برج خنککن بر اساس مکانیزمهای جابهجایی طبیعی و جابهجایی اجباری تقسیمبندی میشوند. برج خنک کننده خشک مرطوب (Dry-Wet Cooling Tower) حیاتی دو مسیر هوا به رخ موازی و دو مسیر آب به رخ سری میباشند. حیاتی توجه به این‌که شاخکهای جانبی صرفا قسمت زیرین خویش را خیس مینمایند، در رخ حرکت نکردن اسپرینکلر، قسمت زیادی از پکینگ خشک باقی مانده و راندمان دستگاه به شدت کمتر مییابد. برج خنک کن معمولاً به سه صورت فلزی، فایبر گلاسی و بتنی ساخته میشود. این موضوع بخصوص در مملکت ناچیز آبی چون کشور‌ایران به عنوان یک معضل جدی مطرح میشود. در واقع همین دستگاه اصلی ایجاد سطح تماس بسیار فی مابین آب و هوا سبب ساز خنک شدن آب گرم می‌شود به عبارت دیگر میتوان گفت گرمای آب را به بیرون از آب پکینگ اسپلش برج خنک کننده منتقل میکند. به این ترتیب تشت خشک بوده قابلیت یخ زدن آن وجود ندارد و تانک در درون و محل قیمت رشته برج خنک کننده گرم قرار دارد. به جهت محافظت برج خنک کننده در زمستان در شرایط معمولی سوای تانک پاره ای از آب همیشه باطن تشت و لوله ها باقی می‌ماند که سپس از خاموش شدن برج خنک کننده مبتلا انجماد و یخ زدگی می شود. 6. به جهت محافظت از برج خنک کننده در زمستان می قدرت از تشت خشک در برج خنک کن به کار گیری کرد به همین معنا که دارای قراردادن تانک ذخیره برای آب برج خنک کننده می اقتدار تمام آب کولینگ تاور را کلیدی گرانش به تانک منتقل کرد. ارزانترین مدل که کمترین مقدار صرفه جویی در مصرف آب را نیز دارد، سیستم کولینگ هایبرید مدار گشوده است. اهمیت مقایسه تمام ویژگیهای برج خنک کن مکعبی و برج خنک کن گرد، مشخص و معلوم میشود که عملاَ کدام کولینگ تاور خوب تر میباشد! همچنین این پایهها جهت داشتن مقاومت لازم در برابر نیروهای شکننده حاصل از جریان هوا در داخل پوسته بصورت شیبدار ساخته می‌شود . به خواسته استعلام قیمت برج خنک کننده هیبریدی کلیدی کارشناسان فروش کارخانه تماس حاصل نمایید. آب از بالای برج بطرف پائین سرازیر میشود؛ بطوریکه جریان هوا بطور افقی جریان عمودی آب را جدا می‌کند که در همین حالت، منتخب از جریان هوا را جابجایی گرمای حاصل از آب گرم بوجود میآورد. همین ادله بصورت فشار توسط اختلاف دانسیتههای هوای سرد بیرون و هوای گرم و مرطوب درون ساخت میگردد. در آب و هوای سرد زمستان، به جهت تقلیل اختلاف دمای محل ورود و خروجی آب به برج (برای معتدل ساختن دمای آب برگشتی به پروسس)، عبور هوا از دربین نصیب مرطوب را قطع نموده و برج را بصورت یک برج خنک کننده خشک تبدیل کرد. از سوی دیگر، کاربری های قدرتمندی چون نیروگاهها و سیکلهای ترکیبی که نیاز به خنکسازی مداوم آب دارند، در فصول گرما همواره سرگرم مشکلاتی از سوی برجهای خنکساز خشک هستند! از دیگر معایب این مدل از برجخنککننده رسانا بودن فلز در در مقابل رخنه گرما می باشد که به شدت در فصول گرم تاثیر منفی بردمای خروجی کولینگتاور خواهد داشت. بدنهی این تجهیزات از گالوانیزه گرم ساخته میشود. برج خنک کننده بر مبنای جهت برخورد جریانهای آب گرم اهمیت هوای سرد به دو دسته تقسیم میشوند. پکینگها به صورت شبکهای بوده و در دو نوع غشایی (Film Packing) و اسپلش (Splash Packing) در برج خنک کنها آیتم به کار گیری قرار میگیرند. برج های خنک کننده در جور های مختلف علاوه بر آب به مراد خنک سازی سیالاتی دیگر در صورت لزوم مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در ارتباط اساسی فروش قطعات برج خنک کننده وب سایت خود باشید.

ترجمه مقاله

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesinstagram gizli hesap görmeMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahis